quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:54 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En bloemen ontvangen van Altintop..
Het mag in het nederlandsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef ser het volgende:
[..]
It was a good movie mag zeker niet?
Ja en dan kunnen er het laatste kwartier nog wat jonkies in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Hopen dat ze er nog één maken in ieder geval, om thuis lekker vrij te kunnen voetballen
Sowieso moeten ze het thuis makkelijk af kunnen maken.
nog makkelijker dan. Zal het vertalen voor je. Ik vond het een goede filmquote:
ik mag nog 4 artikelen schrijven voor morgenquote:
Dat zou aangenaam zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Je moet hier gewoon met 1-4 van 't veld afstappen.
Ja, maar ik ben zo ongeveer de enige persoon in Nederland die die films nog nooit gezien heeft en moet nu dus aan de hand van een samenvatting een stukje proza maken..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef ser het volgende:
[..]
nog makkelijker dan. Zal het vertalen voor je. Ik vond het een goede film
Omdat je op de afstandsbediening zit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Waarom valt het geluid telkens even weg?
Herr Derr Derr.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat je op de afstandsbediening zit?
Turkije is niet om de hoek hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Noppie2000 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Nee ik had het ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat je op de afstandsbediening zit?
hier geen last van hoe kijk je? PC/ decoder...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Noppie2000 het volgende:
TV, via UPC. Nu weer over geloof ik thoughquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef ser het volgende:
[..]
hier geen last van hoe kijk je? PC/ decoder...
Ik kijk ook via UPC, digitaal. Nergens last van gehad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
TV, via UPC. Nu weer over geloof ik though
het was een paar keer even kort, ik had het ook dus ligt aan het signaal.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik kijk ook via UPC, digitaal. Nergens last van gehad.
Was steeds ook maar een fractie van een seconde waarin het allemaal even haperde, maar is gewoon vervelend als het opvaltquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik kijk ook via UPC, digitaal. Nergens last van gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop