Die eisen zijn er niet voor de kat zijn kut.quote:
?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:47 schreef static het volgende:
[..]
Die eisen zijn er niet voor de kat zijn kut.
Ik dacht exact hetzelfde!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:47 schreef static het volgende:
[..]
Als TS nu eens beginnend bestuurder is. Ik zou er wel vertrouwen in hebben, jammer genoeg heb ik geen automaat die niks staat te doen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:47 schreef static het volgende:
[..]
FHF is voor voornamelijk voor mensen die niet de mogelijkheden of financiële middelen hebben om bepaalde noodzakelijke dingen te kunnen regelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
Kom op zeg dit topic is voor Fokkers die elkaar willen helpen. Als je dat niet wilt blijf dan weg uit dit topic, niemand dwingt je om hier te blijven. Maar kom niet vol spammen omdat een of andere jaloerzie-motief meeweegt of God weet wat voor verzuurdheid.
Zou me niets verbazen als hij een AVP (aansprakelijkheidsverzekering Particulieren) bedoelt. Een verzekering die geen auto's dekt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat bedoel je met ik heb eigen verzekering?
Daarom vraag ik het ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:44 schreef frederik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij een AVP (aansprakelijkheidsverzekering Particulieren) bedoelt. Een verzekering die geen auto's dekt.
Je moet een echt paspoort laten zien en de auto terugbrengen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met wat voor regels van verhuurbedrijven heb je precies moeite dan?
Dit... En er zitten nog wel meer haken en ogen aan dan bovendien dit is FHF... Geen autoverhuurbedrijf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet een echt paspoort laten zien en de auto terugbrengen.
Lijkt me sterk dat je een rijbewijsverzekering hebt en niet even twee weken beschikking hebt over een auto...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:45 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik heb eigen verzekering en ben goede bestuurder.
Verschil is dat je een ervaren verhuurbedrijf minder snel kunt oplichten dan iemand die denkt "hee ik heb hier nog een auto staan en ik kan wel 400 euro gebruiken".quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef maffemuts het volgende:
Denk jij dat een gemiddelde Fok!ker niet vraagt naar een ID of borg ?
Zo wilde ik t net niet formuleren, maar daar kwam het idd wel op neerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verschil is dat je een ervaren verhuurbedrijf minder snel kunt oplichten dan iemand die denkt "hee ik heb hier nog een auto staan en ik kan wel 400 euro gebruiken".
Met lichte schadequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef vosss het volgende:
http://www.gaspedaal.nl/z(...)rk=&lftd=&grnt=&uz=1
Take your pick zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |