Ik zou haar afwijzenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die quinn is echt fucking lekker.
niet normaal
dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die quinn is echt fucking lekker.
niet normaal
Klopt, ik vond het wel een leuke aflevering, maar zat niet echt een enorm sterk verhaal in, vind dat men een stuk beter stuk had kunnen schrijven om het gedoe van Ted met z'n vrije slaapkamer, ik vond dat bbqen en potten maken ontzettend flauw. En dat Robin ook half transparant naast hem stond als inbeelding vond ik ook een beetje... tjah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is absoluut waar
verder nou niet echt een superboeiende aflevering
Er is idd weinig meer van gehoord. Maar in die aflevering met die orkaan was het kennelijk bewoonbaar genoeg voor meer man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het wel een leuke aflevering, maar zat niet echt een enorm sterk verhaal in, vind dat men een stuk beter stuk had kunnen schrijven om het gedoe van Ted met z'n vrije slaapkamer, ik vond dat bbqen en potten maken ontzettend flauw. En dat Robin ook half transparant naast hem stond als inbeelding vond ik ook een beetje... tjah.
Verder het stukje van Quinn wel leuk, grappig dat Barney voor het eerst wordt afgewezen terwijl hij juist iemand erg leuk vind
Ben wel blij dat Ted uit z'n appartement is, hopelijk gaat hij naar zijn bouwval huis. Vond het hele gebeuren omtrent zijn huis en het GNB gebouw dat hij maakte altijd de leukste storylines van heel HIMYM.
Is dat gebouw nou eigenlijk al gemaakt? Ik weet het echt niet meer, je hoort er niets meer over.
OM NOM NOM.quote:
Ik vond dat dus wel meevallen, maar misschien komt dat omdat ik tausend afleveringen achter elkaar keek, daardoor in een flow zat. Misschien dat als je een week/weken wacht op een aflevering dat de verwachtingen dan hoger zijn ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik mag hopen dat seizoen 8 de laatste is, de rek is er nu wel uit eigenlijk (al waren de laatste aflevering wel weer echt leuk).
Aangezien 'de verteller' in 2030 leeft, en praat met zijn kinderen die zeker 12 jaar oud zijn (zo te zien), denk ik dat de serie qua tijdsindeling tot maximaal 2015 geloofwaardig door kan gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:03 schreef ejiraM het volgende:
Zo, ik heb in een week of 3 alle afleveringen gekeken, en ben me nu heeel hard aan t afvragen waarom ik er niet eerder aan begonnen ben![]()
Is trouwens al bekend wanneer er een eind aan de serie komt? Want door zo'n bewust tijdsbeeld aan de serie te geven werken de schrijvers zichzelf natuurlijk ook enigszins tegen en heeft de serie geen eindeloos leven..
Nou ik vind ze niet echt twaalfjarigen hoor.. Eerder 14/15. Maargoed, het is een serie hèquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aangezien 'de verteller' in 2030 leeft, en praat met zijn kinderen die zeker 12 jaar oud zijn (zo te zien), denk ik dat de serie qua tijdsindeling tot maximaal 2015 geloofwaardig door kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |