Kan mij van vroeger nog wel herinneren dat gezegd werd die-of-die zit aan de pretnison, maar geloof niet dat iemand dat nu in mijn familie gebruikt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zeg ik. pretnison. ontstekingsremmer. Zie dat door mijn hele familie
Appel of peer, maakt niet uit, ik ben wel gewoon zoet en niet zuurquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vond je wat meer een peer op die ene foto.. maar ik wil je pret niet bederven!!
heb 4 nog levende getransplanteerde in de familie, en twee op de wachtlijstquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan mij van vroeger nog wel herinneren dat gezegd werd die-of-die zit aan de pretnison, maar geloof niet dat iemand dat nu in mijn familie gebruikt.
Jeetje, maar toch wel knap dat het tegenwoordig kan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb 4 nog levende getransplanteerde in de familie, en twee op de wachtlijst
Mijn moeder zit af en toe aan de prednison.. Maar dat heeft niet met een transplantatie te maken...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan hoef je niet aan de prednison... mijn vader heeft een stent (van nieren tot hart) en die heeft ook geen prednison..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, maar toch wel knap dat het tegenwoordig kan.
Bedenk in ene dat het best zou kunnen dat mijn broer aan de pretnison is. Zal het hem eens vragen, heeft natuurlijk een kunstmatig stuk aorta.
Ik zou het echt niet weten. Ik weet zelfs de namen niet van de helft van de medicijnen die ik dagelijks moet slikken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan hoef je niet aan de prednison... mijn vader heeft een stent (van nieren tot hart) en die heeft ook geen prednison..
zijn de nieren, en is wel genetisch helaasquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn moeder zit af en toe aan de prednison.. Maar dat heeft niet met een transplantatie te maken...
Die leverproblemen in jouw familie zijn hopelijk niet genetisch??
denk het niet, is daar niet voor nodig. neef van mij gebruikt het ook niet meer na hart transplantatiequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, maar toch wel knap dat het tegenwoordig kan.
Bedenk in ene dat het best zou kunnen dat mijn broer aan de pretnison is. Zal het hem eens vragen, heeft natuurlijk een kunstmatig stuk aorta.
Jij bent dus gewoon afgebakken volgens familiereceptquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
zijn de nieren, en is wel genetisch helaas
[..]
denk het niet, is daar niet voor nodig. neef van mij gebruikt het ook niet meer na hart transplantatie
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. heb helaas genen van twee kanten meegekregenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon afgebakken volgens familierecept
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik val met mijn neus in de ziekenboeg?
Als een priester gevraagd wordt het heilig oliesel toe te dienen dan is de dood nabij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je bent hard nodig met je rozenkrans, en zalving
Dus gewoon nu genieten van het leven en je geen zorgen maken over pensioen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. heb helaas genen van twee kanten meegekregen
zeg al een jaar of 15 dat ik de 50 niet haal, dus je hoeft mij niks te vertellenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus gewoon nu genieten van het leven en je geen zorgen maken over pensioen.
Is statistisch gezien toch een kleine kans dat jij of ik die gaan halen
Goh, is dat zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een priester gevraagd wordt het heilig oliesel toe te dienen dan is de dood nabij.
niks bijzondersquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er hier allemaal gaande zeg?
Ik zou volgens de 'kenners' niet ouder worden dan 40. Had niet veel gescheeld, en zie wel of ik de 50 haalquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeg al een jaar of 15 dat ik de 50 niet haal, dus je hoeft mij niks te vertellen
ik zie het ook wel. Is wel het laatste waar ik me druk over maakquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou volgens de 'kenners' niet ouder worden dan 40. Had niet veel gescheeld, en zie wel of ik de 50 haal
Ik ben amper buiten geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh, is dat zo
D_K heeft ook de strenge winter weer overleefd zo te zien
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
niks bijzondersgewoon een opsomming van feiten
Welke feiten? Dit klinkt niet goed meneer en mevrouw.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou volgens de 'kenners' niet ouder worden dan 40. Had niet veel gescheeld, en zie wel of ik de 50 haal
vooruitzicht is ook niet echt goed. is alleen geen tijdspanne aan te geven voor mij. Op dit moment geen klachtenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben amper buiten geweest.
[..]
[..]
Welke feiten? Dit klinkt niet goed meneer en mevrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |