toch?
edit: Doug heeft het ineens wel weer over iets dat in de aflevering van gisteren gebeurde, zou het gewoon een Amerikaanse zomerstop zijn geweest die er nu tussenuit is gehaald dan?
quote:jaaaaaaaa grrrrrrrr btje jammer van ze, en ook dat ze op die klote tijden uitzenden. Een uurtje eerder uitzenden en er zouden wel meer mensen naar kijken..En btje errug jammer dat ze heel stuk weg hebben gehaald...
Op zaterdag 20 juli 2002 00:54 schreef ImPrEzA het volgende:
Volg ik het net mooi, ging het gisteren nog over een verhaal met Carter, Anna en Max en dat gedoe met Romano en Corday, vandaag is Anna verdwenen, heeft Carter een baard, oftewel: ze springen ineens naar een heel ander gedeelte van de serie volgens mijtoch?
edit: Doug heeft het ineens wel weer over iets dat in de aflevering van gisteren gebeurde, zou het gewoon een Amerikaanse zomerstop zijn geweest die er nu tussenuit is gehaald dan?
quote:Ze wilden het eerst om 18.00 uur uitzenden, net als een half jaar geleden. (toen de eerste drie seizoenen herhaald werden). Maar dat mocht niet meer vanwege het bloed (tja, in de realiteit komt bloed voor en dat mag niet op t.v.) vandaar het late tijdstip.
Op zaterdag 20 juli 2002 01:21 schreef twiFight het volgende:
dat ze het zo laat uitzenden is ws omdat het herhalingen zijn
Verder wou ik nog even kwijt dat E.R. wel ernstig roeleerd...
Cart,
quote:Jij roeleerd ook de pan uit
Op zaterdag 20 juli 2002 01:48 schreef Carterman het volgende:[..]
Ze wilden het eerst om 18.00 uur uitzenden, net als een half jaar geleden. (toen de eerste drie seizoenen herhaald werden). Maar dat mocht niet meer vanwege het bloed (tja, in de realiteit komt bloed voor en dat mag niet op t.v.) vandaar het late tijdstip.
Verder denk ik dat er gewoon een seizoens stop inzat, het verhaal zal zich verder wel uitleggen. Anders even een maitlje naar de AVRO om verduidelijking te vragen.Verder wou ik nog even kwijt dat E.R. wel ernstig roeleerd...
Cart,
quote:Kijk dat is nou eens lekker wakker worden, opstaan na een avondje stappen, even op fok kijken en lezen dat je de pan uit roeleerd...
Op zaterdag 20 juli 2002 02:21 schreef mamamiep het volgende:[..]
Jij roeleerd ook de pan uit
E.R. is gewoon een van de beste series
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 10:13 schreef Carterman het volgende:[..]
Kijk dat is nou eens lekker wakker worden, opstaan na een avondje stappen, even op fok kijken en lezen dat je de pan uit roeleerd...
En als je het zo achteraf bekijkt zijn Mark Greene en Lizzie een leuker koppel dan Benton en Lizzie.
Damn, ER is gewoon echt zo'n serie waar je helemaal in kunt kruipen.
Cart,
en Benton is nog steeds hilarisch, echt een saaie lul die totaal niets van de wereld afweet lijkt het wel, en zoals ie met dat knuffelhondje zat gister "Arf arf arf"
quote:Neej doet maar 1seizoen meej, of misschien iets langer, maar k dacht 1seizoen
Op donderdag 25 juli 2002 23:14 schreef Spina1 het volgende:
Ik vind die nieuwe stagiaire ook wel leuk om naar te kijken (letterlijk en figuurlijk), maar die zit er geloof ik in de nieuwere serie's niet meer in?
quote:Komt het zo weer dan ?? hoelaat ?
Op donderdag 25 juli 2002 23:06 schreef mitt het volgende:
* mitt is vaste kijker, nu is het nog leuk omdat Doug en z'n vriendin (ff naam kwijt
) derin spelen, ook Carter is wel lachen ja, over uurtje maar weer kijken he
![]()
![]()
quote:bedoel je Lucy? die zei dat ze een infuus kon aanleggen maar dat helemaal niet kon?
Op donderdag 25 juli 2002 23:14 schreef Spina1 het volgende:
Ik vind die nieuwe stagiaire ook wel leuk om naar te kijken (letterlijk en figuurlijk), maar die zit er geloof ik in de nieuwere serie's niet meer in?
-knip- op verzoek
[Dit bericht is gewijzigd door ToXiCitY op 25-07-2002 23:25]
Ze moeten vaker dit soort dingen 's nachts uitzenden, want dan kijk ik TV
quote:Tox haal ff je sub gebeuren weg
Op donderdag 25 juli 2002 23:16 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
bedoel je Lucy? die zei dat ze een infuus kon aanleggen maar dat helemaal niet kon?
Volgens mij bedoelt ie Lucy jah
quote:te laat... ik heb het al gelezen
Op donderdag 25 juli 2002 23:18 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Tox haal ff je sub gebeuren weg
Hoeveel zijn er intussen al niet te vinden?
Ik heb echt vanaf het allereerste begin elke aflevering gezien en het is de enige serie waarvoor ik, als ik niet thuis ben, de video laat meesnorren.
Ik snap dus ook weinig van die zomerherhalingen die AVRO nu uitzendt, want ze vliegen door de serie heen.
quote:op verzoek
Op donderdag 25 juli 2002 23:18 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Tox haal ff je sub gebeuren weg
ik wacht echt met smart op die aflevering dat Carter Benton vol in zn gezicht slaat, toen zat ik echt van "YESSS" in mn stoel , maar dat duurt nog wel een tijdje
Cart,
quote:Ja, Lucy Knight ofzo, die past er echt in, ik heb maar een paar afleveringen van de nieuwere series gezien, maar ik vind die opvolger van Doug nix, heel het sfeertje wat er nu in zit wordt gewoon een stuk minder, en dat is erg jammer
Op donderdag 25 juli 2002 23:16 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
bedoel je Lucy? die zei dat ze een infuus kon aanleggen maar dat helemaal niet kon?
-knip- op verzoek
Voor mij is dit gewoon de beste tv-serie ooit gemaakt, je kijkt het gewoon alsof het een film was, maar genoeg geluld nu, ik ga zo kijken
quote:Het is al begonnen, hoor
Op donderdag 25 juli 2002 23:53 schreef Spina1 het volgende:[..]
Voor mij is dit gewoon de beste tv-serie ooit gemaakt, je kijkt het gewoon alsof het een film was, maar genoeg geluld nu, ik ga zo kijken
quote:Ik heb een buitengewone gave, ik kan tegelijkertijd tv kijken en typen...
Op donderdag 25 juli 2002 23:54 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Het is al begonnen, hoor
quote:Oeh! Dat is wel een erge surrogaat hoor, dan kijk ik persoonlijk liever nix...
Op zaterdag 27 juli 2002 01:29 schreef Kaizen het volgende:
ER kijk ik altijd, bij gebrek aan beter ben ik begonnen met Chicago Hope te volgen.
quote:tis uit tussen Benton en Corday en er zit een nieuwe tussen, ik weet niet waar die in een keer vandaan is gekomen, die ging ook met Greene naar een etentje ofzo en Greene had asbest in zn huis, eeuh jah verder weet ik het niet zo, heb maandag gefeest dus toen kon ik niet kijken
Op donderdag 01 augustus 2002 15:58 schreef mitt het volgende:
Damnkheb het 3 dagen gemist.
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die het gezien heeft en die het ff kwijt wilt??
quote:Thank u
Op donderdag 01 augustus 2002 16:02 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
tis uit tussen Benton en Corday en er zit een nieuwe tussen, ik weet niet waar die in een keer vandaan is gekomen, die ging ook met Greene naar een etentje ofzo en Greene had asbest in zn huis, eeuh jah verder weet ik het niet zo, heb maandag gefeest dus toen kon ik niet kijken
ze zijn alleen van seizoen 4 in seizoen 5 overgegaan zonder de zomerstop. vandaar ook een aantal ander castleden en Carter tot voorkort met die afschuwelijke baard...
Kudo's voor de AVRO voor het in ieder geval uitzenden (en ook nog op volgorde, zoals bij bijv. net5 nog wel eens wil misgaan)
Cart,
Cart,
Cart,
Cart,
Wil alleen even zeggen dat de volgende aflevering volgens de fans de BESTE E.R. ep is tot nu toe, deze aflevering heeft zelfs een emmy gewonnen en was ook nog eens genomineerd voor 2 andere emmy's.
Iedereen kijken dus!
Ik schrok me dood gisteravond in de laatste scene, kheb serieus bijna niet kunnen slapen
Nu wachten tot maandag, want vanavond komt er volgens mij geen aflevering, en ik heb al zo'n hekel aan wachten
quote:Ben het helemaal met je eens!! Alleen ik heb slecht nieuws...die vervolgaflevering zullen we niet te zien krijgen!!
Op vrijdag 06 september 2002 16:56 schreef Binsentu het volgende:
*Topic schopt*Nu wachten tot maandag, want vanavond komt er volgens mij geen aflevering, en ik heb al zo'n hekel aan wachten
quote:neeeeeeeee...
Op vrijdag 06 september 2002 18:29 schreef xJapser het volgende:[..]
Ben het helemaal met je eens!! Alleen ik heb slecht nieuws...die vervolgaflevering zullen we niet te zien krijgen!!
AVRO is gestopt met herhalingen. Ze staan iig niet meer in mn gids :/
Dat meen je toch niet he?
Kijk maar op http://applic.portal.omroep.nl/gids/televisie.php?dag=3 (werkt alleen vandaag)
dus als het zaterdag is, klik: http://applic.portal.omroep.nl/gids/televisie.php?dag=2
en op zondag, klik: http://applic.portal.omroep.nl/gids/televisie.php?dag=1
maar waar het om gaat:
ze zadelen ons dus op met een enorme clifhanger, en het is nog maar de vraag of en wanneer we het vervolg te zien krijgen
* boos is op de AVRO
* mailtje stuurt naar info@avro.nl
quote:Ik hoop het !
Op vrijdag 06 september 2002 19:32 schreef mouzzer het volgende:
Volgens de Veronicagids is de volgende uitzending aanstaande dinsdag.
Heeft iemand toevallig de Avro-bode?
Als ze echt gestopt zijn, ga ik ze bellen, want dit kunnen ze echt niet maken.
Zowiezo altijd al een hekel aan gehad, dat ze helemaal niet kijken naar welke tijd ze ER uitzenden, je zit bijv. hartje zomer naar een Kerstmis aflevering te kijken, slaat toch ook nergens op
E.R. moet gewoon wekelijks op woensdag om 21:00.
quote:Ja, en de volgende moet nog beter worden..
Op vrijdag 06 september 2002 20:22 schreef Wouter het volgende:
vond dit al een mooie aflevering
Music: "More Today Than Yesterday," Spiral Staircase; "Tell Me Something Good," Rufus & Chaka Khan; "Samba Pa Ti," Santana; "A Whiter Shade of Pale," Procol Harum
had ik ergens gezien, weet niet meer waar
en jezus idd een cliffhanger, ik ken het vervolg wel maar toch wil ik hem wel zien, dat stuk moet je gewoon niet missen
ow en die homecoming (die maandag komt), volgens de nbc site komt die voor die aflevering van die hersenoperatie van greene die we voor de zomer al hadden gezien?! dus eigenlijk nog helemaal geen nieuwe aflevering maar nieuwere herhalingen?
quote:hehehe had ik ook wel btje met me favo Carter en Lucy die daar zo op de grond lag..zag ik nog wel een paar keer toen ik in me bedje lag
Op vrijdag 06 september 2002 16:56 schreef Binsentu het volgende:
*Topic schopt*Wil alleen even zeggen dat de volgende aflevering volgens de fans de BESTE E.R. ep is tot nu toe, deze aflevering heeft zelfs een emmy gewonnen en was ook nog eens genomineerd voor 2 andere emmy's.
Iedereen kijken dus!
Ik schrok me dood gisteravond in de laatste scene, kheb serieus bijna niet kunnen slapenNu wachten tot maandag, want vanavond komt er volgens mij geen aflevering, en ik heb al zo'n hekel aan wachten
nou slaan ze in een keer een heel seizoen over en beginnen ze maar gelijk met dat Carter uit de ontwenningskliniek komt
daar gaat de cliffhanger.... damn dat seizoen vind ik mooi
Morgen (eigenlijk overmorgen) op NED1 (hoera, hoera!) :
Titel ER (All in the family.)
Genre Serie/soap
Land USA
Website www.avro.nl
Amerikaanse (USA) ziekenhuisserie. Afl.: All in the family. Als Weaver een behandelkamer binnenkomt, vindt ze Carter en Lucy badend in een grote plas bloed. Ze zijn neergestoken en iedereen wordt gemobiliseerd in de ER.
11-09-2002 00:10 - 01:00, Nederland 1 (AVRO
quote:dat is dan duidelijk
Op maandag 09 september 2002 11:04 mailde iemand van de avro naar EyE:
ER, serie 8 vanaf 17 januari 2003, elke vrijdag om 21.55 uur op Nederland 1Op het moment loopt serie 6 van ER nog. We starten echter ook met
herhalingen van serie 7 vanaf maandag 9 september op Nederland 2.Het is dan dus tijdelijk zo dat serie 6 en 7 gelijktijdig worden
uitgezonden. Ook zijn er in sommige weken meerdere uitzendingen, maar dit is
niet elke week zo. We raden u dan ook aan uw programmablad goed in de gaten
te houden.We zijn ons er van bewust dat dit rommelig overkomt. De oorzaak hiervan is
o.m. het opschuiven/vervallen van andere programma's (Star Trek e.d.). We
zijn dus nu eigenlijk wat uitzendingen aan het 'inhalen'. Want we willen
graag volgens planning op tijd kunnen beginnen met de voor Nederland nieuwe
serie 8 van ER.We hopen dat u hier begrip voor hebt.
Hartelijke groet,
AVRO Webmaster
email: info@avro.nl
het blijft een heerlijke serie
quote:BNN heeft het helemaal niet overgenomen, dat was gewoon de AVRO hoor
Op maandag 09 september 2002 21:19 schreef Cheiron het volgende:
Hm.. BNN heeft het overgenomen, en is meteen begonnen met een erg lekkere afleveringhet blijft een heerlijke serie
En morgen DE epsiode, kan niet wachten.
quote:Hoezo DE aflevering?? en hoelaat ?
Op maandag 09 september 2002 21:34 schreef Binsentu het volgende:[..]
BNN heeft het helemaal niet overgenomen, dat was gewoon de AVRO hoor
En morgen DE epsiode, kan niet wachten.
quote:
Op maandag 09 september 2002 22:19 schreef wizarddragon het volgende:
Maar gaat Lucy nou dood of is dit op een andere moment???
quote:Ik weet het niet. Ik ben alleen nog niet klaar te horen dat Lucy doodgaat. Zij is lief namelijk
Op maandag 09 september 2002 22:21 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja dus
quote:Ja ik baalde er ook al van
Op maandag 09 september 2002 22:50 schreef Spina1 het volgende:
Bedankt voor de spoiler mensen!Scheelt me weer wat kijkplezier..
Maar Cheiron zei het niet te weten, dus laten we het op een halve spoiler houden.
Maar goed, je speelt nu toch al met de gedachte. Matige actie van de twee posters.
quote:Ik heb het hier ooit iemand horen zeggen .. maar ik heb de aflevering nog nooit gezien
Op maandag 09 september 2002 22:54 schreef EyE het volgende:[..]
Ja ik baalde er ook al van
Maar Cheiron zei het niet te weten, dus laten we het op een halve spoiler houden.
Maar goed, je speelt nu toch al met de gedachte. Matige actie van de twee posters.
Ik weet wel dat deze aflevering volgens de fans de beste aflevering is die tot nu toe is gemaakt.
Nu maar hopen dat ik mijn tranen kan inhouden
Shitzooi
quote:
Dr.Carter: OK guys, this party is over. Lucy Knight: Was the music too loud? Dr. John Carter: No, the furniture was too on fire!
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 11-09-2002 00:57]
* Cheiron heeft het niet droog gehouden
quote:Ik ook niet, en mijn man riep ineens: 'Neeeeee, NIET Lucy!'
Op woensdag 11 september 2002 00:59 schreef Cheiron het volgende:* Cheiron heeft het niet droog gehouden
quote:En dit was dus van alle seizoenen de enige aflevering ooit die ik had gemist.
Op woensdag 11 september 2002 01:02 schreef Spina1 het volgende:
Dat TV je zo kan aangrijpen zeg.. net of er een bekende van je dood is gegaan.
Maar damnz zeg, dit was mooi. Ik was echt helemaal stil.
Vooral toen Lucy "Thank you" zei tegen Liz
En ik had nooit verwacht dat Romano zo emotioneel kon worden, daar stond ik wel van te kijken. Toen moest ik wel een traantje wegpinken.
Hadden jullie dat trouwens ook toen 'VERTALING NOB' in beeld kwam:
"Nu al afgelopen ?!!?" Dat kan nooit, maar het waren dus echt 3 kwartier
quote:Maar opeens kwam een zuster met het bericht dat Lucy is overleden en toen waren ze daar in dat cafe helemaal stil.
Op woensdag 11 september 2002 01:15 schreef Spina1 het volgende:
Ik vond alleen dat de rest van het personeel nogal relaxed zat te lullen in dat cafe.. misschien een natuurlijke reactie maar kwam nogal bot over, of niet?
quote:Ja, ik snap ook wel dat ze er kapot van waren, maar dan ga je toch niet zo 'gezellig' met z'n allen aan een tafeltje praten en lachen.. het zal wel een manier zijn om het te verwerken. (en het is ook maar een serie natuurlijk, maar het kwam behoorlijk realistisch over.)
Op woensdag 11 september 2002 01:46 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Maar opeens kwam een zuster met het bericht dat Lucy is overleden en toen waren ze daar in dat cafe helemaal stil.
quote:Ik had niet anders verwacht. Het zou wel een enorme eikel zijn alstie weer eens een boote opmerking zou plaatsen. Maarja, je zou in zijn schoenen staan en een collega overlijd na alles wat je hebt gedaan.
Op woensdag 11 september 2002 01:11 schreef Binsentu het volgende:En ik had nooit verwacht dat Romano zo emotioneel kon worden, daar stond ik wel van te kijken. Toen moest ik wel een traantje wegpinken.
quote:Tja, ach, ik had ook eerst zoiets van, ja tis wel een beetje bot, maar hun hadden pauze denk ik ofzo, en ze wisten nog niet hoe de situatie was, naja, hoe het met Carter en Lucy ging, dus om dan de hele tijd te zitten wachten op nieuws is natuurlijk ook nix. Vandaar dat ze ff lekker zaten te keuvelen denk. Totdat idd de zuster kwam...
Ik vond alleen dat de rest van het personeel nogal relaxed zat te lullen in dat cafe.. misschien een natuurlijke reactie maar kwam nogal bot over, of niet?
Het was in ieder geval een prachtige aflevering. Ben blij dat ik hem op genomen heb, want ik wil hem zeker nog een paar keer zien. Echt zonde, Lucy was best een leuke meid.
quote:Ik vind heel die serie realistisch, alhoewel de beveiliging niet echt klopt. Normaal kan je als familie of bekende echt niet helemaal tot aan de operatie-/traumakamer komen, en dan de dokters in de weg lopen totdat ze zeggen van rot op, maar goed, dat is om het interessant te houden.
Op woensdag 11 september 2002 01:48 schreef Spina1 het volgende:(en het is ook maar een serie natuurlijk, maar het kwam behoorlijk realistisch over.)
quote:Ik heb gisteren op een site over ER samenvattingen gelezen van de afleveringen die nog komen. Er gaat nog iemand dood, weliswaar pas over heel veel afleveringen, maar ik ga niet zeggen wie, anders verpest ik het. Maar dat wordt in ieder geval ook erg.
Op woensdag 11 september 2002 01:26 schreef Elevation het volgende:
En ik maar hopen dat Lucy op de een of andere magische wijze niet dood zou gaan in de herhaling.
quote:Ze kwamen er ook niet vrolijk en lachend binnen, ze wilden niet bij de ER zijn, maar ook niet ieder voor zich naar huis. En dat er dan lachwekkende verhalen naar boven komen, heb ik in het echt ook wel eens meegemaakt. Bij de condoleances van m'n oma. Je gelooft het niet, maar er werd nog gelachen ook af en toe.
Op woensdag 11 september 2002 01:48 schreef Spina1 het volgende:
Ja, ik snap ook wel dat ze er kapot van waren, maar dan ga je toch niet zo 'gezellig' met z'n allen aan een tafeltje praten en lachen.. het zal wel een manier zijn om het te verwerken.
En voor de liefhebbers:
kjoet
Ik heb dus donderdag zitten kijken, beetje afgeleidt door IRC kijk ik naar me scherm en zie ik 2 mensen op de grond liggen waarvan er 1tje Lucy was... MAAR IK WEET NIET WAT ER DAARNA IS GEBEURT. Ik vraag niet om het verhaal (nog niet, eerst aflevering zoeken) maar om het nummer of de titel van die aflevering. Ik heb geen gids en kan het op inet niet vinden. Dus iemand een idee hoe de aflevering heette van afgelopen vrijdag op ned1?
Ik geloof dat op maandag nu afleveringen van seizoen 7 worden herhaald, op ned 2, en dinsdag, woensdag en donderdag op ned 1 de herhalingen van seizoen 6. Nou zijn er dat niet zo heel veel meer (nog 8 met die van vanavond erbij), dus ik weet niet hoe ze daarna weer verder gaan.
Afgelopen maandag was in ieder geval de eerste aflevering van seizoen 7.
quote:Thnx voor de titels, die moet ik zeker nog ergens kunnen achterhalen..
Op woensdag 11 september 2002 14:09 schreef Tekno het volgende:
De aflevering waarin Lucy en Carter worden neergestoken heet Be still my heart, en de aflevering daarna, waarin ze worden gevonden door Weaver heet All in the Family. Allebei uit seizoen 6.Ik geloof dat op maandag nu afleveringen van seizoen 7 worden herhaald, op ned 2, en dinsdag, woensdag en donderdag op ned 1 de herhalingen van seizoen 6. Nou zijn er dat niet zo heel veel meer (nog 8 met die van vanavond erbij), dus ik weet niet hoe ze daarna weer verder gaan.
Afgelopen maandag was in ieder geval de eerste aflevering van seizoen 7.
Die van serie 7 op maandag kan ik niet kijken helaas, rij op maandag altijd Dierenambulance, ik ga er vanuit dat die na de herh. van serie6 ook op ned 1 worden uitgezonden of is dat een schot in het donker?
quote:Daarom denk ik dat de afleveringen van serie 7 op maandag blijven, en zolang er nog afleveringen van serie 6 zijn, die op de dinsdag, woensdag en donderdag blijven.
Op maandag 09 september 2002 11:04 mailde iemand van de avro naar EyE:
ER, serie 8 vanaf 17 januari 2003, elke vrijdag om 21.55 uur op Nederland 1. Op het moment loopt serie 6 van ER nog. We starten echter ook met herhalingen van serie 7 vanaf maandag 9 september op Nederland 2.Het is dan dus tijdelijk zo dat serie 6 en 7 gelijktijdig worden uitgezonden. Ook zijn er in sommige weken meerdere uitzendingen, maar dit is niet elke week zo. We raden u dan ook aan uw programmablad goed in de gaten te houden.
We zijn ons er van bewust dat dit rommelig overkomt. De oorzaak hiervan is o.m. het opschuiven/vervallen van andere programma's (Star Trek e.d.). We zijn dus nu eigenlijk wat uitzendingen aan het 'inhalen'. Want we willen graag volgens planning op tijd kunnen beginnen met de voor Nederland nieuwe serie 8 van ER.
We hopen dat u hier begrip voor hebt.
Hartelijke groet,AVRO Webmaster
Dat zou betekenen dat ze maandag 27 januari (heej een dag voor mijn verjaardag ) de laatste aflevering zouden hebben. Lijkt me sterk, aangezien ze 17 januari met de eerste van serie 8 willen beginnen.
Als ze na de laatste aflevering van serie 6 willen beginnen met de herhalingen van serie 7 (alle 21), dan zouden ze donderdag 14 november de laatste hebben (of donderdag 7 november, als ze de eerste 3 niet opnieuw herhalen).
Weet je wat? Ik stuur wel ff een mailtje naar de AVRO, lijkt me net zo handig.
-Edit- mailtje verzonden, antwoord post ik als het binnen is.
En ja, ik heb nix te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tekno op 11-09-2002 16:13]
quote:yep, dan wordt er op de ER een brief van [de betreffende persoon] voorgelezen, ook zeer aangrijpend
Op woensdag 11 september 2002 10:30 schreef Tekno het volgende:
Er gaat nog iemand dood, weliswaar pas over heel veel afleveringen, maar ik ga niet zeggen wie, anders verpest ik het. Maar dat wordt in ieder geval ook erg.
en hoe Lucy daar lag gister tering zeg, en dan had ik die aflevering al een keer eerder gezien
quote:Ik heb de brief al gelezen. Ik baal er stevig van.
Op woensdag 11 september 2002 17:04 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
yep, dan wordt er op de ER een brief van [de betreffende persoon] voorgelezen, ook zeer aangrijpend
Stuk over de aflevering van gisteravond..voor mij de beste aflevering die ik heb gezien..zat er echt helemaal in en ook al wist ik dat ze dood ging..hoopte ik dat ze haar toch nog zouden gaan redden..Romano vond ik erg cool en Benton ook....Op die site hierboven staan alle afleveringen en meer info over ER, goede site....en ook ik baal der van van degene die dood gaat...gelukkig duurt dat nog ff in Nederland
quote:Ik had in de mail ook gevraagd of ze er de data van uitzenden bij wilden zetten, vandaar dus alle data.
Op woensdag 11 september 2002 16:57u schreef de Webmaster dude van de Avro het volgende:
ER, serie 8 vanaf 17 januari 2003, elke vrijdag om 21.55 uur op Nederland 1. Op het moment loopt serie 6 van ER nog. We starten echter ook met herhalingen van serie 7 vanaf maandag 9 september op Nederland 2.Het is dan dus tijdelijk zo dat serie 6 en 7 gelijktijdig worden uitgezonden. Ook zijn er in sommige weken meerdere uitzendingen, maar dit is niet elke week zo. We raden u dan ook aan uw programmablad goed in de gaten te houden.
We zijn ons er van bewust dat dit rommelig overkomt. De oorzaak hiervan is o.m. het opschuiven/vervallen van andere programma's (Star Trek e.d.). We zijn dus nu eigenlijk wat uitzendingen aan het 'inhalen'. Want we willen graag volgens planning op tijd kunnen beginnen met de voor Nederland nieuwe serie 8 van ER.
We hopen dat u hier begrip voor hebt.
Herhalingen van ER (jaar 6) op Nederland 1:
02-09-2002 ER jaar 6 10: Family Matters
03-09-2002 ER jaar 6 11: The Domino Heart
04-09-2002 ER jaar 6 12: Abby Road
05-09-2002 ER jaar 6 13: Be still my heart
10-09-2002 ER jaar 6 14: All in the family
11-09-2002 ER jaar 6 15: Be patient
12-09-2002 ER jaar 6 16: Under control
17-09-2002 ER jaar 6 17: Viable options
18-09-2002 ER jaar 6 18: Match made in heaven
24-09-2002 ER jaar 6 19: The fastest year
25-09-2002 ER jaar 6 20: Loose ends
01-10-2002 ER jaar 6 21: Such sweet sorrow
08-10-2002 ER jaar 6 22: May day
Herhalingen van ER (jaar 7) op Nederland 2 (onder voorbehoud):
09-09-2002 ER (jaar 7) 01: Homecoming
16-09-2002 ER (jaar 7) 02: Sand and Water
23-09-2002 ER (jaar 7) 03: Mars Attacks
30-09-2002 ER (jaar 7) 04: Benton Backwards
07-10-2002 ER (jaar 7) 05: Flight of Fancy
14-10-2002 ER (jaar 7) 06: The Visit
21-10-2002 ER (jaar 7) 07: Rescue me
28-10-2002 ER (jaar 7) 08: The dance we do
04-11-2002 ER (jaar 7) 09: The Greatest of gifts
11-11-2002 ER (jaar 7) 10: Piece of mind
18-11-2002 ER (jaar 7) 11: Rock, Paper, Scissors
25-11-2002 ER (jaar 7) 12: Surrender
02-12-2002 ER (jaar 7) 13: Thy will be done
09-12-2002 ER (jaar 7) 14: A walk in the woods
16-12-2002 ER (jaar 7) 15: The Crossing
23-12-2002 ER (jaar 7) 16: Witch hunt
30-12-2002 ER (jaar 7) 17: Survival of the fittest
04-01-2003 ER (jaar 7) 18: April showers (Dubbele aflevering)
04-01-2003 ER (jaar 7) 19: Sailing away (Dubbele aflevering)
06-01-2003 ER (jaar 7) 20: Fear of Commitment
11-01-2003 ER (jaar 7) 21: Where the heart is (Dubbele aflevering)
11-01-2003 ER (jaar 7) 22: Rampage (Dubbele aflevering)
Nieuwe afleveringen van ER (jaar 8 ) beginnen op 17 januari 2003
Hartelijke groet,AVRO Webmaster
Veel plezier met kijken en succes met opnemen!
-edit- typo
[Dit bericht is gewijzigd door Tekno op 11-09-2002 18:14]
quote:Klopt ja, was ik ook al geweest. Is idd een hele mooie site.
Op woensdag 11 september 2002 18:04 schreef mitt het volgende:
http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?oid=8792&season=6Stuk over de aflevering van gisteravond..voor mij de beste aflevering die ik heb gezien..zat er echt helemaal in en ook al wist ik dat ze dood ging..hoopte ik dat ze haar toch nog zouden gaan redden..Romano vond ik erg cool en Benton ook....Op die site hierboven staan alle afleveringen en meer info over ER, goede site....en ook ik baal der van van degene die dood gaat...gelukkig duurt dat nog ff in Nederland
Irritated by a raucous Valentine's Day party in the admittance area as she comes on duty, Weaver attends to a few situations before entering the horrifying examination room where Carter and Lucy lie in massive amounts of blood, almost dead from numerous stab wounds. The police close off the crime scene and search the premises for the presumed attacker, Lucy's schizophrenic patient Paul Sobriki.
Benton helps Weaver perform an emergency tracheotomy on Lucy, but he must soon deal with Carter's possible spinal injury and uncontrollable internal bleeding from lower abdominal injuries. Barely regaining consciousness but aware of his situation, Carter takes comfort from Benton. Greene and Corday rush to the er after being paged during a night out with his father and her mother. They assist Weaver as she saws through Lucy's chest bone to repair her heart and liver wounds. But Romano and Corday must later remove Lucy's severely lacerated spleen. In the next operating room, Anspaugh convinces Benton to try another tactic before removing Carter's kidney; the maneuver works.
Finally, after Romano and Corday stabilize her, Lucy awakens. As she thanks the emotional Corday, Lucy suffers a pulmonary embolism. The doctors again open her chest to clear the clots. But despite their heroic efforts, Lucy dies. When Carter recovers, his relief at not being paralyzed is dampened by the news of Lucy's death. Gradually, Lucy's co-workers learn the terrible news as well.
During the chaos, Greene and Weaver realize that Paul got the butcher knife from a cake tray at the Valentine's Day party. The disoriented and paranoid Paul is soon brought in and arrested after being hit by a van while running naked from the hospital. As multiple trauma victims continue to arrive by ambulance, the mourning doctors go on with their work, minus one of their own.
Was trouwens ook heel mooi, in de eerste aflevering van serie 7, die dus afgelopen maandag was. Toen Benton een kerel aan het helpen was, wees Cleo hem op een groep met studenten. Ze zei tegen Benton iets van ja, er zitten geen zwarten bij. Benton reageerde in de trant van, ja, maar het is geen representatieve groep, het zijn er maar 5. Toen liep Cleo dus een beetje boos weg. Zegt die gewonde man tegen Benton, het lijkt je vrouw wel, zoals ze tegen je praat. En dat dat lachje van Benton, dat vond ik echt cool.
quote:Same problem here ja
Op woensdag 11 september 2002 22:10 schreef Tekno het volgende:
Damn!!Ik zie wel dat ER vanavond pas om 0:45 u begint.
Wordt weer een late avond dus... Da's kut als je om half 7 of eerder je nest uit moet.
Net 5 misschien als opvulling straks?
23.05 Suddenly Susan
23.30 The nanny
23.55 NewsRadio
Iemand tips?
quote:Nee, niet echt kapot van. Ach, we komen de avond wel door. Ik heb ook nog wel wat interessante dingen op video. Tot 0:45 dan eej...
Op woensdag 11 september 2002 22:18 schreef Atreidez het volgende:[..]
Same problem here ja
Net 5 misschien als opvulling straks?
23.05 Suddenly Susan
23.30 The nanny
23.55 NewsRadio
http://www.kellie.com/rm/er_final/
met dramatische videoclipjes hoe Lucy aan haar einde kwam.
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:33 schreef mitt het volgende:
Zow..ff nieuwe quote van Carter en Lucy..zijn der wel heel veel van merk ik nu..toch jammer dat ze weg is..*gaap* zometeen mogen we eindelijk
quote:Ik had hem dus wel gemist. En toen keek ikwoensdag en toen kwam opeens de moeder van Lucy het kastje van haar dochter leeghalen. En toen ging ze naar Carter en vroeg ze hem van alles. Waarom heb ik die nu gemist, Lucy was altijd erg leuk.
Op woensdag 11 september 2002 01:05 schreef ElizabethR het volgende:[..]
En dit was dus van alle seizoenen de enige aflevering ooit die ik had gemist.
Fannetje had hem destijds opgenomen maar ik heb nooit die kopie kunnen bekijken. Ben blij dat ik hem alsnog heb gezien iig
quote:Ehm..dat gaan ze dus niet meer herhalen hoor
Op donderdag 12 september 2002 21:05 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik had hem dus wel gemist. En toen keek ikwoensdag en toen kwam opeens de moeder van Lucy het kastje van haar dochter leeghalen. En toen ging ze naar Carter en vroeg ze hem van alles. Waarom heb ik die nu gemist, Lucy was altijd erg leuk.
Hopen dat ze die nog een keer gaan herhalen
quote:Ok minder kwaliteit (realplayer
Ik had hem dus wel gemist. En toen keek ikwoensdag en toen kwam opeens de moeder van Lucy het kastje van haar dochter leeghalen. En toen ging ze naar Carter en vroeg ze hem van alles. Waarom heb ik die nu gemist, Lucy was altijd erg leuk.
quote:En hier zit er nog 1
quote:Fieuw geen NBC hier..anders ga je toch kijken...wat je dus niet moet doen
Op donderdag 12 september 2002 23:32 schreef ImPrEzA het volgende:
de aflevering waarin die ene persoon (klote!!!) doodgaat, was toevallig vanavond in de herhaling te zien op NBC in Amerika...
quote:jah ik had het een tijdje terug van Lucy per ongeluk verraden
Op donderdag 12 september 2002 23:35 schreef mitt het volgende:[..]
Fieuw geen NBC hier..anders ga je toch kijken...wat je dus niet moet doen
Vraag me af hoe lang het duurt voordat een of andere sjaak gaat vertellen die er doodgaat
* mitt gaat der zo weer voor zitten
maar deze keer let ik goed op wat ik post
quote:Hehe..daar ben k blij om
Op donderdag 12 september 2002 23:38 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
jah ik had het een tijdje terug van Lucy per ongeluk verraden
maar deze keer let ik goed op wat ik post
quote:Is toch minder dan echt de aflevering zien. Lekker ontspannen op de bank naar ER kijken. Heerlijk. Maar ik ga wel een keer kijken op internet voor de hele aflevering, al had ik hem liever op tv gezien. Misschien dat ze ooit op dvd uitkomen?
Op donderdag 12 september 2002 23:01 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ok minder kwaliteit (realplayer
![]()
)
http://www.kellie.com/rm/er_final/
quote:volgens mij kunnen ze daar bakken geld mee verdienen... 2 seizoenen per DVD ofzo, ik zou ze in ieder geval wel meteen kopen, lijkt me dat ik niet de enige ben
Op vrijdag 13 september 2002 00:00 schreef mamamiep het volgende:[..]
Misschien dat ze ooit op dvd uitkomen?
wie helpt muh uit de brand! kan iemand die brief mailen?
liev
quote:Zag ergens een dvd rip staan, dus misschien zijn ze er al.. Kan ook gewoon als bait hebben gedient hoor.
Op vrijdag 13 september 2002 00:53 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
volgens mij kunnen ze daar bakken geld mee verdienen... 2 seizoenen per DVD ofzo, ik zou ze in ieder geval wel meteen kopen, lijkt me dat ik niet de enige ben
Als je vragen hebt over ER kun je me mailen info@avro.nl dan zal ik een antwoord sturen.
quote:Alleen in Japan is er een boxset van te kopen, hier dus nog niet..
Op vrijdag 13 september 2002 09:28 schreef Atreidez het volgende:[..]
Zag ergens een dvd rip staan, dus misschien zijn ze er al.. Kan ook gewoon als bait hebben gedient hoor.
quote:FF zoeken met google op ER en je weet het zo
Op vrijdag 13 september 2002 08:49 schreef nietzman het volgende:
Ik heb niet zo'n grote spoilerjeuk en wil weten wie er dood gaatwie helpt muh uit de brand! kan iemand die brief mailen?
liev
quote:Weekend is leuk, maar ik zal blij zijn als het weer maandag is...
Op vrijdag 13 september 2002 12:42 schreef mitt het volgende:mja..maandag pas weer volgende aflevering ER, wel uit serie 7
quote:Niet de brief, maar wel een samenvatting van de aflevering, staat hier: (bron:www.epguides.com)
Op vrijdag 13 september 2002 08:49 schreef nietzman het volgende:
Ik heb niet zo'n grote spoilerjeuk en wil weten wie er dood gaatwie helpt muh uit de brand! kan iemand die brief mailen?
liev
quote:Nee dat vond ik ook een beetje wrang. Je hebt net een hele aflevering in de stress gezeten om zo'n meisje, en de volgende aflevering heeft bijna niemand het er meer over, behalve dan dat Lucy's mum langskwam...raar...
Op donderdag 12 september 2002 23:01 schreef mitt het volgende:
En wel jammer van de aflevering dat ze niets lieten zien van Lucy's begravenis of iets in die richting..
quote:Ik was heel erg benieuwd en heb toch maar gekeken en nu heb ik eigenlijk weer spijt
Op vrijdag 13 september 2002 18:04 schreef California het volgende:[..]
Niet de brief, maar wel een samenvatting van de aflevering, staat hier: (bron:www.epguides.com)
quote:ik weet ook waar die brief staat die word voorgelezen op de ER
Op vrijdag 13 september 2002 18:14 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik was heel erg benieuwd en heb toch maar gekeken en nu heb ik eigenlijk weer spijt
. Maar om de een of andere reden had ik wel gedacht dat deze persoon het zou zijn.
als je em wilt mail dan maar ff ofzo want ik ga geen link ofzo hier neerkwakken
quote:Nee, laat maar. Ik laat me wel 'verrassen'
Op vrijdag 13 september 2002 18:24 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ik weet ook waar die brief staat die word voorgelezen op de ER
als je em wilt mail dan maar ff ofzo want ik ga geen link ofzo hier neerkwakken
Maar ja, wie wil er nu naar een ziekenhuisserie kijken met lelijke mensen en hun liefdesrelatie, das ook niet erg jofel
quote:Weaver is niet knap
Op zondag 15 september 2002 23:57 schreef Binsentu het volgende:
Wat ik wel altijd zo nep vind is wanneer je zelf eens op de EHBO van het ziekenhuis komt. Mijn god, wat werken daar soms lelijke mensen
Bij ER werkt er zover ik weet niet 1 iemand die echt absurd lelijk is, ok, wel oud, maar dat telt niet mee.Maar ja, wie wil er nu naar een ziekenhuisserie kijken met lelijke mensen en hun liefdesrelatie, das ook niet erg jofel
quote:Ow ja vergeten, daar wil ik idd niet naast wakker worden
Op maandag 16 september 2002 00:17 schreef mitt het volgende:[..]
Weaver is niet knap
![]()
quote:Ik heb nu al soms moeilijk om alles bij te houden, dan moeten ze er ook nog niet eens de hele familie bij gaan betrekken, dan wordt het helemaal
Op maandag 16 september 2002 00:17 schreef mitt het volgende:Weaver is niet knap
Maar voor de rest heb je idd wel gelijk
Wat mij ook opvalt..dat iedereen in de serie geen broers of zussen heeft..behalve Benton..dat zal vast geen toeval zijn..zijn ouders e.d makkelijkere personen om een uitzending over te maken?
quote:oh oh
Op zondag 15 september 2002 15:38 schreef nietzman het volgende:
Heb um gelezen.... omfg....daar ging mijn favoriet.....
* Elevation heeft het niet gelezen en vreest nu het ergste.
quote:Ik vind Cleo wel een lekker wijf. En ie chinees, Chen ofzo, die is ook wel lekker. En Weaver is ook niet echt mijn favoriet. Maar ik heb wel gelezen dat ze nog iets gaat bekennen en dan hoef je ze helemaal niet meer hehehe
Op maandag 16 september 2002 00:17 schreef mitt het volgende:[..]
Weaver is niet knap
Maar voor de rest heb je idd wel gelijk
Wat mij ook opvalt..dat iedereen in de serie geen broers of zussen heeft..behalve Benton..dat zal vast geen toeval zijn..zijn ouders e.d makkelijkere personen om een uitzending over te maken?
quote:Ik vind t nog steeds jammer dat die leuke griet uit de eerste series weg is..
Op maandag 16 september 2002 08:28 schreef Tekno het volgende:[..]
Ik vind Cleo wel een lekker wijf. En ie chinees, Chen ofzo, die is ook wel lekker. En Weaver is ook niet echt mijn favoriet. Maar ik heb wel gelezen dat ze nog iets gaat bekennen en dan hoef je ze helemaal niet meer hehehe
Op IMDB staat trouwens dat ze de eerste 3 seizoenen speelde en 2001. Dat is dus serie 7 neem ik aan? Ik kan maandagen nooit kijken dus misschien is ze alweer op tv geweest hoor
Alleen zag ik vorige week maandag met de aflevering dat Carter terugkomt van die afkickkliniek dat Chen zwanger is
Van wie???
Ik dacht zelf aan Carter, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik de afleveringen ervoor heb gemist.
Carter en Chen, die passen wel bijelkaar denk ik. Ik vind dat geklooi van Malucci om indruk te maken op Chen trouwens erg lachwekkend.
quote:Ehm..ik mag dit wel verklappen denk ik
Op maandag 16 september 2002 17:36 schreef Binsentu het volgende:
Chen is het lekkerst op dit moment, daarna cleo.Alleen zag ik vorige week maandag met de aflevering dat Carter terugkomt van die afkickkliniek dat Chen zwanger is
Van wie???
Ik dacht zelf aan Carter, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik de afleveringen ervoor heb gemist.
Carter en Chen, die passen wel bijelkaar denk ik. Ik vind dat geklooi van Malucci om indruk te maken op Chen trouwens erg lachwekkend.
quote:Haha, die Malucci vind ik ook zooo cool hè. Die brengt tenminste wat leven in de brouwerij. Hehehe, Bijvoorbeeld vorige week, toen zat ie cornflakes te kanen met de moedermelk van Carol hehehe. Carol: "Oh God, Malucci!!!". Malucci: "What?!
Op maandag 16 september 2002 17:36 schreef Binsentu het volgende:
quote:
Op maandag 16 september 2002 18:43 schreef Tekno het volgende:Haha, die Malucci vind ik ook zooo cool hè. Die brengt tenminste wat leven in de brouwerij. Hehehe, Bijvoorbeeld vorige week, toen zat ie cornflakes te kanen met de moedermelk van Carol hehehe. Carol: "Oh God, Malucci!!!". Malucci: "What?!
"
Ik moet ook altijd lachen als hij die vieze klusjes door anderen laat oplossen, smiecht dat het is
quote:
Op maandag 16 september 2002 00:18 schreef ToXiCitY het volgende:
Susan had een zusmaar dies al weg dus
quote:volgens mij is dat Susan
Op maandag 16 september 2002 10:09 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik vind t nog steeds jammer dat die leuke griet uit de eerste series weg is..
[afbeelding]Op IMDB staat trouwens dat ze de eerste 3 seizoenen speelde en 2001. Dat is dus serie 7 neem ik aan? Ik kan maandagen nooit kijken dus misschien is ze alweer op tv geweest hoor
en die is nog niet langsgeweest, 2001 is seizoen 8 dacht ik
quote:Jaaa, van wie hè...??? Laak het zo zeggen, Carter is het niet, maar de vader van het kindje werkt ook in het ziekenhuis... met de nadruk op werkt...
Op maandag 16 september 2002 17:36 schreef Binsentu het volgende:Alleen zag ik vorige week maandag met de aflevering dat Carter terugkomt van die afkickkliniek dat Chen zwanger isVan wie???
quote:Hehehe, ja idd, hij liep er ook zo bij met zo'n attitude van what the fuck, laat mij lekker kanen. Idd best een grote smiecht, maar wel grappig.
Op maandag 16 september 2002 19:00 schreef Binsentu het volgende:[..]
haha, ja vooral omdat die "What?!" met een volle mond zei.
Ik moet ook altijd lachen als hij die vieze klusjes door anderen laat oplossen, smiecht dat het is
[Dit bericht is gewijzigd door Tekno op 17-09-2002 12:59]
quote:Zeg does es niet.
Op dinsdag 17 september 2002 12:44 schreef Tekno het volgende:[..]
Jaaa, van wie hè...??? Laak het zo zeggen, Carter is het niet, maar de vader van het kindje werkt ook in het ziekenhuis... met de nadruk op werkt...
quote:What?!
Op dinsdag 17 september 2002 12:51 schreef Elevation het volgende:[..]
Zeg does es niet.
Dit stond namelijk op de E.R. site van NBC...
quote:
In the season premiere, the smallpox quarantine continuesbut that's nothing compared to the single most-shocking event in ER history. You can't miss the season premiere, 10/9pm Thursday, September 26th.
Ik ben pas weer sinds kort ingestapt met ER oftewel ik kijk de avond/nacht afleveringen van seizoen 6. Wil dan ook niets zien van seiz. 7 Vind het wel link omdat je nooit weet of dat seizoen ooit nog op TV komt. en om nou op kazaa ed ER afl te gaan downloaden.....
Maar goed, ER roelt en ik kijk elke keer met veel plezier, die afl dat Lucy dood ging vind ik nog steeds en
Echt goede TV kan je raken, verder kijk ik maar heel weinig andere meuk. Star Trek is een andere show die ik volg.
Als men dat nou voortaan met
-----------------spoiler----------------
aangeeft kunnen we ook wat relaxeder en voorbereid deze thread lezen.
quote:Ik vind het meer een hint dan een spoiler hoor maar goed. Trouwens, het zijn herhalingen, hallo! Maar nietemin, voor degene die echt een spoiler willen geven, een goed idee, zoals jij het aangeeft.
Op dinsdag 17 september 2002 19:40 schreef EyE het volgende:
Ik ben zojuist heel snel omlaag gescrolld, want in een flits zag ik opmerkingen (met een) naar iemand die bijna zat te spoilen.
Gelukkig zag ik alleen iets over Carter en die gaat niet dood volgens mij.Als men dat nou voortaan met
-----------------spoiler----------------
aangeeft kunnen we ook wat relaxeder en voorbereid deze thread lezen.
quote:Thanx! Ik had er zelf niet op gelet eigenlijk. Cleo was trouwens goed geil gisteravond, ze besprong Benton onderhand zeg...
Op dinsdag 17 september 2002 23:26 schreef mitt het volgende:
Tekno..je signature is niet helemaal goed..het is Robert Romanosorry maar kon het niet laten..ER gelukkig vandaag op een redelijk normale tijd (0.10) * mitt is wel moe maar gaat toch lekker kijken
quote:hehe.:P
Op woensdag 18 september 2002 08:21 schreef Tekno het volgende:[..]
Thanx! Ik had er zelf niet op gelet eigenlijk. Cleo was trouwens goed geil gisteravond, ze besprong Benton onderhand zeg...
Was dat haar zus ofzo?
Ik heb namelijk wel vaker gehoord dat er een heleboel familie van de acteurs in de serie als patient mogen spelen.
Zou dus best kunnen
quote:Randi is wel cool, zij is vaak diegene die lastige patiënten neerslaat
Op donderdag 19 september 2002 00:55 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind receptioniste Randy wel een lekker ding en ze kan zo lekker kattig kijken..
quote:Dat is zeker waar. Ze mag van mij dan ook wel een grotere rol spelen in de serie...
Op donderdag 19 september 2002 00:55 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind receptioniste Randy wel een lekker ding en ze kan zo lekker kattig kijken..
quote:Kan misschien wel familie zijn ofzo, het was in ieder geval Lucy zelf niet, dat lijkt me wel duidelijk.
Op donderdag 19 september 2002 01:21 schreef Binsentu het volgende:
Lag het aan mij of had die "abortus-vrouw" bijna exact dezelfde stem als Lucy, heel vaag.
Mijn vader stond in de keuken en toen die vrouw begon te praten kwam er een verbaasde "Huh? Is dat Lucy?" uit die richting.Was dat haar zus ofzo?
Ik heb namelijk wel vaker gehoord dat er een heleboel familie van de acteurs in de serie als patient mogen spelen.
Zou dus best kunnen
Wat ik wel weet is dat de acteurs zelf ook wel eens een aflevering mogen regisseren. Zo hebben Dr. Green en Weaver allebei al een aflevering mogen regisseren.
quote:idd...
Op donderdag 19 september 2002 15:11 schreef California het volgende:
quote:Ik was ook al aan het wachten
Op vrijdag 20 september 2002 00:09 schreef mitt het volgende:
DamnDenk ik dat er vanavond nog eentje opkomt..dus niet
Beter op dat lijstje hierzo kijken
quote:Ik wist het gisterochtyend al. Toen ff in de gids gekeken en ik zag geen E.R. staan. Toen lijssie gechecked, en idd, geen E.R. helaas.
Op vrijdag 20 september 2002 01:09 schreef Binsentu het volgende:[..]
Ik was ook al aan het wachten
Tis elke avond hopen dat het komt, vanavond dus pech
Dan maar, ben nogal
Maar maandag kijken we weer lekker verder
Heel verwarrend, want ik weet ook niet wannneer dat is. En aangezien ik nooit in de gids kijk, maar "uit het hoofd" tv kijk, mis ik dat dus steeds. (En afgelopen maandag ook al judging amy gemist )
Mischien moet ik toch maar vaker in de gids kijken
Nu genoeg gezeikt, vanavond:
ER Nederland 2, 20.32 uur
Afl.3 (serie 7) Mars attacks. Het personeel van de ER wordt geconfronteerd met een aantal bizarre gebeurtenissen.
quote:Kan niet wachten
...een aantal bizarre gebeurtenissen.
quote:Ja, ik heb daar ook wel een beetje last van. Tis wel een klein beetje verwarrend zo, met serie 7 op maandag en serie 6 op dinsdag, woensdag en donderdag. Maja, ik geloof dat deze week de laatste afleveringen van seizoen 6 zijn, dus het is nog maar voor ff.
Op maandag 23 september 2002 23:42 schreef mitt het volgende:
Okeej danCarter wel cool vandaag
Wel grappig van Benton..mjah kvin wel dat Carter al weer meer zou moeten doen..mja dat komt over enkele weken weer he
Toch zit ik nog een btje in serie 6..mja die's morgen en woensdag dan weer laat
Hehehe, was trouwens weer een coole aflevering gisteren. Dave "wat moet je allemaal niet doen om Chen te versieren" Malluci met zijn blonde haar, hahahahaha, ik lag echt totaal in een scheur toen je die blonde kop voor het eerst zag.
quote:Kerry is gewoon een lekkere manke wijffie..
Op woensdag 25 september 2002 01:01 schreef Binsentu het volgende:
Kerry sucks
quote:Ik zat me gisteren weer flink te irriteren op dat domme wijf met haar bureaucratische gebrabbel.
Op woensdag 25 september 2002 01:31 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Kerry is gewoon een lekkere manke wijffie..
quote:Idd, was een mooie opmerking, maar Weaver heeft toch ook wel haar goeie momenten? Ik bedoel, ze komt niet op mij over als een bitch, alhoewel ze af en toe best bureaucratisch is (gisteren dus ook), maar ik vind ze soms ook wel eens aardig. Hehehe, ja, zo klinkt het nou ook weer niet echt overtuigend maar goed.
Op woensdag 25 september 2002 18:41 schreef Binsentu het volgende:[..]
Ik zat me gisteren weer flink te irriteren op dat domme wijf met haar bureaucratische gebrabbel.
Vond het mooi toen Abby zei: "I don't think it's EVER dumb to try to help someone"
quote:geen bitch nee, maar ze is meestal net een beetje irri.
Op woensdag 25 september 2002 18:45 schreef Tekno het volgende:[..]
Idd, was een mooie opmerking, maar Weaver heeft toch ook wel haar goeie momenten? Ik bedoel, ze komt niet op mij over als een bitch, alhoewel ze af en toe best bureaucratisch is (gisteren dus ook), maar ik vind ze soms ook wel eens aardig. Hehehe, ja, zo klinkt het nou ook weer niet echt overtuigend maar goed.
quote:wat gebeurde er dan? Ik lag te slapen
Op donderdag 26 september 2002 11:15 schreef Tekno het volgende:
Sooo hee, het was weer een erg aangrijpende aflevering zeg, gisteravond.
quote:Pappa Green ging dood..
Op donderdag 26 september 2002 12:50 schreef EyE het volgende:[..]
wat gebeurde er dan? Ik lag te slapen
quote:oei, in het ziekenhuis, of weer thuis?
Op donderdag 26 september 2002 13:03 schreef Spina1 het volgende:
Pappa Green ging dood..
quote:Weer thuis. Was heel zielig. Greene's pa zei tegen Greene bedankt voor alles enzo, was een soort afscheid ofzo. Was in ieder geval al heel emotioneel. Corday ging weg, werken, en toen ging Mark een dutje doen. Toen hij wakker werd was Greene sr. dood. Mark begon gelijk met opruimen, en zijn pa er mooi bij te leggen, en vooral het einde vond ik ook zielig. Corday kwam terug, en Mark zat de administratie van zijn pa te regelen, en toen zei hij dat hij het huis van zijn pa ging verkopen. Toen barstte hij in tranen uit, want hij had beloofd het niet te verkopen. Maar hij wist niet wat ermee aan moest...
Op donderdag 26 september 2002 15:49 schreef EyE het volgende:[..]
oei, in het ziekenhuis, of weer thuis?
quote:Geen zin om alles te typen, dus ik doe maar ff een ctrl c + ctrl v...
Op woensdag 2 oktober 2002 20:42 schreef mitt het volgende:
Hmm..shitt gisteravond gemistIemand gezien en die een kleine samenvatting kan geven?
![]()
![]()
Such Sweet Sorrow
A sleep deprived Carter experiences mood changes, and Chen worries about him. He gives a patient the wrong intravenous medication. When the patient experiences a drug reaction, Carter administers the antidote but doesn't admit to the error. Chen implores Greene to talk to Carter. Remarkably, Carter willingly agrees to see a therapist.
Hathaway takes care of a 38-year-old, end-stage cancer patient, Shelagh O'Brien (RACHEL SINGER). Shelagh's husband, Steve (LOUIS MUSTILLO), and their two young daughters accompany Shelagh. Shelagh has a DNR (Do Not Rescucitate) order. Later, with Steve at her side, Shelagh stops breathing. Steve begs Hathaway to help bring her back because his daughters need to say good-bye. Hathaway enlists Kovac's help without telling him Shelagh is Weaver's patient. They successfully resuscitate her. When Weaver finds out, she's furious at both Kovac and Hathaway. And Kovac becomes angry at Hathaway. They resolve the problem and kiss. Later, Hathaway confesses she still loves Ross. Shelagh dies with her family by her side. After witnessing the wonderful, close family bond Shelagh and Steve shared, Hathaway realizes she must see if she and Ross are meant for each other. She travels to Seattle, Washington, and reunites with her soul mate, Dr. Doug Ross (GEORGE CLOONEY - "The Perfect Storm"). The happy couple embrace and kiss.
Greene boxes the unused medical supplies in his apartment. Corday explains to Malucci that the hospital staff doesn't respect him as a physician, and he needs to get serious about his commitment to medicine. Under Malucci's supervision, Abby fails to properly diagnose a woman with a tubo-ovarian abscess, and the patient almost dies. Corday encourages Greene to give his mother's pearls to Rachel. The gift delights his daughter.
Met andere woorden, je hebt Doug gemist!!!! Beter had je de video ff kunnen programmeren denk...
Ik hoop niet dat ik je nu heel bedroefd hebt gemaakt, maarja, je wilde het weten, dus...
quote:Zou heel goed kunnen, maar dan wel in dat stukje van "Previously on E.R.".
Op woensdag 2 oktober 2002 21:41 schreef mitt het volgende:
Sjees heej...dat heb ik weer...alleen volgende week is nog een aflevering van seizoen 6..hoop dat ie daar maar ff inkomt..mjah..bedankt!
Is dat stukje trouwens ingesproken door Carter ofzo? Ik vind dat die stem daar zo op lijkt.
quote:Het 'Previously on E.R.' stukje word volgens mij telkens door iemand anders ingesproken...Benton en Greene doen het ook wel es..
Op donderdag 3 oktober 2002 17:02 schreef Tekno het volgende:[..]
Zou heel goed kunnen, maar dan wel in dat stukje van "Previously on E.R.".
Is dat stukje trouwens ingesproken door Carter ofzo? Ik vind dat die stem daar zo op lijkt.
quote:Ok Barb, dan moet je ff op pagina 5 van dit topic kijken, ik had toen een mailtje gestuurd naar de AVRO, en ik kreeg een mooi uitzendschema terug. In ieder geval, kort samengevat, komende dinsdag is de laatste aflevering van seizoen 6 op Ned. 1, en alle mkomende maandagen wordt seizoen 7 uitgezonden op Ned. 2.
Op donderdag 3 oktober 2002 17:09 schreef Barb het volgende:
Okee, ik ben het helemaal kwijt.
Op welke dag en vooral op welke zender komt ER nou? Dat er twee seizoenen door elkaar lopen, begrijp ik, maar welk seizoen zit er nou op welke dag op welke zender?
quote:Ik had er eigenlijk nog nooit op gelet, maar afgelopen dinsdag viel het mij ineens op, ik dacht, verrek, is dat Carter niet?
Op donderdag 3 oktober 2002 17:07 schreef mitt het volgende:[..]
Het 'Previously on E.R.' stukje word volgens mij telkens door iemand anders ingesproken...Benton en Greene doen het ook wel es..
Beter laten ze dat Malucci doen hehehehe,... "Yow, wasaaap on E.R."
quote:Tekno, dank je wel
Op donderdag 3 oktober 2002 21:24 schreef Tekno het volgende:
Ok Barb, dan moet je ff op pagina 5 van dit topic kijken, ik had toen een mailtje gestuurd naar de AVRO, en ik kreeg een mooi uitzendschema terug. In ieder geval, kort samengevat, komende dinsdag is de laatste aflevering van seizoen 6 op Ned. 1, en alle mkomende maandagen wordt seizoen 7 uitgezonden op Ned. 2.
quote:Ik heb dat ook wel een beetje. Daarom tape ik de afleveringen van maandag en dinsdag, zodat ik ze zondag nog ff kan zien, en dan weer weet hoe het zat. Zodat ik maandag er al in zit.
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:23 schreef mitt het volgende:
Ik mis het wel zo..nog maar 2 of 1 keer in de week...maandje geleden was het tenminste nog elke avond...nu raak je der ook weer btje uit..das wel jammer
quote:Daar heb ik wel een maandsalaris voor over
Op zondag 6 oktober 2002 00:06 schreef mitt het volgende:
Hopen dat ze ooit eens op DVD ofso uitkomen..vanaf het begin
quote:Hm..of je verdient niet veel
Op zondag 6 oktober 2002 20:18 schreef Binsentu het volgende:[..]
Daar heb ik wel een maandsalaris voor over
die moet ik gewoon hebben
quote:Ik ben de hele verhaallijn nu ook kwijt...
Op zondag 6 oktober 2002 23:10 schreef Prins-Punika het volgende:
Ik volg ER nu een paar weken op NED1..was het eerst 4 keer per week ofsow..vorige week maar 1 aflevering..very bad
quote:zoals ik al eerder in dit topic aangaf: dat zou een gat in de markt zijn voor NBC volgens mij!
Op zondag 6 oktober 2002 00:06 schreef mitt het volgende:
Hopen dat ze ooit eens op DVD ofso uitkomen..vanaf het begin
zo'n successerie maken ze altijd wel een collectie van, DVD of VHS
quote:Duurt wel lang..toch al 7 seizoenen bezig
Op zondag 6 oktober 2002 23:59 schreef ToXiCitY het volgende:
ow die DVD collectie komt er zeker weten wel hoorzo'n successerie maken ze altijd wel een collectie van, DVD of VHS
quote:Op teletekst staat het gewwoon voor half 9 gepland, op Ned. 2, dus ik verwacht wel dat het komt.
Op maandag 7 oktober 2002 11:24 schreef mitt het volgende:[..]
Duurt wel lang..toch al 7 seizoenen bezig
In Amerika al 8..
Weet iemand al of het vanavond doorgaat?? Want het is op Nederland 2..dus ik ben bang van niet..
In Amerika zijn ze trouwens al begonnen aan seizoen 9...
Programma over Claus is nu op 1, dus gewoon ER op 2
dus zijn dit nou al de "nieuwe" afleveringen?
quote:nee
Op maandag 7 oktober 2002 21:48 schreef window het volgende:
zijn de afleveringen die nu (vandaag) op ned 2 zijn nieuw!??!!? dus nooit eerder op ned. 1 uitgezonden?! ik heb het nog niet gezien (vandaag) maar als nou blijkt dat ze nieuw zijn, dan moet ik heeel vlug maar gaan kijken!!dus zijn dit nou al de "nieuwe" afleveringen?
wel jammer dat het nog zo lang wachten is!!
maar ik ga volgende week ook die herhalingen maar kijken
Luka Kovac ging op zoek naar de man die hij had vermoord. Waarom heeft Luka iemand vermoord? Kan iemand dit uitleggen??
quote:ik ben ook wel benieuwd... vorige week helaas gemist (Die Hard was der op
Luka Kovac ging op zoek naar de man die hij had vermoord. Waarom heeft Luka iemand vermoord? Kan iemand dit uitleggen??
edit: misschien suggestie voor modje om de topictitel te veranderen... iets van [centraal] ER ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door ImPrEzA op 08-10-2002 09:47]
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 10:51 schreef mitt het volgende:
Hij had iemand vermoord omdat hij werd overvallen samen met Abby...hij werd zo kwaad op die vent dat ie em zo hard op de grond pleurde en nog 10 keer z'n hoofd tegen de grond beukten...toen ging ie wel dood ja
[Dit bericht is gewijzigd door ImPrEzA op 08-10-2002 12:34]
quote:Tjah..zeker dom..9 van de 10 mensen ofso zouden wel gewoon geholpen willen worden..
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:06 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
lol... en die politieagent wou hem helpen, maar dat wilde hij zelf niet... DOM!!
Mike!? Kan je ff topictitel veranderen
quote:OK dan! Laat me je de hand schudden, 1,2 en 3: same here!
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:09 schreef Marloekoe het volgende:( ik heb alleen nederland 1, 2 en 3)
quote:Ow man!
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:50 schreef EyE het volgende:[..]
OK dan! Laat me je de hand schudden, 1,2 en 3: same here!
en dan check ik ff je profiel, woon je 'bij Gorinchem'
Vertel op: welk gat woon je?!
* EyE woont ook 'bij Gorinchem', buiten het bekabelde gebied
Ik heb een tijdje in het oude huis van mijn opa gewoont (toen het nieuwe huis nog moest worden afgebouwd), die woonde ergens buiten de stad en daar had ik ook alleen maar 1, 2, 3 en met goed weer de belg Het was daar 's winters echt IJSkoud, toen dat huis werdt gebouwd hadden ze volgens mij nog nooit van isolatie gehoord.
In die tijd was ik echt dagelijks in de videotheek te vinden, wat heb ik mij toen verveeld zeg. Ik had toen ook nog eens een trage pc, dus daar kon ik mijn verveling ook niet op kwijt. Vreemd dat zo'n onnozele TV zo ontzettend verslavend is.
En het stomme is dat er op die +40 kanalen die ik nu heb geen ene fuck op is. Alleen maar zeikprogramma's, ik zap alleen maar.
iig, over 20 minuten:
ER Nederland 1, 0.00 uur
Afl.22 (serie 6 slotafl.) 'May day'
quote:* EyE slaapt 's winters bij temperaturen van 4oC, 's morgens dauwdruppels op de wollen dekens
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:42 schreef Binsentu het volgende:
...ergens buiten de stad en daar had ik ook alleen maar 1, 2, 3 en met goed weer de belgHet was daar 's winters echt IJSkoud, toen dat huis werdt gebouwd hadden ze volgens mij nog nooit van isolatie gehoord.
In die tijd was ik echt dagelijks in de videotheek te vinden
quote:Ja! dat zag ik bij puur toeval, journaal gezien, nog ff heen-en-weer zappen (1-2-3-2-1) en toen zag ik ineens ER beginnen.
iig, over 20 minuten:
ER Nederland 1, 0.00 uur
Afl.22 (serie 6 slotafl.) 'May day'
Zag het ook toevallig, bijna weer een aflevering gemist, laatste van seizoen 6 nog wel!
Nu wel een beetje moe door uurtje later naar bed
quote:Het had wel wat, die nachtafleveringen, lekker onder je dekbedje zo voor het slapengaan.
Op woensdag 9 oktober 2002 19:55 schreef mitt het volgende:
Khad het weer gemist..mja..nu is seizoen 6 afgelopen..en ook de nacht-afleveringen..dus nu alleen nog maar op maandag
quote:Idd...vooral toen het er nog bijna elke avond op kwam..dat was heel leuk..ik probeer het ook wel nu te zien op maandag..maar is ook weer zo'n klote tijd en dag
Op woensdag 9 oktober 2002 20:24 schreef EyE het volgende:[..]
Het had wel wat, die nachtafleveringen, lekker onder je dekbedje zo voor het slapengaan.
Die andere serie zie ik vrijwel nooit, ben dan altijd nog allerlei dingen aan het doen.
Waarom komt het er niet op?
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 20:55 schreef ImPrEzA het volgende:
redelijk alternatief op SBS6... The Thomas Crown Affair
quote:ben ik ook wel benieuwd naar ja. vorige week stond The Visit gepland, deze week Rescue me... ben benieuwd, als het goed is komt vanavond die eerste dus, maar ff afwachten...
Op maandag 21 oktober 2002 19:18 schreef mitt het volgende:
Vanavond weer
Vraag me alleen af hoe het nou zit met de programmering...of alles nu een week opschuift ofso..
quote:hm, heb ik juist niet. t/m seizoen 6 kende ik nog een beetje, maar vanaf seizoen 7 zie ik het nu allemaal voor het eerst
Op maandag 21 oktober 2002 23:11 schreef mitt het volgende:
Bleh..nu krijg je al die afleveringen met die gestoorde moeder van Abby..die vond ik al wat minder...en nu we steeds verder komen weet je ook weer meer van de afleveringen
Drama aflevering...weet nog wel toen ik deze voor de eerste keer zag, schrok me dood..
Over een kleine maand beginnen de nieuwe afleveringen
kan niet wachten
quote:Ah leuk, welk seizoen gaan ze nu uitzenden dan?
Op woensdag 11 december 2002 12:16 schreef mitt het volgende:
Hop...klein schoppie hoor...Over een kleine maand beginnen de nieuwe afleveringen
kan niet wachten
Ik ben de draad helemaal kwijt.
quote:Actually, ruim een maand, maar dat mag de pret niet drukken.
Op woensdag 11 december 2002 12:16 schreef mitt het volgende:
Hop...klein schoppie hoor...Over een kleine maand beginnen de nieuwe afleveringen
kan niet wachten
quote:Ik ook, ik heb denk ik de helft van de seizoenen 2 keer gezien, een kwart 1 keer en een kwart helemaal niet omdat het zo vaag was met de uitzendingen en seizoenen
Op woensdag 11 december 2002 12:21 schreef Elevation het volgende:[..]
Ah leuk, welk seizoen gaan ze nu uitzenden dan?
Ik ben de draad helemaal kwijt.
quote:Word het weer elke vrijdagavond uitgezonden?
Op woensdag 11 december 2002 12:28 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Actually, ruim een maand, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat ik begreep was 17 Januari 21.55!
Staat dus echt bij mij in mijn agenda!
quote:
Op woensdag 11 december 2002 12:29 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik ook, ik heb denk ik de helft van de seizoenen 2 keer gezien, een kwart 1 keer en een kwart helemaal niet omdat het zo vaag was met de uitzendingen en seizoenen
.
zet me tv net aan, lucky me
edit: 20.30 tot 22.00 dus
quote:Wanneer begint het nieuwe seizoen ??
Op zaterdag 4 januari 2003 20:58 schreef ImPrEzA het volgende:
goed dat je het zegt!!! van hoe laat tot hoe laat precies? want ik zat net Ernstige Delicten te kijken, wist niet dat dit d'r op was, al erg lang geen ER meer gezienedit: 20.30 tot 22.00 dus
quote:Nieuwe afleveringen van ER (jaar 8 ) beginnen op 17 januari 2003
Op zondag 5 januari 2003 22:26 schreef FoXje het volgende:[..]
Wanneer begint het nieuwe seizoen ??
En morgen nog een aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |