quote:3 weken is wel kort.
Op zondag 21 juli 2002 11:05 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
nee 3 weken moet ook weer naar school enzo he. ik weet nog niet of ik terugkom daarvan als het echt heel erg mooi is zit ik eraan te denken om daar overnieuw te beginnen met mun leven enzo
tenminste, ik hoor altijd van mensen dat ze een jaar of half jaar gaan enzo.
is wel 24 uur vliegen toch? of in elk geval heel lang.
quote:moet je op de chat komen.
Op zondag 21 juli 2002 11:11 schreef NaRRaToR het volgende:
en toen was het weer stil....
daar is het ook weleens stil.
quote:jah zoiets jah en is me eerste keer vliegen ook nog
Op zondag 21 juli 2002 11:12 schreef Hrun het volgende:[..]
3 weken is wel kort.
tenminste, ik hoor altijd van mensen dat ze een jaar of half jaar gaan enzo.
is wel 24 uur vliegen toch? of in elk geval heel lang.
quote:je bedoeld irc zeker ? sorry kzit met een beetje defecte BNC en zonder BNC ga ik irc niet op
Op zondag 21 juli 2002 11:13 schreef Hrun het volgende:[..]
moet je op de chat komen.
daar is het ook weleens stil.
quote:Al is het maar 3 weken, het lijkt me wel supergeweldig joh!!!
Op zondag 21 juli 2002 11:17 schreef NaRRaToR het volgende:
en 3 weken is idd wel kort maar mijn moeder zit met haar maximaal 3 weken vakantie in de zorg enzo. dus kunnen we maar 3 weken. we hebben daar kenissen wonen die ons uitnodigden eik. het zal wel heel erg duur wordenmaar als we er nou niet heen gaan komen we er nooit
- edit- Gaan jullie nog iets speciaals doen daar? Of bij kennnissen blijven? Rondreizen?
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 21-07-2002 11:21]
quote:Ook helemaal geen vrije dagen deze zomer?
Op zondag 21 juli 2002 11:01 schreef Hrun het volgende:
ik ga niet op vakantie!oh nee.
quote:over 11 dagen 1 augustus dus. ik wordt daar 18 op de 7de
Op zondag 21 juli 2002 11:19 schreef Barb het volgende:[..]
Al is het maar 3 weken, het lijkt me wel supergeweldig joh!!! Wanneer vertrek je?
quote:da's waar. als je kunt. moet je gaan! anders ga je nooit meer.
Op zondag 21 juli 2002 11:17 schreef NaRRaToR het volgende:
en 3 weken is idd wel kort maar mijn moeder zit met haar maximaal 3 weken vakantie in de zorg enzo. dus kunnen we maar 3 weken. we hebben daar kenissen wonen die ons uitnodigden eik. het zal wel heel erg duur wordenmaar als we er nou niet heen gaan komen we er nooit
enig idee wat je allemaal gaat doen? of zie je dat daar wel? waar in australie is het eigenlijk? oost of west?
quote:we zitten in het oosten tegen de kust aan naast Brisbane dat weer boven sydney ligt. we reizen daar ook nog ff naar het noorden waar die kenissen familie hebben wonen
Op zondag 21 juli 2002 11:21 schreef Hrun het volgende:[..]
da's waar. als je kunt. moet je gaan! anders ga je nooit meer.
enig idee wat je allemaal gaat doen? of zie je dat daar wel? waar in australie is het eigenlijk? oost of west?
quote:ik heb nog 10 vakantiedagen, en 2 overwerk dagen. dus ik kan nog wel iets gaan doen.
Op zondag 21 juli 2002 11:20 schreef Barb het volgende:[..]
Ook helemaal geen vrije dagen deze zomer?
quote:okay. het oosten is wel de meer bekende kant ja, met de grote steden enzo. wel gaaf. en het is nu gelukkig winter daar, dus niet al te heet.
Op zondag 21 juli 2002 11:22 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
we zitten in het oosten tegen de kust aan naast Brisbane dat weer boven sydney ligt. we reizen daar ook nog ff naar het noorden waar die kenissen familie hebben wonen
verder zien we wel
quote:Mogelijkheden genoeg met 10 dagen
Op zondag 21 juli 2002 11:22 schreef Hrun het volgende:
ik heb nog 10 vakantiedagen, en 2 overwerk dagen. dus ik kan nog wel iets gaan doen.
quote:lees tegen de 40 graden overdag en 17 snachts
Op zondag 21 juli 2002 11:24 schreef Hrun het volgende:[..]
okay. het oosten is wel de meer bekende kant ja, met de grote steden enzo. wel gaaf. en het is nu gelukkig winter daar, dus niet al te heet.
quote:ik ga wel naar ijsland.
Op zondag 21 juli 2002 11:28 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
lees tegen de 40 graden overdag en 17 snachts
quote:true..true... ik vind de zomer met warm weer heerlijk en de winter ook met extreem koud weer ook lekker.
Op zondag 21 juli 2002 11:29 schreef Hrun het volgende:[..]
ik ga wel naar ijsland.
dat is meer mijn temperatuur.
maar herfst en lente da vinnik maar nix van dat tweifel weer bah bah
wat is de irc chat server (gegevens dus) voor mocht ik mijn bnc gefixed krijgen
quote:ik had wel plannen. maar die zijn in duigen gevallen.
Op zondag 21 juli 2002 11:26 schreef Barb het volgende:[..]
Mogelijkheden genoeg met 10 dagen
Heb je helemaal geen plannen?
quote:lente vind ik ook wel goed hoor. alles wordt weer groen dan.
Op zondag 21 juli 2002 11:31 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
true..true... ik vind de zomer met warm weer heerlijk en de winter ook met extreem koud weer ook lekker.
maar herfst en lente da vinnik maar nix van dat tweifel weer bah bah
wat is de irc chat server (gegevens dus) voor mocht ik mijn bnc gefixed krijgen
herfst kan ook leuk zijn.
eigenlijk vind ik elk weer wel ok. behalve heel heet. want dan doe ik nix anders dan een beetje wachten tot het afkoelt..
irc: irc.fokzine.net:6667 en dan #fok
quote:lol
Op zondag 21 juli 2002 11:34 schreef Hrun het volgende:[..]
lente vind ik ook wel goed hoor. alles wordt weer groen dan.
herfst kan ook leuk zijn.
eigenlijk vind ik elk weer wel ok. behalve heel heet. want dan doe ik nix anders dan een beetje wachten tot het afkoelt..
irc: irc.fokzine.net:6667 en dan #fok
quote:Maar nog geen nieuwe plannen dus?
Op zondag 21 juli 2002 11:31 schreef Hrun het volgende:
ik had wel plannen. maar die zijn in duigen gevallen.
Gotver, mijn douche loopt niet meer door. Heel mijn badkamer staat nu blank en er zit 0 beweging in het water
quote:nee. helemaal nix eigenlijk. ik spaar ze wel op tot volgend jaar ofzo. of er moet iets raars gebeuren.
Op zondag 21 juli 2002 11:40 schreef Barb het volgende:[..]
Maar nog geen nieuwe plannen dus?
quote:
Gotver, mijn douche loopt niet meer door. Heel mijn badkamer staat nu blank en er zit 0 beweging in het water
dat wordt hozen. maar je maakt mij niet wijs dat je dit niet aan zag komen.
En nee Hrun, deze zag ik niet aankomen, gisteravond deed ie het nl. nog erg goed. Maar het zal misschien met de regen van afgelopen nacht te maken hebben.
quote:wat goed van je.
Op zondag 21 juli 2002 12:15 schreef Barb het volgende:
Okee, lang leve de veer die je door een stel buizen moet trekken. Douche doet het weer, ik ga een carriere als loodgieter beginnenEn nee Hrun, deze zag ik niet aankomen, gisteravond deed ie het nl. nog erg goed. Maar het zal misschien met de regen van afgelopen nacht te maken hebben.
het viel me eigenlijk wel tegen die regen. het was nieteens zo heel veel. ik was bang dat mijn hele balkon weer blank zou komen te staan. maar dat is (gelukkig) niet gebeurt.
quote:zoiets was ik ook bang voor maar op af en toe een klein plasje water is het balkon nog droog
Op zondag 21 juli 2002 12:26 schreef Hrun het volgende:[..]
wat goed van je.
ik gooi er altijd gewoon een berg van dat bijtende spul in. crofty heette dat vroeger. alleen oppassen met plastic buizen enzo.
het viel me eigenlijk wel tegen die regen. het was nieteens zo heel veel. ik was bang dat mijn hele balkon weer blank zou komen te staan. maar dat is (gelukkig) niet gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |