Echt leuk vind ik m niet nee..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik wilde reageren op Bas
Hij vindt het een kutpot
Nu! Slinger de pc nu aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Echt leuk vind ik m niet nee..
En wanneer wordt die fuckin OP aangepast??
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Magnificat het volgende:
David; bedoelde je die DM met dat valentijnsgedicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar welke dm bedoel je? Ik heb er 1 gehad en daar heb ik op gereageerd, meer heb ik er niet heur!
Moment, ik zoek 'm nog een keer opquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Magnificat het volgende:
[..]![]()
Maar welke dm bedoel je? Ik heb er 1 gehad en daar heb ik op gereageerd, meer heb ik er niet heur!
Ja ik zat ook te denken om de lente OP te fixen maar van 't weekend nog sneeuw. Dan is dit topic al weer volquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Magnificat het volgende:
Waarom een winter banner? Tis al bijna lente, wat zeg ik het is zo alweer zomer
Vertelquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Staan nog veel te veel namen in die hier nooit meer komen
Echt? Ik dacht dat we er nu wel mee klaar waren. Klote sneeuw en geglibberquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te denken om de lente OP te fixen maar van 't weekend nog sneeuw. Dan is dit topic al weer vol
Idd, had bijna de neiging om t shirt aan te doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:50 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat we er nu wel mee klaar waren. Klote sneeuw en geglibber![]()
Vanochtend was het heerlijk toen ik naar mijn werk ging, vond het warm met 5 graden
Ik ook! Wou bijna terug gaan om slippers te pakkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, had bijna de neiging om t shirt aan te doen
Waarom zou je het anders doen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef Magnificat het volgende:
Nederlandse tradities op werelderfgoedlijst
Nederland gaat deel uitmaken van de landen die via UNESCO het immateriële werelderfgoed beschermen. Op die lijst staan gebruiken die volgens de organisatie behouden moeten blijven voor de wereld.
7. Carbidschieten
Een oud gebruik waarbij met een brok carbid en een melkbus flinke knallen worden gemaakt. Carbidschieten is bedoeld om boze geesten voor het nieuwe jaar te verjagen.
![]()
![]()
WTF boze geesten? Dan hebben ze zeker nooit in de achterhoek/twente gekeken.
Om boze geesten ( lees buren) op te roepen natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders doen?
Welnee, je mikt toch juist op de buren die je niet mag?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Om boze geesten ( lees buren) op te roepen natuurlijk
Ik zit met die OP te kutten.quote:
Fixedquote:
Als je even goed leest........quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, je mikt toch juist op de buren die je niet mag?
Mehh, nevermind mequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Als je even goed leest........
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef Magnificat het volgende:
Mensen ik ga er van tussen!
Ga nog ff de Pfaff`s kijken
Mooi! Voetbaltijdquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu klopt 'ie wel aardig geloof ik
Held!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uitgedunde OP toegevoegd aan topic
Thanks Jeffrey
Ok. Na de voetbalquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey?
Martijn staat er nog in
Bam. Heb heerlijke volkoren pasta grhadquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:07 schreef Redbaron het volgende:
potjandorie, heb ik de derde goal gemist omdat ik lekker aan het genieten was van een bruine maat..
Gelijk ff een bammetje gemaakt en kwark gemaakt
ciaoquote:
ook lekker, ik spinazie met rijstquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bam. Heb heerlijke volkoren pasta grhad
Met rijst? Ga ik ook eens proberen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook lekker, ik spinazie met rijst
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had pizza
En heb het allemaal binnen weten te houden
Pizza is lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Pizza is slecht!
Hoe ist verder?
Jup, gewoon zilvervliesrijst en dan verse spinazie erdoor.. Lekker hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met rijst? Ga ik ook eens proberen.
Wel lekker maar slecht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pizza is lekker
Mehh, wel beter dan gisteren en eergisteren, maar voel me nog niet topfit.
quote:
Hoe kom je bij die voedselkennis? Goed bezig!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, gewoon zilvervliesrijst en dan verse spinazie erdoor.. Lekker hoor
Da's gewoon binnenslobberenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, gewoon zilvervliesrijst en dan verse spinazie erdoor.. Lekker hoor
kip er bij doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's gewoon binnenslobberenIk wil kauwen op m'n vreten, verdammt! Vleesch! \m/
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij staat er nog in, wat is dit
Gooi je er kip doorheen.. Wit vlees is ook goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's gewoon binnenslobberenIk wil kauwen op m'n vreten, verdammt! Vleesch! \m/
Fitnessforum.nl beetje doorlezenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die voedselkennis? Goed bezig!
Baaschquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij staat er nog in, wat is dit
Hehe dat zei ik ook al jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gooi je er kip doorheen.. Wit vlees is ook goed
[..]
Fitnessforum.nl beetje doorlezen
;iquote:
Dat hoop ik wel, al heb ik de hele dag door trek ondanks dat ik om ze paar uur eten naar binnen schuifquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hehe dat zei ik ook al jaJa je bent goed bezig.
Al een paar uurquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je dat vieze land al uit?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je dat vieze land al uit?
Ik soms. Vaak de dag na het sporten wat meer. Dus dinsdags en donderdags. Gewoon water naar binnen gieten dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, al heb ik de hele dag door trek ondanks dat ik om ze paar uur eten naar binnen schuif
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep helaas, ik zou nog naar oostenrijk gaan maar die locatie is begin deze week verkocht...
Water?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik soms. Vaak de dag na het sporten wat meer. Dus dinsdags en donderdags. Gewoon water naar binnen gieten dan.
Jammer. Oostenrijk is mooi.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep helaas, ik zou nog naar oostenrijk gaan maar die locatie is begin deze week verkocht...
Volle melkquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Water?
Ik drink per dag ong 2l melk.. Wel halfvol want vol is
Mja ik ga elke dag als ik niet hoef te werken he, ene dag kracht, andere cardio
Ja, dat welquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu,
Maar Van Bommel
Seedorf
Ik drink veel melk maar volle melk is gewoon smerig, gewoon halfvolquote:
2l melk? Je wil afvallen toch? Laat die melk dan staan en drink dan water.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Water?
Ik drink per dag ong 2l melk.. Wel halfvol want vol is
Mja ik ga elke dag als ik niet hoef te werken he, ene dag kracht, andere cardio
Zit ie nog niet in de AOW?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral Mark natuurlijk.
Komend seizoen onze middenvelder
Water is smerig, en buiten die 2l drink ik eigenlijk niets, water alleen tijdens sportenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2l melk? Je wil afvallen toch? Laat die melk dan staan en drink dan water.
Water heeft geen smaak joh malle. Ja richting het westen wel. Kalk. Maar hier is het heerlijk fris en zuiverendquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Water is smerig, en buiten die 2l drink ik eigenlijk niets, water alleen tijdens sporten
Alles heeft smaak. Water ook, maar niet zo uitgesprokenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Water heeft geen smaak joh malle. Ja richting het westen wel. Kalk. Maar hier is het heerlijk fris en zuiverend
Daarom smerig.. komt me de strot uit als ik dat veel moet drinken. Alleen zomers gaat er veel water doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Water heeft geen smaak joh malle. Ja richting het westen wel. Kalk. Maar hier is het heerlijk fris en zuiverend
Stiekem was jij dat gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bwhehe, nu herinner ik me een meisje uit de vriendengroep hier van een paar jaar geleden. Zaten we op terras en zij wilde eens wat anders. De keuze viel op een glaasje vruchtensap en een glaasje water.
Ze bestelde een glaasje vruchtwater
Ik proef echt het verschil tussen kraanwater en spa blauw.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef norich het volgende:
[..]
Alles heeft smaak. Water ook, maar niet zo uitgesproken
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik proef echt het verschil tussen kraanwater en spa blauw.
quote:
Goed bezig kerel!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Ben d'r nu ook wel klaar mee
Zal eens wat nieuwe maken voor alle seizoenen en dan gelijk maar in photshop ipv paintzodat ik later ook nog e.e.a makkelijk aan te kunnen passen.
Nee niet doen want misschien is Magnificat een blijvertje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Ben d'r nu ook wel klaar mee
Zal eens wat nieuwe maken voor alle seizoenen en dan gelijk maar in photshop ipv paintzodat ik later ook nog e.e.a makkelijk aan te kunnen passen.
Daarom juist wel zodat ik snel iemand kan toevoegenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee niet doen want misschien is Magnificat een blijvertje.
Ja ik weet 'tquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed bezig kerel!
Dat je het niet direct in photosoep hebt gedaan![]()
quote:
Dankjewel schoonheidquote:
Het is een SCHANDEquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Het previewplaatje van een filmpje op de weblog deed me denken aan David.
[ afbeelding ]
Dus idd je eigen bedquote:
Weer een jaloers grapje?quote:
Nee gewoon zoals het er staat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer een jaloers grapje?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee gewoon zoals het er staat.
T is hier nooit meerquote:
Draganquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Selma!Lekkere snoepdoosje van me!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Selma!Lekkere snoepdoosje van me!
How do you do?quote:
Holterberg... Nijverdal, Almelo de Riet, bos genoeg in de buurt hierquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Misschien kunnen jullie mij helpen. Hoop ik.
Ik heb n hond, en geen auto. Ik wil met haar graag lekker lopen, ergens los, veilig.
reizen met de bus of trein om er te komen (of een stuk met de fiets) is geen probleem.
Wie weet er wat?
Mua het nijreesbos is nou niet echt makkelijk te bereiken met het OV.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holterberg... Nijverdal, Almelo de Riet, bos genoeg in de buurt hier
Niet? kwartiertje lopen ofzo toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua het nijreesbos is nou niet echt makkelijk te bereiken met het OV.
Aan de Buursestraat is een groot bos met een vijver en alles.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Mja, hier in Enschede is eigenlijk niks, helaas.
Ik zal de rest eens googlen.
Waar wij gingen schaatsen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aan de Buursestraat is een groot bos met een vijver en alles.
Liepen wij vroeger altijd veel met de hond, lopen ook altijd heel erg veel honden. Erg leuk om daar te lopen!
Daar kan je fijn rondwandelen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liepen wij vroeger altijd veel met de hond, lopen ook altijd heel erg veel honden. Erg leuk om daar te lopen!
Ja, daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar wij gingen schaatsen?
Yesh! Ga er nog wel eens heen met de hond, alleen is dat voor ons nu niet meer zo dichtbij als eerst. Eerst was het mijn achtertuin zo ongeveer..quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan je fijn rondwandelen ja.
daar, of anders is het aamsveen ook niet al te ver.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik eens bekijken!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Im fine too!quote:
Vroeger ging ik er wel eens hardlopen. Leuk met al die obstakels/hindernissen die daar her en der zijn aangebracht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar
[..]
Yesh! Ga er nog wel eens heen met de hond, alleen is dat voor ons nu niet meer zo dichtbij als eerst. Eerst was het mijn achtertuin zo ongeveer..
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, verkouden, koppijn, slapjes en net overgegeven...
Woonden. Ik ben gewoon met ze meeverhuist en na een jaar of 2 pas op kamers gegaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vroeger ging ik er wel eens hardlopen. Leuk met al die obstakels/hindernissen die daar her en der zijn aangebracht.
Wonen je ouders daar of zo?
Onmeunigquote:
Vanavond mooi naar Niet schieten. Ook cabaret iets.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:00 schreef Under_Score het volgende:
zo, vanavond mooi naar van duin heen
;iquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen op 0-20 in 020 vanavond
20-0 vanavond!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen op 0-20 in 020 vanavond
Voor Twentequote:
Dan 20 goals voor Twente, 0 voor Steauaquote:
Ja ik hoop dat ajax wintquote:
niet alleen vandaagquote:
Jaja doe maar stoer. Vertel morgen maar hoeveel je van de film hebt gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah.. verder weinig bijzonders en kan ik r mooi bang maken
Dat kan ik je nu al wel vertellen... Allesquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaja doe maar stoer. Vertel morgen maar hoeveel je van de film hebt gezien.
Je hebt 'm al gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan ik je nu al wel vertellen... Alles
Nee hoezo?quote:
Ze is ongesteld?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Ik wordt gewoon niet snel bang van films, en vozen gebeurd ws ook niet
quote:
klinkt ook leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanavond mooi naar Niet schieten. Ook cabaret iets.
Hahah!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon vinger erin hup klaar.
Beetje lef tonen hequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef Redbaron het volgende:
Vieze mensen hier![]()
Ik heb respect voor haar en doe mooi rustig an..
Nu slapen, morgen weer kilometers maken
Ja lachen. Begon rustig met pieken van dikke schik. Tegen de pauze aan al veel lol. Toen pauze (bier) en daarna begon het gelijk supertof met aan het eind iets serieus maar toch mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Under_Score het volgende:
[..]
klinkt ook leukshow van andre was leuk, die van jou ook?
Idd, 't is 2012. Die chicks neem je mee naar een steegje voor een rapedatequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Een date meenemen naar de bios. Anderhalf uur in het donker zitten en je klep houden.. Al kan dat donker wel een voordeel hebben. Maar das meer als je 16 bent. NOFI.
Donker? Felverlicht scherm, dimmend licht aan de zijkant en mensen voor, naast en achter je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Een date meenemen naar de bios. Anderhalf uur in het donker zitten en je klep houden.. Al kan dat donker wel een voordeel hebben. Maar das meer als je 16 bent. NOFI.
Hebben ze bij Cinestar wel slim "opgelost"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Donker? Felverlicht scherm, dimmend licht aan de zijkant en mensen voor, naast en achter je.
Kun je nog beter het toilet induiken.
Daar ben ik 2 jaar geleden ook geweest , was echt geniaal!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanavond mooi naar Niet schieten. Ook cabaret iets.
Kijk, Justin weet hoe het eigenlijk werkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, 't is 2012. Die chicks neem je mee naar een steegje voor een rapedate
een ziekenhuis zonder wachtrij kan gewoon nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:27 schreef GimmeGore het volgende:
Mogguh![]()
Waarom loopt het altijd zo uit in het ziekenhuis?
*cinestar van lijstje schrapt.*quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben ze bij Cinestar wel slim "opgelost"Daar moet je eerst langs die urinoirs voor je bij de (neuk)hokjes komt
Cinestar is zoooo 2011quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben ze bij Cinestar wel slim "opgelost"Daar moet je eerst langs die urinoirs voor je bij de (neuk)hokjes komt
mischien maandag met het vrouwtje naar duitsland heen. rosenmontag vierenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:38 schreef Magnificat het volgende:
Goedenavond![]()
Vieren jullie nog carnaval?
Zag dat zondag de optocht van Oldenzaal op tv kump, ff kieken dan.
Hier wordt helemaal niks aan carnaval gedaan, vind ik niet erg want dat is het bij mij dagelijks
Heeft nog steeds de naam cinestar, is alleen onderdeel van Wolff bioscopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
moiCinestar bestaat niet meer, het is nu Wolff
true!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Redbaron het volgende:
En het is er niet beter op geworden vind ik
Mja Hengelo is niet wat, en Almelo al helemaal niet dus van deze 3 toch nog de beterequote:
true!2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mja Hengelo is niet wat, en Almelo al helemaal niet dus van deze 3 toch nog de betere
Eens!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En het is er niet beter op geworden vind ik
dat zal wel een prachtding zijnquote:
Opzich wel te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal wel een prachtding zijn
Om voor aap te lopen niet meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Redbaron het volgende:
Carnaval
Voor aap lopen en onmeunig zoepn. Gelukkig heb ik daar dit weekend niet voor nodig
Huhuquote:
Inderdaad, voor aap lopen doe je zo ook al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Redbaron het volgende:
Carnaval
Voor aap lopen en onmeunig zoepn. Gelukkig heb ik daar dit weekend niet voor nodig
Ik had toch op z'n minst "kutpipo" ipv "clown" verwachtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoe kan je nou voor aap lopen als iedereen als een clown gekleed gaat?
Je loopt juist voor lul als je je gewone dagelijkse kloffie aanhebt.
Nu al?quote:
morgen weer werken.quote:
quote:
tot 12 uur en dan carnavalquote:
quote:
Er is een groot verschil tussen een vuile sarcastische kutpipo smiley en een verklede lollerclown.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had toch op z'n minst "kutpipo" ipv "clown" verwacht
Clownsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een vuile sarcastische kutpipo smiley en een verklede lollerclown.
Clowns zijn engquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een vuile sarcastische kutpipo smiley en een verklede lollerclown.
Vanavond ook een film gekekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:40 schreef Redbaron het volgende:
Voorspelbare filmHorror noemen ze dat
![]()
M wasz wel geschrokken
Je moet ook niet zomaar een vinger in de eehhhh.... Nee garpje, hoe was t?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:40 schreef Redbaron het volgende:
Voorspelbare filmHorror noemen ze dat
![]()
M wasz wel geschrokken
Vinger in de bipsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet ook niet zomaar een vinger in de eehhhh.... Nee garpje, hoe was t?
Maar dat wist je allang, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net terug van de stad. Eerst bij vriendin cognac gedronkenen toen ff de stad in.
Wat een flop zeg. Kut Almelo
Half 12 gingen E en ik cognac tanken bij haar thuis... lekker sfeertje, in de mood en behoorlijk aangeschoten waardoor alles leuk en tof is ...en dan nóg is uitgaan in A'lo zwaar kut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dat wist je allang, toch?
Die fucking miet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik zo'n lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |