Bwhehe okee.quote:
Hij is zo sleckt dat ie leuk isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheh mama vind de film op rtl 5 slektmaar ik wil em zien
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef AmyGrace het volgende:
Ik wist helemaal niet meer wat ik moest lakken () en toen kwam de pakketjesman met m'n TD-pakketje!
Slaap lekker trixie!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga lekker een tukje doen moppies, morgen weer vroeg in de auto enzo![]()
weltrustenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Incantrix het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Incantrix het volgende:
CG Innocence. Roze en sheer, ik hou ervan.quote:
Ah heerlijk een onverwachte vrije avond!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:43 schreef Lindytje het volgende:
Al sinds half 9 thuis!![]()
Terwijl ik tot 01.00 moest werken!
Ennnnn, tot nu metzitten kletsen
![]()
Ze is nu met de hondjens lopen, en zometeen lekker samen naar bedje!
Morgen lees ik terug liefjens
ohquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
CG Innocence. Roze en sheer, ik hou ervan.![]()
En maandag heb ik een begrafenis, wel een geschikte lak dus.
Past wss goed bij de naam dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
CG Innocence. Roze en sheer, ik hou ervan.![]()
En maandag heb ik een begrafenis, wel een geschikte lak dus.
Absoluut! Stond al jaren (serieus) op m'n wishlist.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Past wss goed bij de naam dus![]()
Enwat rot zeg.
Jaaaaa, zeker fijn!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah heerlijk een onverwachte vrije avond!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa, zeker fijn!!
Helemaal alsdan een eitje voor je bakt en je dan 3u zit te kletsen samen
Nu echt slapen
Oh dat doe je niet hoor. Wil je er wat over kwijt? Is het iemand die dicht bij je stond?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef AmyGrace het volgende:
Maar ik wil niet de sfeer bederven hier!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa, zeker fijn!!
Helemaal alsdan een eitje voor je bakt en je dan 3u zit te kletsen samen
Nu echt slapen
maak je niet druk johquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef AmyGrace het volgende:
Maar ik wil niet de sfeer bederven hier!
Gelukkig maar! Het is een vrouw uit de kerk waar ik lid van ben.. ze is afgelopen maandag plotseling overleden, 52 jaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat doe je niet hoor. Wil je er wat over kwijt? Is het iemand die dicht bij je stond?
He bah, wat jong! Dat is schrikken zeg. Heeft ze een ongeluk gehad of was het lichamelijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Het is een vrouw uit de kerk waar ik lid van ben.. ze is afgelopen maandag plotseling overleden, 52 jaar.
Hartstilstand.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
He bah, wat jong! Dat is schrikken zeg. Heeft ze een ongeluk gehad of was het lichamelijk?
Wat naar, dan ben je er weer zo bewust van hoe kwetsbaar we eigenlijk zijnquote:
Dank!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
52 is veel te jong. Sterkte ermee AmyGrace!
Ja, ik krijg er echt de rillingen van!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat naar, dan ben je er weer zo bewust van hoe kwetsbaar we eigenlijk zijnSterkte!
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef AmyGrace het volgende:
Maar nagels lakken (en kopen) leidt vaak goed af.
bijna therapeutisch soms, niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef AmyGrace het volgende:
Maar nagels lakken (en kopen) leidt vaak goed af.
Weltrusten!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:11 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga m'n bedje maar eens opzoekenSlaap lekker dames!
Yaay voor meds!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:40 schreef Lindytje het volgende:
Echt jonge, de verdubbeling van mijn meds is den hemel op aarde
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk dat ik alcoholist ga worden!![]()
Hoewel... bij nader inzien..... die hebben meestal geen tanden meer.... dat is lelijk![]()
Ik word toch geen alcoholist
Jaaa, gezellig!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yaay voor meds!
Ik mag binnenkort met maatschappelijk werk en psych gaan praten, kan ik ook bij de club
You haz a tired?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een slaapje maken zometeen
Ik wilde zeggen: kom friet etenquote:
Ik begin een angststoornis te ontwikkelen door knie enzeuw, dus nu mag ik ook gaan praten jeujquote:Op zondag 19 februari 2012 00:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa, gezellig!
Waarom mag je komen praten?
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: kom friet eten
Maar ik ben heul al lang niet meer in den friettent
Oh dat lijkt me zo rotquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yes, le me haz a tired.... maar morgen pas om 22u werken
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik begin een angststoornis te ontwikkelen door knie enzeuw, dus nu mag ik ook gaan praten jeuj
Oh batterij leeg van foon en ik lig al, dus tot morgen schatjons![]()
Heerlijk! Gewoon lang uitslapenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo rotDan heb je al een hele dag gehad, moet je nog werken
Jij hebt iets goed te makenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
Vanavond zou ik eigenlijk al gaan carnaval vieren, maar schijnbaar stonden die allemaal in een tent en daar heb ik geen zin in met dit weer
Krijg ik opeens een smsje dat mijn absentie niet werd gewaardeerdik ga morgen wel als iedereen warm is het cafe staat
Ja maar dan nogquote:
Ja alleen het probleem is dat die jongen schijnbaar morgen weer naar Leuven vertrekt. Dus heb maar gezegd dat ik deze week ergens daar wel langs zal komen, heb ik meteen een excuusquote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij hebt iets goed te maken
Ja, is ook kut.... maar dan kan ik wel de hele dag luiwammesenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo rotDan heb je al een hele dag gehad, moet je nog werken
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja alleen het probleem is dat die jongen schijnbaar morgen weer naar Leuven vertrekt. Dus heb maar gezegd dat ik deze week ergens daar wel langs zal komen, heb ik meteen een excuusalleen ga ik dan niet in mijn "sexy piratenpakje", want dat was mijn excuus als te koud
Hmm nee ik ben juist een nachtmensquote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan nogAls je van een normaal ritme ineens over moet. Ik heb een aantal koninginnenachten gewerkt bij mac toen. Men o men, om 3u had ik het wel gehad.
Dat dan weer wel!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is ook kut.... maar dan kan ik wel de hele dag luiwammesen
Morgen extra bier drinken en dan is het vast weer goedquote:Op zondag 19 februari 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
Vanavond zou ik eigenlijk al gaan carnaval vieren, maar schijnbaar stonden die allemaal in een tent en daar heb ik geen zin in met dit weer
Krijg ik opeens een smsje dat mijn absentie niet werd gewaardeerdik ga morgen wel als iedereen warm is het cafe staat
Ik ben ook een nachtmensquote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm nee ik ben juist een nachtmenshad ook geen moeite met nachtdienst op mijn stage. Voor mijn ritme zou dat perfect zijn
dan werkte ik, sliep ik tot 18u (want geen wekker
) en dan weer werken.
Ja normaal voerde die mensen mij altijd zat met carnaval, vol met apfelkornquote:Op zondag 19 februari 2012 00:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen extra bier drinken en dan is het vast weer goed
I just called to say: hans teeuwen!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:t
[..]
Dat dan weer wel!
Dat dan weer wel, dat dan weer wel.
Ja, daar moeten we toch eerlijk over wezen.
Dat dan weer wel, dat dan weer wel.
Zo ben je ziek en zo ben je weer genezen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I just called to say: hans teeuwen!
Trusten!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef PriemGirl het volgende:
ohai ! Ik kom nog even truste zeggen![]()
Jaaaaaaaa!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind Hans Teeuwen bij de meiden van Halal ook geweldig
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik wilde net zeggen: priemke!!!! De buren slapen!!!!
Lin belde me net opquote:Op zondag 19 februari 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut, bellen jullie elkaar of mis ik iets?
Jepquote:Op zondag 19 februari 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut, bellen jullie elkaar of mis ik iets?
boobiechickieeequote:
Beter een haar in je oog dan een haar in je glasquote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef megamandy het volgende:
Slaap lekker![]()
Ik heb een haartje in mijn oog maar kan hem niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:14 schreef milka82 het volgende:
Twee jaar geleden lag ik in de kreukels (nou ja, om precies te zijn om 12.20 uur lag ik opengeritst op de OK)... Mini is al weer twee!
Dat mondje op die 1ste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli Milka met den mini !
Ow en:
[ afbeelding ]
En ja ik had bull gegooid
Go Priemquote:Op zondag 19 februari 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:14 schreef milka82 het volgende:
Twee jaar geleden lag ik in de kreukels (nou ja, om precies te zijn om 12.20 uur lag ik opengeritst op de OK)... Mini is al weer twee!
Onwijs mooi kind Milka! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Blunder
Er was gister pakketje afgeleverd bij de buren .. dus die ging ik net ophalen ...
Buurvrouw doet de deur open ... Ik: "OMFG BEN JE GEVALLEN WAT IS ER GEBEURD!!!!"
Buurvrouw: .. Eh nee? Ik ben gewoon beetje brak omdat ik gister was wezen stappen ... Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
ik had buurvrouw nog nooit zonder makeup gezien ofzo
Maar dan ben ik benieuwd wat mijn pakket is!quote:Op zondag 19 februari 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en mijn ebay opi's zijn er nog helemaal niet! Ik was vergeten dat ik ook TD pakket onderweg hadik dacht het kan alleen maar de hollands zijn, maar niet dus
OMFG ZIJN DIE VAN JOU ER WEL!quote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan ben ik benieuwd wat mijn pakket is!
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Blunder
Er was gister pakketje afgeleverd bij de buren .. dus die ging ik net ophalen ...
Buurvrouw doet de deur open ... Ik: "OMFG BEN JE GEVALLEN WAT IS ER GEBEURD!!!!"
Buurvrouw: .. Eh nee? Ik ben gewoon beetje brak omdat ik gister was wezen stappen ... Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
ik had buurvrouw nog nooit zonder makeup gezien ofzo
Brak maar verloofdquote:Op zondag 19 februari 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
mogguh
naamtopique
brakken bakkes
verloofd
Lekker gevierd gisteren?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
mogguh
naamtopique
brakken bakkes
verloofd
Er is gister iets aangeboden wat maandag opnieuw komt, moet bijna wel Hollands zijn!quote:Op zondag 19 februari 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG ZIJN DIE VAN JOU ER WEL!
Ik hoop maandag![]()
O
![]()
![]()
![]()
O
O +w+FOWEFOWFOW+FWOEFSDCX
Dat jaquote:Op zondag 19 februari 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
gefeli met den mini, milka
priem, goeien foto
Ik ookquote:Op zondag 19 februari 2012 12:20 schreef Loqi het volgende:
ik ben net pas wakker en ik ben niet eens wezen carnavalluhhh
boahquote:Op zondag 19 februari 2012 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook
En mijnheeft vannacht tot 4u gewerkt en moet zo om 2u weer.
fuck his life
Aww, toch lief!quote:Op zondag 19 februari 2012 12:26 schreef Loqi het volgende:
Ik heb wels ontbijt op bed plannen verstoord
ik kwam beneden toen hij met een dienblad klaar stond om naar boven te gaan
Cutequote:Op zondag 19 februari 2012 12:26 schreef Loqi het volgende:
Ik heb wels ontbijt op bed plannen verstoord
ik kwam beneden toen hij met een dienblad klaar stond om naar boven te gaan
ik hoop dat die van mij ook snel komen, do wantz themquote:Op zondag 19 februari 2012 12:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is gister iets aangeboden wat maandag opnieuw komt, moet bijna wel Hollands zijn!
Altijd fijn om dan je spullen weer terug te vindenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:18 schreef Diconnected het volgende:
3e x sneeuw vandaag hier.
Zo, net met mama even onze rommelkast opgeruimd. Door de verbouwing zat het kreng tot de nok vol en hebben nu even flink puingeruimd en een hoop zooi weg kunnen gooien, nu kunnen we er weer lopenen ik kwam weer allemaal tassen en sjaals tegen die ik kwijt was
quote:
Daddy will pay for it denk ik?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Supersweet 16Koop ff 3 jurken voor 10.863 euro
![]()
valt wel mee toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Supersweet 16Koop ff 3 jurken voor 10.863 euro
![]()
Ja daar ga ik wel van uitquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef BGTes het volgende:
Meh, zo'n ruzie metdat ik hem naar huis gestuurd heb.
Nou lakken met Peridot uit troost
Hallooo!!!! Wat heb jij geslikt joh??quote:Op zondag 19 februari 2012 15:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al:
- 5 wassen gedraaid
- 4 wassen opgeruimd
- 3 kattenbakken verschoond
- 1 kledingrek overbodig gemaakt
- 1 kamer opnieuw ingedeeld
- 16 latjes geplakt op de deuren van de kledingkast
- 2 oude bureaustoelen van zolder klaargezet voor grof vuil
- 1 lelijke kast op zolder overbodig gemaakt en klaargezet om naar beneden te sjouwen
- tig kledinghangers gesorteerd
- 2 hamsteraquaria uitgeruimd en op marktplaats gezet (iemand interesse? 60x30 en 50x30)
- 1 badkamerkast opnieuw ingedeeld
- 3 vuilniszakken buitengezet
Ik ben goed bezig
Oh, kak...quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef BGTes het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al:
- 5 wassen gedraaid
- 4 wassen opgeruimd
- 1 lelijke kast op zolder overbodig gemaakt en klaargezet om naar beneden te sjouwen
- 2 hamsteraquaria uitgeruimd en op marktplaats gezet (iemand interesse? 60x30 en 50x30)
Ik ben goed bezig
Whehequote:Op zondag 19 februari 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hallooo!!!! Wat heb jij geslikt joh??
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef BGTes het volgende:
Wauw wat veel! Nu voel ik me meh omdat ik trots was dat ik 2 wassen heb gedaan, de hont uitgelaten en lunch gemaaktquote:Op zondag 19 februari 2012 15:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al:
- 5 wassen gedraaid
- 4 wassen opgeruimd
Ik ben goed bezig
Je bent ook al goed bezig hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw wat veel! Nu voel ik me meh omdat ik trots was dat ik 2 wassen heb gedaan, de hont uitgelaten en lunch gemaakt![]()
Ah ja, het motiveert ook wel weer om weer verder te gaanquote:Op zondag 19 februari 2012 15:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je bent ook al goed bezig hoor
Die boeken zijn zoquote:Op zondag 19 februari 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heel boek 1 van the hunger games al uitgelezen. Blij dat ik ze in het engels heb
Lekker dan ja, zo'n weekendje alleenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
WheheBen alleen thuis dit weekend, en die afwezigheid wilde ik graag benutten door lekker op te ruimen hier zonder gestoord te worden
![]()
Heb gisteren ook gewinkeld, 150 euro over de balk gesmeten aan nieuwe kleren
Lekker gevoel dit weekend
Goed bezigquote:Op zondag 19 februari 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heel boek 1 van the hunger games al uitgelezen. Blij dat ik ze in het engels heb
Shit wat ben ik a-productief vandaagquote:Op zondag 19 februari 2012 15:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al:
- 5 wassen gedraaid
- 4 wassen opgeruimd
Ik ben goed bezig
wat een mongoolquote:Op zondag 19 februari 2012 15:47 schreef BGTes het volgende:
Hmmja, toen ik zijn telefoon checkte (:@) zag ik dat hij echt heel flirterige berichtjes stuurde naar dat meisje waar hij destijds ook mee flirtte op facebook. Ging over valentijn en ze had het over 'chocolade, rozen en een rode bikini' en toen vroeg hij om foto's van haar in die bikini.
Simepl gezegd: dat pik ik niet. Heb hem toen al duidelijk gemaakt dat ik die 'grappig bedoelde' sjansfestijnen van ze niet op prijs stel, en hij gaat er gewoon mee door. Prima. Daag.
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:47 schreef BGTes het volgende:
Hmmja, toen ik zijn telefoon checkte (:@) zag ik dat hij echt heel flirterige berichtjes stuurde naar dat meisje waar hij destijds ook mee flirtte op facebook. Ging over valentijn en ze had het over 'chocolade, rozen en een rode bikini' en toen vroeg hij om foto's van haar in die bikini.
Simepl gezegd: dat pik ik niet. Heb hem toen al duidelijk gemaakt dat ik die 'grappig bedoelde' sjansfestijnen van ze niet op prijs stel, en hij gaat er gewoon mee door. Prima. Daag.
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:47 schreef BGTes het volgende:
Ik typte net lunch maar eigenlijk was het ontbijtquote:Op zondag 19 februari 2012 15:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gedaan...Ja, 'ontbeten' om half twee
![]()
Eh nee, dit is echt niet normaalquote:Op zondag 19 februari 2012 15:50 schreef BGTes het volgende:
Oke dus ik ben niet de overparanoide vriendin die haar vriendje niets gunt?
Ben daar namelijk best bang voor
Maar weet echt niet hoe ik ermee verder moet. Ik heb hem al vaker duidelijk gemaakt dat ik dat soort dingen niet pik, en toch gaat hij ermee door..
blijkbaar is jouw gevoel dat je hem niet kan vertrouwen terecht? .. schoppen die moron..quote:Op zondag 19 februari 2012 15:50 schreef BGTes het volgende:
Maar weet echt niet hoe ik ermee verder moet. Ik heb hem al vaker duidelijk gemaakt dat ik dat soort dingen niet pik, en toch gaat hij ermee door..
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 15:50 schreef BGTes het volgende:
Oke 'gelukkig'.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh nee, dit is echt niet normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oke 'gelukkig'.Als hij dat weet is het al helemaal een eikolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kijk, een medestanderquote:Op zondag 19 februari 2012 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik typte net lunch maar eigenlijk was het ontbijtom 1u. Maar vind dat ook weer zo wat om het ontbijt te noemen
![]()
Hij heeft al eerder met het desbetreffende meisje lopen sjansen, en aan het begin van de relatie stuurde hij op een avond dronken smsjes naar een meisje dat hij vroeger leuk vond, dat hij het zo fijn vond dat hij haar tegenkwam in het cafe en dat ze er zo mooi uitzagquote:Op zondag 19 februari 2012 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeNormaal hou ik niet zo van controleren e.d. maar jullie hebben al een geschiedenis wat dit betreft begrijp ik?
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehhe,is haar verzekerings-polisblad kwijt...
'toch maar even tussen het oud papier kijken'
Hoor ik nu ineens uit de keuken zo heul zielig:
'ik vind hier toch wel wat snippertjes terug......'
Ik lollerde![]()
![]()
Liesquote:Op zondag 19 februari 2012 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehhe,is haar verzekerings-polisblad kwijt...
'toch maar even tussen het oud papier kijken'
Hoor ik nu ineens uit de keuken zo heul zielig:
'ik vind hier toch wel wat snippertjes terug......'
Ik lollerde![]()
![]()
Yup net zoals Snow Globequote:Op zondag 19 februari 2012 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut was die CG techno van de electropops al een oudje?
+1quote:Op zondag 19 februari 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als hij dat weet is het al helemaal een eikol
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder met het desbetreffende meisje lopen sjansen, en aan het begin van de relatie stuurde hij op een avond dronken smsjes naar een meisje dat hij vroeger leuk vond, dat hij het zo fijn vond dat hij haar tegenkwam in het cafe en dat ze er zo mooi uitzagDacht dat ik toen al duidelijk was met 'mentaal ook trouw zijn' maar blijkbaar toch niet..
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV gaat BGTes smsjes sturen met vraag voor fotos van haar in bikini
/trollenlikeaboss
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV gaat BGTes smsjes sturen met vraag voor fotos van haar in bikini
/trollenlikeaboss
Ze is nu de snippers weer op volgorde van een A4 aan het leggenquote:
Liesquote:Op zondag 19 februari 2012 15:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze is nu de snippers weer op volgorde van een A4 aan het leggen![]()
Ik lig op de grondquote:Op zondag 19 februari 2012 15:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze is nu de snippers weer op volgorde van een A4 aan het leggen![]()
quote:
quote:
In het begin van mijn relatie hadden we het over porno.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:55 schreef BGTes het volgende:
[..]![]()
"Tuurlijk, sexy, hier zijn foto's van mijn tieten"
Mannen zijn klootzakken. Allemaal. No exceptions. Al weten sommigen het beter te verbergen
Kan ze geen kopietje opvragen?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:57 schreef Lindytje het volgende:
'klopt ie alweer schatje?'
-mmmmm.....
Niet dus
Liegen is altijd de beste optiequote:Op zondag 19 februari 2012 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In het begin van mijn relatie hadden we het over porno.heeft namelijk een neefje (vies, vadsig, sociaal gestoord) die daar een beetje verslaafd aan is. Toen zei ik: 'Ja, maar alle mannen kijken dat toch?' En hij: 'Nee hoor, ik niet.'
Toen kwam ik later toch een paar oude bestanden tegen op zijn laptop (per ongeluk)En toen zei ik: 'Ik dacht dat je dat niet keek??'
'Ja maar dat zei ik zodat je geen gekke dingen van me ging denken.'Neuh liegen is veul beter.
Ze heeft m nu nodig, ivm die aanrijding eergisteren..quote:Op zondag 19 februari 2012 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan ze geen kopietje opvragen?
Bwhehehe vooral in het begin van je relatiequote:
Ohja tuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze heeft m nu nodig, ivm die aanrijding eergisteren..
Ja, echt... kneus!!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe vooral in het begin van je relatie
Ze zit aan het bureau te puzzelenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkIk vind het echt sneu maar toch blijf ik lolleren. Ik zie Lies al op haar knieen voorzichtig met snippertjes bezig, en jij observeert en rapporteert aan ons achter je laptop
Beter voor den rug!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze zit aan het bureau te puzzelen
Thanksquote:Op zondag 19 februari 2012 15:58 schreef zoeperzazke het volgende:
BGTes, niet paranoide hoor, zoiets doe je gewoon niet! Tuurlijk mag een flauwe flirtopmerking een keer, maar als je zo door blijft gaan slaat het nergens op.
Ik moest echt heel hard lolleren om dit stukje van P-A van een oud swapdoos verslagquote:Ook wel leuk; Mijn moeder kwam even kijken wat ik er allemaal uitgepakt had, en vroeg helemaal uit zichzelf; blijven die BOOBIES hier?? Mijn nagellaknoobjeWeet zomaar even dat het boobies zijn
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Thanks
En unf, ik zei op het begin ook tegendat ik het niet wil dat hij porno kijkt (ik ben echt veel te onzeker
, had hij het op MIJN laptop gekeken. Toen was ik pissig zeg!
Niet dat hij het keek (vind het achterlijk maargoed, als hij zich af wil trekken op dronken wijven ipv mij..
) maar dat hij het op mijn laptop gedownload had. Niet eens gestreamd
Mijn hele laptop vol virussen. Mongool.
Holland collectie, A Englands, Hunger Gamesquote:Op zondag 19 februari 2012 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
BGTest, mocht je het goed maken wel eerst nog even goed hard schoppen zodat jij je agressie kwijt bent en natuurlijk uitmelken voor wat het islees: cadeautjes, massage etc
![]()
Sowiesoquote:Op zondag 19 februari 2012 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
BGTest, mocht je het goed maken wel eerst nog even goed hard schoppen zodat jij je agressie kwijt bent en natuurlijk uitmelken voor wat het islees: cadeautjes, massage etc
![]()
Dat laatste is eigenlijk best wel liefquote:Op zondag 19 februari 2012 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat een lef.
Ik vond het toen ik net metging moeilijk, omdat ik ook nog maar 15 was. En omdat hij erover gelogen had. Nu boeit het me niet echt meer.
Nu wilde hij laatst een film of muziek whatever downloaden, was er allemaal porno meegekomenWas ie meteen naar me toe gekomen: 'Ja ik ging dit en dit downloaden en toen was het allemaal porno!
![]()
![]()
Kijk maar!'
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
SowiesoIk heb nog een nieuwe ketting nodig, en wil nog wel uit eten, en ooooh wat een mooie Chanel lipstick, als ik die zou hebben zou ik zo veel vrolijker zijn..
Bwhehe ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat laatste is eigenlijk best wel liefDat hij dat zo kwam 'opbiechten'
Die reclames zijn ook wel echt domquote:Op zondag 19 februari 2012 16:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja.
Tegen die reclames op tv snachts kan ie dan weer helemaal niet. Kijken we gewoon een programma, komt er zo'n reclame en dan moet het meteen wegVindt ie zo irritant, die achterlijke neppe wijven (alsof die in tha movies zo puur natuur zijn, maar oke
)
Ik dacht al dat jij je daarin niet zou vergissenquote:
En van je schrale dotquote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook wel echt dom
Al lijkt het me wel erg makkelijk geld verdienen, in een porno spelen. Gewoon op je knieeen en een beetje kreunenBeetje jammer van je waardigheid, maar hey, moneh
Wattes?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef BGTes het volgende:
Status bestelling:
GEACCEPTEERD
Besteld voor:
Bezorgen diner
Verwachte aflevertijd:
17:45
Betaalmethode:
IDEAL
Because fuck the world
Ahja, dat ookquote:
Nou ja zeg, dat niemand met je mee wilquote:Op zondag 19 februari 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Pornoooooooomnonom
Euh... Whut?
Lol Lin..Lies doosje
![]()
Vandaag geen carnaval gevierdNiemand wou mee...
![]()
![]()
Straks maar zelf biertje opendoen hiero
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Pornoooooooomnonom
Euh... Whut?
Lol Lin..Lies doosje
![]()
Vandaag geen carnaval gevierdNiemand wou mee...
![]()
![]()
Straks maar zelf biertje opendoen hiero
And it's never Lupusquote:
Ah, kut. Ik keek naar schimpiequote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben vet goed bezig vandaag, timmeren als een baas
Lekkah!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, kut. Ik keek naar schimpie
Van welk merk was schimpie eigenlijk?
Dankje!!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekkah!
Van Lamisil was die reclame
Muurbekleding (lambrisering) in de wcquote:
Ik hou 'm als UI tot jullie allemaal immuun zijn geworden voor Schimpiequote:Op zondag 19 februari 2012 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wow Schimpie heeft nogal voor wat ophef gezorgd blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |