Appart filmpje welquote:
voor EA komt dit nog zeer volwassen over eigenljkquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Appart filmpje wel
Komt bij mij een beetje kinderlijk over.
Als ik het maar niet kan vergelijken met Socitiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef claus_johann het volgende:
[..]
voor EA komt dit nog zeer volwassen over eigenljk
3000 en 4 waren niet veel beter IIRC.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Appart filmpje wel
Komt bij mij een beetje kinderlijk over.
Hoe meer ik hier van zie , hoe meer zin ik krijg om het te spelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef Aether het volgende:
Van NeoGAF: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=465738
*snip*
Dat dus, zes maanden wachten en je hebt de versie met de nieuwste bugfixes, pre-order dlc en nog wat extra meuk voor minimaal de helft van de prijs.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
Dan kan ik hem later alsnog wel een keertje kopen zodra een complete release voor 20-30 euro in de winkel ligt.
Waar heb je die pagina gevonden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer terug naar de tijd dat je een game kocht zonder gezeik.
Dat laatste sowieso idd. Ik wil gewoon zonder gezeik kunnen spelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Waar heb je die pagina gevonden?Ik zit te zoeken op de origin website maar kan het nergens vinden. Pagina 4 van de eerdere link dus.
Overigens, 80(!!!!) euro voor de Digital Deluxe Edition.![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Oh ja, als het Origin only is, komt die er voor mij sowieso niet in.
http://store.origin.com/s(...)/productID.246949400quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Waar heb je die pagina gevonden?Ik zit te zoeken op de origin website maar kan het nergens vinden. Pagina 4 van de eerdere link dus.
Overigens, 80(!!!!) euro voor de Digital Deluxe Edition.![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Oh ja, als het Origin only is, komt die er voor mij sowieso niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |