quote:niet jokken tegen ons.. in oudere topics kwam je niet eens verder dan keer zoenen..
Op zaterdag 20 juli 2002 14:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb in totaal met 5 verschillende dames het bed gedeeld, van 2 had ik spijt achteraf. Met 1 heb ik het bed gedeeld zonder sex te hebben ,terwijl zij enorm graag wilde en dat stond me zo tegen dat ik daar niet op in ben gegaan..
quote:nee en zo vaak is het nou ook weer niet..
Op zaterdag 20 juli 2002 14:47 schreef snoeki het volgende:
Waarom wil je zo graag weten hoe vaak anderen het gedaan hebben??? Ik zie er het nut niet echt van in...
Btw, "spijt is wat de geit schijt" -Herman Brood-
quote:Nog beter ja
Op zaterdag 20 juli 2002 14:50 schreef calvobbes het volgende:
Open eens een leuk geen topic
quote:inderdaad, wat een nutteloos topique is dit. Kun je toch beter vragen of anderen slikken, of anderen scheren, of anderen snowballen, of anderen anaal doen, of anderen in het openbaar neuken, of anderen trio's willen etc etc.
Op zaterdag 20 juli 2002 14:47 schreef snoeki het volgende:
Waarom wil je zo graag weten hoe vaak anderen het gedaan hebben??? Ik zie er het nut niet echt van in...
quote:Gaat de topicstarter hier nog op in
Op zaterdag 20 juli 2002 14:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
niet jokken tegen ons.. in oudere topics kwam je niet eens verder dan keer zoenen..
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:47 schreef calvobbes het volgende:
Open nooit eens een leuk geen meer een topic
[Dit bericht is gewijzigd door Sluggie op 20-07-2002 16:15]
quote:Ik ben het eens met [Betreffende user]
Op zaterdag 20 juli 2002 16:13 schreef Sluggie het volgende:
of hangt dat af van of je een vrouw of man bent?
misschien een leuker ondererp? ( ik weet het niet maar ik vraag me het af)
quote:Weet je zeker dat je ze wel allemaal op 2 rijtjes hebt
Op zaterdag 20 juli 2002 14:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
terwijl zij enorm graag wilde en dat stond me zo tegen dat ik daar niet op in ben gegaan..
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 16:13 schreef Sluggie het volgende:[..]
quote:Ik moest haar van me afhouden zelfs, maar dat was ook omdat ik geen SOA wilde oplopen, condooms waren niet voorhanden immers, als ik sex had gehad had ik enorme spijt gehad en een half jaar in onzekerheid op een aids test moeten wachten...dus ik had het juist prima op een rijtje op dat moment. zij dacht daar anders over blijkbaar (terwijl ik haar toch duidelijk had uitgelegd dat het geen afwijzing was) want sedert dien heb ik geen contact meer met haar..
Op zaterdag 20 juli 2002 17:37 schreef KOE het volgende:[..]
Weet je zeker dat je ze wel allemaal op 2 rijtjes hebt
quote:Waarom zijn al die ja/nee/opsom-topics beter dan dit topic?
Op zaterdag 20 juli 2002 14:53 schreef Herald het volgende:[..]
inderdaad, wat een nutteloos topique is dit. Kun je toch beter vragen of anderen slikken, of anderen scheren, of anderen snowballen, of anderen anaal doen, of anderen in het openbaar neuken, of anderen trio's willen etc etc.
Topic is prima in orde.
Mij boeit het geen flikker... maar desalniettemin: het topic is in orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |