Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
VDM jij bent een zieke hybridbuilder, heb je nog tips voor dit team?quote:
Ik vermoed een trolololoquote:Op zondag 19 februari 2012 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
VDM jij bent een zieke hybridbuilder, heb je nog tips voor dit team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cXon4mrdbcUQc
Ik heb geen idee, wil je een speler erin verwerken?quote:
niet echt, het liefst wil ik het middenveld versterken zonder iets te veranderen aan de voorhoede of achterhoede, enig idee?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wil je een speler erin verwerken?
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:19 schreef Rijst het volgende:
IF SukIk heb in mijn replay theater nog 30 goals van Suk. Wou er ooit nog een compilatie van maken.
Lucio maicon?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
VDM jij bent een zieke hybridbuilder, heb je nog tips voor dit team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cXon4mrdbcUQc
Ja. Drie dubbele links (lucho zelfs 4), dus mogen ze 3 dode links hebben.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
halen Lucho en Belluschi dan wel 9 chem?
Ga ik daar ns naar kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja. Drie dubbele links (lucho zelfs 4), dus mogen ze 3 dode links hebben.
Danny LCM Moutinho centraal en Belluschi RCMquote:Op zondag 19 februari 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
halen Lucho en Belluschi dan wel 9 chem?
?? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lol wtf ik bestuur het team van mn tegenstander. Own goal mania bitches
Die kerel quitte in de rust, ik druk x en ik bestuur zijn teamquote:Op zondag 19 februari 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
?? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
haha, 100-0quote:Op zondag 19 februari 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kerel quitte in de rust, ik druk x en ik bestuur zijn team
Ik sta nu 8-1quote:Op zondag 19 februari 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, 100-0En alle replays kijken he!
Ik lijk wel gekquote:Op zondag 19 februari 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of sportief zijn en gewoon van jezelf winnen, en daarna sturen: good game
JAquote:Op zondag 19 februari 2012 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Diego Alves is toch de beestenkeeper uit de BBVA?
BBVA weet ik niet, hij speelt bij Malagaquote:Op zondag 19 februari 2012 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet niet, heb Diego Lopez IF, totaal geen klagen overquote:Op zondag 19 februari 2012 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet je zeker dat het niet Valencia is?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BBVA weet ik niet, hij speelt bij Malaga
Mijn foutquote:Op zondag 19 februari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Valencia is?
ik zou toch zweren dat het Valencia was, en ik zou toch zweren dat dat in Spanje ligtquote:Op zondag 19 februari 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BBVA weet ik niet, hij speelt bij Malaga
Malaga ligt niet in Spanje wil je zeggen?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat het Valencia was, en ik zou toch zweren dat dat in Spanje ligt
nee dat wilde ik niet zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Malaga ligt niet in Spanje wil je zeggen?
Wat deed hij dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
Manolev doet iets van niveau Guidetti lol!
nice. yup heb er ook wel een paar zo gemaaktquote:Op zondag 19 februari 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
Het is me eindelijk gelukt om met LT+X te scoren. Proberen jullie dit ook weleens?
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/114597472
Hij had al geel en maakte toen schwalbe en kreeg 2e geelquote:
Hij maakte een schwalbe, iets waar Guidetti ook wat van kan.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Grunnnu moet Ajax alleen nog winnen en dan is mijn weekend weer beter
Geen zorgen, Koppers speelt.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal wel weer gelijk worden ofzo![]()
en dat gaat iedereen ons weer uitlachen en zulks
LB safari? Die speelt ook voor Brugge dacht ikquote:Op zondag 19 februari 2012 13:51 schreef MaartenFM het volgende:
Mensen ideeën voor mijn nieuwe team? Ik wil eigenlijk wel een LB met 9 chem. Copa kan ik op GK doen maar op futhead had Krul 9chem dus dat heb ik eerst maar geprobeerd. Donk weet ik nog niet zeker daarom heb ik hem nog niet in de goede formatie. Dus ideeen voor een nieuwe CB en LB zijn welkom
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d89r1xZqbcURV
Copa op goal, Krul 7 chemquote:Op zondag 19 februari 2012 13:51 schreef MaartenFM het volgende:
Mensen ideeën voor mijn nieuwe team? Ik wil eigenlijk wel een LB met 9 chem. Copa kan ik op GK doen maar op futhead had Krul 9chem dus dat heb ik eerst maar geprobeerd. Donk weet ik nog niet zeker daarom heb ik hem nog niet in de goede formatie. Dus ideeen voor een nieuwe CB en LB zijn welkom
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d89r1xZqbcURV
Volgens mij heeft hij geen pure schwalbes gemaakt, wel dat hij naar de grond ging voor een lichte overtreding.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij maakte een schwalbe, iets waar Guidetti ook wat van kan.
Sowieso ajacieden die het woord schwalbe in de mond nemenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen pure schwalbes gemaakt, wel dat hij naar de grond ging voor een lichte overtreding.
Gisteren ook janken omdat hij tegen iemands schouder aanliep.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen pure schwalbes gemaakt, wel dat hij naar de grond ging voor een lichte overtreding.
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso ajacieden die het woord schwalbe in de mond nemenze zouden naar eigen spelers eerst moeten kijkene voordat ze commentaar leveren.
Mij hoor je niet ontkennen dat spelers als Sulejmani er ook een handje van hebben, erger ik me ook aan. Ontneemt mij niet het recht om me aan Guidetti te ergeren.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso ajacieden die het woord schwalbe in de mond nemenze zouden naar eigen spelers eerst moeten kijkene voordat ze commentaar leveren.
Klagen over? Ik klaag nergens over toch of ben je blind? Ajax spelers hebben er ook een handje van en ik zeg nergens dat Guidetti niet makkelijk gaat liggen toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]![]()
Kijk naar de laatste 3 pingels die feyenoord heeft gehad en ga dan klagen
mwah, dat doet toch wel redelijk zeer. Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gisteren ook janken omdat hij tegen iemands schouder aanliep.Niet echt schwalbes, maar wel erg irritant.
Ik kan mij er ook vreselijk aan ergereren!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mij hoor je niet ontkennen dat spelers als Sulejmani er ook een handje van hebben, erger ik me ook aan. Ontneemt mij niet het recht om me aan Guidetti te ergeren.
Met als doel je tegenstander een kaart aan te smeren, moest ik er nog bijzetten.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mwah, dat doet toch wel redelijk zeer. Probeer het eens zou ik zeggen.
Die penalty's zijn makkelijk gegeven, maar voor elke penalty was iets te zeggen. Die verdediger van RKC had zo het duel niet in moeten gaan, vertonghen van achter (ook al half op de bal) en die tegen Vitesse durf ik niet meer te zeggen.
Kan zijn, maar je weet natuurlijk ook niet zeker of hij het door had dat die verdediger geen blok zette. Als hij een blok zet hoort daar een gele kaart op te staan. Aan de andere kant, constant zeiken op de scheids is ook niks.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met als doel je tegenstander een kaart aan te smeren, moest ik er nog bijzetten.
Nu móét hij wel IF worden idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
IF SUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUKSUK
De vorige keer scoorde hij er ook 2 en toen kreeg die ook geen IF volgens mij.quote:
Ga ik een koreaans team makenquote:
Zat daar een goal van 40 meter bij?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De vorige keer scoorde hij er ook 2 en toen kreeg die ook geen IF volgens mij.
Gisteren Feyenoord nog uitlachen, vandaag krijgen ze het terugquote:Op zondag 19 februari 2012 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Stijn en Kamikazie's weekend is ook weer verneukt![]()
Lekker Carnavallen!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Stijn en Kamikazie's weekend is ook weer verneukt![]()
Heeft iemand de stats van de normale SUK? 80 pace zou wel fijn zijn of 85 shootingquote:
64 pace ofzo. Maar hij lijkt VEEL beter.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft iemand de stats van de normale SUK? 80 pace zou wel fijn zijn of 85 shooting
68 pace 62 shooting 43 passing 65 dribbel 54 def 59 headingquote:Op zondag 19 februari 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft iemand de stats van de normale SUK? 80 pace zou wel fijn zijn of 85 shooting
Hoeveel overall? Moeten ze 74 van maken 78 pace 85 shootingquote:Op zondag 19 februari 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
68 pace 62 shooting 43 passing 65 dribbel 54 def 59 heading
Pace is wel belangrijk, overall zegt weinig. Als ze hem minstens 75 pace maken kan ik hem gebruikenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef Reemi het volgende:
http://futhead.com/12/player/7629
68 pace65 overall
xbox kopenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan niet eens normaal een DNF opbouwen, heb altijd disconnects
Jij heb zelf ook disconnectsquote:
orly?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij heb zelf ook disconnects
Penalty's ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat ze sweaty goals niet mogen tellen in de eredivise!
Als er geen betere alternatieven zijnquote:
Hadden wij 6 goals minder en jullie 30quote:
De coins die ze zijn misgelopen bij de advanced cup omdat Lyon doorgingquote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
maar nu moeten ze wel de clean sheet bonus houden, krijgen ze extra coins
Dat lukt alleen nooit.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
maar nu moeten ze wel de clean sheet bonus houden, krijgen ze extra coins
Speelt alderweireld? Dan krijg ik punten voor een poulequote:
uiteraardquote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt alderweireld? Dan krijg ik punten voor een poule
Goud? Of silver?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand ideeen voor een leuk team? heb rond de 30k
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kpjyhBTHbcUT2quote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
die bank ;pquote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kpjyhBTHbcUT2
3 at the back en ik moet het nog testen
Niet echt goed gezien eigenlijk, maar ze protesteerden niet, dus zal welquote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doet ie snelwas het terecht?
quote:
Hij speelt op PS3, dus dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kpjyhBTHbcUT2
3 at the back en ik moet het nog testen
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hTfCDwhKbcUUaquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
Silver contract als trade offer gestuurd!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hij speelt op PS3, dus dat gaat niet lukken
Danku!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Silver contract als trade offer gestuurd!
die was jarig toch van de week?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef zerokil het volgende:
Gerndt![]()
Beter wint Utrecht, zou een eerbetoon zijn aan Nesu.
Vandaag is die jarig.\quote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die was jarig toch van de week?
Hoe duur is dit ong?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bKKtJW1gbcR1O
astu, geweldig team
Iets meer dan 20K kostte het mij en op PS3 ongeveer zelfde prijs omdat de spelers niet echt duur zijnquote:
Oke maar ff bouwen danquote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iets meer dan 20K kostte het mij en op PS3 ongeveer zelfde prijs omdat de spelers niet echt duur zijn
Echt een raar eredivisie weekend.quote:
Done, nogmaals bedankt.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Toefjes het volgende:
Kandji staat op de tradepile voor 100K.
GERNDT!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt een raar eredivisie weekend.
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax speelt weer eens redelijk, das lang geleden
NEC ligt ajax wel, ploeg die veel ruimte weg geeft en ajax dus veel tussen de linies kan spelen. Tegen clubs die deze ruimte meer ingevuld houden hebben ze het vreselijk moeite mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax speelt weer eens redelijk, das lang geleden
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Bulykin wat een baas, gewoon even een half uurtje spelen en dan is het Mission accomplished en laat hij zich wisselen
weet niet, nooit uitgeprobeerdquote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 4-3-3 fijner vond ?
''statement maken''quote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef Toefjes het volgende:
Utrecht - AZ : Ragequit van mij in de 40e minuut.
Gaan we nog eens een potje doen vandaag? Anders komt het er weer niet vanquote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef Toefjes het volgende:
Utrecht - AZ : Ragequit van mij in de 40e minuut.
Vette UI man.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we nog eens een potje doen vandaag? Anders komt het er weer niet van
quote:
Is goed, ik gooi m zo aan. Over half uurtje ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we nog eens een potje doen vandaag? Anders komt het er weer niet van
Daarom juist 433! 4321 is kluitjesvoetbalquote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
4-3-2-1 > 4-3-3, de buitenspelers staan dan tenminste niet helemaal tegen de lijn aan en je kan actie beter maken omdat ze wat teruggetrokken staan.
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, ik gooi m zo aan. Over half uurtje ofzo
Heerenveen is gewoon een volwaardige titelkandidaat nu. Elke week 6 titelkandidaten die het afwisselend verneuken, het kan ook alleen in Nederlandquote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heerenveen grote winnaar van het weekend zoals het nu lijkt!
Mwah, wij krijgen nog een aantal lastige wedstrijden en als je kijkt hoe we de laatste 2 winnen... Maar ja, zo lang iedereen punten blijft verspelen zou zelfs Ajax nog kampioen kunnen wordenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heerenveen is gewoon een volwaardige titelkandidaat nu. Elke week 6 titelkandidaten die het afwisselend verneuken, het kan ook alleen in Nederland
Je moet altijd eerst uitloggen uit FUT en dan pas je console uitzetten..anders kan je een uur lang ofzo niet in de webappquote:Op zondag 19 februari 2012 15:34 schreef Pietjuuhh het volgende:
We see that your account is currently logged in to the console version. FUT Web is only available when you are logged out of console. Please log out and try again in a few minutes.
lol mijn ps3 staat uit ?
Op basis van de stand wel, maar die gaan echt nog wel terug zakken.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heerenveen is gewoon een volwaardige titelkandidaat nu. Elke week 6 titelkandidaten die het afwisselend verneuken, het kan ook alleen in Nederland
Ok, bedanktquote:Op zondag 19 februari 2012 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst uitloggen uit FUT en dan pas je console uitzetten..anders kan je een uur lang ofzo niet in de webapp
Je wordt ook kampioen op basis van de stand, als Heerenveen in deze flow kan blijven kunnen er nog wel gekke dingen gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van de stand wel, maar die gaan echt nog wel terug zakken.
Uiteraard, maar ieder jaar is er bijna wel een ploeg die zo verrast en op AZ destijds na is het nooit iemand gelukt om het vol te houden in de laatste 25 jaar ofzo. De selectie van Heerenveen is daar echt niet goed genoeg voor.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je wordt ook kampioen op basis van de stand, als Heerenveen in deze flow kan blijven kunnen er nog wel gekke dingen gebeuren
Sakho en M'bia omruilen en Menez en Gourcuff.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#j9yittZPbcUWI
Dit is hem tot nu toe.
Benzema > Remyquote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#j9yittZPbcUWI
Dit is hem tot nu toe.
Waar zie je Ribery?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benzema > Ribery
Die oude versie van hem is aardig cheap volgens mij nu
BOOL CORY STO!quote:
Ribery/Remy..allebei kneusjes uit de banlieusquote:
niet zo erg als tegen mij hoop ikquote:
SIF Djuricicquote:
Dan ga je geraped worden jaquote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
Haha GJE, je moet ook niet "i cant hear you" doen als je scoort
Ik ram altijd maar watquote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
Daar heeft mijn neefje ook een handje van of van sssssshhhhh en vervolgens krijgt hij tonnen aan goals tegenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
Was wel een Djuricic show, maar ik weet ook niet of het genoeg is. EA kennende nietquote:Op zondag 19 februari 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
1 doelpunt genoeg? Wedstrijd nog niet gezien.
Jouw neefje is een persoonlijke coingenerator man. Hij speelt meer dan jouquote:Op zondag 19 februari 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heeft mijn neefje ook een handje van of van sssssshhhhh en vervolgens krijgt hij tonnen aan goals tegen
Als je niet van FOK had geweest had ik je het leven zuur gemaakt met replays, provocerende celebrations etcquote:
Kloptquote:Op zondag 19 februari 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jouw neefje is een persoonlijke coingenerator man. Hij speelt meer dan jou
Zet Odoi rechtsback joh. En UP Courtois > NIF Mignoletquote:Op zondag 19 februari 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopthelaas is bijna alles een nederlaag
http://www.futhead.com/12/squad/49968
Gaat ik maken
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je niet van FOK had geweest had ik je het leven zuur gemaakt met replays, provocerende celebrations etcMaar vorige keer 5-1, nu 4-2. Dat heet progressie
Dat doe ik ook altijd.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Viel me al op dat je álles skipte
Zit op 1000+ wedstrijden joh, zeg 2,5 goal per wedstrijd gemiddeld, zijn 2.500 herhalingen en celebrations die je moet kijken. Heb medelijden met iedereen die dat doet.quote:
Zou mooi zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel een Djuricic show, maar ik weet ook niet of het genoeg is. EA kennende niet
Teeering, ik zit op 150quote:Op zondag 19 februari 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit op 1000+ wedstrijden joh, zeg 2,5 goal per wedstrijd gemiddeld, zijn 2.500 herhalingen en celebrations die je moet kijken. Heb medelijden met iedereen die dat doet.
Idd. Replays kijken kost tijd. Tijd is geld. Geld is FUT coins, ergo: replays kijken kost coins.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit op 1000+ wedstrijden joh, zeg 2,5 goal per wedstrijd gemiddeld, zijn 2.500 herhalingen en celebrations die je moet kijken. Heb medelijden met iedereen die dat doet.
Zijn ook vreselijk veel wedstrijden met de MLS bronzes bij waar je na 15 minuten op 3-0 staat en de tegenstander een ragequit maaktquote:
Precies, zeer inefficientquote:Op zondag 19 februari 2012 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Replays kijken kost tijd. Tijd is geld. Geld is FUT coins, ergo: replays kijken kost coins.
Ik weet het maar ik vind dit mooi zo, die variatie zilver en goud.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet Odoi rechtsback joh. En UP Courtois > NIF Mignolet
Dan nog steeds Odoi > vandermarretjequote:Op zondag 19 februari 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik vind dit mooi zo, die variatie zilver en goud.
Ik gebruik spelers maar in 1 teamquote:Op zondag 19 februari 2012 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan nog steeds Odoi > vandermarretje
waar gebruik je Odoi dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gebruik spelers maar in 1 team
Mijn serie A, prem, pro league hybridquote:
Keeper is nu eigenlijk een vandermarretjequote:
ohquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn serie A, prem, pro league hybrid
XDquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh
Hij heeft wel 9 chem als hij verkeerde formatie zou hebben..Dankzij Gillet.
Maar ja, je blijft vandermar he
Ironisch, na 24 minuten met 4-0 voor leaved m'n tegenstanderquote:Op zondag 19 februari 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn ook vreselijk veel wedstrijden met de MLS bronzes bij waar je na 15 minuten op 3-0 staat en de tegenstander een ragequit maakt
Nee, zwitserse spits van Schalkequote:
Huh? Benaglio is de keeper van Wolfsburg hoor..er is geen andere Benaglioquote:Op zondag 19 februari 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, zwitserse spits van Schalke
Misschien zijn het broers
Edit van mijquote:Op zondag 19 februari 2012 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Benaglio is de keeper van Wolfsburg hoor..er is geen andere Benaglio
Duitsquote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Pietjuuhh het volgende:
hoe vinden jullie mijn team
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kwTyyPhwbcUYa
Gegarandeerde overwinningen in de laatste minuutquote:
ik scoorde in de 90ste min is 2 vrije trappen..quote:Op zondag 19 februari 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gegarandeerde overwinningen in de laatste minuutDoet mij denken aan de laatste keer dat ik clubs deed. 3-0 voor in de 80e minuut en 3-3 spelen lol.
Ik speelde laatst een wedstrijd en werd er 3x in de 45e minuut gescoordquote:Op zondag 19 februari 2012 16:24 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
ik scoorde in de 90ste min is 2 vrije trappen..
Netjes, als jij ze allemaal maakte dan tochquote:Op zondag 19 februari 2012 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde laatst een wedstrijd en werd er 3x in de 45e minuut gescoord
Nee maar 2quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Netjes, als jij ze allemaal maakte dan toch
Daar kunnen we mee leven!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar 2hij stond 1-0 voor toen 2-0 en maakte ik er 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |