quote:Carnaval (ook wel 'Vastelaovend') is een van oorsprong katholiek feest, dat ook heidense wortels heeft en gevierd wordt in de drie dagen voorafgaand aan Aswoensdag. Volgens de traditie duurt het feest van zondag tot dinsdagavond - de Vastenavond. Om middernacht vangt de vastentijd aan van 40 dagen, tot Pasen.
quote:
Ik proef jaloezie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
Carnaval.
Dronken sletjes die over je heen barfen.
Dronken sletjes die na een maand bellen met de melding: je wordt papa, leuk he.
Dronken sletjes die mekkeren dat het zo pijn doet als je 'm zonder spuug naar binnen ragt.
Dan gedraag je je duidelijk niet als alphamannetjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
Carnaval.
Dronken sletjes die over je heen barfen.
Dronken sletjes die na een maand bellen met de melding: je wordt papa, leuk he.
Dronken sletjes die mekkeren dat het zo pijn doet als je 'm zonder spuug naar binnen ragt.
Moet kunnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef Mozy het volgende:
TS hosselt chick na chick, met gemak. Tot hij de crème de la crème tegenkomt. Met moeite weet hij de bitch der bitches naar zijn hand te praten. Een drankje of 15 verder gaan ze naar huis en hebben ze seks die alleen goden is toegekend.
De volgende morgen staat hij op en komt hij er achter dat hij zijn zus heeft geregeld, en dat het enige dat gepenetreerd is, zijn kussen is.
Natuurlijk is het kutmuziek, je gaat met carnaval ook niet van de muziek genieten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Pffff die muziek alleen al blijkt maar weer dat er geestelijk iets mis met je moet zijn wil je hier van uit je dak op kunnen gaan.
Nee, moet dat dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef JamFlava het volgende:
Hebben de mensen die een hekel hebben aan carnaval dan wel eens carnaval gevierd?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan?
Ik heb gewoon geen zin om in een overvolle trein met een veel te dure dweilpas naar Boeskoolstad te gaan in een of ander guur pakje.
Doe mij maar normale zomeravonden in het weekend waarbij je lekker op het terras kunt zitten met een biertje en vreten erbij
Dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Pffff die muziek alleen al blijkt maar weer dat er geestelijk iets mis met je moet zijn wil je hier van uit je dak op kunnen gaan.
Veel, veeeel drank.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Inderdaad, en naar carnaval voor de sfeer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:41 schreef StormS.A het volgende:
naar een festival ga je voor de muziek
vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef White_Flower het volgende:
Wanneer begint die ellende eigenlijk?
Vandaar de populairiteit van dit vermaak in Brabant en Limburg...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Stoer hoor. Erna een vieze vette hap dan nog wat bier erachter aan en dan kotsend langs de weg. Ik heb ze zo gezien destijds.quote:
Dankje.quote:
jah oke das ook zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef StormS.A het volgende:
Gisteren in Vburg alauw wieverbal zonder auw wiever
Dat was zeker een hollander die dacht even carnaval komen te vierenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Stoer hoor. Erna een vieze vette hap dan nog wat bier erachter aan en dan kotsend langs de weg. Ik heb ze zo gezien destijds.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Dit weekend ga ik voor het eerst carnaval vieren.
Ben benieuwd
Was goeie hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef StormS.A het volgende:
Gisteren in Vburg alauw wieverbal zonder auw wiever
Ritmo! Niet vergeten FOK te checken na elke WOW raid tijdens carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Mooi zo, kunnen we dit weekend de autisten in dit topic vast zetten en een hek er omheen doen.
Niet dat ik er last van heb overigens, want ik ben zelf uiteraard carnavallen.
In Limboland? Brabant? Duitsland?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ben benieuwd
Gewoon jezelf er aan overgeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ben benieuwd
waar ga je vieren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ben benieuwd
Zittend voor een keukenkastje met je hand voor je gevalletje waarbij één bal net zichtbaar is, en dan kijken alsof je bijna gaat huilen?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ritmo! Niet vergeten FOK te checken na elke WOW raid tijdens carnaval.![]()
Wat zocht je dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ging net kijken voor mijn outfit, nergens te bekennen.
Zijn er nou veel carnavalgangers die als jou verkleed gaan Ludo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ging net kijken voor mijn outfit, nergens te bekennen.
Pics?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Die prins carnaval vind ik ook behoorlijk nichterig met zijn veren op de kop en zijn panty aan
Mijn Johan Derksen pruik.quote:
We hebben het over carnaval, Pharkus. Ludo Sanders heeft iets te veel klasse voor carnaval. Niemand waagt daar zijn Italiaanse maatpak aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zijn er nou veel carnavalgangers die als jou verkleed gaan Ludo?
Van welke van de 453 prinsen carnaval?quote:
En tegen iedereen die te tegen komt praten als je niet helemaal 100 bent. "geen ruzie met maken, want dan ga ik heel raar doen. EN JE WIL MIJ NIET RAAR ZIEN DOEN'"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zittend voor een keukenkastje met je hand voor je gevalletje waarbij één bal net zichtbaar is, en dan kijken alsof je bijna gaat huilen?
O ik weet niks van Carnaval man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van welke van de 453 prinsen carnaval?
Met hun scepter zwaaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik weet niks van Carnaval man.
Wat doen die Prinsen dan enzo?
quote:
klopt, ze verkleden zich als half vrouw en trekken dan een grappig pakje aan. Maar daar onder zit die stoere buurman van jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke geil maar ze hebben dus panty's aan, jammer.
en pages vingeren en dansmariekes neuken.quote:
Die prins heeft toch ook nog 11 van die nichterige maten om hem heen?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zittend voor een keukenkastje met je hand voor je gevalletje waarbij één bal net zichtbaar is, en dan kijken alsof je bijna gaat huilen?
Katholiekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef RichardHammond het volgende:
Mensen die altijd kankeren op katholieken, maar wel carnaval vieren.
Het is maar goed dat ik niet beneden de rivieren kom komende week, ik snap er ook helemaal niks van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Johan Derksen pruik.
[..]
We hebben het over carnaval, Pharkus. Ludo Sanders heeft iets te veel klasse voor carnaval. Niemand waagt daar zijn Italiaanse maatpak aan.
Ken je die beroemde Lamon.-foto niet? Ik kan hem nu niet gaan opzoeken. Misschien iemand anders even.quote:
Nee, waar concludeer jij dat dan? En hoezo 'van tevoren'? Wat is er mis met lekker lang met een groep op een terras te hangen, drinken, eten, gezellig hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]dat is het enige dat jij aan uitgaan doet? Dat is toch meer iets wat je van tevoren doet?
Niks, maar dat houdt om 12 uur, half 1 wel een beetje op. Je gaat toch niet tot 5 uur 's nachts op een terrasje zitten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, waar concludeer jij dat dan? En hoezo 'van tevoren'? Wat is er mis met lekker lang met een groep op een terras te hangen, drinken, eten, gezellig hebben?
Post die gast trouwens nog? Of heeft hij een kloon nieuwe account?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ken je die beroemde Lamon.-foto niet? Ik kan hem nu niet gaan opzoeken. Misschien iemand anders even.
owh diequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ken je die beroemde Lamon.-foto niet? Ik kan hem nu niet gaan opzoeken. Misschien iemand anders even.
Nee maar laat maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik let helemaal niet op de tijd, ik let erop hoe leuk het is. Als het nog megagezellig is om 4 uur, ga jij dan toch weg omdat je van jezelf toch naar een discotheek moet of zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niks, maar dat houdt om 12 uur, half 1 wel een beetje op. Je gaat toch niet tot 5 uur 's nachts op een terrasje zitten?
Tegenover wie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind er ook niet zoveel aan, op de keper beschouwd vind ik het een genante manier van jezelf belachelijk maken
Nee, laat zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Permaban. Komt zo nu en dan terug onder een kloon om te verkondigen dat hij een iPad 2 heeft gekocht en echt niet snapt waarom mensen daar stoer mee doen in de trein. Maar het zelf dan ook maar doet omdat het "maatschappelijk gewenst" is. Meestal binnen een minuut of 10 door de shredder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Post die gast trouwens nog? Of heeft hij een kloon nieuwe account?
mag niet, gaat tie dreigen met rechtzaak and suchquote:
Meestal tegenover mensen die niet zoveel met carnaval hebben, maar altijd tegenover jezelf als je weer terugkeert in het normale leven.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Liever echte carnaval, gebruinde sletten met perfecto billetjes aangekleed in een dubieus edoch onderbroek vochtig makende outfit waarbij je dingen ziet doortrillen
Maar nee, hier heb je dikke boeren met suffe pakjes en biermeur.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Schpast het volgende:
Mensen die over carnaval praten neem ik niet serieus.
Limburgers serieus nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Schpast het volgende:
Mensen die over carnaval praten zonder Limburgs te zijn (Brabanders kunnen er nog net mee door) neem ik niet serieus.
Mooi overig NL nemen Limbo's ook niet serieus. Die zijn we liever kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Schpast het volgende:
Mensen die over carnaval praten zonder Limburgs te zijn (Brabanders kunnen er nog net mee door) neem ik niet serieus.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mooi overig NL nemen Limbo's ook niet serieus. Die zijn we liever kwijt dan rijk.
Pas op hequote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pas op heAls de rest van holland onder water staat komen jullie in je rubberbootjes bij ons bedelen om rijst
Wat bazel je nou? Tot nu toe stond Limburg anders al best vaak onder water door die hoge Maas van ze.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pas op heAls de rest van holland onder water staat komen jullie in je rubberbootjes bij ons bedelen om rijst
Idd niet nodig. Limburgers moeten maar eens zich er bij neerleggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef Lithia het volgende:
Wordt het weer een 'Limboland vs. de rest van de wereld'-topic?
Je bedoelt met dat we beter zijn dan de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd niet nodig. Limburgers moeten maar eens zich er bij neerleggen.
okee. en dan worden onze huizen allemaal 2 miljoen waard.quote:
Nee, verkeerd gegokt, typischquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bedoelt met dat we beter zijn dan de rest van de wereld?
Dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef IrCute het volgende:
Op zich is de sfeer en het verkleden leuk, maar die muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je klassiekers niet kennenquote:
Morgen lampegatquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pareltje dat.
Beter gaan ze die draaien dit weekend
Oh nee, nou spookt dit de hele nacht door mijn hoofd.quote:
als een man met een andere man gaat kontschurenquote:
Ik mag dan wel uit Maastricht komen maar dat betekent niet gelijk dat ik mee doe aan die onzin en alle nummers kenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Je klassiekers niet kennen.
[..]
Morgen lampegat.
Kan ik nog terugquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Je krijgt er steeds meer zin in zeker.
Hier in Roosendaal was de prins carnaval van vorig jaar (of van 2010 weet ik niet meer precies)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Die prins carnaval vind ik ook behoorlijk nichterig met zijn veren op de kop en zijn panty aan
Veel drank sinosje, veel drank.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan ik nog terug
Wat een josti's.
Hey nog n'n tullepetoanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hier in Roosendaal was de prins carnaval van vorig jaar (of van 2010 weet ik niet meer precies)
ook nicht!
Er zitten best een hoop mooie dames in die clip, maar verderquote:
Antiklacht mag niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Lithia het volgende:
Ik wilde nog klagen over het feit dat ik te ziek ben om 5 uur te reizen om carnaval te vieren met mijn vrienden.
Dit soort klachten tellen toch ook mee?
Haha, ja serieus! Nou valt het me ineens te binnen dat het vast en zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hey nog n'n tullepetoan
serieus? ik heb die nog vol op de mond gezoend
Stout 2NutZ, stout!quote:
Ja kreeg net de tip om al flink lam te zijn voor ik daar aankom. Lijkt me de beste optie.quote:
Die hoef ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Er zitten best een hoop mooie dames in die clip, maar verder!
Rot is dat hè! Ik ben ook nog half ziek, sinds woensdag. Hopelijk ben ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Lithia het volgende:
Ik wilde nog klagen over het feit dat ik te ziek ben om 5 uur te reizen om carnaval te vieren met mijn vrienden.
Dit soort klachten tellen toch ook mee?
quote:
Beterschap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Rot is dat hè! Ik ben ook nog half ziek, sinds woensdag. Hopelijk ben ik
morgen weer 100 procent, maar ik vrees van niet...
quote:
Wtfquote:
Dat is niet 'ziedde sterre' toch?quote:
Als wat ga je verkleed Sinos?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kreeg net de tip om al flink lam te zijn voor ik daar aankom. Lijkt me de beste optie.
Jij ook!quote:
Vind ik toch ook wel.quote:
Combineren. Word je sneller lam van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens he, de carnavalvierende dames hier, zijn jullie ook van plan om helemaal kapot te zuipen? en dan vooral, bier? of met een glaasje wijn?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Combineren. Word je sneller lam van.
Weet nog niet. Tips?quote:
Bier gewoon. Wijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens he, de carnavalvierende dames hier, zijn jullie ook van plan om helemaal kapot te zuipen? en dan vooral, bier? of met een glaasje wijn?
Mensen die je voor het eerst zien, hopen dat je een masker op hebt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Het is bij mij elke week carnaval
Als een dikke poes natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet nog niet. Tips?
[..]
Bier gewoon. Wijn
Nah, de nummers van de afgelopen jaren zijn minder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat is niet 'ziedde sterre' toch?
Ben je van plan een Tilburgse kinkel aan de haak te slaan? Dan vormen en vlees laten zien.quote:
Ik moet wel toegeven dat ik me niet altijd lam zuip. Hangt van de omgeving af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ik wou er nog bij zetten 'wel eerlijk he..' dat je niet allemaal van die politiek correct antwoorden krijgt en dan alsnog ziek zuipen.
Maar jij klinkt zeker eerlijk. Goed bezig.
Carnaval is vooral voor mensen die patat friet noemen en die neem ik sowieso al niet serieus!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef The-National-Hero het volgende:
Al die autisten hier die een deel van hun opvoeding missenCarnaval moet verplicht worden
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef Knaller het volgende:
[..]
Carnaval is vooral voor mensen die patat friet noemen en die neem ik sowieso al niet serieus!
too soon!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga als lawine en dan prins carnaval bedelven.
Too soon?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
Met je zaad?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt, ik kom daar namelijk ook. Vrienden van mij wonen ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nah, de nummers van de afgelopen jaren zijn minder.
Het nummer van Krabbegat is dit jaar veel leuker
maargoed, er is nog steeds bier
Hij blijft er anders zelf vrij koeltjes over heb ik mij laten vertellen.quote:
Me 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Klopt, ik kom daar namelijk ook. Vrienden van mij wonen ook
in 't Krabbegat, ik eet van twee walletjes haha!![]()
gij bent scherp, gij gaat duidelijk niet hossen zometeenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij blijft er anders zelf vrij koeltjes over heb ik mij laten vertellen.
alleen 50+'ersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Geelman het volgende:
Welke baas gaat hier na het carnaval vasten dan?
Hahaha zo gaat het bij mij in grote lijnen ook. Ik pak wel zo'n gordijn meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Me 2
Heb er morgen een verjaardag.
Ik als Zeeuws Meisje, zij allemaal met zo'n gordijn om de nek.
23:00 zij de stad in, ik met de trein terug naar Roosendaal om daar verder te gaan.
tis eigenlijk triest
Ik vast nu al genoeg, met mijn nu al drie dagen durende ziekelijke periode,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Geelman het volgende:
Welke baas gaat hier na het carnaval vasten dan?
Nee, in Bergen op Zoom draagt men ALLEMAAL gordijnen tijdens het carnaval!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
is gordijn een incognito woord ofso voor iets?
Ik weet het man.quote:
voor iets wat je voor het raam hangt, snap het verder ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
is gordijn een incognito woord ofso voor iets?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, in Bergen op Zoom draagt men ALLEMAAL gordijnen tijdens het carnaval!
Het is nogal sneu in mijn ogen, maar zo gaat het daar!
Ik heb van een oud Tullepetoanse prins gehoord, dat carnaval in Krabbegat stiekem veul leutiger isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hahaha zo gaat het bij mij in grote lijnen ook. Ik pak wel zo'n gordijn mee
voor het geval ze daar wat moeilijk gaan doen als ze zien dat ik Tullepetaon ben.
Misschien blijf ik zondagavond slapen bij iemand daar, en anders ook maar
in Roosendaal verder!
In Nijmegen lopen er veel in witte overalls waar domme teksten op geschreven zijn met stift, en dan is het de sport om dat ding zo goor mogelijk te krijgen in die 4 dagen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nee, in Bergen op Zoom draagt men ALLEMAAL gordijnen tijdens het carnaval!
Het is nogal sneu in mijn ogen, maar zo gaat het daar!
Dan hebben de Moslims het beter voor elkaar. Eerst vasten, dan pas feesten. Maar de Katholieken moeten zo nodig eerst feesten, en dan komt er niks meer van het vasten. Waarom Carnaval dan nog vieren?quote:
Meh, dit vind ik een stuk enger.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die scene met die naalden in rijstballen was leuker!
Vet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb van een oud Tullepetoanse prins gehoord, dat carnaval in Krabbegat stiekem veul leutiger is
en als ik die vrienden zo hoor... klopt dat ook
[ afbeelding ]
Ontspoorde topicquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Wat de hel is hier gaande.
Snap er de ballen niet van
moslims worden gedwongen, wij maken het zelf wel uitquote:
Geen idee maar ik heb nogwel een tip wat je aankan met carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Dat werkt dus echt voor geen meter hè, zulke pakken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb nogwel een tip wat je aankan met carnaval.
[ afbeelding ]
Nee, jullie willen alleen het zoet, maar niet het zuur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
moslims worden gedwongen, wij maken het zelf wel uit
Heerlijk in een kroeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat een gelovige gedwongen wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
moslims worden gedwongen, wij maken het zelf wel uit
Jup.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, jullie willen alleen het zoet, maar niet het zuur.
Die ga ik aandoen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel Sinos, zondag ben je helemaal om en wil je in Limburg wonen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben geen julliequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, jullie willen alleen het zoet, maar niet het zuur.
Ja. Alles wat riekt naar gereformeerd en/of moslim is dieptriestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denken dat een gelovige gedwongen wordt, door wie, zijn omgeving in Nederland zeker? Nigguh puh-lease.
Tja, als dat je leven kleur moet geven...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ben geen jullie
ben niet katholiek, zie carnaval ook niet als katholiek feest, maar gewoon 5 dagen lam
Die conclusie trek jij danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tja, als dat je leven kleur moet geven...
Alsof zoiets zeldzaam is. Heel veel mensen vieren kerstmis terwijl ze niet eens Christen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als dat zo is: kill mequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt wel Sinos, zondag ben je helemaal om en wil je in Limburg wonen.
Kerstmis wordt dan nog gezien als een familiefeest, voor wat het waard is. Carnaval draait als ik het zo lees maar om twee dingen: drinken en seks hebben. Zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alsof zoiets zeldzaam is. Heel veel mensen vieren kerstmis terwijl ze niet eens Christen zijn.
Dat zou helemaal bijzonder zijn als je naar Tilburg gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Komt wel Sinos, zondag ben je helemaal om en wil je in Limburg wonen.
Carnaval is inderdaad het enige dat ik in een jaar doe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oke.quote:
Oh lol naja brabant danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal bijzonder zijn als je naar Tilburg gaat.
Aight. Wat is je outfit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo, net even het laatste item voor m'n outfit gehaald, morgen helemaal loesoe in Lampegat
Mij geestelijk op een hoger niveau organiseren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Carnaval is inderdaad het enige dat ik in een jaar doe.
Maar vertel eens, wat doe jij om je leven kleur te geven?
Valt mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kerstmis wordt dan nog gezien als een familiefeest, voor wat het waard is. Carnaval draait als ik het zo lees maar om twee dingen: drinken en seks hebben. Zoveel mogelijk.
Brabant hoef je me niet voor te doden, dat is nog wel tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke.
Wel met tegenzin hoor
[..]
Oh lol naja brabant dan
Aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Arcadia het volgende:
Wanneer het hier carnaval is ga ik de hele dag slapen, vorige keer dat ik döner wilde halen werd ik op mijn mond gepakt door een (verkleedde) trol die een kop groter was.![]()
Dronken mensen![]()
Niet sexy naar buiten kunnen gaan zonder dat je wordt aangerand
Toen ik jong was kreeg ik tijdens Kerst een advocaatje!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Valt mee.
Als je eenmaal vrouw / kind hebt wordt het wel een familiefeest (en legaal zuipen met kind erbij uiteraard)
Nee, want dat is nutteloos, als het daadwerkelijk effect had dan had ik dat wel gedaan en dat meen ik.quote:
Is cultuur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Arcadia het volgende:
Wanneer het hier carnaval is ga ik de hele dag slapen, vorige keer dat ik döner wilde halen werd ik op mijn mond gepakt door een (verkleedde) trol die een kop groter was.![]()
Dronken mensen![]()
Niet sexy naar buiten kunnen gaan zonder dat je wordt aangerand
Trieste reden. Je bent dus huilend weggelopen? Je hebt hem/haar niet eens in het gezicht geramd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, want dat is nutteloos, als het daadwerkelijk effect had dan had ik dat wel gedaan en dat meen ik.
Nee dat heb ik niet gedaan, ten eerste omdat ik nooit en nimmer geen vrouwen sla, ten tweede omdat ik in de dönerzaak van een vriend stond en ten derde omdat er politie buiten was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Trieste reden. Je bent dus huilend weggelopen? Je hebt hem/haar niet eens in het gezicht geramd?
niet zeuren dan
hahahahahahaha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
en ten derde omdat er politie buiten was.
Noem eens wat concreets.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mij geestelijk op een hoger niveau organiseren.
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]![]()
Goed, ik ga, allen die gaan, veel plezier
Present.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Welke lampies zijn present in dit topique? Of degenen die naar lampegat goan iig?
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kerstmis wordt dan nog gezien als een familiefeest, voor wat het waard is. Carnaval draait als ik het zo lees maar om twee dingen: drinken en seks hebben. Zoveel mogelijk.
Dat het volledig genotsgebonden is en niet (meer) samenhangt met een of andere morele gedachtegoed.quote:
Ik plan helemaal niks, maar vast wel dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nais. Kroegentocht (ook wel stropdassentocht) zondag?
Ach, soms moet je accepteren dat bepaalde dingen na een tijdje verandert. Steeds vast hangen in het verleden en vertellen hoe het zou moeten zijn, vind ik altijd zo'n onzin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat het volledig genotsgebonden is en niet (meer) samenhangt met een of andere morele gedachtegoed.
Sowieso, mensen die selectief dingen vieren
Het boeit mij toch niet zoveel eerlijk gezegd. Ik wilde gewoon Geelman zijn argument verklaren, maar is onzinnig om 'zomaar' feest te vieren. Het is nu gewoon een verkleedfeestje op grotere schaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, soms moet je accepteren dat bepaalde dingen na een tijdje verandert. Steeds vast hangen in het verleden en vertellen hoe het zou moeten zijn, vind ik altijd zo'n onzin.
Als het je niet zoveel kan schelen, dan zou het jou niet zoveel moeten boeien wat mensen in hun vrije tijd willen doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het boeit mij toch niet zoveel eerlijk gezegd. Ik wilde gewoon Geelman zijn argument verklaren, maar is onzinnig om 'zomaar' feest te vieren. Het is nu gewoon een verkleedfeestje op grotere schaal.
Hehe ja eigenlijk wel denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb van een oud Tullepetoanse prins gehoord, dat carnaval in Krabbegat stiekem veul leutiger is
en als ik die vrienden zo hoor... klopt dat ook
[ afbeelding ]
Waarom ga jij dan 'sexy verkleed' naar buiten met carnaval als man zijnde?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gedaan, ten eerste omdat ik nooit en nimmer geen vrouwen sla, ten tweede omdat ik in de dönerzaak van een vriend stond en ten derde omdat er politie buiten was.
Denken dat je het beter weet dan mij
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef Skylark. het volgende:
Morgen Lampegat. Vorig jaar in de
Blue Parrot
de leukste carnaval beleefd in mijn hele leven. Al die kroegen kk druk a.
Ik twijfel nog of ik morgen mijn Timmy Turner of ridder outfit aandoe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar kan ik je aan herkennen? Dan ga ik stiekem met je dansen
Jij als Timmy Turner, ik ben al ridder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik morgen mijn Timmy Turner of ridder outfit aandoe.
Nimma viert amper carnaval manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef Quisho het volgende:
Soms ben ik wel blij dat ik niet meer in Nijmegen woonWat een kutfeest
Gelukkig vieren ze het hier in het westen niet echt.
Oke eigenlijk mis ik nijmegen best wel erg![]()
Nice.quote:
Timmy Turner-outfitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik morgen mijn Timmy Turner of ridder outfit aandoe.
Vanaf zaterdag Maastricht wah.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nice.Daar zou ik ook gaan als ik niet ziek was.
Ja niet zoals in Limburg maar het is toch nog veel meer dan in het westen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:42 schreef lol_wut het volgende:
[..]
Nimma viert amper carnaval man. Op een enkele kroeg na dan misschien.
Ik zou het liever ook niet opzoeken maar ik moet er wel langs in het weekendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef lol_wut het volgende:
Ik snap die haat jegens carnaval echt totaal niet. Oke, dat je de muziek kut vind kan ik nog inkomen, maar wat is er mis met een paar dagen flink van de kaart zijn en plezier hebben? En als je dat niet bevalt, zoek je het toch niet op
?
Ze moeten doen wat ze willen doen, maar grotendeels van die rommel wordt niet opgeruimd en ik krijg 's avonds veel last van dronken mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als het je niet zoveel kan schelen, dan zou het jou niet zoveel moeten boeien wat mensen in hun vrije tijd willen doen.
hoe ken jen ou last hebbe van dronke mensen als chimeid zijn easy pussy en en anders lache om mee te vechtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze moeten doen wat ze willen doen, maar grotendeels van die rommel wordt niet opgeruimd en ik krijg 's avonds veel last van dronken mensen.
En maakt dit wat uit als ze van te voren vasten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze moeten doen wat ze willen doen, maar grotendeels van die rommel wordt niet opgeruimd en ik krijg 's avonds veel last van dronken mensen.
Wat maakt jou denken dat je zo speciaal bent dat je op die manier mag reageren, hè? Een beetje met een cliffhanger komen, alsof iemand jouw dingetjes in de gaten houdt, dorpsgek.quote:
Hahahaha, het is een klaagtopic... Knulletje!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:54 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat maakt jou denken dat je zo speciaal bent dat je op die manier mag reageren, hè? Een beetje met een cliffhanger komen, alsof iemand jouw dingetjes in de gaten houdt, dorpsgek.
Ik zie niet hoe dit relevant is met enig iets wat ik gepost heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hahahaha, het is een klaagtopic... Knulletje!
Als het nog wel een viering was van een christelijke gebeurtenis, dan zouden mensen zich misschien wel in toom houden ja, wat ik meemaak hier in Roosendaal - wat een van de grootste carnavalssteden is - is absurd. Topic is tevens "centraal" klaagtopic, zoals ik eerder had vermeld, ik verklaarde de mening van Geelman, het mijne staat daar los van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
En maakt dit wat uit als ze van te voren vasten?
Want tja, daar ging het een beetje om.
Ah oke. Ik maakte de fout dat je een vergelijkbare mening had als Geelman, maar dat valt wel mee. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als het nog wel een viering was van een christelijke gebeurtenis, dan zouden mensen zich misschien wel in toom houden ja, wat ik meemaak hier in Roosendaal - wat een van de grootste carnavalssteden is - is absurd. Topic is tevens "centraal" klaagtopic, zoals ik eerder had vermeld, ik verklaarde de mening van Geelman, het mijne staat daar los van.
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah oke. Ik maakte de fout dat je een vergelijkbare mening had als Geelman, maar dat valt wel mee. Mijn excuses.
Doorgaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef Skylark. het volgende:
Sorry voor aanzet tot liedjesspam, maar.
Moet je doen man. 20 euro, 23 bier. Hoogtepunt van carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik plan helemaal niks, maar vast wel dan.
Gelukkig ben jij een nerdje zonder leven. Wat ben ik jaloers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef computerprobleem het volgende:
Carnaval
Mensen die zich als mongolen verkleden in goedkope blokker kostuums en die op kutmuziek in een druk, veel te warme zaal, gaan lopen springen en rennen alsof ze ... (vul zelf in) zijn.
Zegt een puistenkop die fantaseert over Carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een nerdje zonder leven. Wat ben ik jaloers.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat het volledig genotsgebonden is en niet (meer) samenhangt met een of andere morele gedachtegoed.
Sowieso, mensen die selectief dingen vieren
Leuke poging, maar nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zegt een puistenkop die fantaseert over Carnaval.
'Leuke poging, maar nee.'quote:
Het is niet eens een leuke poging.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
'Leuke poging, maar nee.'
Typische antwoord van een kansloze nerd, waarvan de ware identiteit is ontmaskert, en hij/zij daardoor in schok is en geen fatsoenlijk antwoord meer kan geven.
Ik moest kankerhard lachen om deze post.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
'Leuke poging, maar nee.'
Typische antwoord van een kansloze nerd, waarvan de ware identiteit is ontmaskert, en hij/zij daardoor in schok is en geen fatsoenlijk antwoord meer kan geven.
In positieve of negatieve zin?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:56 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik moest kankerhard lachen om deze post.
Positieve, maar Captaincookie is sowieso geen nerdjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin?
Deze man weetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Positieve, maar Captaincookie is sowieso geen nerdje
En ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Alsjeblieft, laat dit probleem hierboven niet de sfeer verpesten. Want carnaval is natuurlijk een groot festijn van saamhorigheid.
Ho, waar koop je die kaart? Ben morgenavond pas in Eindhoven, kan je die dan nog halen? Anders moet ik even iemand kaarten laten halen morgen of vanavond.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Moet je doen man. 20 euro, 23 bier. Hoogtepunt van carnaval.
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:
Als je het eens bent met SwJ faal je sowieso, hij is de meest pessimistische en trieste persoon in de wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Deze man weet.
(Behalve dat voetbal niet sneu is, want voetbal).
Ja, ik ben vnv al in de stad dus koop hem dan. Maareh volgens mij kun je die ook nog die dag zelf halen. Maar voor de zekerheid zou ik gewoon zo vroeg mogelijk doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Deze man weet
[..]
En dit
[..]
Ho, waar koop je die kaart? Ben morgenavond pas in Eindhoven, kan je die dan nog halen? Anders moet ik even iemand kaarten laten halen morgen of vanavond.
Hij heeft denk ik dezelfde mening over Carnaval, daarover ben ik het met hem eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als je het eens bent met SwJ faal je sowieso, hij is de meest pessimistische en trieste persoon in de wereld
Wie ben jij nu weer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als je het eens bent met SwJ faal je sowieso, hij is de meest pessimistische en trieste persoon in de wereld
Dat er toevallig wetenschappers uit de hele wereld bijeenkomen om aan diverse projecten te werken, maakt de rest van de bevolking van Eindhoven niet automatisch slimquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:10 schreef valek het volgende:
Wij vieren wel Carnaval in een achtergestelde regio http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html.
Veel plezier thuis op je zolderkamertje, verzuurde Fokkertjes.
Veel plezier op je zolderkamertje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat er toevallig wetenschappers uit de hele wereld bijeenkomen om aan diverse projecten te werken, maakt de rest van de bevolking van Eindhoven niet automatisch slim.
Hahaha, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval
Nog sneuer dan voetbal___!!!
JA IK GA MORGEN PASquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Godver, het kriebelt. Nog maar paar uurtjes.
En dan is het..............quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Godver, het kriebelt. Nog maar paar uurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |