Klopt, bij de medicijnen en vitamines staan potjes van allerlei oliënquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
Volgens mij hebben ze bij de Etos pure jojoba olie, trouwens..
Mijn haar droogt ook totaal niet in een knot! Dus los doen of in een staart ofzo. Anders is dat helemaal niet gek dat het 's avonds nog nat is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 04:03 schreef megamandy het volgende:
Ik heb hier al vaker meegelezen. Mijn haar is snel vettig, moet het sowieso om de dag wassen want dan mijn pony en de eerste paar centimeters van mijn haar echt vettig en niet om aan te zien.
Sinds kort gebruik ik soms droogshampoo, maar dit is meestal alleen voor de pony omdat ik daar nu eenmaal snel aan zithierdoor kan ik het soms rekken om twee dagen niet te wassen.
Heb door mijn werk (in een winkel, en ik vind het schandalig als een verkoopster vettige haren heeft) niet echt kunnen proberen om mijn haar minder te wassen. De dagen dat ik thuis ben probeer ik altijd zo lang mogelijk niet mijn haar te wassen. De komende tijd hoef ik niet zo veel te werken en heb ik dus tijd om dit te proberen te rekken
Overigens fohn ik mijn haar hoogstens vijf keer per jaar, voor een feest bijvoorbeeld. Verder laat ik mijn haren 's nachts drogen of als ik ze in de ochtend was maak ik een knot om te werken.
Mijn haar droogt trouwens echt heel langzaam. Als ik ze in de ochtend was en vastmaak, zijn mijn haren in de avond echt nog nat. Niet een beetje klam/vochtig, nee bij de elastiek en de haren daaromheen zijn echt nog nat.
Verder heb ik altijd veel gedaan met mijn haar, in de pubertijd verfde ik ze altijd. Daarna heb ik ze korter laten knippen en heb ik tussen de 1-2 jaar permanent gehad (zelfs toen kon ik met moeite mijn haar om de twee dagen wassen) en daarna ben ik overgestapt naar een pony+bob+iedere dag de stijltang.
Sinds 2,5 jaar (denk ik ongeveer) laat ik ze 2-3 keer per jaar kleuren bij Rob Peetoom en de puntjes bijwerken.
Ik denk dat mijn haar sowieso ook snel vettig is door de hormonen, heb ook een vette huid en merkte dat verschil heel erg toen ik een half jaar een andere pil heb geslikt. Nu weer bij de oude pil en mijn huid is alweer een stuk minder vettig.
Pfoe een lange post vanaf mijn mobielMorgen zal ik een paar foto's zoeken van mijn haar de afgelopen jaren.
Dit was mijn introductie en in vervolg zal ik kortere posts plaatsenik beloof het
Je zal nergens krullen van krijgen behalve een permanent. Maarrrr ik dacht ook 23 jaar lang dat ik gewoon pluizig onhandelbaar steil haar had.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 04:26 schreef Seven. het volgende:
-Die krullen uit de befaamde post alhier: geweldig! Dat lukt zeker alleen bij mensen die al krullen hebben?
Mijn haar droogt ook niet als ik het nat in een staart doe hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 04:03 schreef megamandy het volgende:
Verder laat ik mijn haren 's nachts drogen of als ik ze in de ochtend was maak ik een knot om te werken.
Mijn haar droogt trouwens echt heel langzaam. Als ik ze in de ochtend was en vastmaak, zijn mijn haren in de avond echt nog nat. Niet een beetje klam/vochtig, nee bij de elastiek en de haren daaromheen zijn echt nog nat.
Wat kostte die borstelquote:Op woensdag 22 februari 2012 03:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een genot als ik voor het slapen mijn haar kan uitborsten, met name de nekharen uitborstelen is een echte weldaad. Na ruim 10 minuten borstelen met de zwijnenharen borstel was de score... 6 uitgevallen haren, 4 lange en 2 kleintjes.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik laatst ineens al die posts las. Natuurlijk krijg je het onderaan minder dik met laagjes, maar met laagjes kun je bovenop wel meer volume creeren. Dat is iig ook de reden die ik in mijn hoofd had toen ik het in de OP zette.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik las hier eerder ergens dat je met lang steil haar meer volume hebt als je het op één lengte laat knippen. Nou snap ik dat je dan aan de onderkant meer volume hebt, in vergelijking met laagjes, omdat je er dan simpelweg meer haar hebt. Maar waarom ik het altijd in laagjes laat knippen is zodat het wat minder zwaar wordt, en dus rond mijn hoofd wat losser en voller valt. Dat is wat ik versta onder volume. Maar is dat ook echt zo, of kan ik het beter toch op één lengte laten groeien?
Ik denk dat je het echt per persoon moet bepalen. Lang werd over laagjes gezegd dat ze meer volume creëren. Ik denk dat die kortere plukken lichter zijn en niet zo snel plat gaan hangen en als je ook maar minimale slag hebt zullen die kortere plukken een beetje gaan golven waardoor je optisch ook meer volume krijgt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik las hier eerder ergens dat je met lang steil haar meer volume hebt als je het op één lengte laat knippen. Nou snap ik dat je dan aan de onderkant meer volume hebt, in vergelijking met laagjes, omdat je er dan simpelweg meer haar hebt. Maar waarom ik het altijd in laagjes laat knippen is zodat het wat minder zwaar wordt, en dus rond mijn hoofd wat losser en voller valt. Dat is wat ik versta onder volume. Maar is dat ook echt zo, of kan ik het beter toch op één lengte laten groeien?
Probeer het eerst eens te ont-Bieberen voor een duidelijke weergave van de stand van zaken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:17 schreef DeBassist het volgende:
hebben jullie enig idee wat ik hiermee aanmoet?![]()
langer, korter ?
[ afbeelding ]
heb (niet goed op de foto te zien) wel behoorlijk wat slag in mijn haarquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dat hele steile haar en laat m'n haar echt niet meer in laagjes knippen, dat ziet er niet uit
zoals u wenstquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Probeer het eerst eens te ont-Bieberen voor een duidelijke weergave van de stand van zaken.
Nee dat is juist bieberenquote:
wat is dan geen bieberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |