Het is nen horror filmquote:Op maandag 20 februari 2012 08:42 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Misschien is het gewoon mijn persoonlijke trauma hoor, jullie kennen Evil Dead 2? Dat Ash zijn hand afzaagt en vervangt door een kettingzaag? Zo was mijn vader zo ongeveer ook, maar dan met de kruimeldief
Nee, is een low-budget horrorfilm. Uit de 80'squote:Op maandag 20 februari 2012 08:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is nen horror film
Tuurlijk ken ik die niet![]()
![]()
Het woord horror zit er in. Ga er maar van uit dat ik em niet gezien hebquote:Op maandag 20 februari 2012 08:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, is een low-budget horrorfilm. Uit de 80'sDus dan is het meer een horrorcomedie
quote:Op maandag 20 februari 2012 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het woord horror zit er in. Ga er maar van uit dat ik em niet gezien heb![]()
Kan er niks aan doenquote:
Evil Dead is écht niet eng.. Scream is redelijk serieus nog, ED is zo nep dat.. Eh, nouja. Heel nep dus. Maar ik snap het wel, dat heb ik met romantische comediesquote:Op maandag 20 februari 2012 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen
Ik heb scream nog zitten kijken waar ik in de hal stond en ik door de kier van de deur naar de tv keekAnders durfde ik niet
Ik ben een mietje
Succes Inc!quote:
Ja, dat ken ik wel. Ook het vader-gedeelte trouwensquote:Op maandag 20 februari 2012 08:42 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Misschien is het gewoon mijn persoonlijke trauma hoor, jullie kennen Evil Dead 2? Dat Ash zijn hand afzaagt en vervangt door een kettingzaag? Zo was mijn vader zo ongeveer ook, maar dan met de kruimeldief
Collega'squote:Op maandag 20 februari 2012 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Succes inca!
Teehee, collega 1 feliciteert me met drie zoenen. Collega twee gelooft niet in het instituut huwelijk, wat nen onzin
ja, maar bij je manager moet je inlikken jongeh!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Collega's
Toen ik het vertelde; werd er bijna niet op gereageerd... Paar maand later gaat de manager trouwen; heeft de baas een bos bloemen (namens ons allen) gestuurd naar het vakantiehuisje waar ze toen zaten.
Ik was me een partij pissig![]()
Duidelijk jaquote:Op maandag 20 februari 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar bij je manager moet je inlikken jongeh!
Ach, van deze collega had ik niet anders verwacht ook
Mja, er zijn twee opties: eind september 2012 of mei/juni 2013. Dat eerste is wat aan de snelle kant, dat tweede vinden we eigenlijk te lang durenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Duidelijk ja![]()
Gisteren trouwens uitnodigingen besteldOfjah... we krijgen deze week proefdruk en dan worden ze verzonden
![]()
We kwamen er gisteren achter dat we toch nog wat details moeten gaan afwerken; want het komt nu wel erg akelig dichtbij
Ben je al wat aan het oriënteren over het hoe en wat? Of wacht je daar nog even mee?
(Ik werd gevraagd in september; en pas jaar er op juli begonnen met plannen... Maar dat kwam omdat we - toen we in september rondkeken - er al gauw achterkwamen dat we april/mei niet meer gingen redden qua geregelDaarentegen is mijn manager nog steeds niet echt begonnen met regelen; terwijl zij in juli gaan trouwen
).
Ik merkte vooral dat ik het in het begin erg tof vond om wat algemene zaken op te zoeken en vooral te kijken naar trouwjurken die er waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |