SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!Feyenoord Rotterdam![]()
Zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal m'n mond maar houden wat betreft dat mannen weer achter hun piemel (HIHIHI KRIO) aanlopen.Feyenoord Rotterdam![]()
Krio 4 Renesse Shore.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef o.us het volgende:
Misschien moet ik meedoen met Catalan Shore in Lloret de Mar.
Deathlift or Die.![]()
Als ik in jouw fotoboek kijk wijst mijn piemel naar jou, dus ik volg braaf.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal m'n mond maar houden wat betreft dat mannen weer achter hun piemel (HIHIHI KRIO) aanlopen.![]()
Nou ja zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal m'n mond maar houden wat betreft dat mannen weer achter hun piemel (HIHIHI KRIO) aanlopen.Deathlift or Die.![]()
Ach, het is algemeen bekend dat jullie geen smaak hebben joh.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal m'n mond maar houden wat betreft dat mannen weer achter hun piemel (HIHIHI KRIO) aanlopen.Ongeveer even heet wel.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Zullen we met zijn allen OUD SC gaan volgen en in ieder topic de LaPo makenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
O.us baasje, gewoon een triple OP scorer.
?
![]()
Verveling mattie.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
O.us baasje, gewoon een triple OP scorer.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet zo ben. Belachelijke aantijging weer.En nu op jullie knieenquote:![]()
![]()
Ik zal wel een masker opzetten met Jackie's gezicht, voor de rest zijn we denk ik hetzelfdequote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat er maar één is waar ik dat voor doe.![]()
![]()
![]()
Sowieso dat dWc deze video kan waarderen.
Opa die coke van een sma dr bil snuift.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Denk het ookquote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal wel een masker opzetten met Jackie's gezicht, voor de rest zijn we denk ik hetzelfde
Deathlift or Die.![]()
Haha, baas.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Opa die coke van een sma dr bil snuift.![]()
Dikke clip ouwe, hahahaquote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Opa die coke van een sma dr bil snuift..
![]()
![]()
Hoe langer ik er naar kijk hoe harder ik moet lachen.
And for something completely different.SPOILER: geen tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whehe, ik denk erover om een shirt te bedrukken met een geniale JS-quotequote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik rock dit shirt nog steeds!
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Skrillex!
Fans van Skrillex!
![]()
![]()
''One shot, bro, one shot''quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, ik denk erover om een shirt te bedrukken met een geniale JS-quote![]()
Ik zal jou eens strelen met een vaginaquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef .C het volgende:
Ik wil haar vagina strelen en daarna met haar trouwen.
Of andersom.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal jou eens strelen met een vagina![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my god, wat houd ik toch van KRS, dat enthousiasme.
''Well, now put the rhyme together in the context by which Method Man said it''!
![]()
quote:.
En ja, ik ben stiekem nooit weggegaan. Ik ben posts aan het lezen van toen ik 13 was, wat een heerlijke tijdcapsule is FOK! toch ook!
![]()
Posts van toen ik 13 was met ander account..Hell.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:55 schreef .C het volgende:
[..].
En ja, ik ben stiekem nooit weggegaan. Ik ben posts aan het lezen van toen ik 13 was, wat een heerlijke tijdcapsule is FOK! toch ook!
Geef me wat van je lekkere garnalen danquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:55 schreef .C het volgende:
[..].
Ik kan me dat niet voorstellen, had heul geen internet toen ik 13 was.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Posts van toen ik 13 was met ander account..Hell.
[..]
Geef me wat van je lekkere garnalen danEn kwam pas op FOK! ergens in de 20.
Kom maar halen Vas, heb nog een berg in de koelkast.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Posts van toen ik 13 was met ander account..Hell.Who the fuck gebruikt zulke zinnen op die leeftijdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
Uit mijn oogpunt gezien moet dat makkelijk te doen zijn met mijn combinatie van intelligentie en charme.
dWc:
Chriz2k.
![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
spoonen met cholerabeer is je leven wagen!
![]()
Hatelijk dit.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
spoonen met cholerabeer is je leven wagenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoe staat het er voor, bebaarde viend?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Redelijk waus enzo, en hoe gaat hij daar Nubian Bear.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor, bebaarde viend?![]()
Beetje chicks kunnen hosselen in je Dude outfit?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Redelijk waus enzo, en hoe gaat hij daar Nubian Bear.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nachtdiertjes
Tevens;quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat er maar één is waar ik dat voor doe.![]()
![]()
Haha fuck no, ben nog niet geweest. Carnaval is niet mijn ding.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beetje chicks kunnen hosselen in je Dude outfit?![]()
Hoe dan?!quote:Op maandag 20 februari 2012 01:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha fuck no, ben nog niet geweest. Carnaval is niet mijn ding.Ik dacht juist dat carnaval jouw natuurlijke habitat was.
Hey you.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha nee echt niet, blijf ik het liefst zo ver mogelijk van weg, ik ga alleen even dinsdag met wat klasgenoten.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe dan?!Ik dacht juist dat carnaval jouw natuurlijke habitat was.
[..]
Hey you.![]()
Unglaublich!quote:Op maandag 20 februari 2012 01:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee echt niet, blijf ik het liefst zo ver mogelijk van weg,
Was toch wel tof. Nauwelijks gedronken dus ik ben trots op mezelfquote:Op maandag 20 februari 2012 01:03 schreef JackieBrown het volgende:
Hey y'all
Jumi hoe was het carnavallen?Jij viert het niet toch?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nauwelijks gedronken?? Is dat niet de essentie van carnaval thoquote:Op maandag 20 februari 2012 01:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was toch wel tof. Nauwelijks gedronken dus ik ben trots op mezelfJij viert het niet toch?
![]()
Ik niet nee, ken eigenlijk niemand die echt carnavalt dus (en waar ik mee zou kunnen gaan bvb)![]()
Eigenlijk wel ja, maar didn't feel like it. Wel zonde dat je vrienden het niet vieren tho.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nauwelijks gedronken?? Is dat niet de essentie van carnaval tho![]()
Ik niet nee, ken eigenlijk niemand die echt carnavalt dus (en waar ik mee zou kunnen gaan bvb)
Vandaag droeg ik een te fout kittypakje () en eergisteren was ik als stewardess, Grid.
pics.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar didn't feel like it. Wel zonde dat je vrienden het niet vieren tho.
Vandaag droeg ik een te fout kittypakje () en eergisteren was ik als stewardess, Grid.
![]()
Jezus fuck, dit doe ik dus nooit meer als ik om 7 uur weer moet beginnen.
All good things are wild and free.![]()
niet zo aanstellen he... 's avonds een vent, 's ochtends een vent... oh wacht...quote:Op maandag 20 februari 2012 08:22 schreef tliciouz het volgende:
Jezus fuck, dit doe ik dus nooit meer als ik om 7 uur weer moet beginnen.![]()
Een man in tirolerpakje, geilquote:Op maandag 20 februari 2012 08:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet zo aanstellen he... 's avonds een vent, 's ochtends een vent... oh wacht...![]()
![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wat vroegquote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
wat bedoel je daarmee¿quote:Op maandag 20 februari 2012 10:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Wise jij bent verreweg de meest random fokker hier
VIVA LA ASSANGE¡![]()
macquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
2 drinken met je vrouw
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef Salatrel het volgende:
eindelijk weer eens tieten bij californication.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
IK HEB MIJN TAS TERUG
Alleen heb ik geen idee wat ik nu moet doen hier in Damsco. Ik stap gewoon een willekeurige tram in.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kom hier chillen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:01 schreef o.us het volgende:
IK HEB MIJN TAS TERUG
Alleen heb ik geen idee wat ik nu moet doen hier in Damsco. Ik stap gewoon een willekeurige tram in.
In tram 13 stappen en naar mij komenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:01 schreef o.us het volgende:
IK HEB MIJN TAS TERUG
![]()
![]()
Deze bazendingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
Deze bazendingen
Troela, door jou ga ik zometeen een McChicken halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
Deze bazendingen
Die zijn fakking smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker die Jumi
Ik hou ook van zure aardbeienmatjes, weetjewel
Vriendin van mn vader heeft zo'n Makro pas dus af en toe als ze daarnaartoe gaan nemen ze een hele doos mee![]()
![]()
tuurlijk niet xddddquote:Op maandag 20 februari 2012 14:44 schreef Salatrel het volgende:
oh ik dacht dat je wat anders bedoelde xD![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Troela, door jou ga ik zometeen een McChicken halenGoede keuze. Achteraf spijt van wel, maar dat heb ik altijd als ik iets van de Mac heb gegeten
Nee joh, ze zijn alleen totaal niet zuur. Ik ben al die rode eruit aan het etenquote:
Ah, die zijn ook lekker ja. Ik heb ze net ook bij de Makro gehaald, samen met een shitload aan Australian ijsquote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Lekker die Jumi
Ik hou ook van zure aardbeienmatjes, weetjewel
Vriendin van mn vader heeft zo'n Makro pas dus af en toe als ze daarnaartoe gaan nemen ze een hele doos mee
Hahaha, provincialen in de grote stad. Aandoenlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 13:01 schreef o.us het volgende:
IK HEB MIJN TAS TERUG
.
![]()
Ik wil dat het zomer is, lekker 1mans door de stad slenteren met je shades op, jonko in je mik en een koud flesje water. Lekker struinen door Amsterdamquote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, provincialen in de grote stad. Aandoenlijk.
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wil dat het zomer is, lekker 1mans door de stad slenteren met je shades op, jonko in je mik en een koud flesje water. Lekker struinen door AmsterdamDeze man begrijpt het leven ook
. En dan naar spots waar je never komt en nieuwe straten ontdekken gewoon, toerist in eigen stad-momentjes
. Beste is om dan ook een onbekende shoppa te pakken
.
![]()
Echttttt!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Deze man begrijpt het leven ook. En dan naar spots waar je never komt en nieuwe straten ontdekken gewoon, toerist in eigen stad-momentjes
. Beste is om dan ook een onbekende shoppa te pakken
.
![]()
Dan hou ik echt van Amsterdam hè, ik dank whoever op m'n blotje knietjes dat ik hier geboren en getogen benquote:.
![]()
Beste aan Fernandes is de weg terug naar klb scquote:Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef Salatrel het volgende:
beste aan amsterdam is de a4 richting den haag/rotterdam![]()
![]()
Mensen die ontkennen dat in Amsterdam zowel absoluut als relatief gezien de meeste knappe vrouwen rondlopen.
![]()
Oh snapquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste aan Fernandes is de weg terug naar klb sc!
Rond HvA en UvA geconcentreerdquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef .C het volgende:
Mensen die ontkennen dat in Amsterdam zowel absoluut als relatief gezien de meeste knappe vrouwen rondlopen.
.
![]()
Dat vind ik dan weer meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef .C het volgende:
Ik moet wel toegeven dat in Gelderland echt de grootste tokkies en idioten rondlopen, damn
Sowieso even naar een vestiging van Communicatiewetenschap lopen als je een computer nodig hebtquote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh snap!
[..]
Rond HvA en UvA geconcentreerd.
.
![]()
Maw Amsterdamquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef .C het volgende:
Deathlift or Die.![]()
Ik geef weleens les aan eerstejaars Communicatie chicks van de hesquote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh snap!
[..]
Rond HvA en UvA geconcentreerd.
Deathlift or Die.![]()
Sla daarbij Bos en Lommer, Slotervaart, Slotermeer, Geuzenveld, Osdorp en Oost maar bij over danquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef .C het volgende:
![]()
![]()
Is het niet vervelend om les te geven met een erectiequote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik geef weleens les aan eerstejaars Communicatie chicks van de hes?
Ik ben blij dat je de Bijlmerchicks niet noemtquote:Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sla daarbij Bos en Lommer, Slotervaart, Slotermeer, Geuzenveld, Osdorp en Oost maar bij over dan.
![]()
Gelukkig zijn ze goed interactief en schuwen ze het deel van teambuilding niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef .C het volgende:
[..]
Is het niet vervelend om les te geven met een erectie?
[..]
Ik ben blij dat je de Bijlmerchicks niet noemt.
Deathlift or Die.![]()
Nieuwe mensen, eng hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste aan Fernandes is de weg terug naar klb sc
Tevens: Is het al bijna lente?
there and back againquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste aan Fernandes is de weg terug naar klb scI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Het is best mooi weer vandaag. Ik kon net al in een leren jasje door de stad lopen zonder kou te lijdenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwe mensen, eng.
Tevens: Is het al bijna lente?
Hoevaak ben jij in A'dam?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef Juminelle het volgende:
Dat vind ik dan weer meevallen eigenlijk.
Dat ik nog nooit betrapt ben met masturberen in de mediatheekquote:Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef .C het volgende:
[..]
Sowieso even naar een vestiging van Communicatiewetenschap lopen als je een computer nodig hebt [ afbeelding ]..
![]()
Hoevaak ben jij buiten Amsterdam geweest?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
De chicks in Noord gestoordquote:Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sla daarbij Bos en Lommer, Slotervaart, Slotermeer, Geuzenveld, Osdorp en Oost maar bij over dan
Deathlift or Die.![]()
Uhuh, lentekriebels komen er aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is best mooi weer vandaag. Ik kon net al in een leren jasje door de stad lopen zonder kou te lijden
Ik word echt ELK voorjaar verkouden omdat ik te positief ben over het weer en zonder jas/met een dunne jas naar buiten ga.
Redelijk vaak op zich, ik heb alleen totaal niks te zoeken in de uithoeken van Nederland. Alles heb ik hier al, dus veel toegevoegde waarde heeft het niet bepaaldquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoevaak ben jij buiten Amsterdam geweest?. Maar ik bedoelde dat jij toch geen totaalbeeld van sma'tjes in A'dam hebt
.
![]()
IFF BOI'S
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nou danquote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Redelijk vaak op zich, ik heb alleen totaal niks te zoeken in de uithoeken van Nederland. Alles heb ik hier al, dus veel toegevoegde waarde heeft het niet bepaald.
Ik ben, buiten Friesland, aardig vaak in die 'uithoeken' geweest en daar lopen genoeg mooie vrouwen rond
En met dat argument zou je daar dus nooit over kunnen oordelen, net als dat jullie niet kunnen oordelen over de vrouwen die buiten Amsterdam rondlopen.
Ik ga aankomend weekend weer naar Amsterdam
quote:![]()
iemand die overdreven zijn best doet in de sportschool en geilt op stats en deze deelt met andere mensenquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ah! Dus het is Panzermaus?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
iemand die overdreven zijn best doet in de sportschool en geilt op stats en deze deelt met andere mensenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je bent het stuk vergeten over waarom je in godsnaam je zo zou opmaken als gespierde dude zijnde plus je tepels in tijgerogen veranderen plus al het andere freaky.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef wise het volgende:
[..]![]()
[..]
iemand die overdreven zijn best doet in de sportschool en geilt op stats en deze deelt met andere mensen![]()
meestal met die meidenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kk sletterig zijn ze hier manhele plamuurlaag op hun gezicht en op punthakken van 12 cm
niet mijn woordenquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ze zien er meestal kanker lekker uit, fakkin geile bodys allusssquote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kk sletterig zijn ze hier manhele plamuurlaag op hun gezicht en op punthakken van 12 cm
![]()
dat vertellen de meeste er niet bij, want het is niet "mannelijk"quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bent het stuk vergeten over waarom je in godsnaam je zo zou opmaken als gespierde dude zijnde plus je tepels in tijgerogen veranderen plus al het andere freaky.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
met rughaar¿quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ze zien er meestal kanker lekker uit, fakkin geile bodys allusssI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vele male interessanter met een groter draagvlak dan jouw nieuwste handtas of je nieuwe lipglossquote:.
Je hebt redelijk wat 'import' uit andere steden hier in Amsterdam hoor ook. Daarnaast dus ook veel scholen per km²quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nou danIk ben, buiten Friesland, aardig vaak in die uithoeken geweest en daar lopen genoeg mooie vrouwen rond
.
quote:Ik ga aankomend weekend weer naar Amsterdam![]()
![]()
Onze carnavalsbaas in de projectgroep is nu pas wakker, we waren al 3 uur geleden klaar met school.
![]()
Oneens.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vele male interessanter met een groter draagvlak dan jouw nieuwste handtas of je nieuwe lipgloss.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Weleens een moslima gedaan dan? Wil weleens weten in hoeverre ze dat 'maagd tot het huwelijk' nalevenquote:Ik geloof er geen fuck van.
![]()
gewoon anaal en haar bij het rughaar beetpakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weleens een moslima gedaan dan? Wil weleens weten in hoeverre ze dat 'maagd tot het huwelijk' nalevenIk geloof er geen fuck van.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja, sommigen die houden zich er wel aan maar niet allemaalquote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weleens een moslima gedaan dan? Wil weleens weten in hoeverre ze dat 'maagd tot het huwelijk' nalevenIk geloof er geen fuck van.
![]()
![]()
M'n moeder gaat Chinees maken.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan het hebben over eten, goed?
Chinese restaurants
Zelf maken.
Deathlift or Die.![]()
Sorry, can't stay, moet gaan eten.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan het hebben over eten, goed?full stops and exclamation marks![]()
pasta carbonaraquote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan het hebben over eten, goed?![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Verdwaalde Brabander die in Amsterdam studeert en wij Randstedelingen zodoende met 'm opgescheept zittenquote:.
![]()
dwc heeft een blanke baasquote:Op maandag 20 februari 2012 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdwaalde Brabander die in Amsterdam studeert en wij Randstedelingen zodoende met 'm opgescheept zitten.
graag verwijderen![]()
Ik geloof echt niet dat je ooit buiten Amsterdam bent geweestquote:Op maandag 20 februari 2012 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdwaalde Brabander die in Amsterdam studeert en wij Randstedelingen zodoende met 'm opgescheept zitten.
![]()
![]()
Ja is goed, er zit roti in de pan. We eten zometeen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Sorry, can't stay, moet gaan eten.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom het uitvechten als je in Damsco bent dan, watser [ afbeelding ]
En al zou dat niet zo zijn, het is niet alsof ik wat mis ofzoquote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat je ooit buiten Amsterdam bent geweest. Amsterdam (dus de stad zelf, nieteens de agglomeratie) kent al bijna 800.000 inwoners, waarvan 177 verschillende nationaliteiten, de meeste ter wereld. Dus boeiend.
![]()
![]()
Amaï Samson, hou je bek en schep me een goede zak patat.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:31 schreef fyah het volgende:
Amsterdam ruikt naar pis hahaha
snap je pis stinkt :p![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is goed, er zit roti in de pan. We eten zometeen.Nou nou, poe poe.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En al zou dat niet zo zijn, het is niet alsof ik wat mis ofzo. Amsterdam (dus de stad zelf, nieteens de agglomeratie) kent al bijna 800.000 inwoners, waarvan 177 verschillende nationaliteiten, de meeste ter wereld. Dus boeiend.
[ afbeelding ]Ga eens naar NYC knul.
Ze noemen het daarquote:Op maandag 20 februari 2012 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amaï Samson, hou je bek en schep me een goede zak patat.friet
Deathlift or Die.![]()
Mooi op tijdquote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik stem dWc voor burgermeester van Amsterdam.
graag verwijderen![]()
Ik eet ook roti vandaag, m'n moeder is al bezigquote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is goed, er zit roti in de pan. We eten zometeen..
Daar gaat het niet om, dit is echt zo'n "Haha Amsterdamquote:Op maandag 20 februari 2012 16:32 schreef krioro het volgende:
Nou nou, poe poe.Ga eens naar NYC knul.
" - gepost vanaf mijn giertank
.
Ik zou het nieteens zo slecht doen, ik weet wat het volk wiltquote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik stem dWc voor burgermeester van Amsterdam..
![]()
lekker thee drinken met de mocro'squote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik stem dWc voor burgermeester van Amsterdam.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wie komt mij even roti brengen?
Bij voorbaat dank.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die is al een tijd niet meer de burgemeester van Amsterdam hoor, Gazet van Antwerpen heeft nieuws uit 2008?quote:![]()
![]()
Aightquote:Op maandag 20 februari 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet ook roti vandaag, m'n moeder is al bezig.
Eerst hier en dan daar eten en dan vertellen wie de lekkerste maakt?
![]()
![]()
Dealquote:Op maandag 20 februari 2012 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AightEerst hier en dan daar eten en dan vertellen wie de lekkerste maakt?
. Als Jumi nog wat wilt komt ze maar halen, met d'r mars
.
![]()
Bella loops.
Bailey die haart probeert te humpen en zijn neus keihard in d'r poes drukt.
Dierenwinkel dicht dus geen kans om een "hondenluier" of hoe je het ook mag noemen te kopen.
Huishoeddoekje om d'r heen wikkelen als ondergoed.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 20-02-2012 16:44:39 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wrm is ze nog niet geholpen dan? Is zo vervelend als die bloeddruppels overal liggenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Bella loops.
Bailey die haart probeert te humpen en zijn neus keihard in d'r poes drukt.
Dierenwinkel dicht dus geen kans om een "hondenluier" of hoe je het ook mag noemen kopen.
Huishoeddoekje om d'r heen wikkelen als ondergoed.![]()
![]()
Nah ik vind Amsterdam leuk maar die misplaatste arrogantie van de Amsterdammers altijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dit is echt zo'n "Haha Amsterdam" - gepost vanaf mijn giertank
.
Gepost met mijn duif vanaf de rug van Mientje236 in mijn boerenschuur.
Ik ben onderwegquote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deal. Als Jumi nog wat wilt komt ze maar halen, met d'r mars
.
Dat is terechte arrogantiequote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah ik vind Amsterdam leuk maar die misplaatste arrogantie van de Amsterdammers altijd.
Gepost met mijn duif vanaf de rug van Mientje236 in mijn boerenschuur.. Amsterdam is gewoon een mooie stad, rijke historie, redelijk internationaal georiënteerd, veel variatie in bewoners, winkels, eettentjes e.d., laat staan het toerisme. Een heleboel andere steden in Nederland hebben dat simpelweg allemaal niet. Daar mag je - terecht - trots op zijn
. Haters gonna hate.
Kom we gaan heel romantisch een rotirol naar elkaar toe happenquote:.
![]()
JE BENT GEWOON EEN KANKERJOODquote:Op maandag 20 februari 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is terechte arrogantie. Amsterdam is gewoon een mooie stad, rijke historie, redelijk internationaal georiënteerd, veel variatie in bewoners, winkels, eettentjes e.d., laat staan het toerisme. Een heleboel andere steden in Nederland hebben dat simpelweg allemaal niet. Daar mag je - terecht - trots op zijn
. Haters gonna hate.
![]()
![]()
EN TROTS VERDOMME, EN TROTS. Ik zou in de WO II moeten leven, ik zou die Duitsers kaputt machenquote:.
No offense, tli![]()
![]()
janken om het woord kankerquote:Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Zeg toch ook niet dat jij een kankerneger bent.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Heb ik eindelijk de guts om bij winkels hier zelf langs te gaan maar, zijn ze dicht vandaag en de meeste ook morgen met carnaval)
Komop mensen moeten toch ook.. brood enzo![]()
![]()
je woont in een dorp¿quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Maisnon het volgende:
Heb ik eindelijk de guts om bij winkels hier zelf langs te gaan maar, zijn ze dicht vandaag en de meeste ook morgen met carnaval)
Komop mensen moeten toch ook.. brood enzo
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dank voor het praktijkvoorbeeld waarom Amsterdam zich terecht verheven mag voelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Maisnon het volgende:
Dat bedoel ik niet, punt is dat kankermarokkaan niet mag, maar kankerjood wel.quote:
Deathlift or Die.![]()
Haal brood in Duitsland of ergens waar de winkels wel open zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Maisnon het volgende:
Goed planquote:Op maandag 20 februari 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom we gaan heel romantisch een rotirol naar elkaar toe happen.
das indd belachelijk. Allebij moet gewoon kunnen. Zelfde geldt ook voor kankermongoolquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, punt is dat kankermarokkaan niet mag, maar kankerjood wel.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hou eens op met die arrogante kutmentaliteit, je hoort mij Amsterdam toch ook niet afzeiken?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor het praktijkvoorbeeld waarom Amsterdam zich terecht verheven mag voelen.![]()
als ik kankermarokkaan wil zeggen dan zeg ik dat ookquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, punt is dat kankermarokkaan niet mag, maar kankerjood wel.![]()
![]()
Hier zijn de winkels gewoon open hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor het praktijkvoorbeeld waarom Amsterdam zich terecht verheven mag voelen.Ah tof, ben je al bij die kledingwinkel geweest?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Maisnon het volgende:
Het was om te kijken of ze nog medewerkers nodig hadden, brood hebben we wel in huisThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hahaha daar dacht ik aan idd, wist alleen geen zoekterm oid meerquote:.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hou eens op met die arrogante kutmentaliteit, je hoort mij Amsterdam toch ook niet afzeiken?![]()
![]()
Je bent zelf een kankermarokkaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als ik kankermarokkaan wil zeggen dan zeg ik dat ookDeathlift or Die.![]()
Kankertopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:57 schreef krioro het volgende:
Kankertopic.Wanneer ga je eens een keer je BW squatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
tfoe a zemmel kom vechten dan wallah roeh't kowed, dindjemekquote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent zelf een kankermarokkaan.
Die jongen daartegen.quote:Godsamme, ik snap niet dat ouders er nooit wat aan doen, die kleren etc.
![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 20 februari 2012 17:02 schreef Sala-adin het volgende:
Hij lijkt net een fokker uit ONZ en KLB![]()
Precies dit wilde ik zeggen ja. Ik vind hem zieligquote:Op maandag 20 februari 2012 17:02 schreef Sala-adin het volgende:
Hij lijkt net een fokker uit ONZ en KLBKutwijf ook die een andere chick laat zeggen dat ze niet met 'm wil daten.
dwc sorry van mijn racistische mopjes. Ik heb er af en toe gewoon een beetje moeite mee dat ik zelf zwart ben denk ik..
sorry ouwe
graag verwijderen![]()
mtv
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jij zou hem ook niet daten dus wat lul je nouquote:Op maandag 20 februari 2012 17:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit wilde ik zeggen ja. Ik vind hem zieligKutwijf ook die een andere chick laat zeggen dat ze niet met 'm wil daten.
![]()
![]()
Jawel, als ik wist dat het eenmalig is en dat ik hem daarmee zou kunnen helpen zou ik het doen. Als serieuze date niet inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij zou hem ook niet daten dus wat lul je nou
Daarnaast zou ik hem in ieder geval subtiel laten merken dat ik niet zou willen, in plaats van met een kutsmoes te komen en een vriendin hem laten vertellen dat ik niet wil.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik niet hequote:Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel, als ik wist dat het eenmalig is en dat ik hem daarmee zou kunnen helpen zou ik het doen. Als serieuze date niet inderdaad. Daten uit medelijden is ook niks.
![]()
Het is toch voor dat programma, zodat hij met chicks leert om te gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet he. Daten uit medelijden is ook niks.
Natuurlijk weet hij dan wel dat er geen relatie o.i.d. Inzit voor hem.
Hoop ik.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Uit medelijden datenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel, als ik wist dat het eenmalig is en dat ik hem daarmee zou kunnen helpen zou ik het doen. Als serieuze date niet inderdaad
Dat doe je alleen voor een neukpartij of relatie![]()
Die heeft geen inzicht dus die denkt 'Yay, Kim in the pocket!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is toch voor dat programma, zodat hij met chicks leert om te gaanNatuurlijk weet hij dan wel dat er geen relatie o.i.d. Inzit voor hem.
Hoop ik.'
![]()
Wie zegt iets over medelijden? Dat is toch heel niet de intentie van dat programmaquote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Uit medelijden daten
Dat doe je alleen voor een neukpartij of relatieHet is toch de bedoeling dat hij een date moet fixen zodat hij kan leren hoe het in het vervolg moet, en niet met de bedoeling om er een relatie uit te halen.
Zo kwam het over, vooral hoe hij eruit ziet en jij het brachtquote:Op maandag 20 februari 2012 17:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wie zegt iets over medelijden? Dat is toch heel niet de intentie van dat programma![]()
Wow, dat gesprek was awkwardArme chick.
Voor de tweede keer in korte tijd een brief van de gemeente ontvangen met de vraag of we een zwembad in de tuin hebben staan vanwege hoog waterverbruik![]()
![]()
![]()
Misschien moet je wat minder lang douchenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef junamii het volgende:
Voor de tweede keer in korte tijd een bief van de gemeente ontvangen met de vraag of we een zwembad in de tuin hebben staan vanwege hoog waterverbruik![]()
Jawel, je keek.![]()
True dat.quote:
Mooie nieuwe foto's in je fobo trouwens
Ghehe thank youquote:Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat.
Mooie nieuwe foto's in je fobo trouwens![]()
![]()
Tijd voor een powernap, zonder koffie en red bull was ik de dag niet doorgekomen.
Laatste keer dat ik tot diep in de nacht met mensen meet terwijl ik de volgende dag moet werken.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ik heb een Fernandes verslaving. De 1e koude slok, die zoete streling voor je tong, gelukzalig gewoon
.
![]()
Ik begin Fernandes steeds minder lekker te vinden juist. Alleen in de zomerquote:Op maandag 20 februari 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb een Fernandes verslaving. De 1e koude slok, die zoete streling voor je tong, gelukzalig gewoon
.
Hoe danquote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik begin Fernandes steeds minder lekker te vinden juist. Alleen in de zomer. Tevens
:
Ja, hautain met vork en mes. Ja, met kouseband én aubergine
.
![]()
Ik zit kanker vol van de roti, en ik doe er geen aubergine bij en niet zúlke grote stukken kipquote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan. Tevens
:
[ afbeelding ]
.
![]()
![]()
Valt mee toch? Zo'n kipkarbonade en dan in 3 of 4 stukken ofzoquote:Op maandag 20 februari 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit kanker vol van de roti, en ik doe er geen aubergine bij en niet zúlke grote stukken kip.
![]()
![]()
Maandag is altijd de dag waarop alles dat je hebt gezegd en gedaan terwijl je dronken was langzaam terug begint te komen.
![]()
Ik pleur dat hele goedje gewoon op mn bord en scheur stukken pannenkoek af en gebruik dat als bestekquote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee toch? Zo'n kipkarbonade en dan in 3 of 4 stukken ofzo.
[ afbeelding ]Bij mij begint op zondag al de dag der schaamtequote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef .C het volgende:
Maandag is altijd de dag waarop alles dat je hebt gezegd en gedaan terwijl je dronken was langzaam terug begint te komen.
Fucking kut ook, als je denkt dat je al het schaamtelijke gedoe gehad hebt schiet je nóg iets te binnen
![]()
En de allerdiepste dieptepunten schieten je maanden later nog op willekeurige momenten te binnenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij begint op zondag al de dag der schaamteFucking kut ook, als je denkt dat je al het schaamtelijke gedoe gehad hebt schiet je nóg iets te binnen
!
![]()
Heb je nog iets voor mij overgelaten?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan. Tevens
:
[ afbeelding ]
.
En wtf, roti eten met mes en vork
Ken je deze?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je nog iets voor mij overgelaten?
En wtf, roti eten met mes en vork![]()
Nope, nooit van gehoord. Klinkt wel lekkerquote:
Ik heb nog een halve rotiquote:Op maandag 20 februari 2012 19:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je nog iets voor mij overgelaten?.
ZIE JE! Ik ben geen koeliequote:En wtf, roti eten met mes en vork.
![]()
Jij vuile joekel! *beweegt hoofd heen en weer*quote:Op maandag 20 februari 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve roti.
[..]
ZIE JE! Ik ben geen koelie.
Jawel, je keek.![]()
Ik wel dan omdat ik de bladen als bestek gebruik?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve roti.
[..]
ZIE JE! Ik ben geen koelie.
![]()
![]()
Hahaha, ik zie 't meteen voor mequote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef jna het volgende:
[..]
Jij vuile joekel! *beweegt hoofd heen en weer*![]()
.
Ja, met je kerrienagelsquote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wel dan omdat ik de bladen als bestek gebruik?.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie 't meteen voor me![]()
.
[..]
Ja, met je kerrienagels.
![]()
![]()
Good enoughquote:
Weet iemand toevallig of er, naast 'The Devil Inside', een toffe film in de bios draait?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
vriendin van me is een vreselijk mietje en die vond the devil inside saai, slecht en allesbehalve engquote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Good enough
Weet iemand toevallig of er, naast 'The Devil Inside', een toffe film in de bios draait?![]()
![]()
Zeg.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als ik kankermarokkaan wil zeggen dan zeg ik dat ookFeyenoord Rotterdam![]()
Klopt, ik heb 'm al gezien en hij is echt te saaiquote:Op maandag 20 februari 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vriendin van me is een vreselijk mietje en die vond the devil inside saai, slecht en allesbehalve engHad ik ook wel verwacht tho.
Juist jaquote:.
Ik ben trouwens de ideale consument. Impulsaankopen als een malle gedaan vandaag, ongezond voor mijn portemonee. Maar ach.
Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn broer was er gisteren heen en heeft zeven kleuren gescheten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vriendin van me is een vreselijk mietje en die vond the devil inside saai, slecht en allesbehalve eng
Conclusie: hij is een mietje?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb hem in m'n eentje thuis gekeken, half tho want ik vond hem ook echt engquote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn broer was er gisteren heen en heeft zeven kleuren gescheten.
Conclusie: hij is een mietje?![]()
![]()
Disown your brother, brah.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Conclusie: hij is een mietje?Feyenoord Rotterdam![]()
Whutquote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Conclusie: hij is een mietje?!? Er waren wel wat momenten waarop ik schrok, maar dat kwam vooral door rare bitches achterin de zaal die telkens om niets gingen gillen
PA 3 vond ik dan nog enger.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Géén idee, dat moet je zelf uitmaken ik ga niks zeggen over andermans familiequote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Conclusie: hij is een mietje?![]()
![]()
Paranormal Activity? Die zijn zoooo slecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut!? Er waren wel wat momenten waarop ik schrok, maar dat kwam vooral door rare bitches achterin de zaal die telkens om niets gingen gillen
PA 3 vond ik dan nog enger.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Sluit ik me bij aan. Zijn vreselijk opgeblazen en worden mooier gemaakt dan ze zijn in recensiesquote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Paranormal Activity? Die zijn zoooo slecht.Gelukkig dat ik het download en er niet voor betaal
![]()
Vergeet voorspelbaar niet. Ze voldoen aan clichés.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Zijn vreselijk opgeblazen en worden mooier gemaakt dan ze zijn in recensiesGelukkig dat ik het download en er niet voor betaal
Alle goede 'horrors' zijn al gemaakt, wat nu in het genre uitkomt is om te lachen.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Klopt, maar deze film is van dezelfde makers en is nog slechterquote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Paranormal Activity? Die zijn zoooo slecht.
Een behoorlijke prestatie!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, maar deze film is van dezelfde makers en is nog slechter
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Lang geleden dat ik echt bang werd van een horrorfilmJammer wel. Nachtenlang niet kunnen slapen en 's avonds keihard de trap oprennen na het kijken van een goede horror
eerste horror die ik keek was the ring toen ik 12 was en alleen thuis wasquote:Op maandag 20 februari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
Lang geleden dat ik echt bang werd van een horrorfilmJammer wel. Nachtenlang niet kunnen slapen en 's avonds keihard de trap oprennen na het kijken van een goede horror
Scheet in mn broek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: