abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2003 @ 20:58:12 #76
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_10837089
quote:
Op maandag 2 juni 2003 19:14 schreef MikeyMo het volgende:
ach ja, ik moet hem eigenlijk weer eens binnenkort kijken, ben een beetje verliefd op beide hoofdrolspeelsters als ik die film kijk
* Darkinforcer mee eens is*
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_10837135
quote:
Op maandag 2 juni 2003 20:57 schreef NiXz het volgende:
Erg mooie film

* me is de trotse bezitter van een van de allerlaatste soundtrack-cd's van de film

arggh ik ben nog steeds opzoek naar de soundtrack.
en de film is idd geweldig, en zeker niet zo'n standaard tienerfilm.
  donderdag 18 september 2003 @ 11:35:40 #78
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_13258607
Gisteren ging ik met mijn vriendin Fucking åmål kijken, want ik was wel benieuwd naar deze film.
De eerste drie kwartier van de film heb ik me stierlijk zitten te vervelen.
De laatste drie kwartier daarentegen heb ik me goed vermaakt, want toen ben ik wat anders gaan doen.
Vandaag heb ik 'm weer teruggebracht en geruild.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 18 september 2003 @ 12:16:37 #79
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_13259745
Zonde, het is namelijk echt een gafe film.
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
  donderdag 18 september 2003 @ 12:17:48 #80
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13259773
Vandaag "Together" gekregen, hoe istie? Zonder spoilers aub
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13259807
Heb dit werkje nog steeds niet gezien, afgaande op smots zou ik pleiten voor een veilig afwachten totdat het eens op tv langskomt
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_13259844
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:17 schreef Patch het volgende:
Vandaag "Together" gekregen, hoe istie? Zonder spoilers aub
Die is, vind ik, errrug leuk! Het scheelt echter als je in de jaren 70 bent opgegroeid.
  donderdag 18 september 2003 @ 12:28:29 #83
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13260059
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:20 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Die is, vind ik, errrug leuk! Het scheelt echter als je in de jaren 70 bent opgegroeid.

ik ben van 1977, helpt niet he?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13260456
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:28 schreef Patch het volgende:

[..]

ik ben van 1977, helpt niet he?

Beetje laat, maar misschien heb je er nog net genoeg van meegepikt. Denk aan het fantastische kleurgebruik van toen, de losse moraal en zeden.. spreekt dat je aan om een hilarische film over te zien?
Zoja, dan heb je een goede aankoop gedaan.
pi_13260487
IK heb de film laatst gezien. Was een erg strakke strakke film.

Heb ervan genoten.

zondag 21 september 2003 @ 19:20:19 #86
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_13340862
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 23:23 schreef DaafAzuil het volgende:

[..]

Kan jij een amerikaanse film noemen die enigsinds te vergelijken is met Fucking Åmål?

She's all that..

Nee, geintje.

Misschien qua diepgang American Beauty.

...Killed my mother. She tasted like chicken. I hate chicken......
  zondag 21 september 2003 @ 19:30:35 #87
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_13341095
Ik heb Fucking Amål gisteren ut de koopjesbak bij de free record shit geplukt, samen met Falling Down (Michael Douglas) en een stapeltje Iron Maiden cd's. Ik moet zeggen dat Fucking Amål één van de beste films is die ik de laatste tijd heb gezien.
pi_13346067
afgelopen week pas gekeken. vond 'm niet een van de beste films die ik ooit gezien heb, maar wel een verfrissende non-hollywood productie.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 21 september 2003 @ 23:08:29 #89
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_13347247
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:20 schreef GSX-MAN het volgende:

[..]

Misschien qua diepgang American Beauty.

Pff... Als FA één ding niet heeft dan is het wel diepgang.
Begrijp me niet verkeerd: Fucking Amal
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zondag 21 september 2003 @ 23:26:57 #90
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_13347870
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:08 schreef Sai het volgende:

[..]

Pff... Als FA één ding niet heeft dan is het wel diepgang.
Begrijp me niet verkeerd: Fucking Amal

Wellicht...

Weet je wat? Ik ga 'm van de week wel weer kijken.. (Niet voor de 3e keer in 1 weekend)

pi_13348176
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:30 schreef GSX-MAN het volgende:
free record shit
offtopic: als het zo shit is, waarom loop je er dan uberhaupt naar binnen en koop je er zoveel?? Echt veel intelligentie heb je dan niet volgens mij...
  zondag 21 september 2003 @ 23:43:18 #92
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_13348332
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:37 schreef Retarded het volgende:

[..]

offtopic: als het zo shit is, waarom loop je er dan uberhaupt naar binnen en koop je er zoveel?? Echt veel intelligentie heb je dan niet volgens mij...

Omdat ze nog weleens aanbiedingen hebben. Winkels als Plato en White Noise hebben meer muziek in mijn smaak, maar minder vaak aanbiedingen. Dit keer waren vrijwel alle Iron Maiden cd's 8 euro, dus die wilde ik niet laten liggen.

Maar dankzij dezelfde winkelketens betalen we voor de meeste cd's veel te veel. Maar goed, dit is dus echt heel erg off-topic.

pi_13351359
alleen al dat t n zweedse film is maakt m al onstervelijk
pi_13536084
Ik heb de film net ook gezien en ben zwaar onder de indruk.

Ik denk trouwens dat Elin wel echt verliefd is op Agnes. In het begin loopt ze inderdaad maar stoer te doen, maar later zijn haar gevoelens wel oprecht. Je ziet ook dat ze er mee bezig is, dat ze niet durft te zeggen op wie ze verliefd is en dan maar zegt dat het die Johan is en zelfs iets met hem begint en ontkent wat ze voor Agnes voelt. Als het alleen was om stoer te doen en omdat lesbisch zijn zo leuk anders is, had ze dat denk ik niet gedaan, maar dan was ze meteen voor Agnes gegaan en daarna weer verder met een ander. Nu had ze echt zo'n twijfelperiode.

Dat ze aan het eind zegt: 'Als jij verliefd bent dan ben ik dat ook' dat is gewoon omdat het moeilijk is om daar voor uit te komen als je niet weet hoe de ander erover denkt.

Maar goed, iedereen interpreteert het op een andere manier denk ik.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13823977
Ghehehe, eindelijk weet ik waar Mini_rulez' avatar vandaan komt .

Maar goed. Topfilm. Ik had het zo te doen met Agnes . Vooral die opbelscene op dat feestje vond ik erg gemeen. En dat polsen doorsnijden was dan weer heel zielig. Dat kind in die rolstoel is een bitch en Johan is echt typisch zo'n foute jongen, zoals hij eruit ziet.

Maar goed, de film. Totdat ik dit topic las had ik er nooit aan gedacht dat Elin de relatie zou zien als iets nieuws, iets anders. Vooral omdat ze toch tijdens de film er duidelijk mee zit. Ze wil wel bellen, maar ze durft niet. Dan lijkt het me alsof ze het toch wel echt voelt. En jullie zijn natuurlijk allemaal volwassen (), maar als puber geef je niet zomaar 1 2 3 toe dat je lesbisch bent. Ik bedoel: ze heeft volgens mij duidelijk seks gehad met Johan om voor haar zelf te bewijzen dat ze gewoon op jongens valt.
Ze vroeg het op een rare manier aan Agnes, dat is waar. Maar toch, misschien omdat ik het graag wil, misschien om een andere manier, geloof ik dat Elin wel echt verliefd op Agnes was. Of ze dan nou lesbisch is of niet, dat maakt niet uit.

Wat me ook meteen opviel aan de film was de muziek. Erg mooi. Zelfs de afsluiter van Zweedse zuurpruim Robyn kon ik waarderen in de context van de film .

pi_13825377
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

Wat me ook meteen opviel aan de film was de muziek. Erg mooi. Zelfs de afsluiter van Zweedse zuurpruim Robyn kon ik waarderen in de context van de film .

Ja muziek uit de film is ook erg goed: "Broder Daniel" o.a.
Na veel zoeken heb toch nog de soundtrack kunnen bemachten via via (uit zweden) hier naar mij weten, nergens meer te vinden.
Robyn - Show me Love, opzich ook wel toepaselijk aangezien, de film in sommige landen onder de naam: Show me Love is uitgebracht.
pi_13825667
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:17 schreef DJ_Robbie het volgende:
Robyn - Show me Love, opzich ook wel toepaselijk aangezien, de film in sommige landen onder de naam: Show me Love is uitgebracht.
Oh god, was dat weer omdat een paar preutse landen de naam Fucking Åmål te shockerend vonden? Te expliciet? Te vies?
pi_13827058
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Oh god, was dat weer omdat een paar preutse landen de naam Fucking Åmål te shockerend vonden? Te expliciet? Te vies?

Weet niet waarom dat is gedaan. Als het idd de rede is dat het misschien te expliciet zou zijn, is dat idd diep triest.
  zondag 12 oktober 2003 @ 16:57:42 #99
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_13828963
Vorig jaar ook Fucking Åmål gezien.. en volgens mij is het echt een vrouwen film.. Ik ken heel veel vrouwen die het een goeie film vonden maar bijna geen mannen..

vond er zelf ook niet echt veel aan om eerlijk te zijn..

maar ik ga 'm nog een keer kijken.. ooit 's

Don't love if you want to die in peace.
pi_13830797
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:57 schreef Mr.Black het volgende:
Vorig jaar ook Fucking Åmål gezien.. en volgens mij is het echt een vrouwen film.. Ik ken heel veel vrouwen die het een goeie film vonden maar bijna geen mannen..

vond er zelf ook niet echt veel aan om eerlijk te zijn..

maar ik ga 'm nog een keer kijken.. ooit 's

En ik ken heel veel mannen die het een mooie film vinden en bijna geen vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')