Die boekjes zijn vast ook te vinden op dezelfde plek als waar je je afleveringen vandaan haalt. Ik vond vooral The Bro Code de moeite waard, die hoort gewoon in je boekenkast.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef Mirel het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die boekjes? Ze trekken me totaal niet, maar andere gekkigheid zoals Maddox' Alphabet of Manliness of Children's Artwork dan weer wel
Het erge is dat dezelfde lachband door wel meerdere comedies wordt gebruikt. Er zit één lach bij van een man die ik inmiddels wel in vier verschillende comedies heb gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel publiek? Het is alleen nog maar ingeblikt gelach het afgelopen seizoen. Ga maar eens naar die aflevering waar Robin flauwvalt nadat ze Barney 2 keer KO sloeg. "I'm gonna be a daddy!", daar hoorde ik voor de zoveelste keer die apenlach tussen het publiek door.
Dus toch! Ik heb hem geloof ik al eens in iCarly gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Het erge is dat dezelfde lachband door wel meerdere comedies wordt gebruikt.
Hahaha HUI HUI HUIquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Het erge is dat dezelfde lachband door wel meerdere comedies wordt gebruikt. Er zit één lach bij van een man die ik inmiddels wel in vier verschillende comedies heb gehoord.
Overigens, die apenlach zal deze wel zijn:
Zit ook de lach in die ik wel vaker opmerkt, de man die 'haaaaah' doet. Moeilijk uit te leggen via het internet eigenlijk.
Echt leuk ja. The Playbook vind ik ook tof.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:41 schreef Seam het volgende:
Bro Code is wel baas, die opvolger vond ik wel wat minder.
Misschien even kijken? De finale duurt een uur, net als die van 2 Broke Girls.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:15 schreef loezzzje het volgende:
Volgende week de finale. Waarom ze die niet gewoon deze week uitzenden is me een raadsel
Waarvandaan haal je dat Barney en Robin samen eindigen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef Mss het volgende:
Ah, niet weer Victoria. Maar dat Barney en Robin toch samen zouden eindigen zag je idd van ver aankomen. Die verhalen waren wel leuk trouwens.
En Marvin Wait For It Eriksen
Laatste shot? Ted wordt weggeroepen bij Barney omdat de bruid hem wil zien. En dan zie je Robin in een trouwjurk. Tenzij het shots van 2 verschillende bruiloften zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waarvandaan haal je dat Barney en Robin samen eindigen?
Oja je bedoeld dat shot met Barney wat al eerder is uitgezonden? Zit iig niet in deze aflevering. Ik zou niet uitsluiten dat het 2 bruiloften zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Laatste shot? Ted wordt weggeroepen bij Barney omdat de bruid hem wil zien. En dan zie je Robin in een trouwjurk. Tenzij het shots van 2 verschillende bruiloften zijn.
Aan het begin van aflevering 2 van die dubbele zie je Ted en Marshall zitten bij Barney. Ze hebben het over 'Uncle Barney is getting Married'. Lily komt binnen en roept Ted omdat de bruid hem wil zien. Aan het einde van de aflevering zie je Ted en Marshall praten over hoe ze dit toch zo had kunnen lopen, Ted gaat naar Robin en zegt dat de bruid hem wilde zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Oja je bedoeld dat shot met Barney wat al eerder is uitgezonden? Zit iig niet in deze aflevering. Ik zou niet uitsluiten dat het 2 bruiloften zijn als ik jou was.
Nee, Barney zijn vrouw zou deze aflevering bekend worden. Dat kan dus Quinn zijn, omdat hij haar ten huwelijk heeft gevraagd. Maar het kan dus ook Robin zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef theodoor9 het volgende:
Het was toch zeker dat Ted zijn vrouw zou ontmoeten in de deze aflevering he? Dus 100% zeker dat Victoria het is? Zei is dan ook die huisgenoot van dat meisje in seizoen 4 ofzo?
Ik dacht dat Ted juist deze aflevering zijn vrouw zou ontmoeten op een bruiloft. Zou kunnen kloppen als het Victoria was, technisch gezien niet op een bruiloft maar toch..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, Barney zijn vrouw zou deze aflevering bekend worden. Dat kan dus Quinn zijn, omdat hij haar ten huwelijk heeft gevraagd. Maar het kan dus ook Robin zijn.
Ted zou zijn vrouw ontmoeten op een bruiloft. Dit kan dus Barney's bruiloft zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |