Sim City 4 was geweldig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weer een sequel die er nog beter uitziet dan de vorige met nog meer klote dingen die je moet regelen en instellen zodat je als een Nazi-directeur vierduizend orders moet geven om één waterleidingbuis aan te leggen.![]()
Alles na 2000 is kut met een hoofdletter I van irritant.
Yeah, is ook niet zo moeilijk wanneer je het even doorhebt, maar ik vond het wel leuk om afwisselende steden/dorpen te maken, dus 1 stadje dat compleet schoon was en rijk, en een dorp dat heel agrarisch was, en uiteraard ook grote metropolen met grote vliegvelden en entertainment enzo. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ben vorige week begonnen, heb nu alweer 2 miljoen inwoners!
Dit. Hopelijk houden ze ook goed rekening met de MOD-community. Iets wat de levensduur van SC4 fors verlengde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoop echt dat EA te vertrouwen is met deze franchise, maar als ik kijk naar alle Simcity games die ze gemaakt hebben na Simcity 4 dan heb ik er een hard hoofd in.
De screens zien er geweldig uit, maar het gaat uiteindelijk om de gameplay.
Brrr....quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Modders vinden altijd wel een weg. Ik ben eerder bang dat EA een micro transaction weg inslaat. Gebouwen kopen voor 10 cent ofzo, dat soort gedoe. Om over DRM en dergelijke nog maar te zwijgen.
De versie die ik via Steam gekocht heb werkt in ieder geval perfect op Windows 7quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Brrr....
Ik ben benieuwd, het lijkt in elk geval op de klassieke simcity-stijl, zones aanleggen, wegen aanleggen en diverse publieke gebouwen neerzetten. Me likes!
Binnenkort Simcity4 maar weer gaan spelen, en proberen stabiel te krijgen op Windows7.
Daar zie ik ze wel voor aan, maar goed, dan haak ik ook meteen af. Helaas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Modders vinden altijd wel een weg. Ik ben eerder bang dat EA een micro transaction weg inslaat. Gebouwen kopen voor 10 cent ofzo, dat soort gedoe. Om over DRM en dergelijke nog maar te zwijgen.
Dat is helemaal hip natuurlijk en de ontwikkelaars zien de dollartekens al in de ogen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Appart filmpje welquote:
voor EA komt dit nog zeer volwassen over eigenljkquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Appart filmpje wel
Komt bij mij een beetje kinderlijk over.
Als ik het maar niet kan vergelijken met Socitiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef claus_johann het volgende:
[..]
voor EA komt dit nog zeer volwassen over eigenljk
3000 en 4 waren niet veel beter IIRC.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Appart filmpje wel
Komt bij mij een beetje kinderlijk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |