Day 1 downloaden dan maar. Als zij mij als consument willen uitmelken op zo'n manier, dan heb ik verder ook weinig zin om zo'n developer te steunen.quote:
Eerst maar even afwachten wat het volgend jaar wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Day 1 downloaden dan maar. Als zij mij als consument willen uitmelken op zo'n manier, dan heb ik verder ook weinig zin om zo'n developer te steunen.
Dan download ik hem eerst wel illegaal, en wanneer ie dan na een jaartje met een 'complete' versie in de rekken ligt voor een mooi prijsje, dan koop ik hem alsnog wel. Mocht die game goed zijn natuurlijk.
Simlife is echt geweldigquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Sim Life en Sim Tower waren wel leuk.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is wel wat op het moment in de VS.
[ afbeelding ]
Omdat je straks minstens 80 euro moet neerleggen om de game gewoon compleet te hebben, ga ik de game downloaden. En hoogstwaarschijnlijk zullen er echt nog wel meer DLC pakketten volgens, als ze nu al verschillende city-packs uitbrengen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:30 schreef Dagonet het volgende:
Dus omdat er op dag 1 al DLC is besluit je het produkt dan maar helemaal niet te kopen?
En waarom niet gewoon dan een half jaartje, jaartje wachten maar wel op dag 1 al onbetaald gaan spelen? Dan wacht je toch gewoon effe? Je hebt toch geen haast?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat filmpjes over hoe de GlassBox engine precies werkt. Lijkt erop dat het weer een ouderwetse SimCity game wordt met veel micromanagen (nog meer dan in SC4). Water wordt daadwerkelijk uit de grond gepompt en is beperkt. Van vuil water worden sims ziek. Als er te veel sims ziek zijn kunnen fabrieken niet open en dat heeft weer impact op je economie. Klinkt allemaal super cool.
Clip 1
Clip 2
Clip 3
Clip 4
Vond ik in het begin ook van Simcity 3000quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat je dit kunt beaten.
Is in ieder geval niet beschikbaar als steamplay, heb ik net gemerkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Parzival het volgende:
werkt versie 4 ook een beetje op de mac??
Volgens mij is er geen officiële ondersteuning voor de Mac nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Parzival het volgende:
Deluxe en Rush Hour zijn wel beschikbaar maar niet als download.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Parzival het volgende:
Ja die doet het best lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Parzival het volgende:
En dat is de invloed die je krijgt als je bedrijf eigendom is van EA. Doe wat je wil, als er maar gegarandeerd winst gemaakt wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Premium_Quality het volgende:
Ziet er tof uit die nieuwe engine. Alleen wel vervelend dat je extra moet betalen voor Britse, Duitse en Franse gebouwensets, die wil je toch gewoon hebben?
Heeft niks met "vooroverbuigen" te maken ... is gewoon marktwerking hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat je straks minstens 80 euro moet neerleggen om de game gewoon compleet te hebben, ga ik de game downloaden. En hoogstwaarschijnlijk zullen er echt nog wel meer DLC pakketten volgens, als ze nu al verschillende city-packs uitbrengen.
Daar heb ik gewoon geen zin in om aan mee te doen. Ik wil gewoon 50-60 euro neerleggen, en dan wil ik gewoon de complete game hebben, en niet een halve game die ze hebben leeggesloopt om er via micro-transactions nog wat extra aan te verdienen.
En ja, dan zou ik ook gewoon kunnen wachten tot een jaar later, maar uiteindelijk koop ik de game toch wel een keertje, dus waarom dan niet eerst gewoon downloaden...
Ik ga mezelf niet benadelen omdat ZIJ me willen benadelen. Ik wacht al jaren op een nieuwe Sim City, maar ik ga niet voorover buigen wanneer ze daar misbruik van willen maken. Integendeel.
Haha , nice om die plaatjes weer eens te zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Aether het volgende:
Voor de eerste SimCity werden later ook aparte graphicsets uitgebracht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Afbeeldingen van de maanstad en futuristisch Europa/VS kan ik niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:38 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , nice om die plaatjes weer eens te zien.
flinke sneer naar SC Societiesquote:2) QuickTactical:
SimCity is what inspired me to seek a career in architecture and urban planning. I know the game doesn't quite reflect reality, but how much focus will there be on the new sustainability trends with mixed-used zoning, complete streets, public-transit/pedestrian friendly development, waste management/recycling, etc? I've heard a lot of concern that the game will appeal too much to casual players like Societies; how will the level of gameplay depth compare to SimCity 4?
Maxis:
[Ocean] We’re making SimCity, not some dopey casual game.
MIJN OGENquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Aether het volgende:
Voor de eerste SimCity werden later ook aparte graphicsets uitgebracht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |