quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er staan heul geen tetten in de fipo
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er staan heul geen tetten in de fipo
Ik gaf een beetje over in m'n mond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILLEN JULLIE ME DEAUDT HEBBEN OFZO![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen om de tweede spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILLEN JULLIE ME DEAUDT HEBBEN OFZO
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILLEN JULLIE ME DEAUDT HEBBEN OFZO
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
We hebben iets ranzigs gevonden waar spees naar van wordt
Die laatste is ook gewoon viezzquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
We hebben iets ranzigs gevonden waar spees naar van wordt
Naja qua plaatjes verbaas ik me daaroverquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo moeilijk
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
We zouden geen chips meer kopen/eten doordeweeks. Komt mn moeder met een zak borrelnootjes thuis.
Ik: We zouden dat toch niet meer kopen?
Mama: Het is toch geen chips?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()