Was wel erg jammer. En dan niet eens vanwege de foto's, maar gewoon omdat ze dat fliktequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ruzie achter de schermen (SHE was toen mod) om compleet iets anders, waarbij SHE dreigde de fotoshoot te annuleren. Dat pikte natuurlijk niemand omdat dat niets met die ruzie te maken had, maar SHE besloot alsnog om die shoot niet door te laten gaan. En toen was ze ook gelijk geen mod meer, vreemd genoeg.
Zoiets was het, wat ik me er nog van kan herinneren.
Ja zeker... Ach ja, heeft me een maand gratis abo opgeleverdquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was wel erg jammer. En dan niet eens vanwege de foto's, maar gewoon omdat ze dat flikte
En wat voor eenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Flauw iddIk heb ook mijn foto in de SC gepost
Ook die van jezelf?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Flauw iddIk heb ook mijn foto in de SC gepost
tussen haar laatste seriequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook die van jezelf?Die heb ik gemist
die staat in hetzelfde albumquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook die van jezelf?Die heb ik gemist
Linkje? Heb alleen de foto's gezien die je hier rechtstreeks hebt gepostquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die staat in hetzelfde albumMen hier weet voldoende hoe ik er uit zie om me er tussenuit te pikken
Die van PS zelf ook dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje? Heb alleen de foto's gezien die je hier rechtstreeks hebt gepost
Nee op een gegeven moment heeft ze linkjes gepost en die kon ik niet openen op mijn mobielquote:
mezelf heb ik hier niet gepost, alleen het linkje!quote:
https://picasaweb.google.(...)vHSA&feat=directlinkquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje? Heb alleen de foto's gezien die je hier rechtstreeks hebt gepost
Wow PS echt gaafquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
https://picasaweb.google.(...)vHSA&feat=directlink
Oh ik dacht dat je die ook hier gepost hadquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mezelf heb ik hier niet gepost, alleen het linkje!
thanksquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow PS echt gaafIk vind die van het stel mooi die in elkaar verstrengeld zijn
En dat meisje die helemaal naakt staat te springen, wel lef
Echt heel mooi allemaal!
nee ik heb bewust besloten niet mezelf echt hier te plaatsen. Dat gaat een beetje TE verquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die ook hier gepost had
begrijpelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik heb bewust besloten niet mezelf echt hier te plaatsen. Dat gaat een beetje TE verIk heb ook nooit expliciet gezegd welke ik ben, maar ik weet dat jullie het weten
Trustequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:03 schreef iamredleader het volgende:
ben gesloopt
maar heel gezelligevavond gehad
nu tukken, morgen werken
Wat een onzin zeg. Ik weet 100% zeker dat er niet zo gereageerd wordt als bijvoorbeeld C4 dit zou aankondigen. En dat weet jij zelf ook wel, ook al wil je dat niet toegeven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 6 maart ineens iets heel anders te doen...
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik weet 100% zeker dat er niet zo gereageerd wordt als bijvoorbeeld C4 dit zou aankondigen. En dat weet jij zelf ook wel, ook al wil je dat niet toegeven.
Gewoon niet meer op elkaar reageren als je niet normaal kunt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |