Als ik google op Schimpie krijg je me toch hits over hoe acceptabel hij eigenlijk isquote:Op zondag 19 februari 2012 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou 'm als UI tot jullie allemaal immuun zijn geworden voor Schimpie
Mwehehehe.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn beesten breken heel het huis af als ze de kans krijgen
Ik vind het naar hoe hij onder die teennagel klimtquote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Die ui is toch heul niet eng ofzo.... Als het nou een eckten schimmelnagel was ok
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gadverdamme Kip
POST SCHNELL HET TOPIQUE VOL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOEHAHAHAHAHAHAssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja, dat was ook het probleem met die reclame, ineens bewegende beelden met een schimmel die ene nagel op tilt en dan eronder kruiptquote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het naar hoe hij onder die teen klimtMaar verder niet
Ik heb er heel vaak aan moeten denken tijdens het timmerenquote:
Bazen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En behang en plinten en schoenen en vetersoja, de banken
14.gif
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er heel vaak aan moeten denken tijdens het timmeren
Het wordt zeg maar zo:quote:
me loves ya, ya know aayt?quote:
Tofquote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het wordt zeg maar zo:
[ afbeelding ]
Maar dan met een toilet ervoor
En ongeveer deze kleur erboven:
[ afbeelding ]
Da's niet verkeerd!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het wordt zeg maar zo:
[ afbeelding ]
Maar dan met een toilet ervoor
En ongeveer deze kleur erboven:
[ afbeelding ]
Ballen kale plek in de lucht jonguh!!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef Lindytje het volgende:
Bietje slapen zo.... ge kent t wel....
[ afbeelding ]
Tuurlijk, moet ook gelucht!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ballen kale plek in de lucht jonguh!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |