Als ik google op Schimpie krijg je me toch hits over hoe acceptabel hij eigenlijk isquote:Op zondag 19 februari 2012 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou 'm als UI tot jullie allemaal immuun zijn geworden voor Schimpie
Mwehehehe.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn beesten breken heel het huis af als ze de kans krijgen
Ik vind het naar hoe hij onder die teennagel klimtquote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Die ui is toch heul niet eng ofzo.... Als het nou een eckten schimmelnagel was ok
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gadverdamme Kip
POST SCHNELL HET TOPIQUE VOL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOEHAHAHAHAHAHAssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja, dat was ook het probleem met die reclame, ineens bewegende beelden met een schimmel die ene nagel op tilt en dan eronder kruiptquote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het naar hoe hij onder die teen klimtMaar verder niet
Ik heb er heel vaak aan moeten denken tijdens het timmerenquote:
Bazen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En behang en plinten en schoenen en vetersoja, de banken
14.gif
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er heel vaak aan moeten denken tijdens het timmeren
Het wordt zeg maar zo:quote:
me loves ya, ya know aayt?quote:
Tofquote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het wordt zeg maar zo:
[ afbeelding ]
Maar dan met een toilet ervoor
En ongeveer deze kleur erboven:
[ afbeelding ]
Da's niet verkeerd!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het wordt zeg maar zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ballen kale plek in de lucht jonguh!!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef Lindytje het volgende:
Bietje slapen zo.... ge kent t wel....
[ afbeelding ]
Tuurlijk, moet ook gelucht!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ballen kale plek in de lucht jonguh!!!!
quote:
Wie unnnen baasquote:Op zondag 19 februari 2012 16:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ballen kale plek in de lucht jonguh!!!!
Huis van onze gluurburen is allemaal donkerbruine schroot, overal, hier waren delen van het huis ook zo... ik kan me iets van je haat voorstellenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd!
Ik zal vanavond trouwens wel een plaatje schieten, dan is mijn schrootjeshaat verklaard.
Wij hadden ook schrootjes in een kamer... De tering, wat daar voor een muur onder uit kwamquote:Op zondag 19 februari 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Huis van onze gluurburen is allemaal donkerbruine schroot, overal, hier waren delen van het huis ook zo... ik kan me iets van je haat voorstellen
Maar hier schilderen we alles gelukkig lekker wit
De schrootjes hier (gelukkig alleen in de gangquote:Op zondag 19 februari 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Huis van onze gluurburen is allemaal donkerbruine schroot, overal, hier waren delen van het huis ook zo... ik kan me iets van je haat voorstellen
Maar hier schilderen we alles gelukkig lekker wit
WAAR VOND JE DIE?!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
In mijn zoektocht naar een voorbeeldfoto van fout gebruik van schrootjes kwam ik deze foto tegen van IJs d'r slaapkamer! Hoe toevallig is dat????
[ afbeelding ]
Ain't that cute!!!! BUT IT'S WROOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNGGGGG!!!!!!!!!!!!!
Mooi!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het wordt zeg maar zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet altijd 3 keer kijken hoe ze nou precies ligtquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef Lindytje het volgende:
Bietje slapen zo.... ge kent t wel....
[ afbeelding ]
Dit behang maakt me duizelig:quote:Op zondag 19 februari 2012 16:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imgr(...)4-A-wbd_qTlBQ&zoom=1
Genoeg gordijn dan nog over om het netjes dicht te kunnen trekken?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh we knippen gewoon een stuk gordijn af en laten de buurvrouw het omzomen, problem solved
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit behang maakt me duizelig:
[ afbeelding ]
En de vloer ook... en het plafond is ook om te huilen....quote:Op zondag 19 februari 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit behang maakt me duizelig:
[ afbeelding ]
Haarbalquote:Op zondag 19 februari 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet altijd 3 keer kijken hoe ze nou precies ligt
Het plafond was me nog niet eens opgevallen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En de vloer ook... en het plafond is ook om te huilen....
Ik heb wel hier zo'n kroonluchter hangen, whehehehe, maar wel wit geschilderd uiteraard
Die hele kamer is om te jankenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En de vloer ook... en het plafond is ook om te huilen....
Ik heb wel hier zo'n kroonluchter hangen, whehehehe, maar wel wit geschilderd uiteraard
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOEHAHAHAHAHAHHaha heeft hij bij mij weinig te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zoooo leuk om te doen op fundaquote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het plafond was me nog niet eens opgevallen.
Lillijke huuskes kijken.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha heeft hij bij mij weinig te eten
Whehehehe, voordeel van zielloos zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha heeft hij bij mij weinig te eten
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zoooo leuk om te doen op funda
Dat is zeker jammer jaquote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer dat dat Fundatopic steeds verzand in gezeik of foto's er wel thuishoren.
Ik vind dit huis zo lelijk en ouwelijk ingericht:quote:Op zondag 19 februari 2012 16:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer ja
Ik ga eens kijken of ik nog wat lelijks kan vinden hier in tilburg
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh tuurlijk, eerste huis dat ik aanklik.
[ afbeelding ]
Damnquote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Die slaapkamer vooral... huuuuuu.....quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dit huis zo lelijk en ouwelijk ingericht:
http://www.funda.nl/koop/(...)belungenpad-1/fotos/
Die stortbak en dan die combi met dat oma-kleedje ernaastquote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo bang dat jullie ons huis gaan vinden en dan bij mijn kamer zeggen dat hij zo lelijk is.
Is ook lelijk, maar toch!
Dat inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die slaapkamer vooral... huuuuuu.....
Ja, kom op, NU ZIJN WE NIEUWSGIERIG!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo bang dat jullie ons huis gaan vinden en dan bij mijn kamer zeggen dat hij zo lelijk is.
Is ook lelijk, maar toch!
De rest is ook mooi.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die stortbak en dan die combi met dat oma-kleedje ernaast
Onder voorbehoud van financien.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, kom op, NU ZIJN WE NIEUWSGIERIG!
(is het trouwens definitief verkocht?)
Mini?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien vreet die mini-albatros wel Sjaan d'r tassen op uit wraak voor het niet in bezit zijn van een ziel![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Onder voorbehoud van financien.
Ja maar ja maar, dan weten jullie waar ik woon! En hoe afschuwelijk lelijk mijn kamer is.
Zo'n prachtig eind jaren 70, begin 80 huisquote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dit huis zo lelijk en ouwelijk ingericht:
http://www.funda.nl/koop/(...)belungenpad-1/fotos/
Logisch.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik stuur geīnteresseerden wel een link via DM, want ga dat niet zo open en bloot hier neer zetten.
Die grindtegels hebben wij ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo'n prachtig eind jaren 70, begin 80 huis![]()
![]()
Met grindtegels als gevelbekleding enzo![]()
![]()
Hier stond in de buurt een heel duur hypermodern huis te koop. De inrichting was alleen opa's inrichting, damn, wat een combi was dat
Joh boeie, DM-en idd, dan is het niet open en blootquote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Onder voorbehoud van financien.
Ja maar ja maar, dan weten jullie waar ik woon! En hoe afschuwelijk lelijk mijn kamer is.
*Steekt de vinger op*quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik stuur geīnteresseerden wel een link via DM, want ga dat niet zo open en bloot hier neer zetten.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mini?Hij stond húúge op mijn scherm hoor
Weet je hoe groot albatrossen zijn JONGUHHHH!!!!!quote:De grootste zeevogel ter wereld is de zwervende albatros. De grootste officieel geregistreerde spanwijdte is 3,60 meter maar er zijn berichten van deze albatros met een spanwijdte van 5,10 meter!
Ja is de onderkant en die hangt dan nog ruim over de vensterbank mwehequote:Op zondag 19 februari 2012 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Genoeg gordijn dan nog over om het netjes dicht te kunnen trekken?
Ohaiquote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
DM aan Lin, IJs, BBQ, en MM is verzonden. Nog meer?
Mogen jullie raden welke lelijke kamer van mij is.
May I?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Neinz dank je vriendelijk Kipquote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Weet je hoe groot albatrossen zijn JONGUHHHH!!!!!
Wil je er een plaatje van?
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
DM aan Lin, IJs, BBQ, en MM is verzonden. Nog meer?
Mogen jullie raden welke lelijke kamer van mij is.
Daar neig ik ook naar.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat nou moeilijk zijn? Er zijn er maar 2 bewoond.
Wel van zijn hoofd ja.quote:
Oh de inrichting van het huis vind ik ook niet zo erg, maar die kamer van mij heb ik uitgekozen toen ik 8 was.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Valt toch hartstikke mee joh... Mijn ouderlijk huis was een heul stuk erger
Omdat ze meestal alles zo leeg mogelijk slopen op foto's.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat nou moeilijk zijn? Er zijn er maar 2 bewoond.
ik zal niemand vertellen dat je op de Kadelaan 12 in Moergestel woont hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou is het klaar hoor.
En ik verwacht dat jullie heel vertrouwelijk omgaan met mijn adres!![]()
Dat is dit ook. Mijn kamer werd niet leger dan dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ze meestal alles zo leeg mogelijk slopen op foto's.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ja bij mij was dat ook zoIk heb ook groen behang; met een gezinnetje in de wei er op
Was hartstikke hip toen ik 10 was joh
Mijn broers hadden vrachtwagen behang
True. Maar ik faal hier serieus ontzettend mee, ik let niet op dingen als kasten.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is dit ook. Mijn kamer werd niet leger dan dit.
Maar het zijn ook de enige kamers met fatsoenlijke kledingkast.
Dat gordijntjequote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Wauw, de laatste keer dat ik zo'n ding zag was bij m'n oma. Vijftien jaar terug.
[ afbeelding ]
Lelijk he.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zal niemand vertellen dat je op de Kadelaan 12 in Moergestel woont hoor![]()
Wow, 1,3 miljoen vraagprijs voor dat pand??? Buy all the polish!!!!
Die grindtegels zijn wel heel lelijk zeg
Maar wat mega opgeruimd is jullie huis! Wow!
Ik dnek dat de kamer met de smurf van jou is
quote:
Beter zo dan al die mega rommelige en ronduit vieze kamers die soms op foto's staan :Squote:Op zondag 19 februari 2012 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lelijk he.Maar dat hebben echt superveel huizen in deze buurt.
En meestal is het niet zo netjes, maar dat moest. Dus de gang stond vol met krabpaal, voetensteuntje, stoel etc, en ik had een hele wasmand vol spullen die even op de gang stond toen er foto's van mijn kamer werden gemaakt.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Je hebt hem al.
En ik ga lekker nog een keer zeuren hierover, maar dus ook niet de link aan andere nagelmeisjes geven. Die vertrouw ik er vast wel mee, maar wil zelf graag de enige zijn die hem stuurt.
En ik weet dat jullie dat heus wel snappen, maar voor m'n eigen gemoedsrust moet ik het toch even benoemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja, ik stem voorquote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind dat er een frontpage post moet komen met de fundalink van albino
Oh ja dat sowieso, huuu.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beter zo dan al die mega rommelige en ronduit vieze kamers die soms op foto's staan :S
Dit lijkt me een prima en lekker ruim huis
Ik ga hier weer eens verder ons huis ietsjes mooier te maken![]()
Mazzels!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Goed onderhouden.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-38/fotos/#foto-1
Jezus, welken junk heeft er in dit huis gewoond??![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind dat er een frontpage post moet komen met de fundalink van albino
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Staat dat er bij ja???quote:
Wel goedkoop zoquote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-38/fotos/#foto-1
Jezus, welken junk heeft er in dit huis gewoond??![]()
Nee, dat vind ik er van.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Staat dat er bij ja???![]()
Ik heb alleen maar plaatjens gekeken
Dit wel:quote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Staat dat er bij ja???![]()
Ik heb alleen maar plaatjens gekeken
quote:In de Pelikaanstraat treft u deze sfeervolle en knusse hoekwoning. De woning is oorspronkelijke gebouwd omstreeks 1925. In de loop der jaren is de woning redelijk onderhouden en voldoet dan ook gedeeltelijk aan de eisen van deze tijd.
Goeden achtertuinquote:Op zondag 19 februari 2012 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh kijk, deze wonen in een blok beton.
http://www.funda.nl/koop/(...)el-157/fotos/#foto-1
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
god, wat waren mijn schoonouders enthousiast
What happened?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
god, wat waren mijn schoonouders enthousiast
Mooien kleden aan de muurquote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)ngwerfstraat-5/fotos
Oh.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
meer dan een oh, gefeliciteerd kon er niet af. En ik hoefde toch geen dure jurk als ik op een goedkope locatie ging trouwen.
Oh das minderquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
meer dan een oh, gefeliciteerd kon er niet af. En ik hoefde toch geen dure jurk als ik op een goedkope locatie ging trouwen.
Emoslinger.gifquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nou jaquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Seriously?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
lolwutquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Spinaziequote:Op zondag 19 februari 2012 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hier spinazie van de bakplaat.
(zegt ws niemand wat, maar is superlekker!)
Eén van de enige groentes die ik nog wel lekker vind, maar dan ook alleen verwerkt in iets. Zo los vind ik er niks aan.quote:
Dat vroeg ik me nou ook af.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef Loqi het volgende:
Ja iddbegrijp ik goed SQ dat schoonouders wilden (mee)betalen aan de jurk dan ofzo?
Hoezo zeuren ze over wat jij uitgeeft en waaraanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
nee hoor, mijn mama betaalt de jurk.
Maar ik weet ook niet wat het is. Of ze me niet als schoondochter willen, of dat ze het niet eens zijn met de manier waarop wij het willen doen, of dat ze gewoon met het verkeerde been uit bed waren gestapt. Ik hou het maar ff op het laatste
maar ik kreeg ook al een sneer omdat ik teveel schoenen kocht
Te veel? Srsly?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik weet ook niet wat het is. Of ze me niet als schoondochter willen, of dat ze het niet eens zijn met de manier waarop wij het willen doen, of dat ze gewoon met het verkeerde been uit bed waren gestapt. Ik hou het maar ff op het laatste
Ja, want zij hebben iets te maken met het aantal schoenen dat je kooptquote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hoop ik ook chickquote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
ach ja zo is mijn schoonmoeder wel een beetje... Beetje negatief ingesteld. Maar hopelijk trekt het bij
schijt aan hebben dusquote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
Herkenbaar wel. Hopelijk trekt ze nog bijquote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
ach ja zo is mijn schoonmoeder wel een beetje... Beetje negatief ingesteld. Maar hopelijk trekt het bij
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
en de vriend van bgtes is een randdebiel.
En alle mannen kijken porno
Ja, dat snap ik...quote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, ik moest ook gelijk aan jouw verhaal denken
bb baalt er wel stevig van trouwens
Snap ik ook welquote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja begrijpelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Begrijpelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Is ook dom! Je mag maar 1 dag in je leven je droomjurk aan dus dat moet je doen ook, als je het je kunt permitteren!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoef ook niet perse een dure jurk, ik wil mijn droomjurk hebben en niet een goedkope jurk omdat we geen feest van 20k geven. Die gedachtengang vind ik zo krom
Gewoon jurken zoeken en pas naar het prijskaartje kijken als je weet welke je wil hebben.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoef ook niet perse een dure jurk, ik wil mijn droomjurk hebben en niet een goedkope jurk omdat we geen feest van 20k geven. Die gedachtengang vind ik zo krom
Net alsof ik niet echt trouw omdat we niet voor de kerk trouwen (paps woorden)quote:Op zondag 19 februari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat is ook kromquote:Op zondag 19 februari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
ja, hoe durf jequote:Op zondag 19 februari 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net alsof ik niet echt trouw omdat we niet voor de kerk trouwen (paps woorden)
Hendigquote:
Grappig is dat ik dit dus ook nog van moeders heb moeten horen.. En dat ze zei dat opa er niks van zou snappen en ze niet wist hoe ze dat nu moest uitleggen...quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grappig is dat ik dit dus ook nog van moeders heb moeten horen.. En dat ze zei dat opa er niks van zou snappen en ze niet wist hoe ze dat nu moest uitleggen...
Uiteindelijk vroeg opa ons: "Even uit nieuwsgierigheid maar... trouwen jullie voor de kerk?" "Nee; alleen voor de wet"
Opa: "Ok. In orde. Ik snap dat"![]()
Heb er nog smakelijk om gelachen met vriendlief dat opa van 90 moderner is dan mijn eigen ouders
Hoe lang zou het duren??quote:Op zondag 19 februari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn ring snel binnen is
tien dagen ofzo, wegens dat kutcarnavalquote:Op zondag 19 februari 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe lang zou het duren??
Ik mag de mijne volgende week weer ophalen (is binnen om hem te laten verkleinen)
Ben wel benieuwd![]()
![]()
Da's eigenlijk ook kut... krijg je een keimooie ring, moet je hem meteen weer tien dagen afgeven...quote:Op zondag 19 februari 2012 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tien dagen ofzo, wegens dat kutcarnaval
denk aan het geld!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik hoop zoooooooo hard dat ik afgebeld word voor het werk vanavond*duimt*
ja, best wel, en allemaal vanwege die stomme juwelier die niet geloofde dat 62 kon kloppen qua maatquote:Op zondag 19 februari 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook kut... krijg je een keimooie ring, moet je hem meteen weer tien dagen afgeven...
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tien dagen ofzo, wegens dat kutcarnaval
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik hoop zoooooooo hard dat ik afgebeld word voor het werk vanavond*duimt*
62? Ik heb geen verstand van ringmatenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, best wel, en allemaal vanwege die stomme juwelier die niet geloofde dat 62 kon kloppen qua maat
Ja, dat welquote:
Mijn vriend heeft 61; dus voor een vrouw is het 'groot'.. Ikzelf heb 49; maar de juwelier zei ook dat dat praktisch nooit bij een volwassen vrouw voorkomtquote:Op zondag 19 februari 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
62? Ik heb geen verstand van ringmaten
Stomme burenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Snap ik met die niet-drukte
Mij niet meer bellen vannacht though![]()
En vriendlief die zich bezwaard voeldequote:
Ik heb ook 62 and we are beautiful!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
62 is een mannenmaat
worstvingerts, I haz
Zoiets zal ik ook wel hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
62 is een mannenmaat
worstvingerts, I haz
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zoiets zal ik ook wel hebben
Maar als het goed is, kan ie dan later weer kleiner gemaakt wordenKan een ring daar tegen eigenlijk?
ja hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zoiets zal ik ook wel hebben
Maar als het goed is, kan ie dan later weer kleiner gemaakt wordenKan een ring daar tegen eigenlijk?
quote:
omtrek in mmquote:Op zondag 19 februari 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er echt nul verstand van...
Ik zou mijn maat ook echt niet weten..
En waar staat die 62 dan voor?
Hendigquote:Op zondag 19 februari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
je kan het zelf dus meten met een strookje papier
ik heb van mijn ring 16,5 soms 17 dacht ikquote:Op zondag 19 februari 2012 18:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet niet wat de omtrek is, maar de doorsnede van mijn ringen is 15,5mm. Ook een rotmaat, ik kom altijd bij de lieveheersbeestjes uit als ik gewone ringen wil kopen... Maar nu ik aan beide handen een vaste ring heb, draag ik toch geen andere meer. Aan mijn rechterhand draag ik mijn 'something old' van de bruiloft: de verlovingsring van mijn schoonvader en (overleden) schoonmoeder
Tram 5 of metro 51 pakken richting Amstelveen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef BGTes het volgende:
Weet iemand hier hoe je vanuit Amsterdam CS het makkelijkst bij de sephora komt?
Er zit geen sephora in amsterdamquote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef BGTes het volgende:
Weet iemand hier hoe je vanuit Amsterdam CS het makkelijkst bij de sephora komt?
Die 1stequote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz, wat moet ik lakken. Ik heb revlon perplex, milani silver dazzle en essie sew psyched meegenomen
Maar je kan er wel komen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zit geen sephora in amsterdam
En ditquote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tram 5 of metro 51 pakken richting Amstelveen.
In Amstelveenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:08 schreef BGTes het volgende:
Niet?
Maar maar.. Waar moet ik dan in Amsterdam mijn nakend halen?
Nergensquote:Op zondag 19 februari 2012 19:08 schreef BGTes het volgende:
Niet?
Maar maar.. Waar moet ik dan in Amsterdam mijn nakend halen?
50?!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:09 schreef megamandy het volgende:
Ik heb in een ring die ik vanheb gekregen maat 50 geloof ik en die kan ik alleen rond mijn linkermiddelvinger dragen, bij de andere vingers is de ring te groot. Maar dit was de kleinste maat bij dat merk
quote:
Tribaldrakenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Jaloers op slanke vingers!
Ik kan ook nooit fashionringen kopen, die zijn er gewoon niet in die maten.
Ja, bij de mannencollecties, van die brede dingen met tribaldraken er op
Wat? Ringmaten gaan toch van 16, 17 enz. Dan zie ik echt hele dikke worstvingers voor me bij 50quote:
tribalringquote:
Moet je even iets verder teruglezen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat? Ringmaten gaan toch van 16, 17 enz. Dan zie ik echt hele dikke worstvingers voor me bij 50
Als je eens een paar posts terug zou lezen; zou je het weten.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat? Ringmaten gaan toch van 16, 17 enz. Dan zie ik echt hele dikke worstvingers voor me bij 50
Ik kan die ook nooit dragen, want fashionringen zijn nooit van echt zilver en dan slaan ze groen uit doordat ik allergisch ben.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Jaloers op slanke vingers!
Ik kan ook nooit fashionringen kopen, die zijn er gewoon niet in die maten.
Ja, bij de mannencollecties, van die brede dingen met tribaldraken er op
Jaaaaaaaaa, die zijn ook zo fijnquote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Of van die elastiekringen waar mijn vingers dan paars van worden
Lees dan even terug, SQ heeft 62quote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij juweliers houden ze vaak de omtrek aan en niet de doorsnede. Maar het kan allebei. Omtrek is makkelijker meten tho.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die had ik ookquote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
tribalringMijn duimring slingert hier nog steeds ergens rond
Gekocht toen ik 12 was bij de mannencollectie
Zoekenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
tribalringMijn duimring slingert hier nog steeds ergens rond
Gekocht toen ik 12 was bij de mannencollectie
Ik dacht dat ik terug had gelezen maar blijkbaar is er veul gepost in de tussentijd lolquote:Op zondag 19 februari 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lees dan even terug, SQ heeft 62
Je hebt twee verschillende ringmaten. Ik heb juist hele kleine vingers + voeten.
Die branden zo leukquote:Op zondag 19 februari 2012 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geen idee welke ringmaat ik heb
We hebben onze ringen op maat laten maken dus die dude heeft gewoon mijn worstpootjes opgemeten en gemaakt. Paar weken later gepast, gehaald, meneer heeft betaald, en toen was het klaar
Zo, uitgetimmerd voor vandaag, ik doe zo even foto's uploaden voor de fun, schrooooooooooooooooooooootjesssssssssssssssss
Echt is niet erg mannelijk om te doen, maar:quote:Op zondag 19 februari 2012 19:14 schreef bleiblei het volgende:
Zow, mijn ouders worden ook niet fantastisch gepresenteerd hiero.
Ze vallen best mee hoor. Mijn moeder is gewoon een beetje sjagrijnig en ze zijn in eerste instantie bij iets leuks weinig enthousiast.
Naja, het viel idd. flink tegen. Hopelijk blijft het erbij. Al ga ik van de week denk ik wel ff bij ze langs.
Sowwy schatje, ik was gewoon een beetje gefrustreerdquote:Op zondag 19 februari 2012 19:14 schreef bleiblei het volgende:
Ze vallen best mee hoor. Mijn moeder is gewoon een beetje sjagrijnig en ze zijn in eerste instantie bij iets leuks weinig enthousiast.
Naja, het viel idd. flink tegen. Hopelijk blijft het erbij. Al ga ik van de week denk ik wel ff bij ze langs.
Het strookt denk ik niet zo bij jullie/SQ's verwachtingen bij zulk nieuws vertellen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:14 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geen idee welke ringmaat ik heb
We hebben onze ringen op maat laten maken dus die dude heeft gewoon mijn worstpootjes opgemeten en gemaakt. Paar weken later gepast, gehaald, meneer heeft betaald, en toen was het klaar
Zo, uitgetimmerd voor vandaag, ik doe zo even foto's uploaden voor de fun, schrooooooooooooooooooooootjesssssssssssssssss
Wtf! Good busy!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Oh, oh, oh, vanochtend op den weegschaal: -2,7 t.o.v. maandag![]()
Dat is helemaal lompquote:Op zondag 19 februari 2012 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het strookt denk ik niet zo bij jullie/SQ's verwachtingen bij zulk nieuws vertellen.
Mijn moeder is ook bij alles wat positief is zo. Dan heb ik iets te laat verteld, of het komt voor haar niet uit, of ze vindt het gedoe, of vindt dat we verkeerde keuzes maken. En dan achter mijn rug om tegen allemaal mensen vertellen hoe goed haar dochter wel niet is in iets
Fixedquote:Op zondag 19 februari 2012 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sowwy verloofde, ik was gewoon een beetje gefrustreerd
je ouders zijn wel lief, ze moeten alleen leren entousiasme te tonen / faken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Doe je goed!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Good busyquote:Op zondag 19 februari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
quote:
Lomp is her middle name...quote:
Ach, als je in het geheel maar lekkerder voelt en gezonder bezig bent, toch? Hartstikke mooi!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik had wel baco's op gisteren... dus het kan zijn dat het morgen weer meer is...
Morgen den officiëlen uitslag van de week![]()
Je krijgt nog wel alles binnen wat je nodig hebt toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik had wel baco's op gisteren... dus het kan zijn dat het morgen weer meer is...
Morgen den officiëlen uitslag van de week![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lomp is her middle name...![]()
Gisteren was ik daar, mijn nichtje was er ook (van bijna 1). En dan maar lopen zeiken over van aaaaaaaalles over haar en over d'r ouders. Terwijl die het echt heel heel erg goed doen vind ik![]()
Maar goed, het is zondag en leuk weekend, genoeg over mijn moeder![]()
![]()
Nah, ik eet wel echt slecht deze week...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je krijgt nog wel alles binnen wat je nodig hebt toch?Mijn broertje heeft ook helemaal geen honger sinds dat hij meds krijgt voor ADD. Maar toen hij ging afvallen (hij weegt al niks) werd er wel meteen ingegrepen qua dosering.
Gratisch bier is altijd goedquote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
Daarentegen wel veel gratisch bier gekregen van schoonouders afgelopen vrijdag
Errrrrg hendig als zij achter de bar staan
Oeh, dat is niet veel. Misschien moet je jezelf aan leren om nu op tijden te eten en niet wanneer je honger hebt?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, ik eet wel echt slecht deze week...
's ochtends verplicht ik mezelf tot het eten van 3 boterhammen en dan heb ik pas bij het avondeten weer trek in iets..
Goeden deal.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
Je bestelt 4 bier; en krijgt er standaard 8
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh, dat is niet veel. Misschien moet je jezelf aan leren om nu op tijden te eten en niet wanneer je honger hebt?Kweenie hoor!
Just an idea.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, als ik te rap af ga vallen ga ik dat wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |