quote:Op maandag 23 april 2012 18:46 schreef Seam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:01 schreef larry_flynt het volgende:
Producers have announced that Ted's wife is introduced at Barney's wedding.
Misschien false alarm? Het kindje is 5 weken te vroeg als ik het goed begreep..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Leuke ep! Dronken Marshall.
Het Robin-Ted drama begint wel vermoeiend te worden nu, dus ik hoop dat ze dat nu snel afronden.
Had eigenlijk wel verwacht dat de bevalling pas in de laatste ep zou zijn, maar ze beginnen er nu al mee.
Robin heeft toch het nieuws dat Lily aan het bevallen is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:41 schreef zoem het volgende:
De laatste twee eps worden pas op de 15e uitgezonden.
Robin heeft (slecht) nieuws; ben benieuwd wat dat gaat zijn. De relatie van Barney staat op de tocht, dus ik zie hem voorlopig nog niet trouwen.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Robin heeft toch het nieuws dat Lily aan het bevallen is?
Dat Ted zijn vrouw ontmoette op een bruiloft was iig al een tijdje bekend, maar nu weten we dus dat het die van Barney is. Het is alleen de vraag of Quinn Barney vergeeft voor het aanbieden van de baan bij de bank, maar het lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:01 schreef larry_flynt het volgende:
Producers have announced that Ted's wife is introduced at Barney's wedding.
SPOILER: 7x23 How I Met Your Mother: The Magician's Code (1)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7x24 How I Met Your Mother: The Magician's Code (2)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel eens goed kunnen jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Robin heeft toch het nieuws dat Lily aan het bevallen is?![]()
Wel publiek? Het is alleen nog maar ingeblikt gelach het afgelopen seizoen. Ga maar eens naar die aflevering waar Robin flauwvalt nadat ze Barney 2 keer KO sloeg. "I'm gonna be a daddy!", daar hoorde ik voor de zoveelste keer die apenlach tussen het publiek door.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:15 schreef larry_flynt het volgende:
Het publiek was in de laatste aflevering echt irritant.
Heb The Playbook ook maar besteld gisteren en vandaag binnengekregenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:20 schreef Djieluh het volgende:
Ik heb Barney's boeken gekocht via bol
Bro on the go, the bro code en the playbook. Geweldig om te lezen.
Ik heb laatst The Bro Code en The Playbook besteld, maar gecancelled toen ik op Bol merkte dat voor één euro extra een exemplaar met 20-30 extra bladzijdes meer kon krijgen. Vond het nogal vreemd, maargoed, sindsdien eigenlijk niet meer besteld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb The Playbook ook maar besteld gisteren en vandaag binnengekregen
Lange tijd geleden dat ik een boek heb gelezen die niet ging over accountancy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |