En welke hobby's heb je tot nu toe al gespaard?quote:
Niet zo veel. Maar ik ben nog jong.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En welke hobby's heb je tot nu toe al gespaard?
Doet me denken aan de film Brothers Bloom trouwens
Modelauto's in elkaar zetten is anders flink frustrerendquote:Op zondag 19 februari 2012 10:55 schreef Partingglass het volgende:
hobby's zijn goed ter ontspanning.
antimannenmodusquote:
Je beseft dat je dat toch echt uit vrije wil doet hè?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:14 schreef PeuRac het volgende:
Werken blijkbaar, aangezien dit m'n tweede weekend is wat ik werkend doorbreng. A.s. vrijdag heb ik 19 dagen achter elkaar gewerkt, gemiddeld 10u per dag
Niet helemaal, ik heb gezegd dat ik een aantal projecten op me zou nemen, dan moet ik die ook afronden. Vrijdag dead-line voor twee van de 3quote:Op zondag 19 februari 2012 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je beseft dat je dat toch echt uit vrije wil doet hè?
En hobby's? Uhm.... Neuken! Fijne hobby is dat
Maar wel voldoening uit je werk nu toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik heb gezegd dat ik een aantal projecten op me zou nemen, dan moet ik die ook afronden. Vrijdag dead-line voor twee van de 3![]()
Overigens zou het niet zo erg zijn geweest, als er niet twee dag evenementen waren afgelopen week en een twee daags evenement komende week waar ik ook bij moest zijn.
Zeker, anders zou ik het nooit doen. Dan zou het gewoon niet (op tijd) af komen.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel voldoening uit je werk nu toch?
Voor mij is the Piratebay sowieso down.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Sinds een uur zijn de Pirate Bay en EZTV down, lijkt serieus te zijn: http://techie-buzz.com/te(...)zz+%28Techie+buzz%29
Bij mij thuis ook, maar als ik op het werk inlog (VPN) vanuit huis, kan ik er wel opquote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor mij is the Piratebay sowieso down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |