quote:Carnaval (ook wel 'Vastelaovend') is een van oorsprong katholiek feest, dat ook heidense wortels heeft en gevierd wordt in de drie dagen voorafgaand aan Aswoensdag. Volgens de traditie duurt het feest van zondag tot dinsdagavond - de Vastenavond. Om middernacht vangt de vastentijd aan van 40 dagen, tot Pasen.
Dat kunnen de mods prima zelf beslissen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef Arcadia het volgende:
2de topic hoeft niet hoor, eerste topic zwakte al af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
Zolang je maar niet geassocieerd wordt met FOK!.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan geassocieerd worden met Fok!? Nigguh please
Gelukkig dat jullie dan verkleed zijn. Anders zouden mensen meteen zien dat het een zeldzame soort zolderautist betrof.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan geassocieerd worden met Fok!? Nigguh please
Ook de enige veilige dag voor mij om naar buiten te gaan zonder dat ik opval. Jammer dat we ook geen halloween nationaal vieren, anders kon ik 2 maal per jaar naar buiten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie dan verkleed zijn. Anders zouden mensen meteen zien dat het een zeldzame soort zolderautist betrof.
Gelukkig hebben we nog Koninginnedag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook de enige veilige dag voor mij om naar buiten te gaan zonder dat ik opval. Jammer dat we ook geen halloween nationaal vieren, anders kon ik 2 maal per jaar naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |