Wonderlijk tijdstip voor een edit. Had je een tikfout gemaakt en kon je er niet van slapen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:21 schreef Mainport het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Mainport op 02-03-2012 07:00:11 ]
Maar niet weten hoe ze universalis moeten verbuigen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:21 schreef Mainport het volgende:
Eén van mijn kringen noemt zich onderhands Homines Universali. Daar zitten mensen bij die Dostojevski lezen
Not sure if trolling...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:01 schreef DeDarmrakkertjes het volgende:
[..]
Maar niet weten hoe ze universalis moeten verbuigen.
Gisteren gerugbyed tegen Utrecht Studenten, daar speelt dus iemand met Sjaars op zijn rug.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjaars is een vreselijke uitdrukking, MP. Gebruik die niet.
Zouden er nog mensen zijn die trimmen? Trimmen is de voorloper van het joggen en zelfs joggen doet niemand meer. Men loopt nu hard, geloof ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:04 schreef Gellius het volgende:
een kittig lycra trimsetje in blauw en zwart
Het is dan nog wel blijven hangen in de term trimclubje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Zouden er nog mensen zijn die trimmen? Trimmen is de voorloper van het joggen en zelfs joggen doet niemand meer. Men loopt nu hard, geloof ik.
Merkwaardig trouwens dat dat steeds anders genoemd wordt. Bij andere sporten zie je zoiets helemaal niet.
Dat zijn juist de beste...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:17 schreef Quir het volgende:
maar niet van die dingen die m'n oren proberen te neuken.
Ja, want ik ga ook naar Radiohead.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef Mainport het volgende:
Jullie kunnen het weer helemaal met elkaar vinden zie ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |