toch?
edit: Doug heeft het ineens wel weer over iets dat in de aflevering van gisteren gebeurde, zou het gewoon een Amerikaanse zomerstop zijn geweest die er nu tussenuit is gehaald dan?
quote:jaaaaaaaa grrrrrrrr btje jammer van ze, en ook dat ze op die klote tijden uitzenden. Een uurtje eerder uitzenden en er zouden wel meer mensen naar kijken..En btje errug jammer dat ze heel stuk weg hebben gehaald...
Op zaterdag 20 juli 2002 00:54 schreef ImPrEzA het volgende:
Volg ik het net mooi, ging het gisteren nog over een verhaal met Carter, Anna en Max en dat gedoe met Romano en Corday, vandaag is Anna verdwenen, heeft Carter een baard, oftewel: ze springen ineens naar een heel ander gedeelte van de serie volgens mijtoch?
edit: Doug heeft het ineens wel weer over iets dat in de aflevering van gisteren gebeurde, zou het gewoon een Amerikaanse zomerstop zijn geweest die er nu tussenuit is gehaald dan?
quote:Ze wilden het eerst om 18.00 uur uitzenden, net als een half jaar geleden. (toen de eerste drie seizoenen herhaald werden). Maar dat mocht niet meer vanwege het bloed (tja, in de realiteit komt bloed voor en dat mag niet op t.v.) vandaar het late tijdstip.
Op zaterdag 20 juli 2002 01:21 schreef twiFight het volgende:
dat ze het zo laat uitzenden is ws omdat het herhalingen zijn
Verder wou ik nog even kwijt dat E.R. wel ernstig roeleerd...
Cart,
quote:Jij roeleerd ook de pan uit
Op zaterdag 20 juli 2002 01:48 schreef Carterman het volgende:[..]
Ze wilden het eerst om 18.00 uur uitzenden, net als een half jaar geleden. (toen de eerste drie seizoenen herhaald werden). Maar dat mocht niet meer vanwege het bloed (tja, in de realiteit komt bloed voor en dat mag niet op t.v.) vandaar het late tijdstip.
Verder denk ik dat er gewoon een seizoens stop inzat, het verhaal zal zich verder wel uitleggen. Anders even een maitlje naar de AVRO om verduidelijking te vragen.Verder wou ik nog even kwijt dat E.R. wel ernstig roeleerd...
Cart,
quote:Kijk dat is nou eens lekker wakker worden, opstaan na een avondje stappen, even op fok kijken en lezen dat je de pan uit roeleerd...
Op zaterdag 20 juli 2002 02:21 schreef mamamiep het volgende:[..]
Jij roeleerd ook de pan uit
E.R. is gewoon een van de beste series
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 10:13 schreef Carterman het volgende:[..]
Kijk dat is nou eens lekker wakker worden, opstaan na een avondje stappen, even op fok kijken en lezen dat je de pan uit roeleerd...
En als je het zo achteraf bekijkt zijn Mark Greene en Lizzie een leuker koppel dan Benton en Lizzie.
Damn, ER is gewoon echt zo'n serie waar je helemaal in kunt kruipen.
Cart,
en Benton is nog steeds hilarisch, echt een saaie lul die totaal niets van de wereld afweet lijkt het wel, en zoals ie met dat knuffelhondje zat gister "Arf arf arf"
quote:Neej doet maar 1seizoen meej, of misschien iets langer, maar k dacht 1seizoen
Op donderdag 25 juli 2002 23:14 schreef Spina1 het volgende:
Ik vind die nieuwe stagiaire ook wel leuk om naar te kijken (letterlijk en figuurlijk), maar die zit er geloof ik in de nieuwere serie's niet meer in?
quote:Komt het zo weer dan ?? hoelaat ?
Op donderdag 25 juli 2002 23:06 schreef mitt het volgende:
* mitt is vaste kijker, nu is het nog leuk omdat Doug en z'n vriendin (ff naam kwijt
) derin spelen, ook Carter is wel lachen ja, over uurtje maar weer kijken he
![]()
![]()
quote:bedoel je Lucy? die zei dat ze een infuus kon aanleggen maar dat helemaal niet kon?
Op donderdag 25 juli 2002 23:14 schreef Spina1 het volgende:
Ik vind die nieuwe stagiaire ook wel leuk om naar te kijken (letterlijk en figuurlijk), maar die zit er geloof ik in de nieuwere serie's niet meer in?
-knip- op verzoek
[Dit bericht is gewijzigd door ToXiCitY op 25-07-2002 23:25]
Ze moeten vaker dit soort dingen 's nachts uitzenden, want dan kijk ik TV
quote:Tox haal ff je sub gebeuren weg
Op donderdag 25 juli 2002 23:16 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
bedoel je Lucy? die zei dat ze een infuus kon aanleggen maar dat helemaal niet kon?
Volgens mij bedoelt ie Lucy jah
quote:te laat... ik heb het al gelezen
Op donderdag 25 juli 2002 23:18 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Tox haal ff je sub gebeuren weg
Hoeveel zijn er intussen al niet te vinden?
Ik heb echt vanaf het allereerste begin elke aflevering gezien en het is de enige serie waarvoor ik, als ik niet thuis ben, de video laat meesnorren.
Ik snap dus ook weinig van die zomerherhalingen die AVRO nu uitzendt, want ze vliegen door de serie heen.
quote:op verzoek
Op donderdag 25 juli 2002 23:18 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Tox haal ff je sub gebeuren weg
ik wacht echt met smart op die aflevering dat Carter Benton vol in zn gezicht slaat, toen zat ik echt van "YESSS" in mn stoel , maar dat duurt nog wel een tijdje
Cart,
quote:Ja, Lucy Knight ofzo, die past er echt in, ik heb maar een paar afleveringen van de nieuwere series gezien, maar ik vind die opvolger van Doug nix, heel het sfeertje wat er nu in zit wordt gewoon een stuk minder, en dat is erg jammer
Op donderdag 25 juli 2002 23:16 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
bedoel je Lucy? die zei dat ze een infuus kon aanleggen maar dat helemaal niet kon?
-knip- op verzoek
Voor mij is dit gewoon de beste tv-serie ooit gemaakt, je kijkt het gewoon alsof het een film was, maar genoeg geluld nu, ik ga zo kijken
quote:Het is al begonnen, hoor
Op donderdag 25 juli 2002 23:53 schreef Spina1 het volgende:[..]
Voor mij is dit gewoon de beste tv-serie ooit gemaakt, je kijkt het gewoon alsof het een film was, maar genoeg geluld nu, ik ga zo kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |