SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon herinneren wat je in de les aan theorie hebt gekregen, nooit huiswerk gemaakt en toch 7ens en 8en halen tijdens de tentamenweek en CE.
Nooit geleerd.
[ Bericht 30% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 14:42:11 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, gewoon uitrekenen dat je een 3,4 ofzo moest halen minimaal. En spiekbriefjes voor Frans maken in lettergrootte 4, en dan een 10 voor al die rijtjes met werkwoorden enzo scoren
. En daar geld mee verdienen
.
Zo gaan zitten en dan het spiekbriefje op je enkel/onderbeen plakken zodat je alleen even je broekspijp omhoog hoeft te trekken.
![]()
Spiekbriefjes. Ik ging toch niet 40 rijtjes met Franse werkwoorden in m'n kop stampen als ik gewoon in 10 minuten alles kan uittypen, lettergrootte 4 en uitprinten (+ soms doorverkopen) die hap.
![]()
Ja als je altijd te laat komt, afwezig bent en/of niks doet in de klas dan werkt jouw theorie nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef o.us het volgende:
Gewoon herinneren wat je in de les aan theorie hebt gekregen, nooit huiswerk gemaakt en toch 7ens en 8en halen tijdens de tentamenweek en CE.
Nooit geleerd.
![]()
![]()
![]()
Deze weet ik ook nog:quote:Ik: "Wat ga je doen? Kom je mee met ons naar het surfmeertje?"
"Ik ga even uit een paar examenbundels oefenen voor straks"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik hield ze gewoon op tafel, die dingen waren toch miniscuul en makkelijk te coveren met je handquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo gaan zitten en dan het spiekbriefje op je enkels/onderbeen plakken zodat je alleen even je broekspijp omhoog hoeft te trekken.
.
![]()
Ik deed ook niks, ik keek altijd uit het raam. Toen mobiel internet nog voor de elite wasquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja als je altijd te laat komt, afwezig bent en/of niks doet in de klas dan werkt jouw theorie niet![]()
(2009
).
[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 14:45:48 ]Feyenoord Rotterdam![]()
en de meisjens die het briefje onder hun rokje op het bovenbeen plakte...
geen leraar die zich eraan waagt of ze even onder het rokje mogen kijken![]()
Hoe herinner je je dan de theoriequote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik deed ook niks, ik keek altijd uit het raam. Toen mobiel internet nog voor de elite was.
![]()
![]()
Ik deed ook altijd een rokje aan, hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Salatrel het volgende:
geen leraar die zich eraan waagt of ze even onder het rokje mogen kijkenOH SH-quote:![]()
Oja, elk jaar overkill aan 16-18 jarigen in de centrale bieb die voor hun eindexamen leren in mei/april/juni.
Feyenoord Rotterdam![]()
mei/aprilquote:Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef o.us het volgende:
Oja, elk jaar overkill aan 16-18 jarigen in de centrale bieb die voor hun eindexamen leren in mei/april/juni.
je volgorde klopt niet![]()
![]()
Ik had helemaal niks gedaan en maakte me wel enigszins zorgen, maar het was zó bizar makkelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef o.us het volgende:
Ik stond een 4,2 voor wiskunde, maar dat centrale examen was gewoon optellen en aftrekken.
![]()
Precies dit ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Salatrel het volgende:
geen leraar die zich eraan waagt of ze even onder het rokje mogen kijken
Oh shit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Oh shit:
Geoorloofd ook echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Oh shit:
kunnen scrollen in je absentielijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Magister, veel te confronterend die shit.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat hebben jullie voor DDR-systemen als registratie? Damn.
Ik ging het opdelen in staafdiagrammen per maand. Zodra de zon begon te schijnen steeg mijn absentie als een gek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Magisterquote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Magister, veel te confronterend die shit.Ik ging het opdelen in staafdiagrammen per maand. Zodra de zon begon te schijnen steeg mijn absentie als een gek.
Ik moest 10 minuten nadenken om te herrineren wat dat was.
Bestaat dat nog steeds?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb nooit ook maar een soortgelijk systeem gehad?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Magister, veel te confronterend die shit.Ik ging het opdelen in staafdiagrammen per maand. Zodra de zon begon te schijnen steeg mijn absentie als een gek.
Zowel op de HvA als op m'n middelbare school niet
.
![]()
Mijn oude middelbare school:
http://www.daltonbarendrecht.nl/
Waar is de tijd gebleven dat ik de enige moker op school was?
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: