Even de screenshots bekeken, maar hier ben ik toch wel met je eens ja. Ziet er wat uit als een kinderspel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval ooit wel een poging gedaan het realistisch te maken. Dat doen ze nu duidelijk niet. Eerder was er nog iets van micromanagement. Wanneer ik deze beelden zie dan denk ik:
"Pietje moet naar school! snel, bouw een weg van zijn huis naar de school voordat de bel gaat!"
Hoewel ik er nooit om zeur is dit echt over de grens, vooral als je het met sc4 gaat vergelijken. Maarja, eerst wat goeie gameplay zien...quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:32 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, want Sim-games hebben altijd zo realistisch mogelijke graphics gehad, oh wacht.
Mensen die zeuren over de graphics van Simcity
nep? nee... cartoony? ja beetjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Die laatste
Ziet er zoo nep uit, jammer
zo te zien wel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef maxmit het volgende:
[..]
Staat daar nou een soort van Superheld?
Ja daar doelde ik op, hoe nep wil je het hebben..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef maxmit het volgende:
[..]
Staat daar nou een soort van Superheld?
Ja man gvd geen Crysis 3-graphics in SimCity 5,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Die laatste
Ziet er zoo nep uit, jammer
Inderdaad, Maxis had met SimCity 2000 natuurlijk echt helemaal geen geintjes in het spel verwerkt, en louter realistische dingen in het spel geïmplementeerd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik op, hoe nep wil je het hebben..
EA weet het iig te verneuken als het zo is
Ook geen SC4 graphics en zelfs lager dan Mario.. Er zijn grenzen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja man gvd geen Crysis 3-graphics in SimCity 5,![]()
![]()
.
Lul niet manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook geen SC4 graphics en zelfs lager dan Mario.. Er zijn grenzen hoor![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er zelfs beter uit man![]()
Ga jij met je waterpistool soms een alien robot wegjagen?quote:Superhelden
Nee, jij kan niet om graphics heen kijken. Dat is heel wat anders.quote:
Nee hoor.. Vorige post had ik het al gemeld, eerst wat gameplay zien..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, jij kan niet om graphics heen kijken. Dat is heel wat anders.
Nee hoor. Je loopt al te verkondigen dat het verneukt is als er een superheld in voorkomt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor.. Vorige post had ik het al gemeld, eerst wat gameplay zien..
Klopt dat ook, maar je zei net graphics...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor. Je loopt al te verkondigen dat het verneukt is als er een superheld in voorkomt.
Graphics die voor jou over de grens zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt dat ook, maar je zei net graphics...
Kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Graphics die voor jou over de grens zijn.
Ik weet wel dat het klopt wat ik zeg.quote:
FEB2013quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer komt ie eigenlijk uit?
Wat kan een nieuwe Transport Tycoon beter dan OpenTTD?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:43 schreef JDx het volgende:
Toch heb ik liever een nieuwe Transport Tycoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |