Melding gedaan.quote:
Ik ga haar ook nog even uitchecken. Snapte ook niet veel van dat warrige verhaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:47 schreef Quarant het volgende:
Ik ben niets wijzer geworden van wat haar werk nu inhoudt.
Ja hitler ook, die heeft snelwegen aangelegd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
Reeks bitte.
trouwens, stalin heeft ook goede dingen gedaan, ook slechte (vooral) natuurlijk, maar toch.
OP?quote:
Aha...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga haar ook nog even uitchecken. Snapte ook niet veel van dat warrige verhaal.
quote:De Bredase stichting Tientjes heeft maandagavond de Women Inc. Cordaid prijs gewonnen. Aan de prijs zit een geldbedrag van 5000 euro en een uitwisselingsreis met een project in een buitenland naar keuze.
Tientjes werd door Erna Smeekens, Ivonne Meeuwsen en Caroline van Rooij opgericht. Met Tientjes willen ze mensen stimuleren hun talent te gebruiken. De stichting gaat uit van de ambitie van mensen die een klein budget hebben en bijvoorbeeld in de bijstand zitten. ‘Iedereen kan iets’ is het motto.
De tweede prijs ging naar Fanga Musow, een Utrechts opvangproject voor vrouwen en kinderen zonder verblijfsvergunning. Femmes for Freedom, dat zich inzet voor vrouwen in een moeilijke huwelijkssituatiue, kreeg de derde prijs.
WOMEN Inc. organiseert bijeenkomsten, festivals, acties en netwerken waarin vrouwen, mannen, bedrijven, overheden en instanties zijn vertegenwoordigd om verandering te bewerkstelligen in het belang van vrouwen en in het belang van de maatschappij in haar geheel.
Ja, was er mee bezig maar weet niet hoe levensvatbaar deze topic nu is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |