Echt leuk vind ik m niet nee..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik wilde reageren op Bas
Hij vindt het een kutpot
Nu! Slinger de pc nu aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Echt leuk vind ik m niet nee..
En wanneer wordt die fuckin OP aangepast??
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Magnificat het volgende:
David; bedoelde je die DM met dat valentijnsgedicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar welke dm bedoel je? Ik heb er 1 gehad en daar heb ik op gereageerd, meer heb ik er niet heur!
Moment, ik zoek 'm nog een keer opquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Magnificat het volgende:
[..]![]()
Maar welke dm bedoel je? Ik heb er 1 gehad en daar heb ik op gereageerd, meer heb ik er niet heur!
Ja ik zat ook te denken om de lente OP te fixen maar van 't weekend nog sneeuw. Dan is dit topic al weer volquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Magnificat het volgende:
Waarom een winter banner? Tis al bijna lente, wat zeg ik het is zo alweer zomer
Vertelquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Staan nog veel te veel namen in die hier nooit meer komen
Echt? Ik dacht dat we er nu wel mee klaar waren. Klote sneeuw en geglibberquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te denken om de lente OP te fixen maar van 't weekend nog sneeuw. Dan is dit topic al weer vol
Idd, had bijna de neiging om t shirt aan te doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:50 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat we er nu wel mee klaar waren. Klote sneeuw en geglibber![]()
Vanochtend was het heerlijk toen ik naar mijn werk ging, vond het warm met 5 graden
Ik ook! Wou bijna terug gaan om slippers te pakkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, had bijna de neiging om t shirt aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |