Je kunt toch gewoon een derde date vragen, en dan vragen of jullie dan alleen met zijn tweeën zijn?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef bertje1 het volgende:
Hey..
we zijn allebei begin 20.
Ik ben wel bang dat als ik zeg wat er op mijn hart ligt.. dat ik dan te onzeker overkom. want dat is in mijn ogen verre van aantrekkelijk..?
Of moet ik wel zeggen dat ik het niet zo leuk vond wat ze voorstelde en dat ik daarom zo gespannen was?
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef Marie30 het volgende:
Waarom ga je zeuren omdat ze er een dubbele date van wilde maken? Misschien bedoelde ze er helemaal niets mee....? Bijvoorbeeld, die vriendin moest er eens uit, of die vindt jouw vriend leuk... Kan toch ook?!
Dit en om je motivatie omhoog te houdenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef Nerys het volgende:
Of misschien is ze zelf onzeker en wou ze daarom die anderen mee. Kortom, je weet het niet. Ga nou niet lopen pruilen over hoe ze onzeker heeft gemaakt, want dan gooi je je eigen glazen in. Gewoon weer uit vragen, en dan merk je het vanzelf.
Precies. En deze keer wel actie ondernemen he TS?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef Arriviste het volgende:
Doen alsof je neus bloedt. Plan een 3e date en kijk hoe dat loopt.
Niet, wat schiet je ermee op behalve dat je wil dat ze je zielig vindt?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef bertje1 het volgende:
maar moet ik er WEL of NIET aan refereren dat ik gespannen was de vorige keer?
Alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef bertje1 het volgende:
maar moet ik er WEL of NIET aan refereren dat ik gespannen was de vorige keer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |