Sure, hij heeft gezegd dat ie een jaar gedate heeft met d'r. Dat is niet erg. Daarna komt ie met het nieuws dat ie casual seks met d'r had. En vervolgens komt hij later in het verhaal met "oh ja, jaren later vertelde ik haar dat ik altijd van d'r ben blijven houden". Ik zou echt denken 'wat de neuk doe je dan met ma?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:22 schreef Mirel het volgende:
Ze hadden Robin gewoon nooit Aunt Robin moeten noemen. Dat ene detail zorgt ervoor dat iedereen weet dat deze verhaallijn een bepaald einde heeft.
[..]
Bekentis? Hij zegt de hele tijd door dat 'ie met haar aan het daten was. Het is niet ineens een bekentis die uit de lucht komt vallen.
Dat zeg ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof hij al deze info ineens tijdens één anecdote heeft verteld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure, hij heeft gezegd dat ie een jaar gedate heeft met d'r. Dat is niet erg. Daarna komt ie met het nieuws dat ie casual seks met d'r had. En vervolgens komt hij later in het verhaal met "oh ja, jaren later vertelde ik haar dat ik altijd van d'r ben blijven houden". Ik zou echt denken 'wat de neuk doe je dan met ma?'
Nee, maar hij blijft wel steeds toevoegen, en steeds opnieuw bekennen "oh ja, na al die jaren had ik nog steeds gevoelens voor Robin".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:36 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof hij al deze info ineens tijdens één anecdote heeft verteld.
Dit was duidelijk een aflevering om de rode draad weer vlot te trekken. Het kan niet altijd lachen, gieren, brullen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef Nihao het volgende:
Wat is iedereen positief opeens, het was weer een dramatisch slechte aflevering.
Alsof ik naar een soap zit te kijken in plaats van een comedy.
Tja je hebt gelijk, verhaalontwikkeling is niet verkeerd. Maar het verhaal maakt opeens wel rare wendingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een aflevering om de rode draad weer vlot te trekken. Het kan niet altijd lachen, gieren, brullen zijn![]()
En je kan natuurlijk niet iedereen tevreden houden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |