abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109004317
quote:
3) Whats4dinner:
Societies was great for a few hours and then it was boring. The best moment I had in that game was when I built a trailer park next to a dive bar with a gun range down the street. It was great to see the little sim sit in his lawn chair outside his trailer, walk into the bar and then wobble down the street to the gun range.
Dit soort dingen vond ik stiekem ook wel leuk. :)
Ik vond SC Societies ook wel een aardig spel, het is alleen een slechte opvolger van SimCity (of eigenlijk geen opvolger).
pi_109009226
Inderdaad niet echt een opvolger. Qua gameplay was het een heel ander spel, net als dat Cities XL geen opvolger is van SimCity.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_109046249
quote:
Good news, everyone! We are starting to receive a trickle of information about the up and coming SimCity reboot/non-numbered sequel. This morning we’ve received details (and by received I mean I searched the Origin store) of the special editions of the game.

Coming in two flavours, limite, and deluxe the game certainly looks a treat. Though a darn pricey one. The limited edition will set you back £45 and the deluxe a further £20 on top of that. There doesn’t seem to be a standard pack on available but that will surely come in time. Though, the added extras do look pretty awesome (not worth the extra money, but awesome nonetheless):

• Mystery items (Origin pre-order exclusive)
• New characters
• Crime waves
• Superhero HQ – controlled by MaxisMan
• Evil villain lair – controlled by Evil Dr Vu and his henchman (whether that’s a typo or he really only has one henchman we don’t yet know)
• British city set (Deluxe edition only)
• French city set (Deluxe edition only)
• German city set (Deluxe edition only)

It’s a shame that these don’t come as standard for the game, denying crime waves, evil villains, and a superhero HQ to the average player, well, that’s just criminal.For those of you hoping to pick the deluxe edition up on the cheap from another outlet, the deluxe edition is only available through Origin.
Game komt pas in 2013 en nu al lekker knippen in de game. Pre-order DLC en troep is echt niet normaal meer. :N
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_109046468
Ik ga even afwachten in hoeverre het online gedeelte in het spel zit verwoven. Als het niet erg interesant is dan download ik het spel en alle DLC gewoon. Anders wacht ik wel tot ie een stuk goedkoper is.

EA :r
pi_109047875
quote:
Yeah, this is exactly the kind of stuff we've been thinking about! We've even moved our UI system to being mostly html and javascript based, so we can more seamlessly integrate the game with the general internets and drop this kind of stuff in. (Also, so it's easier for people to customise, a la WoW's lua approach.)
Dit doen echt steeds meer games. Terwijl javascript op dit moment echt om te huilen is.
pi_109307652
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:54:05 #157
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109307934
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:09 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Game komt pas in 2013 en nu al lekker knippen in de game. Pre-order DLC en troep is echt niet normaal meer. :N
Tja moet je maar niet kopen. Moeilijk he, stemmen met je portemonnee
pi_109308892
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Aether het volgende:
Voor de eerste SimCity werden later ook aparte graphicsets uitgebracht.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb deze nog op internet gespeeld. _O_
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:43:02 #159
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_109381409
Ik kan niet wachten tot dit spel uitkomt.
Ik | Megan Fox
pi_109385877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef WeHD het volgende:
Ik kan niet wachten tot dit spel uitkomt.
Idem! Geweldig dat ook al het verkeer daadwerkelijk een bestemming/doel heeft.
pi_109394589
In combinatie met verschillende wegentypes (en hopelijk micromanagen van kruispunten en rijlanen, zal wel niet ;( ) kan je daar echt super toffe dingen mee doen.

Tevens het developers blog van Simcity: http://www.simcity.com/en_US/blog
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:01:53 #162
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_109439602
10 jaar later *O*

Ik word oud -O-

Simcity 5 *O*
pi_109620074
quote:
Wie SimCity wil gaan spelen zal verbinding moeten hebben met het internet, alleen dan is de game speelbaar. Daarnaast moet SimCity altijd in verbinding zijn met het online distributieplatform van Electronic Arts, Origin.
SimCity vereist internetverbinding

Jammer. Hier stopt het voor mij.
pi_109627030
Tja, dat kon je verwachten van EA. Erg jammer, maar als EA de productie van dit spel voor de rest met rust laat en het Maxis team echt alles mogen doen zoals zij het willen dan ben ik bereid het een kans te geven.
pi_109632378
Ik zie er nu ook vanaf. SC4 was dus mijn laatste SC-game. Ach ja, blijft ook een leuk spel. :)
pi_109632548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

SimCity vereist internetverbinding

Jammer. Hier stopt het voor mij.
Erg jammer. Wat mij betreft stopt het hier voor mij ook.
pi_109632639
Ik speelde vroeger heel vaak Sim city 2000, maar de opvolgers heb ik nooit gespeeld
pi_109632658
Maakt mij niet zoveel uit. Ben het inmiddels gewend, met bijv. Steam. Ik zou iig een potentieel leuk spel niet links laten liggen vanwege zo'n feit.
pi_109632800
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:45 schreef STING het volgende:
Maakt mij niet zoveel uit. Ben het inmiddels gewend, met bijv. Steam. Ik zou iig een potentieel leuk spel niet links laten liggen vanwege zo'n feit.
Mij wel. Sowieso door de aanschafprijs ben ik niet van plan het spel te kopen.
pi_109632908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Mij wel. Sowieso door de aanschafprijs ben ik niet van plan het spel te kopen.
Wat is op dit moment de beoogde aanschafprijs dan?
pi_109633002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef STING het volgende:

[..]

Wat is op dit moment de beoogde aanschafprijs dan?
Ik las eerder in dit topic dat het om ¤70,00 ging.
pi_109633255
Oh nee, 60 euro voor de limited edition. Sowieso beetje rare beslissing het in twee versies uit te brengen.
pi_109643831
Het boeit me echt helemaal niets wat deze game gaat kosten , wil hem toch erg graag.
Maar dat je een internet verbinding moet hebben om de sp te spelen daar erger ik me toch wel aan...
Door dat soort gare dingen zou ik een spel toch sneller downloaden en niet kopen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_109753477
Wtf online nodig
Al dat toekomst shit erin?
Samen een stad maken??

Mij boeit dat helemaal niks, ik wil liever zelf een wereld vol steden maken ipv samen online :')

Ea :r
pi_109756958
Die TT trouwens :')
pi_109756977
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:48 schreef Altron het volgende:
Het boeit me echt helemaal niets wat deze game gaat kosten , wil hem toch erg graag.
Maar dat je een internet verbinding moet hebben om de sp te spelen daar erger ik me toch wel aan...
Door dat soort gare dingen zou ik een spel toch sneller downloaden en niet kopen.
voor het downloaden heb je ook een internetverbinding nodig :+
pi_109760179
het feit dat een weg ook water en electra zou verzorgen (volgens de preview van tweakers) is echt een hele grote dooddoener..
pi_109760209
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef mschol het volgende:
het feit dat een weg ook water en electra zou verzorgen (volgens de preview van tweakers) is echt een hele grote dooddoener..
Lang leve dumbing down games |:(
pi_109760286
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef STING het volgende:

[..]

Lang leve dumbing down games |:(
en dat niet alleen hoor, ook het feit dat het de citiesXL kant opgaat is gewoon beroerd....

ik had liever een vernieuwde simcity 4 gezien (nieuwe enginge, mogelijkheid tot in- en uitschakelen van het grid e.d.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')