quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 09:23 schreef TheVulture het volgende:Ik vind dat er dit jaar veel minder nepmollen zijn dan anders, William en Liesbeth hebben niet heel opzichtig hele opdrachten verkloot zoals bijv Art vorig jaar...
Misschien heb je inderdaad gelijk. Maar ik moet zeggen dat ik het dit jaar een stuk lastiger vind om te achterhalen wie het is. Vorig jaar zat ik al vanaf aflevering 3 op Patrick en had ik 6 afleveringen over om dit bevestigd te zien worden. Art verdacht ik eigenlijk nooit. Omdat die veel te fanatiek met het spel bezig was kon je gewoon zien dat hij opzettelijk zat te mollen...
Dit jaar zit ik al vanaf het begin op Tim en Liesbeth. In plaats van dat ik een van de twee kon uitsluiten, kwam Hadewich daar gewoon ook nog eens doodleuk bij. Iedereen heeft dit seizoen wel aparte trekjes, is niet helemaal eerlijk of zorgt ervoor dat de opdracht niet slaagt.
Inderdaad heeft William echt bijna niks gedaan om zich verdacht te maken, en bij Liesbeth gebeurd het ook heel subtiel. Maar Hadewich doet soms hele rare dingen, plus het feit dat er een aantal regie aanwijzingen op haar zouden kunnen slaan. En Anne-Marie, als die het blijkt te zijn wordt ik echt helemaal gek... Ze doet soms echt heel raar, maar zorgt er eigenlijk niet voor dat er geld uit de pot blijft.
Maar gelukkig was er voor mij een stuk meer duidelijkheid na het zien van aflevering 7.
- Wie begon er een beetje raar te doen toen de nieuwe penningmeester gekozen moest worden? (de mol wist dat die joker-aanbieding zou komen...)
- Wie zat er continu te zeuren en te kreunen tijdens het omhoog sjouwen van die stier?
- Wie hield het hoofd omhoog zodat Anne-Marie dat klakkeloos helemaal vol kon schrijven? (de mol wist dat dit later opnieuw moest...)
- Wie zei er tijdens de stier opdracht dat die helemaal niks van de omgeving had GEZIEN? (MOL!!!)
- Wie deed er zijn best om William niet te laten gaan, en zat Anne-Marie te pushen wel te gaan abseilen?
- Wie zat er tijdens de kunstopdracht gewoon maar een beetje te flirten met de mensen om hem heen...?
Voor mij is het wel duidelijk, Tim is de mol! Al helemaal na die theorie van het .com forum over het noemen van Anne-Marie en Liesbeth, zgn als zijn mollen maar eigenlijk als diegene die naar beneden zouden gaan volgens hem...