Op 18 februari verrijden wequote:De wereldkampioenschappen schaatsen allround 2012 is een schaatstoernooi, dat van 18 tot en met 19 februari 2012 gereden zal worden.
Het toernooi is toegewezen aan de Krylatskoje, Moskou. Voor de mannen wordt het de 106e keer dat het toernooi gehouden wordt en voor de vrouwen de 70e keer.
Titelhouders zijn Ivan Skobrev en Ireen Wüst, de winnaars van de wereldkampioenschappen schaatsen allround 2011 in Calgary.
Het zou de jury sieren als ze een oogje dichtknijpen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die DQ zullen ze haar door die materiaalpech wel niet geven, mag ik aannemen.
Moest vol in de ankers idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef DeeBee het volgende:
Wow, dit was wel echt de slechtste kruising die ik ooit gezien heb...
Remmen...
plus dat ze pas na de pion de buitenbocht in ging volgens mijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moest vol in de ankers idd.
Kan nog dq worden ook, want ze hinderde Rookard.
Dat ligt denk ik echt aan de omstandigheden. Die leken me ook op de 500 meters al heel zwaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Na 5 ritten nog steeds niet onder de 4.12
Vrees er voor dat Wust's motor na 2200m is opgeblazen. Deze omstandigheden zijn zwaar in het voordeel van Sablikova.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:02 schreef DeeBee het volgende:
Wust moet echt oppassen zichzelf niet TE erg op te blazen straks met deze omstandigheden...
Haar 3000 meters zijn over het algemeen best goed nog. Juist haar 1500 meters, waar ze fenomenaal goed op was, gaan een stuk minder.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef DeeBee het volgende:
Klassen, wow...![]()
Een van de betere races in jaren van haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |