quote:2011 Sebastian Langeveld (Ned) Juan-Antonio Flecha (Spa) Matthew Hayman (Aus)
2010 Juan-Antonio Flecha (Spa) Heinrich Haussler (Aus) Tyler Farrar (USA)
2009 Thor Hushovd (Noo) Kevin Ista (Bel) Juan-Antonio Flecha (Spa)
2008 Philippe Gilbert (Bel) Nick Nuyens (Bel) Thor Hushovd (Noo)
2007 Filippo Pozzato (Ita) Juan-Antonio Flecha (Spa) Tom Boonen (Bel)
2006 Philippe Gilbert (Bel) Bert De Waele (Bel) Leon Van Bon (Ned)
2005 Nick Nuyens (Bel) Tom Boonen (Bel) Steven De Jongh (Ned)
2004 Niet verreden
2003 Johan Museeuw (Bel) Max Van Heeswijk (Ned) Paolo Bettini (Ita)
2002 Peter Van Petegem (Bel) Frank Höj (Den) Michel Vanhaecke (Bel)
Nog steeds van KBK geen mooi parcourplaatje. Maar de route is ongeveer ditquote:2002 • Jaan Kirsipuu
2003 • Roy Sentjens
2004 • Steven de Jongh
2005 • George Hincapie
2006 • Nick Nuyens
2007 • Tom Boonen
2008 • Steven de Jongh
2009 • Tom Boonen
2010 • Bobbie Traksel
2011 • Chris Sutton
mis alleen, zoals altijd, de Omloop.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:17 schreef marcodej het volgende:
Zoals bijna altijd moet ik het openingsweekend missen.
Hier ook, maar vorig jaar heb ik geloof ik wel gezien, want ik herinner me die overwinning van Langeveld wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:58 schreef franklop het volgende:
[..]
mis alleen, zoals altijd, de Omloop.
Met Traksel.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:11 schreef Littlecreep het volgende:
Eindelijk, we gaan nu echt van start
quote:Matti Breschel heeft het gevoel dat zijn vorm eraan komt. Na een teleurstellend eerste jaar bij Rabobank heeft de Deen het gevoel dat hij op de weg terug is. “Mijn vorm komt eraan. Ik heb mijn huiswerk gedaan en een goede winter gehad,” vertelde de renner uit de Rabobankploeg tegen Cyclingnews. “Ik ga met een goede moraal naar de Omloop.” Breschel reed de voorbije week de Ronde van de Algarve. “Het ging beter dan dat ik verwacht had. Het was lang geleden sinds ik een rittenkoers gereden had. Tijdens de tweede etappe zat ik de hele dag in de vlucht mee vooruit. Ik heb een goede training gehad voor komend weekend,” geeft hij aan. De Deen rijdt dit weekend zowel Omloop Het Nieuwsblad op zaterdag als Kuurne-Brussel-Kuurne op zondag. “Daarna rij ik de Tirreno en Milaan-San Remo. Vervolgens komen de klassiekers, behalve Parijs-Roubaix.”
wel Kuurne?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef The_Hives het volgende:
Terpstra rijdt Omloop het Nieuwsblad niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |