abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5088287
Ik hoor vaak om me heen hoe mensen met sex omgaan, heel makkelijk en heel onveilig.
quote:
Sex is geen geslachtsziekte meer, maar een relatiegeschenk!
Wat vind jij hier van, hoe veilig vrij jij...?
  zaterdag 20 juli 2002 @ 15:17:04 #2
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_5088295
naja het is wel een relatiegeschenk ofcourse...maar vrijen moet je alleen met condoom doen enzo behalve als je al _heel lang_ een relatie hebt met je partner, dat je van elkaar weet dat je geen enge ziektes met je meedraagt!
De laatste der kunstmatigen...
pi_5088296
kijk maar hierop en zoek ff verder bij de zoekmachine

AIDS

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_5088309
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 15:17 schreef Artificial_M het volgende:
naja het is wel een relatiegeschenk ofcourse...maar vrijen moet je alleen met condoom doen enzo behalve als je al _heel lang_ een relatie hebt met je partner, dat je van elkaar weet dat je geen enge ziektes met je meedraagt!
Helemaal mee eens ik zou het in het begin ook dubbel veilig doen condoom en pil.....als je iemand dan al een hele tijd kent zou ik ook wel het concoom weglaten.
Ik heb wel zoiets, IK VRIJ VEILIG OF IK VRIJ niet....en het is ook een stuk lekkerder om het veilig te doen, dan leter met de angst te zitten oh shit heb ik nu wat opgelopen....
pi_5088520
I really don't give a shit eigenlijk...

Ik neuk nooit vieze snollen... alleen nette tijgers...

pi_5088634
Een hoop grootpraat denk ik.
Al hoewel ben ik het wel een dat het zonder veel is.

Maar als ik een meisje gescored heb dan doe ik het toch echt wel met condoom. Ik ga echt het risico niet lopen.
Als jij het makkelijk kan bij haar hoeveel zijn er daar voor al geweest.

Voor mij dus maar 1 motto: Beter safe then sorry

To be or not to be.....
pi_5089416
een stel vrienden van mij die "neuken een beetje rond" zoals men dat noemt. en alle keren onveilig. als je dan berekent dat als er eentje iets heeft dan heeft gelijk die hele groep iets en de mensen die erna komen.

doe het in godsnaam altijd veilig!!!!

we'll make a chocolate mouse!
  zaterdag 20 juli 2002 @ 21:43:14 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5091995
Je moet altijd op je hoede zijn, het gevaar ligt om de hoek. altijd met condoom ,maar ook de vrouw/man van tevoren proberen te screenen, wat heeft die persoon voor riskant gedrag achter de rug, is dat onduidelijk, laat maar voorbij gaan. Altijd voorzichtig neuken, en het condoom blijven controleren rijdens de sex, er is immers een gerede kans dat het scheurt. Wellicht is neuken zonder condoom goed te vergelijken met parachutespringen zonder parachute en dan hopen dat je in een boom terecht komt en het overleeft.. denk eraan, sex is vooral gevaarlijk, bezint eer je begint en als het er dan toch van moet komen neem alle voorzorgsmaatregelen die je kan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5092018
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 21:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je moet altijd op je hoede zijn, het gevaar ligt om de hoek. altijd met condoom ,maar ook de vrouw/man van tevoren proberen te screenen, wat heeft die persoon voor riskant gedrag achter de rug, is dat onduidelijk, laat maar voorbij gaan. Altijd voorzichtig neuken, en het condoom blijven controleren rijdens de sex, er is immers een gerede kans dat het scheurt. Wellicht is neuken zonder condoom goed te vergelijken met parachutespringen zonder parachute en dan hopen dat je in een boom terecht komt en het overleeft.. denk eraan, sex is vooral gevaarlijk, bezint eer je begint en als het er dan toch van moet komen neem alle voorzorgsmaatregelen die je kan.
Als je met die instelling aan sex begint lijkt het me niet meer echt leuk. Gewoon condoom om bij one night stands enzo en met serieuze relatie in testje doen.
pi_5093418
Tja in alle topics die erover gaan probeer ik maar wat te posten. Doe jezelf een lol voordat het te laat is. Ik deed het bijna altijd veilig en nee ik neukte geen snolletjes (zie reactie hierboven ergens).
Inmiddels ben ik 25, weet bijna een jaar dat ik hiv+ ben. Geweldige studievertraging opgelopen, hoop gezeik in mijn leven gekregen, regelmatig voor controle naar het ziekenhuis, hypotheek die ik in principe niet meer kan krijgen, verzekeringen waar je niet meer voor geaccepteerd wordt, etc etc. Alleen maar omdat ik 1 keer zo stom was om niet dat stomme condoompje te gebruiken! Denk dus eerst eens na wat de gevolgen kunnen zijn voordat je zonder condoom sex hebt!
Opgeven doe je zelf, doorgaan ook. Jij moet kiezen...
  zondag 21 juli 2002 @ 00:08:19 #11
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_5093436
ik ben als de dood voor AIDS, heb ook mijn kikker gesommeerd een test te laten doen alvorens wij zonder condoom met elkaar naar bed zouden gaan. (IK heb de testresultaten gekregen)
En ze leefden nog lang en gelukkig
  zondag 21 juli 2002 @ 00:08:59 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5093446
quote:
Op zondag 21 juli 2002 00:05 schreef hivboy het volgende:
Tja in alle topics die erover gaan probeer ik maar wat te posten. Doe jezelf een lol voordat het te laat is. Ik deed het bijna altijd veilig en nee ik neukte geen snolletjes (zie reactie hierboven ergens).
Inmiddels ben ik 25, weet bijna een jaar dat ik hiv+ ben. Geweldige studievertraging opgelopen, hoop gezeik in mijn leven gekregen, regelmatig voor controle naar het ziekenhuis, hypotheek die ik in principe niet meer kan krijgen, verzekeringen waar je niet meer voor geaccepteerd wordt, etc etc. Alleen maar omdat ik 1 keer zo stom was om niet dat stomme condoompje te gebruiken! Denk dus eerst eens na wat de gevolgen kunnen zijn voordat je zonder condoom sex hebt!
Precies en hoeveel lopen er wel niet rond die het niet eens van zichzelf weten, er zijn schattingen dat 10% is besmet in Nederland.

Heel veel sterkte ermee HIVboy, ik hoop echt dat er snel een echt medicijn is..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 21 juli 2002 @ 00:15:40 #13
32029 Basson
Dodge This!
pi_5093500
Djezus, 1,6 milj mensen met HIV/AIDS? In dit kikkerlandje...
pi_5093544
quote:
Precies en hoeveel lopen er wel niet rond die het niet eens van zichzelf weten, er zijn schattingen dat 10% is besmet in Nederland.

Heel veel sterkte ermee HIVboy, ik hoop echt dat er snel een echt medicijn is..

Veel mensen weten het niet nee en er zijn ook genoeg mensen die het wel weten en desondanks (gelukkig meestal wel safe) nog steeds sex hebben. Ik heb een vaste relatie, maar er zijn genoeg mensen die dat niet hebben. Die mensen zeggen echt niet van oke, ik heb nooit geen sex meer. Ook hiv patienten hebben gewoon sex! Zeker met de medicijnen van tegenwoordig waar we redelijk normaal mee kunnen verder leven. Gelukkig nemen de meeste hiv patienten hun verantwoordelijkheid. En geloof me, niemand ziet aan mij dat ik hiv+ ben. Ik heb geen kruisje op mijn voorhoofd en ik zie er ook niet als een junk uit!
pi_5093573
quote:
Op zondag 21 juli 2002 00:15 schreef Basson het volgende:
Djezus, 1,6 milj mensen met HIV/AIDS? In dit kikkerlandje...
nog even wat feiten:

De hiv epidemie is nog niet op zijn hoogtepunt. De verwachting is dat het aantal besmettingen nog veel hoger zal komen te liggen. (is besproken op de aids conferentie in Barcelona onlangs).
De grootst groeiende groep op dit moment zijn trouwens de heterosexuelen!

zondag 21 juli 2002 @ 10:23:03 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5095777
quote:
Op zondag 21 juli 2002 00:22 schreef hivboy het volgende:

[..]

nog even wat feiten:

De hiv epidemie is nog niet op zijn hoogtepunt. De verwachting is dat het aantal besmettingen nog veel hoger zal komen te liggen. (is besproken op de aids conferentie in Barcelona onlangs).
De grootst groeiende groep op dit moment zijn trouwens de heterosexuelen!

Juist, veel mensen beseffen dat niet en denken dat de risico's verwaarloosbaar zijn. Als je wekelijks een dame oppikt waar je onveilige sex hebt is de kans zeer groot dat je HIV oploopt, het punt is dat de kans dat je snel daarna ook daadwerkelijk AIDS krijgt steeds groter wordt omdat uit recent onderzoek is gebleken dat de remmers steeds minder werken omdat HIV resistent is geworden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 22 juli 2002 @ 11:05:54 #17
31709 nynke_p
Loves Life
pi_5107665
Inderdaad als de ene het heeft en het aan de andere doorgeeft en het ook weer aan anderen doorgeeft dan kan het snel gaan en krijg je een soort kettingreactie.....terwijl het allemaal helemaal niet nodig is......jongens zolang je er zelf de hand in hebt....doe het veilig!!

Beter safe than sorry!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')