abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108073010
Beste mede fokkers,

Dinsdag heb ik te horen gekregen dat mijn 0 uren contract niet verlengd wordt omdat ik te vaak ziek ben geweest. Ik heb op mijn 11de een ongeluk gehad waarbij ik met mijn nek tegen de kant aan viel van een zwembad. Sindsdien heb ik regelmatig migraine en epileptische aanvallen, loop niet goed en slik daar ook medicijnen voor. Ik wil toch graag werken, ik heb een hekel aan mensen die stil zitten en uitkering trekken.

Maar goed, ik heb 3 jaar gewerkt bij de stichting, het contract is 3x verlengd en loopt tot 31 maart 2012. Ik ben nu hard op zoek naar werk, heb ook 2x gesolliciteerd. Voor de ene baan hebben ze me niet op een gesprek uitgenodigd en van het andere heb ik nog niets gehoord. Nu heb ik nog wel even de tijd, maar wat kan ik het beste doen als het me niet lukt voor 31 maart?
pi_108073068
WW aanvragen...zo'n 14 dagen voordat je contract afloopt!
Belastingdienst? ppppffffttt
pi_108073094
Bijstand aanvragen, inschrijven bij werkplein, solliciteren tot je er bij neervalt ^O^
Ook is het misschien mogelijk (ik weet niet hoe erg je 'handicap' is) om onder de Wajong wat dingen te doen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108073303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
Bijstand aanvragen, inschrijven bij werkplein, solliciteren tot je er bij neervalt ^O^
Ook is het misschien mogelijk (ik weet niet hoe erg je 'handicap' is) om onder de Wajong wat dingen te doen?
Met solliciteren ben ik echt actief bezig. Pak alles aan wat ik kan vinden. Door mijn epilepsie mag ik ook geen auto rijden dus het is extra lastig om iets te vinden dat goed te bereiken is met het ov.
Ik werk al vanaf mijn 14de, vakkenvuller en administratief medewerker bij mijn opa. Ik dacht dat je dan geen recht meer hebt op een Wajong uitkering als je altijd ''gewoon'' gewerkt hebt?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:29:26 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108073705
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef Carjer het volgende:
WW aanvragen...zo'n 14 dagen voordat je contract afloopt!zo snel als je weet dat je werkeloos gaat worden.
Dus eigenlijk nu al :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:29:37 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108073707
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
Waarom bijstand?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_108073783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom bijstand?
WW bedoelde ik natuurlijk.
pi_108074352
Eerst ga ik maar proberen een nieuwe baan te vinden; http://www.uwv.nl/Particu(...)_contract_stopt.aspx

Bij de Wajong zal ik ook even informeren, ik wil niet dat als ik weer werk heb, mijn contract weer niet verlengd wordt vanwege mijn ziekte.
pi_108074608
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Dus eigenlijk nu al :Y
Tegenwoordig dus niet meer!!!! Je kunt het proberen maar dan zeggen ze dat je nog een contract hebt! Dat is hetzelfde dat ze van het werkplein de eerste 3 maanden geen ene ruk voor je doen. Pas na 3 maanden krijg je een vaste contactpersoon toegewezen!
Belastingdienst? ppppffffttt
pi_108074750
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:59 schreef Carjer het volgende:

[..]

Tegenwoordig dus niet meer!!!! Je kunt het proberen maar dan zeggen ze dat je nog een contract hebt! Dat is hetzelfde dat ze van het werkplein de eerste 3 maanden geen ene ruk voor je doen. Pas na 3 maanden krijg je een vaste contactpersoon toegewezen!
Logisch, in het begin is het je eigen verantwoordelijkheid om je scheel te solliciteren. Pas als dat niet lukt, heb je recht op hulp.
pi_108075114
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Logisch, in het begin is het je eigen verantwoordelijkheid om je scheel te solliciteren. Pas als dat niet lukt, heb je recht op hulp.
Dat dacht ik zelf ook al, daarom ga ik eerst solliciteren en informeren en op de dag dat het contract afloopt een ww aanvragen (mocht ik nog geen baan hebben).
pi_108075216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:06 schreef asabeta het volgende:
Beste mede fokkers,

Dinsdag heb ik te horen gekregen dat mijn 0 uren contract niet verlengd wordt omdat ik te vaak ziek ben geweest. Ik heb op mijn 11de een ongeluk gehad waarbij ik met mijn nek tegen de kant aan viel van een zwembad. Sindsdien heb ik regelmatig migraine en epileptische aanvallen, loop niet goed en slik daar ook medicijnen voor. Ik wil toch graag werken, ik heb een hekel aan mensen die stil zitten en uitkering trekken.

Maar goed, ik heb 3 jaar gewerkt bij de stichting, het contract is 3x verlengd en loopt tot 31 maart 2012. Ik ben nu hard op zoek naar werk, heb ook 2x gesolliciteerd. Voor de ene baan hebben ze me niet op een gesprek uitgenodigd en van het andere heb ik nog niets gehoord. Nu heb ik nog wel even de tijd, maar wat kan ik het beste doen als het me niet lukt voor 31 maart?
Als je een beetje werk wil vinden en je bent gemiddeld opgeleid is het echt wel aan te raden om minimaal 5-10 brieven PER DAG te schrijven hoor. Daarnaast meot je je CV op monsterboard zetten.

Verder WW aanvragen en solliciteren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_108075365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je een beetje werk wil vinden en je bent gemiddeld opgeleid is het echt wel aan te raden om minimaal 5-10 brieven PER DAG te schrijven hoor. Daarnaast meot je je CV op monsterboard zetten.

Verder WW aanvragen en solliciteren.
CV staat al op monsterboard /vacaturebank en heb me ingeschreven bij een uitzendbureau. Verder stuur ik ook een aantal open sollicitaties.
pi_108077997
zo, bij 1 heel uitzendburo..
Raak niet overwerkt he. ;)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_108078943
Ben toch bezig, er zijn mensen die helemaal niks doen en een uitkering trekken :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')