abonnement Unibet Coolblue
pi_108672540
Oh, en ik ben nog steeds wit qua haar :'(
pi_108672559
Eigen Huis en Admiraal ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_108700456
:O
pi_108701235
Mogguh ;)
pi_108701315
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef JDx het volgende:
Mogguh ;)
Meh, als sinds half 9 wakker! Best een nutvolle dag gehad.

Hoe bevalt t wonen in Den Haag?
pi_108702884
Raad de Straat - Den Haag #10

Allemaal wel meedoen he :P
pi_108703209
quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Meh, als sinds half 9 wakker! Best een nutvolle dag gehad.

Hoe bevalt t wonen in Den Haag?
Ja goed, vind het erg leuk, heel divers, alles leeft door elkaar, nu al zin in de zomer, lekker naar het strand enzo, heb de zee in mn hele leven maar 3x gezien ofzo.
pi_108703262
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja goed, vind het erg leuk, heel divers, alles leeft door elkaar, nu al zin in de zomer, lekker naar het strand enzo, heb de zee in mn hele leven maar 3x gezien ofzo.
Dat laatste kan ik me gewoon niet voorstellen :D
pi_108704238
Zag de zee vorig jaar voor het eerst in 10 jaar omdat we naar amerika vlogen, dus vanuit de lucht haha, krijg je als je in het oosten woont. Als het mooi weer is wil je niet 3 uur in de trein of auto zitten om water te zien. Zwemmen deden we altijd in het bos in zandafgravingen.

En in de nazomer nog een keer in Noordwijk geweest, ik maak software voor een strandclub daar, maar verder kom ik er niet, best raar aangezien ik er nu vlakbij woon.
pi_108704299
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef JDx het volgende:
Zag de zee vorig jaar voor het eerst in 10 jaar omdat we naar amerika vlogen, dus vanuit de lucht haha, krijg je als je in het oosten woont. Als het mooi weer is wil je niet 3 uur in de trein of auto zitten om water te zien. Zwemmen deden we altijd in het bos in zandafgravingen.

En in de nazomer nog een keer in Noordwijk geweest, ik maak software voor een strandclub daar, maar verder kom ik er niet, best raar aangezien ik er nu vlakbij woon.
Ik voel weer een strandmeet aankomen *O*

2 jaar geleden hadden we een zeer geslaagde strandmeet met de Den Haag Fok!kers op Kijkduin. Was echt heel gezellig O+
pi_108704528
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef JDx het volgende:
Zag de zee vorig jaar voor het eerst in 10 jaar omdat we naar amerika vlogen, dus vanuit de lucht haha, krijg je als je in het oosten woont. Als het mooi weer is wil je niet 3 uur in de trein of auto zitten om water te zien. Zwemmen deden we altijd in het bos in zandafgravingen.

En in de nazomer nog een keer in Noordwijk geweest, ik maak software voor een strandclub daar, maar verder kom ik er niet, best raar aangezien ik er nu vlakbij woon.
Ik heb 20+ jaar op 15 minuten fietsen van Kijkduin gewoond. In het weekend gewoon omdat ik zin had even een frisse neus halen, niks speciaals aan.
Voor mij is het daarentegen nog steeds een beetje een vakantiegeval als ik de Utrechtse Heuvelrug voorbij kom... :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_108704786
Hele avonden op strand vroeger O+ Met de Reddingsbrigade en ook met vrienden. Als het warm was met flessen wijn en bier tot diep in de nacht lekker op 't strand tussen Kijkduin en Ockenburgh of vlak naast 't Zuiderhavenhoofd, heerlijk rustig.

Laatste 3 jaar dat ik in Den Haag woonde in de Wassenaarsestraat gewoond, tegenover de Schuitenweg, dus 200 meter van het strand. En ik kwam er nooit meer. Te druk in de zomer en was zelf ook vrij druk met werken en zulks...

Maar van mijn 15e tot mijn 22e... O+ Strand O+
Ja doei.
pi_108704831
Oooh trouwens. Een bijzondere update qua werk:
1 maart 2011 ben ik in dienst gegaan bij detacheringsbureau.
Per 1 maart 2012 zou ik een contract voor onbepaalde tijd krijgen (ook ondertekend en geaccepteerd)
Op 1 maart 2012 heb ik verteld bij m'n detacheringsbureau dat ik weg ga :D!
Ben namelijk gevraagd bij het bedrijf waar ik nu gedetacheerd ben te komen werken. En aangezien ik daar enorm gelukkig ben.. *O* Dus ik hoef niet meer naar Utrecht/whatever, alleen nog maar Rijswijk en over 3 weken Den Haag! *O*

En dat ik er mooi op vooruitga qua salaris en arbeidsvoorwaarden is ook wel fijn :P
pi_108704904
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hele avonden op strand vroeger O+ Met de Reddingsbrigade en ook met vrienden. Als het warm was met flessen wijn en bier tot diep in de nacht lekker op 't strand tussen Kijkduin en Ockenburgh of vlak naast 't Zuiderhavenhoofd, heerlijk rustig.

Laatste 3 jaar dat ik in Den Haag woonde in de Wassenaarsestraat gewoond, tegenover de Schuitenweg, dus 200 meter van het strand. En ik kwam er nooit meer. Te druk in de zomer en was zelf ook vrij druk met werken en zulks...

Maar van mijn 15e tot mijn 22e... O+ Strand O+
Oooh ik deed dat ook altijd O+ Groep vrienden na werk, hup, flessen rose/wat dan ook mee naar het strand en de zon op zien komen O+
pi_108705043
O+ Héérlijk! Die tijd mis ik soms nog wel eens...
Ja doei.
pi_108705062
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Héérlijk! Die tijd mis ik soms nog wel eens...
Anders ik wel :9

..Al zou ik een warme zomer nu ook al fijn vinden. ;(
pi_108705096
Eerste dag als het 15+ graden is, zitten we allemaal bij het strand dus ;)
pi_108705145
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef JDx het volgende:
Eerste dag als het 15+ graden is, zitten we allemaal bij het strand dus ;)
Hmm..liefste rond de 20 :P Is nogal frisjes aan zee :D
pi_108705477
Bij deze dan maar alvast een meet plannen voor het eerste weekend waarin de temperatuur boven de 20 graden komt? :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_108705583
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef WheeleE het volgende:
Bij deze dan maar alvast een meet plannen voor het eerste weekend waarin de temperatuur boven de 20 graden komt? :+
Eerst maar eens 23 maart overleven ;) Voor Yur en mij is het een 50% kans dat we komen: Of we komen wel, of we komen niet. Mogelijk niet omdat het m'n broers verjaardag is. Mogelijk wel omdat hij er niets om geeft..
pi_108706156
quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik voel weer een strandmeet aankomen *O*

2 jaar geleden hadden we een zeer geslaagde strandmeet met de Den Haag Fok!kers op Kijkduin. Was echt heel gezellig O+
ik had ooit ook nog een strandmeet :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108707726
quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef GotC het volgende:
Oooh trouwens. Een bijzondere update qua werk:
1 maart 2011 ben ik in dienst gegaan bij detacheringsbureau.
Per 1 maart 2012 zou ik een contract voor onbepaalde tijd krijgen (ook ondertekend en geaccepteerd)
Op 1 maart 2012 heb ik verteld bij m'n detacheringsbureau dat ik weg ga :D!
Ben namelijk gevraagd bij het bedrijf waar ik nu gedetacheerd ben te komen werken. En aangezien ik daar enorm gelukkig ben.. *O* Dus ik hoef niet meer naar Utrecht/whatever, alleen nog maar Rijswijk en over 3 weken Den Haag! *O*

En dat ik er mooi op vooruitga qua salaris en arbeidsvoorwaarden is ook wel fijn :P
Nice! *O*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_108707777
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Nice! *O*
Eens *O*

Pop, snel weer eens thee drinken?
  zondag 4 maart 2012 @ 18:35:09 #299
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108707849
Gefelici Grace! :* Ik weet uit eigen ervaring hoe fijn het is een baan 'om de hoek' te hebben! *O*
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108707917
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef AirwiN het volgende:
Gefelici Grace! :* Ik weet uit eigen ervaring hoe fijn het is een baan 'om de hoek' te hebben! *O*
Dank je! *O* O+ Ik ben er ook enorm blij mee! Vanaf eind maart zelfs nog dichter bij: Zilveren Toren @ Beatrixkwartier :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')