Billy het varkentje bleef ook niet klein, das een hangbuikzwijn gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Dat varkentje!
Kel, de fokster van Bil, die heeft dr ook een, die zou ook zo klein blijven, dat pakte net wat anders uit zeg maar
Ik zet zelf geld apart. Dingen die ik verzekerd wou hebben deden ze niet bij een labrador. Dus ik persoonlijk heb er niet zoveel mee. Maar niet lullig bedoeld dit is het honden foto topic en je gebruikt het als vraagbaak. Er is nu toch een ander topic voor aangemaakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er hier mensen die voor hun hond(en) een verzekering hebben afgesloten? Ik heb het eens bekeken, en het lijkt mij toch geen slecht idee om het wel te doen. Ik kwam hier op uit; http://www.petplan.nl/ver(...)huisdierverzekering/
Ben zelf (nog) niet echt thuis in het hele verzekerings gebeuren (moet je na gaan, volgende week word ik 18..), maar dit leek mij wel een goede. Als ik dus nu ongeveer zou instappen, voor Koda een jaar is óf voor hij meer dan 35 Kg gaat wegen (ik sluit niks uit, hij weegt nu 27.1), dan zit ik op ¤33,87- per maand. Is het verstandig om dit toch te doen? En gezien Koda's voorgeschiedenis weet ik ook niet of ze ons überhaubt zullen gaan verzekeren, alhoewel er uit de onderzoeken niks is uitgekomen. Als iemand mij hier wat meer over kan vertellen zou dat fijn zijn
Ja precies, beter had ie het meteen uitgezocht VOOR ie aan een hond begon en gelijk afgesloten, had m wel klauwen met geld gescheeld al denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:15 schreef hugsy33 het volgende:
Het kan waarschijnlijk wel maar gaan betaal je je blauw aan premie.
Ik heb dat voor Rocky destijds uitgezocht. Die had nog nooit iets gehad maar was wel al 7, en dan is je premie gewoon véél hoger.
Ja dat was wel ff een van de leukste topics op heel Fok! vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:24 schreef hugsy33 het volgende:
Haha ik heb er wel serieus over nagedachtmaar heb nog niks leuks kunnen verzinnen.
Misschien moet ik gewoon alle foto's verzamelen waar ze samen opstaan en een topic openen, dat liep met kerst ook (flink uit de klauwen)
Hoi Koda-bear.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De premie per maand die aangegeven staat kan dus nog hoger worden aangezien Koda al meerdere bezoeken en onderzoeken heeft gehad? Zal ff contact opnemen en het navragen, maar elke maand iets opzij leggen heb ik al 3 maand voor we Koda kregen gedaan, heb nog een redelijke pot (350 á 400 euro) over.Hij eet trouwens goed in de brokken. We zetten 3x per dag 200 gram voor, en van die 3x eet hij hem 2x helemaal leeg en 1x half (tussen de middag),
Haha Labradorforum?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Koda-bear.
Ik zou het niet eens vermelden. Gewoon " wil mijn hond verzekeren voor onverwachte blablabla"
Zo heb ik Noukie ook verzekerd en die was al een jaar toen ik haar uit het asiel haalde.
Voor beide honden betaal ik nu 20 euro in de maand. Tessa is dan ook nog verzekerd voor casterisatie, wat ik zeker laat doen. Ben verzekerd via de nationale huisdierenverz. online.
Mooi hoor, en die letters scheef is zo erg niet. Ziet er wel lekker speels uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Eindresultaat(ja ik weet dat de letters scheef zitten, maar t zijn van die her plakbare die niet op 1 plek blijven zitten..)
Zal later nog ff wat foto's nemen met minder tegenlicht
Sommige "fokkers"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Foto's uit de oude doos.
Aangezien ik een zwak heb voor Duitse Herders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn maatje Aaron. Van een eikel overgenomen die hem sloeg en buiten op de koude grond liet slapen.
Ik mocht 1,5jaar van deze prachthond genieten. Toen hij 2,5jaar werd moest hij worden ingeslapen.
Hij mankeerde teveel vanwege een foute keus van de fokker. Zijn broertjes en zusjes zijn slechts anderhalf jaar oud geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |