Gewoon wegblijven uit dit topic als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien, zo simpel is het.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
Ja ok, maar wel heel kortzichtig.
Iets wat vorig seizoen gebeurd is is inderdaad geen spoiler, maar vind wel iets wat nu speelt, als in: dit seizoen. Dat mag best in spoiler tags als het voor het verhaal belangrijk is.
Een leuk grapje of momentje is geen spoiler maar iets waardoor alles anders wordt moet in spoilers als je het mij vraagt
Precies. Je moet zelf maar zorgen dat je weet dat je bij bent. Dat is niet onze taak. Zo werkt het in alle USA-serie topics hier. Er is geen reden om dat bij topic nummer 34 van tv-serie nummer heelveel deze discussie weer te beginnen en er was dus niemand die ernaar vroeg.quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven uit dit topic als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien, zo simpel is het.
Het probleem met deze redenatie is dat die grens voor iedereen anders is. Uitgezonden is geen spoiler meer is voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
Ja ok, maar wel heel kortzichtig.
Iets wat vorig seizoen gebeurd is is inderdaad geen spoiler, maar vind wel iets wat nu speelt, als in: dit seizoen. Dat mag best in spoiler tags als het voor het verhaal belangrijk is.
Een leuk grapje of momentje is geen spoiler maar iets waardoor alles anders wordt moet in spoilers als je het mij vraagt
Haha. Heb deze pas vandaag gekeken. Niet eerder aan toegekomen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Mirel het volgende:
DUK, hou eens op met een dag van te voren te reageren op de aflevering van vorige week. Ik zit telkens te denken dat de nieuwe al uit is
Maar het is een dag voordat de ep uitkomt, niet op het moment dat het al uit isquote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het anders een prima reminder in myAT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sluit ik me bij aan. Dat wat een aangrijpend stuk moest zijn met Robin in die heli vond ik maar dodelijk saaiquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:
Ik vond deze ep tegenvallen. Itt de afgelopen paar.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:59 schreef Mirel het volgende:
vanwaar die obsessie met die Becki Newton?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Tegan het volgende:
Het is al bevestigd dat in de seizoensfinaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |