Ik teken niets, dat heb ik ook bij (recente) beoordelingsverslagen niet gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:25 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik mag toch hopen dat je het verslag niet hebt getekend?
Een gesprek over mijn toekomstwensen dat ineens omgedraaid werd in een gesprek om een dossier op te bouwen om mij te kunnen ontslaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
Je kunt er zo weinig mee. ...
Oftewel; wat is het van een soort gesprek geweest?
Dat is raar. Normaal gesproken krijg je van je leidinggevende het getekende gespreksverslag met eventuele afspraken in 2 delen. 1 deel is voor jezelf en 1 deel voor P&O.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef totalatool het volgende:
Ik teken niets, dat heb ik ook bij (recente) beoordelingsverslagen niet gedaan.
Dan heb je - en dat klinkt raar nu - geluk dat ze zo stom hun dossier opbouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef totalatool het volgende:
[..]
Ik teken niets, dat heb ik ook bij (recente) beoordelingsverslagen niet gedaan.
[..]
Een gesprek over mijn toekomstwensen dat ineens omgedraaid werd in een gesprek om een dossier op te bouwen om mij te kunnen ontslaan?
Dit is veel te vaag (en daarmee een onvermijdbare valkuil). Probeer zwart op wit te krijgen welke doelen ze gerealiseerd willen zien, bij voorkeur SMART.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef totalatool het volgende:
Als er dan onvoldoende verbetering is geconstateerd, wil men mij kennelijk verzoeken naar ander werk te gaan uitkijken.
De positieve tot augustus vorig jaar (toen had ik een gesprek om mijn beoordeling van 2010 te completeren met een positieve beoordeling door een klant waar ik was ingezet) zijn wel ondertekend. De laatste van november heb ik mee naar huis genomen, maar nooit ter ondertekening ontvangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef maffemuts het volgende:
Eerst 1 vraag, heb je de verslagen van vorige gesprek(ken) nog (de 'positieve' dus) en zijn deze door zowel jou als de betrokkenen ondertekend ?
Onbepaalde tijd.quote:Over het dossier opbouwen: Het lijkt er i.m.o op dat dit al gebeurd (is) aangezien de algemeen directeur hele andere conclusies trekt uit het geheel. Wanneer verloopt je contract ?
Dat is wat me nog het meest dwars zit. De afdelingsdirecteur is weg, en de fieldmanager gaat vervolgens naar de algemeen directeur om het gesprek alsnog doorgang te laten vinden. Daarbij geeft hij kennelijk twijfels over mijn functioneren aan, maar in het gesprek bleek dat hij niet eens exact op de hoogte is van mijn werkzaamheden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
Het kwam op mij over als een zgn POP-gesprek (persoonlijk ontwikkel plan) wat zonder jouw medeweten werd omgedraaid naar een functioneringsgesprek incl aanzeggingen. Tja, dat is niet hoe het werkt
Geen lid van, werk in de IT.quote:
Het zou voor het eerst zijn dat bij ons op kantoor iets SMART gedaan wordt volgens mij. Ik zal eens kijken hoe ik dit in mijn reactie kan verwerken, want ik wil inderdaad helder hebben wat ze willen zien. Zeker ook omdat dus blijkt dat ze niet eens weten wat ik allemaal doe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:13 schreef r_one het volgende:
Probeer zwart op wit te krijgen welke doelen ze gerealiseerd willen zien, bij voorkeur SMART.
Ambtenaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:13 schreef r_one het volgende:
Dit is veel te vaag (en daarmee een onvermijdbare valkuil). Probeer zwart op wit te krijgen welke doelen ze gerealiseerd willen zien, bij voorkeur SMART.
De kans dat hij terugkomt is helaas bijzonder klein en als het al gebeurt, dan zeker niet de komende maanden al, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:33 schreef Catbert het volgende:
@TS: wat betreft de afdelingsdirecteur ziet het er niet naar uit dat hij terugkomt?
Dat komt toch overeen met het laatste gesprek? Alleen is er misschien wat weinig toekomst voor jou bij dat bedrijf.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:39 schreef totalatool het volgende:
Ik verwachtte zoals gezegd absoluut geen beoordelingsgesprek, maar juist een gesprek over mijn persoonlijke ontwikkeling, wensen en verwachtingen aangaande de toekomst.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:33 schreef Catbert het volgende:
Maar als ik dit zo hoor zit het bedrijf in zwaar water.
Exquote:Ambtenaar
TS werkt volgens mij niet in 'n kerncentrale.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:33 schreef Catbert het volgende:
Maar als ik dit zo hoor zit het bedrijf in zwaar water.
Hehquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef BlueMage het volgende:
TS werkt volgens mij niet in 'n kerncentrale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |