Bijna niet zitten dan, je ziet een klein doorzichtig pikkie in je oorquote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef BrandX het volgende:
Nou jongen, wat goed!
Maar je ziet ze niet zitten zeg je, hoezo weet je dan zo zeker dat zo weinig mensen het gebruiken?
ik wordtquote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef SaxoPower het volgende:
Jah ik zit er ook over te denken. overgens is niet uit gaan ook weer een optie.
ik wordt er te oud voor
Kan ik wel een keer maken, maar met uitgaan is het tot nu toe alleen 1 vriendin van mij opgevallen. Dat was toen al het felle licht aanging. Zij huh heb je oordopjes in?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:03 schreef mistermysterion het volgende:
Heb je ook een foto van dat ze in je oor zitten. Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.
mjah. Ik ben net 40 geworden met een aardig stapverleden en veel dragen van koptelefoons met het volume voluit, maar bij de keuring een half jaar terug bleek mijn gehoor tip top in orde.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Bijna niet zitten dan, je ziet een klein doorzichtig pikkie in je oor
Omdat je anders, god verhoede het, met mensen moet praten.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:06 schreef Dagonet het volgende:
Waarom moet het op het niveau van een drilboor om een meter afstand? Wie doen ze daar een plezier mee?
Zegt iemand die de boxen in haar kop zette.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah. Ik ben net 40 geworden met een aardig stapverleden en veel dragen van koptelefoons met het volume voluit, maar bij de keuring een half jaar terug bleek mijn gehoor tip top in orde.
Truuk is vooral om niet met je kop bij zo'n box te staan ook natuurlijk.
Dit vind ik dus ook. Maar het schijnt dat veel mensen de bass willen VOELEN. Dat dat de reden is dat het harder moet en het publiek wil hard.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:06 schreef Dagonet het volgende:
Waarom is het zo debiel geworden dat je oordopjes in moet doen tijdens het uitgaan om geen gehoorbeschadigingen op te lopen? Waarom zetten ze niet gewoon het volume wat zachter?
Waarom moet het op het niveau van een drilboor om een meter afstand? Wie doen ze daar een plezier mee?
Nee, nu moet je met je tong in hun oor een soort morsecode toepassen.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Omdat je anders, god verhoede het, met mensen moet praten.
En dan zaten mensen over de rook te klagen, ondertussen lopen ze wel gehoorbeschadiging op en is het voor het personeel verplicht gehoorbescherming te dragen.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dit vind ik dus ook. Maar het schijnt dat veel mensen de bass willen VOELEN. Dat dat de reden is dat het harder moet en het publiek wil hard.
Gewoon stoerdoenerij dus. En als je er wat van zegt of vind, ben je een mietje.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dit vind ik dus ook. Maar het schijnt dat veel mensen de bass willen VOELEN. Dat dat de reden is dat het harder moet en het publiek wil hard.
Bass kan je prima voelen zonder veel te veel kabaal, maar daarvoor zouden ze moeten investeren in fatsoenlijke speakers. Vergelijk het eens met een bioscoop: goed geluid, goede bass, maar geen gehoorbeschadiging! "Het uitgaansleven" is te krenterig voor goede speakers, en dat maakt ook niet uit, want met genoeg alcohol luistert er toch niemand naar het kabaal.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Daar is het al geweest, Rouvoet vond het echter iets voor de sector zelf:quote:Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben ook voor een volume wat gezond is voor je oren. Misschien moet dit wel naar de tweede kamer!
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt iemand die de boxen in haar kop zette..
Het geluid staat gewoon veel en veel te hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |