abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5086546
Ik wil graag weten wat is kort en wat vinden meisjes kort (en aangenaam).

(Voor de mannen) Hoe lang doe jij erover (als je aan het neuken bent) om klaar te komen?
(Voor de vrouwen) Wat vinden jullie een redelijke tijd?

Ik vraag dit omdat ik ergens las dat jullie vrouwen geen marathon sessie willen en jullie willen ook niet dat we na 3 keer stoten ons hoogtepunt bereiken.

zaterdag 20 juli 2002 @ 11:42:05 #2
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5086885
Nou ja, ergens er tussen in dus

Hangt ook een beetje van de situatie af, ik denk dat je als je bezig bent heus wel door hebt of ze nog meer wil, of dat ze het eigenlijk wel welletjes vind.

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
pi_5086980
Het duurt zolang als het duurt...ik ga er geen stopwatch bij houden
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
  zaterdag 20 juli 2002 @ 12:39:26 #4
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_5087216
Euhm eh ja....We zien het wel wanneer we klaar zijn
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_5094833
Ik heb geen vaste tijd waarbinnen ik een orgasme heb. Sowieso kom ik niet al te gemakkelijk klaar, en bovendien kan ik een orgasme vrijwel altijd uitstellen.

Ik ben zelf niet echt een man voor een 'quickie'. Alleen als het moment echt spannend is, dan wel, maar anders neem ik er liever meer de tijd voor. Meestal ben ik, inclusief voorspel, wel meer dan een uur bezig, soms langer dan 4 uur.

zondag 21 juli 2002 @ 04:01:07 #6
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_5095155
quote:
Op zondag 21 juli 2002 03:09 schreef dadutchdude het volgende:
Ik heb geen vaste tijd waarbinnen ik een orgasme heb. Sowieso kom ik niet al te gemakkelijk klaar, en bovendien kan ik een orgasme vrijwel altijd uitstellen.

Ik ben zelf niet echt een man voor een 'quickie'. Alleen als het moment echt spannend is, dan wel, maar anders neem ik er liever meer de tijd voor. Meestal ben ik, inclusief voorspel, wel meer dan een uur bezig, soms langer dan 4 uur.

Pfff langer dan 4 uur.......Dan bennik allang leeg
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zondag 21 juli 2002 @ 10:07:07 #7
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5095747
Gemiddeld genomen op dit moment duurt het tussen een half uur en drie kwartier. Dan krijg ik mijn eerste (en meestal laatste orgasme) en zit mijn vriendin op iets tussen de drie en vijf keer.

Uitschieters naar boven moet je denken aan een paar uur totdat mijn vriendin het minder prettig vind voelen.

Het rare is dat ik altijd dacht dat vrouwen juist lekker lang bezig waren met sexen en hoewel ik een vluggertje wel lekker vind af en toe kan mijn vriendin daar soms echt van genieten. (vluggertje valt dan inderdaad in de categorie van pak em beet 2 minuutjes stoten en dan samen klaarkomen.)

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_5095774
quote:
Op zondag 21 juli 2002 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Gemiddeld genomen op dit moment duurt het tussen een half uur en drie kwartier. Dan krijg ik mijn eerste (en meestal laatste orgasme) en zit mijn vriendin op iets tussen de drie en vijf keer.

Uitschieters naar boven moet je denken aan een paar uur totdat mijn vriendin het minder prettig vind voelen.

Het rare is dat ik altijd dacht dat vrouwen juist lekker lang bezig waren met sexen en hoewel ik een vluggertje wel lekker vind af en toe kan mijn vriendin daar soms echt van genieten. (vluggertje valt dan inderdaad in de categorie van pak em beet 2 minuutjes stoten en dan samen klaarkomen.)

Nou... als een man twee minuutjes stoot alleen dan kom ik
echt niet klaar, hoor. Tenzij ik mezelf bevredig erbij.
Ik geniet er wel van, vind een vluggertje erg geil, maar klaarkomen binnen twee minuten enkel door stoten van de ander, en zonder mijn bijdrage, nee.. dat lukt me niet.

En vijf keer klaarkomen binnen drie kwartier lukt me ook niet, na twee keer in korte tijd ( binnen een half uur dus in het geval van drie kwartier in totaal) is het veels te gevoelig nog daaronder
Ik moet na iedere klaarkomst even geen aanrakingen op dat exacte plekje hebben..

Wat zijn dat voor een vrouwen die zoveel klaarkomen in een korte tijd (bij een vrijpartij van drie kwartier)
Twee keer is voor mij echt het maximum dan

Een goede vrijpartij mag toch echt een uur duren of zo..dan effe rust.. en dan de volgende ronde.

Daar is natuurlijk niet altijd tijd voor, maar daar heb je dan een vluggertje voor

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5095811
quote:
Op zondag 21 juli 2002 10:22 schreef milagro het volgende:
Wat zijn dat voor een vrouwen die zoveel klaarkomen in een korte tijd (bij een vrijpartij van drie kwartier)
Die faken
pi_5095956
quote:
Op zondag 21 juli 2002 10:33 schreef Aernout het volgende:

[..]

Die faken

Je zou het gaan denken, ja
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 21 juli 2002 @ 22:48:50 #11
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_5103668
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 10:39 schreef okietokio het volgende:
Ik wil graag weten wat is kort en wat vinden meisjes kort (en aangenaam).
Dat hangt helemaal af van het moment. Soms wil ik ook weleens een vluggertje, maar een andere keer mag het best lang duren hoor. Geen idee hoe lang, want ik let nou niet bepaald op de tijd als ik aan het neuken ben...
quote:
[b]
(Voor de vrouwen) Wat vinden jullie een redelijke tijd?
Lang genoeg om te genieten...
quote:
[b]
Ik vraag dit omdat ik ergens las dat jullie vrouwen geen marathon sessie willen en jullie willen ook niet dat we na 3 keer stoten ons hoogtepunt bereiken.
Marathonsessie hoeft van mij nu ook weer niet... dan had ik wel een ander beroep gekozen
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
pi_5104316
Hmmm,

nouja hangt van de situatie af en van hoevaak je perwee/per dag neukt. Neukte met me ex bijna elke dag wel 1 of 2 keer. Dan was het meestal iets van 15 min. Maar bij een keer per week is het ook erg lang.

En heb me door een ex laten vertellen dat drank soms ook goed voor de sex kan zijn. Dames? Waar of niet waar?

maandag 22 juli 2002 @ 02:43:36 #13
24675 Black-Eyed
- - cut here - - cut there - -
pi_5106247
quote:
Op zondag 21 juli 2002 10:33 schreef Aernout het volgende:

[..]

Die faken

tja is raar, die ene vrouw komt makkelijk klaar en de andere echt NIET...en nu al die "vooroordelen" dat ze faken
I was never grateful[br]That's why I spend my days alone[br]I'm forever black-eyed[br]A product of a broken home
  maandag 22 juli 2002 @ 12:34:42 #14
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_5108509
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:34 schreef oO_Dennis_Oo het volgende:
En heb me door een ex laten vertellen dat drank soms ook goed voor de sex kan zijn. Dames? Waar of niet waar?
Dan duurt het wel langer, maar soms ook té lang... hangt er dus maar net vanaf.
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  maandag 22 juli 2002 @ 14:20:01 #15
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5109577
quote:
Op zondag 21 juli 2002 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Uitschieters naar boven moet je denken aan een paar uur
Yeah fucking right. Dus jij wilt beweren dat jij met je tampeloeris "een paar uur" in je vriendin zit te pompen? Get real man. En áls je dat echt zou doen, ben je een mooi fantasieloze stumper. Is dat het enige wat je kunt?
Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
pi_5109639
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 10:39 schreef okietokio het volgende:
Inderdaad, het ligt tussen de 2 meter en de 42.195 meter.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5112375
Meestal zijn we inclusief voorspel enzo een tot twee uur bezig schat ik zo, precies weet ik het natuurlijk ook niet, ik zal het eens bijhouden voor de lol
It's easy to be miserable. Being happy is tougher - and cooler.
pi_5117766
quote:
Op maandag 22 juli 2002 14:20 schreef Privateer het volgende:

[..]

Yeah fucking right. Dus jij wilt beweren dat jij met je tampeloeris "een paar uur" in je vriendin zit te pompen? Get real man. En áls je dat echt zou doen, ben je een mooi fantasieloze stumper. Is dat het enige wat je kunt?

* dadutchdude zucht
Sex hoeft niet zoals jij het zegt met je tampeloeris "een paar uur" in je vriendin zit te pompen te zijn. Als je dat werkelijk denkt ben je zelf een fantasieloze stumper, om je eigen woorden maar weer eens te gebruiken.
quote:
Op maandag 22 juli 2002 14:25 schreef Lucille het volgende:

[..]

Inderdaad, het ligt tussen de 2 meter en de 42.195 meter.

Wat ligt tussen de 2 meter en de 42.195 meter?

De totale afstand die het bed is verschoven tijdens sex? De hoeveelheid touw gebruikt tijdens een flinke bondage sessie? De afstand die je handen hebben afgelegd over het lichaam van je partner?

Enlighten us ...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')