quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]De hond in de pot vinden
.
jelly¿ U jelly¿quote:
Mooi, wij willen zo'n partypooper ook niet die elke avond HAM gaat op wiet en bierquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerder meedoen met carnaval dan naar een party in jouw genre.
Zou tijd wordenquote:Op korte termijn moeten er in Amsterdam 24 uur per dag winkels open zijn. Dat stelt een meerderheid van de hoofdstedelijke gemeenteraad.
"Vrije sluitingstijden horen bij een internationaal aantrekkelijke metropool. De concurrentie tussen Europese steden is groot en Amsterdam moet zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor bedrijven, expats, toeristen en natuurlijk voor de inwoners zelf", zegt raadslid Maurice Piek van de hoofdstedelijke VVD.
Naast de andere collegepartij GroenLinks zijn ook D66 en de Partij voor de Dieren voorstander. De partijen roepen de verantwoordelijke PvdA-wethouder Carolien Gehrels - die bedenkingen bij het voorstel heeft - op om openingstijden rond de klok mogelijk te maken.
Vorig jaar lanceerde burgemeester Eberhard van der Laan reeds een plan om 24-uursvergunningen voor de horeca in het leven te roepen. Hiervoor hebben zich al verschillende ondernemers gemeld.
Das wel mooi, maar dan ook op zondag natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
. Plekken zonder AH's die tot 22:00u open zijn
. Steden zonder avond/nachtwinkels
.
Zondag is de AH hier om de hoek van 10 tot 20 open, zou baas zijn als die AH 24/7 open zou gaan hierdoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
Das wel mooi, maar dan ook op zondag natuurlijk
'Sup sloeriequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
He sletten van de bovenste plank.
Ja en wie wil er snachts werken? Ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zondag is de AH hier om de hoek van 10 tot 20 open, zou baas zijn als die AH 24/7 open zou gaan hierdoor.
[..]
'Sup sloerie.
Nachttoeslag is wat, 200% ofzo na 23:00u? Ik ben toch een nachtdier, lijkt me wel grappig voor een paar keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en wie wil er snachts werken? Ik niet
Er bestaan geen steden meer zonder avondwinkels toch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
. Plekken zonder AH's die tot 22:00u open zijn
. Steden zonder avond/nachtwinkels
.
Ik ook niet, kans om overvallen te worden is mij te groot.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je wou graag achter de bar staan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rechtse directe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je wou graag achter de bar staan?
Ja, maar ik bedoel dat ik niet snachts in een supermarkt ga werken. Ben niet gekquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je wou graag achter de bar staan?
indd, gewoon als een kansloze pauper autist thuis zitten met wa-jong of andere troepquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hele dag eten en het ijzer in de sportschool zoenen
Zeg dat er dan voortaan bijquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat ik niet snachts in een supermarkt ga werken. Ben niet gekToch, toch, toch?
Deel.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Spaghetti Carbonara, wie is er jelly?![]()
Jij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |