Die scenes zijn natuurlijk ook al bijna 7 jaar geleden opgenomen he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef MacorgaZ het volgende:
13-15? Die dochter (Lyndsy Fonseca) is 25 in het echt gelukkig, werd al bang dat ik efebofiel was![]()
Lijkt me dat ze in de serie wel minstens 16 moet voorstellen eigenlijk.
En wat een verassing zal dat zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Die scenes zijn natuurlijk ook al bijna 7 jaar geleden opgenomen he.
Volgens mij zijn toen trouwens de laatste scenes met de kids, waarin ze "reageren" op wie de moeder is, ook opgenomen.
Liever niet, ik wil haar graag nog levend zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
En wat een verassing zal dat zijn...
Is het al bekend dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil haar graag nog levend zien.
Had m al door. Alhoewel, dacht eerst een typo, maar toen kwam de tweede postquote:
Dat de moeder verbrand is? Of iig iets met vuur?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Hoe haal jij daaruit op dat iemand iets weet wat jij niet weet?![]()
Is ook niet zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Rhalius het volgende:
die kinderen moeten toch wel weten wie hun eigen moeder is, lijkt mij erg dramatisch als ze kort na hun geboorte gestorven is, dat zou niet bij de serie passen.
Klopt, was een scenario waarin Ted getrouwd zou zijn met Stella, met twee blonde kinderen...quote:
Dan moet de episode eerst nog online gezet worden heh.quote:En de volgende episode komt volgende week dinsdag (NL) weer.
Of voor de die hards, maandag nacht rond een uur of 2-3 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |