je kan de op zelf aanpassenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:32 schreef robuust89 het volgende:
Wat is dit voor een boute OP trouwens, gemaakt door een kind van 8?
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet alle foto's doen het ook en je kunt je OP zelf aanpassen...
Fix'dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:27 schreef chansadres het volgende:
Ik mis de belangrijkste!
[ afbeelding ]
hij is zo lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:27 schreef chansadres het volgende:
Ik mis de belangrijkste!
[ afbeelding ]
Die vind ik echt ongelofelijk smerig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:10 schreef Freak188 het volgende:
Die cheese nuggets zijn ook erg lekker overigens. Met stukjes jalapeno erin.
Dat is ook de reden dat ik vaak wacht met bestellen totdat ik de warmhoudbak heb gezien. Soms liggen er 6 Double Whoppers in. Ik kies altijd hetgene wat niet op voorraad ligt. Meestal dus een Big King XXL of Double Steakhouse.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef robuust89 het volgende:
Net een Chicken Tender gehaald, fucking goed!werd vers voor me gemaakt
steakhousequote:Op woensdag 11 april 2012 09:42 schreef chansadres het volgende:
Ik heb een hekel aan die snelwegfranchises die maar een half assortiment hebben. Ik ben er al 3 tegengekomen die niet de Double Steakhouse Burger op hun menu hebben. Schandalig! Natuurlijk kan ik dan wel kiezen voor de Big King XXL maar die Steakhouse is gewoon goddelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |