Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |MRN89 | Weejee1337 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
watquote:
nee het is het FIFA 12 topic. dat is een voetballenspelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of we hier geen fapvoer hebben
Kijk naar de OP in het FUT topic, zoiets moet hier ook komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nee het is het FIFA 12 topic. dat is een voetballenspel
Ik heb mijn mooiste goal tot nu toe op FIFA 12 met Santos gemaakt, en dan nog niet eens met Neymar, maar die anders spits.quote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk naar de OP in het FUT topic, zoiets moet hier ook komen
Borges, ook een fijne spits hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb mijn mooiste goal tot nu toe op FIFA 12 met Santos gemaakt, en dan nog niet eens met Neymar, maar die anders spits.
Naast skillen stelt hij dan ook niks voorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:08 schreef spacecrap het volgende:
Borges is zeker een fijne spits!
Hebben jullie ook dat Neymar erg snel vermoeid is... en daardoor wat blessuregevoelig?
Vermoeid? In een onlinewedstrijd of in de carrièremodus?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:08 schreef spacecrap het volgende:
Borges is zeker een fijne spits!
Hebben jullie ook dat Neymar erg snel vermoeid is... en daardoor wat blessuregevoelig?
Oefenen, vooral een snel team gebruiken en veel steekballen gevenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef rubbels het volgende:
M'n eerste wedstrijd in 1-op-1 kansloos verloren. Ik zal eerlijk zijn, hij was veel en veel beter..... Iemand die tips heeft voor me?
En weet iemand een leuk team om m'n carrière mee te starten?
En welke teams zijn snel?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oefenen, vooral een snel team gebruiken en veel steekballen geven
Ikzelf speel heel graag met Chelsea of Braziliëquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:44 schreef rubbels het volgende:
[..]
En welke teams zijn snel?
Arsenal niet zeker, want daarmee verloor ik dus kansloos...
Ok, ik zal ze eens gaan checkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ikzelf speel heel graag met Chelsea of Brazilië
Serieus?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
ja! eindelijk, na 17 seizoenen, gepromoveerd naar Divisie 8![]()
![]()
Ja, maar die teams zijn klotequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef rubbels het volgende:
Hoe zit het eigenlijk?
Als je een team van bijvoorbeeld 3 sterren kiest, krijg je dan automatisch een tegenstander met hetzelfde aantal sterren?
klopt, of soms een half sterretje meer of minder. je zult dus nooit met Heerenveen tegen Barcelona komen te staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef rubbels het volgende:
Hoe zit het eigenlijk?
Als je een team van bijvoorbeeld 3 sterren kiest, krijg je dan automatisch een tegenstander met hetzelfde aantal sterren?
yupquote:
Ok, was ook alleen maar als voorbeeld bedoeldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar die teams zijn klote
Enigste team dat het proberen waard is is Chicago Fire
Dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yupwe zijn niet allemaal geweldig in Fifa spelen. Ik vermaak me prima
Ja weet ik, maar om je een potentiele loss te laten voorkomen zeg ik het maarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok, was ook alleen maar als voorbeeld bedoeld
Ik speel in de carriéremodus... maakt dat uit dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:09 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[..]
Vermoeid? In een onlinewedstrijd of in de carrièremodus?
3-sterrenteams? Ik zou Tromso IF een keer proberen, bevalt mij uitstekend! Karaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar die teams zijn klote
Enigste team dat het proberen waard is is Chicago Fire
R1 inhouden en met een andere speler jockeyen en instappenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef rubbels het volgende:
Hebben jullie nog tips voor het verdedigen? Ik loop namelijk als een gek achter de tegenstander aan, maar het enige wat ik te pakken kan krijgen zijn de enkels, en niet de bal
Ik zal er eens naar kijken!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
R1 inhouden en met een andere speler jockeyen en instappen
Met welk team speelde je en tegen welk team?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken!
Net trouwens ook m'n tweede 1-op-1 wedstrijd weer kansloos verloren. Het lijkt wel alsof ik alleen maar trolls tegenkom die voor de lol naar de laagste divisie gaan om anderen te ownen
Met Chelsea tegen Real Madrid. 4 of 5 tegendoelpunten en geen een gescoordquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met welk team speelde je en tegen welk team?
Als je nou een ps3 had, had ik je alles kunnen leren. Nu kan ik moeilijk zien wat je fout doet enzo. Je speelt 10th divisie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Met Chelsea tegen Real Madrid. 4 of 5 tegendoelpunten en geen een gescoord
Ja, dan zal ik het al op moeten nemen en op Youtube zetten.......quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je nou een ps3 had, had ik je alles kunnen leren. Nu kan ik moeilijk zien wat je fout doet enzo. Je speelt 10th divisie?
Hmm, waar heb je moeite mee? Opbouwen of verdedigen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik het al op moeten nemen en op Youtube zetten.......
Als de 10e de laagste is dan speel ik die ja
Allebei eigenlijk, maar meer met verdedigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, waar heb je moeite mee? Opbouwen of verdedigen?
Een ps3 aanschaffen is écht geen optie? Dan leer ik je alle kneepjes van het spelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk, maar meer met verdedigen.
Verdedigen lukt gewoon voor geen meter en met het opbouwen ben ik gewoon veel te gehaast denk ik, aangezien mijn tegenstander wel kan verdedigen.
Nee, helaas niet....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een ps3 aanschaffen is écht geen optie? Dan leer ik je alle kneepjes van het spel
Misschien als je de tijd heb en je wil hulp mag je van mij een vid op youtube zetten van je gameplay. Dan heb ik een beetje een beeld van je speelstijl snap jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:00 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, helaas niet....![]()
Gewoon oefenen en YouTube kijken dan maar denk ik.
Ja, ik zal eens kijken wat ik kan regelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien als je de tijd heb en je wil hulp mag je van mij een vid op youtube zetten van je gameplay. Dan heb ik een beetje een beeld van je speelstijl snap je
Jep, dan kan ik het het beste zien. Maar ik ga slapen nu. Fijne avond verder en succes met fifaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, ik zal eens kijken wat ik kan regelen.
En dan zeker het liefste een online potje?
Ok dan, bedankt voor je hulp tot nu toe!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, dan kan ik het het beste zien. Maar ik ga slapen nu. Fijne avond verder en succes met fifa
Ik ren gewoon rond en probeer met B/rondje de bal af te pakken. En ik ben negatief (voor mij dan) verrast door het niveau van de spelers op niveau 10..... (heb het gevoel dat ik op niveau 15 thuis hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef Platina het volgende:
Doe je containen met verdedigen? Op de PS3 met X volgens mij op de Xbox ook X. Dan houd je de tegenstander voor je zeg maar, je moet niet te snel happen. Het afpakken van de bal moet je echt timen. Jockeyen (L2 of LT) is ook wel goed indien je tegenstander veel rondspeelt, maar dat zal op niveau 10 wel meevallen.
Ben gisteren na 4 seizoenen aanmodderen op niveau 6 gepromoveerd naar 5 en vandaag (allerlaatste wedstrijd dat wel) gepromoveerd naar 4. Ben benieuwd hoe ik mij op dat niveau red.
Is A op de xbox!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef Platina het volgende:
Doe je containen met verdedigen? Op de PS3 met X volgens mij op de Xbox ook X.
Same herequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
yupwe zijn niet allemaal geweldig in Fifa spelen. Ik vermaak me prima
Zo, dat is een flink verslagquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning...
Als ik een tip mag geven over het verdedigen: de jockey-button (L2 en evt X op de PS3) is voor mij heilig. Het zorgt er voor dat de speler die op dat moment het meest dichtbij de bal is, druk zal zetten op de bal (en hem in sommige situaties ook afpakt). Dat gebeurt zonder dat je daar verder wat voor hoeft te doen, behalve dan L2 indrukken. In de tussentijd kun je met een andere willekeurige (geselecteerde) speler doen wat je wil...en dat houdt voor mij doorgaans in dat ik met de geselecteerde verdediger een afspeelmogelijkheid of steekpass van de tegenstander probeer af te dekken (door de baan van een pass of steekbal 'dicht te lopen'), en in gevallen van grote dreiging met de meest gevaarlijke tegenstander (die dus op dat moment niet de bal heeft, maar als hij de bal krijgt in schietpositie voor de goal komt) mee te lopen.
Het is lastig uit te leggen, maar vergelijk het met de volgende situatie: mijn tegenstander gaat met 2 spelers op de keeper af, en ik heb nog maar 1 verdediger in de buurt. Wat ik dan doe is mijn keeper (met driehoek op de PS3) op de man met de bal afsturen, terwijl ik met mijn verdediger de andere aanvaller 'afdek', en hem dus een afspeelmogelijkheid ontneem. Zo moet hij dus zelf op goal schieten, en kan hij niet afspelen (en dus kleinere kans op scoren). Voor deze situatie gebruik je driehoek (voor de keeper), maar op het middenveld en zelfs in mijn eigen 16 gebruik ik vaak L2 (voor een verdediger).
De tweede man knapt hierdoor veel verdedigend werk voor je op ('druk op de man met bal'), en zelf kun je je concentreren op de meest gevaarlijke vrije speler bij de tegenstander.
Deze functie kan je denk ik al direct veel hulp opleveren in niveau 10, omdat het ervoor zorgt dat je wat afwachtender speelt, en je dus ook niet constant "hapt" (persoonlijk vind ik niets makkelijker dan een tegenstander die steeds "instapt", want dan ben je hem vaak met een simpele beweging, verandering van looprichting, of een-twee al voorbij). Kom je verder in divisies, dan zul je het moeten perfectioneren: als je bijvoorbeeld L2 continu ingedrukt houdt, zal steevast dezelfde speler druk op de bal zetten (ook al is die aan de andere kant van het veld omdat je tegenstander bijvoorbeeld een crosspass heeft gegeven); je zal af en toe moeten switchen naar een andere speler die dichter in de buurt is (selectie vindt automatisch plaats, je hoeft alleen maar even L2 los te laten en weer in te drukken). Het is dus de kunst om voldoende druk op de bal te houden, maar wel met de juiste speler (anders ben je de organisatie op een gegeven moment kwijt).
Zo...dat is een heel verhaal, maar ik hoop dat iemand er wat aan heeft. Mochten er nog onduidelijkheden zijn: please ask.
Ben het trouwens wel met mijn collega's eens: het is niet een spel wat je met 1 of 2 trucjes leert: oefenen, oefenen en nog eens oefenen. In dat opzicht is het inderdaad best handig als je eens filmpjes plaatst, dat praat zoiezo makkelijkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:49 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zo, dat is een flink verslag
Ik zal eens kijken of ik hier wat aan heb!
Als een speler in de carrièremodus in korte tijd een paar wedstrijden achter elkaar speelt wordt hij snel vermoeid ja. Met andere woorden, als je in korte tijd twee wedstrijden achter elkaar speelt en je zet beide wedstrijden Neymar in de basis, zal hij de tweede wedstrijd ook al niet helemaal fit beginnen. Maar ik neem aan dat je dat wel begrijpt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef spacecrap het volgende:
[..]
Ik speel in de carriéremodus... maakt dat uit dan?
Dit is echt een hele goede tip, heb het mezelf ook helemaal aangeleerd. In principe verdedig je dan altijd met twee spelers, waarvan 1 er dus de computer is. Overigens heb ik dat 'druk zetten met een teamgenoot' op vierkantje gezet, net zoals dat in Fifa 11 ook was. Heb ook eigenlijk nooit zoveel moeite met verdedigen gehad, altijd meer met kansen afmaken (en nog steeds).quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning...
Als ik een tip mag geven over het verdedigen: de jockey-button (L2 en evt X op de PS3) is voor mij heilig. Het zorgt er voor dat de speler die op dat moment het meest dichtbij de bal is, druk zal zetten op de bal (en hem in sommige situaties ook afpakt). Dat gebeurt zonder dat je daar verder wat voor hoeft te doen, behalve dan L2 indrukken. In de tussentijd kun je met een andere willekeurige (geselecteerde) speler doen wat je wil...en dat houdt voor mij doorgaans in dat ik met de geselecteerde verdediger een afspeelmogelijkheid of steekpass van de tegenstander probeer af te dekken (door de baan van een pass of steekbal 'dicht te lopen'), en in gevallen van grote dreiging met de meest gevaarlijke tegenstander (die dus op dat moment niet de bal heeft, maar als hij de bal krijgt in schietpositie voor de goal komt) mee te lopen.
Het is lastig uit te leggen, maar vergelijk het met de volgende situatie: mijn tegenstander gaat met 2 spelers op de keeper af, en ik heb nog maar 1 verdediger in de buurt. Wat ik dan doe is mijn keeper (met driehoek op de PS3) op de man met de bal afsturen, terwijl ik met mijn verdediger de andere aanvaller 'afdek', en hem dus een afspeelmogelijkheid ontneem. Zo moet hij dus zelf op goal schieten, en kan hij niet afspelen (en dus kleinere kans op scoren). Voor deze situatie gebruik je driehoek (voor de keeper), maar op het middenveld en zelfs in mijn eigen 16 gebruik ik vaak L2 (voor een verdediger).
De tweede man knapt hierdoor veel verdedigend werk voor je op ('druk op de man met bal'), en zelf kun je je concentreren op de meest gevaarlijke vrije speler bij de tegenstander.
Deze functie kan je denk ik al direct veel hulp opleveren in niveau 10, omdat het ervoor zorgt dat je wat afwachtender speelt, en je dus ook niet constant "hapt" (persoonlijk vind ik niets makkelijker dan een tegenstander die steeds "instapt", want dan ben je hem vaak met een simpele beweging, verandering van looprichting, of een-twee al voorbij). Kom je verder in divisies, dan zul je het moeten perfectioneren: als je bijvoorbeeld L2 continu ingedrukt houdt, zal steevast dezelfde speler druk op de bal zetten (ook al is die aan de andere kant van het veld omdat je tegenstander bijvoorbeeld een crosspass heeft gegeven); je zal af en toe moeten switchen naar een andere speler die dichter in de buurt is (selectie vindt automatisch plaats, je hoeft alleen maar even L2 los te laten en weer in te drukken). Het is dus de kunst om voldoende druk op de bal te houden, maar wel met de juiste speler (anders ben je de organisatie op een gegeven moment kwijt).
Zo...dat is een heel verhaal, maar ik hoop dat iemand er wat aan heeft. Mochten er nog onduidelijkheden zijn: please ask.
Goede tip, moet ik ook maar eens gaan doen. Hoe vaak ik nu nog uit automatisme druk wil zetten met die knop en dan heel debiel instapquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:30 schreef Quadrophenia1 het volgende:
Overigens heb ik dat 'druk zetten met een teamgenoot' op vierkantje gezet, net zoals dat in Fifa 11 ook was.
Nice...zo heb ik er ook nog een paar, maar laten we niet te veel in 1 keer willenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:30 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[..]
Als een speler in de carrièremodus in korte tijd een paar wedstrijden achter elkaar speelt wordt hij snel vermoeid ja. Met andere woorden, als je in korte tijd twee wedstrijden achter elkaar speelt en je zet beide wedstrijden Neymar in de basis, zal hij de tweede wedstrijd ook al niet helemaal fit beginnen. Maar ik neem aan dat je dat wel begrijpt.
Online zou je er toch geen last van moeten ondervinden, aangezien je elke wedstrijd opnieuw weer over een fitte spelersgroep beschikt.
[..]
Dit is echt een hele goede tip, heb het mezelf ook helemaal aangeleerd. In principe verdedig je dan altijd met twee spelers, waarvan 1 er dus de computer is. Overigens heb ik dat 'druk zetten met een teamgenoot' op vierkantje gezet, net zoals dat in Fifa 11 ook was. Heb ook eigenlijk nooit zoveel moeite met verdedigen gehad, altijd meer met kansen afmaken (en nog steeds).
Oja, nog een tip; zorg dat je naar de bal toeloopt. Ook met kopduels moet je zorgen dat je áltijd richting de bal gaat. En (verdedigend) koppen doe ik altijd met vierkantje (de schiet-knop). Dat ruimt vaak beter op dan ballen weghalen met de pass-knop.
Laatste tip; Ik start altijd met de 2 spitsen naast elkaar. Vaak probeer ik de sterkste spits aan te spelen en vervolgens de bal door te spelen naar de snelle spits ernaast. Maar met name in de wat hogere divisies hebben tegenstanders door dat je de hele tijd de bal richting je snelle spits wil krijgen, dus zullen ze de aanvoer van ballen blokkeren. Op het moment dat je sterke spits aangespeeld wordt zullen ze met hun verdediger er tussen gaan staan. Vaak is dat juist het moment dat je zelf veel ruimte kunt krijgen door de bal tussen je benen door te laten lopen als sterke spits zijnde. Hiervoor moet je de R1 knop gebruiken op het moment dat je vanuit achteren wordt aangespeeld. En uiteraard werkt dit alleen bij lage ballen.
Zal zo fraps even downloaden en dan kijken of het lukt om wat op te nemen. Vorige keer werden het namelijk allemaal grote bestanden, en toen ik ze samenvoegde met Windows Movie Maker werd de kwaliteit best wel bagger.....quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En hoe is het met Rubbels z'n gameplay afgelopen?
Speel je trouwens Ultimate Team?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zal zo fraps even downloaden en dan kijken of het lukt om wat op te nemen. Vorige keer werden het namelijk allemaal grote bestanden, en toen ik ze samenvoegde met Windows Movie Maker werd de kwaliteit best wel bagger.....
Nee, speel ik niet. Ik heb geen zin om extra te gaan betalen daarvoor...quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel je trouwens Ultimate Team?
Iemand uit het FUT topic biedt 80k gratis aan
dat is gratis.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, speel ik niet. Ik heb geen zin om extra te gaan betalen daarvoor...
Op de consoles kost dat al tijden geen geld meer, dus lijkt me sterk dat het op PC niet ook gratis is...quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, speel ik niet. Ik heb geen zin om extra te gaan betalen daarvoor...
Je krijgt een starterpack en daarmee kun je spelen en coins verdienen. Je kunt packs kopen met echt geld, maar het is niet verplicht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:17 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die kaarten? (daar werkt het toch mee?)
Maar hoe kom je er dan aan als je ze niet wil kopen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je krijgt een starterpack en daarmee kun je spelen en coins verdienen. Je kunt packs kopen met echt geld, maar het is niet verplicht.
De uitbreiding zelf is gratis. Je krijgt een startersteam waarmee je kunt spelen. Dit is echter een heel slecht team, en om dit te verbeteren moet je betere spelers kopen. Spelers kun je kopen op de market of krijgen uit een pack.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan aan als je ze niet wil kopen?
En ik dacht trouwens dat jullie zeiden dat het gratis is?
Hierbij krijg je een officiele uitnodiging om je bij het FUT topic aan te sluitenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan aan als je ze niet wil kopen?
En ik dacht trouwens dat jullie zeiden dat het gratis is?
PC, xbox, ps3?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef Quadrophenia1 het volgende:
Ben inmiddels kampioen geworden in divisie 1 (seizoen 14).
Dat had ik inderdaad al in de gatenquote:Als een speler in de carrièremodus in korte tijd een paar wedstrijden achter elkaar speelt wordt hij snel vermoeid ja. Met andere woorden, als je in korte tijd twee wedstrijden achter elkaar speelt en je zet beide wedstrijden Neymar in de basis, zal hij de tweede wedstrijd ook al niet helemaal fit beginnen. Maar ik neem aan dat je dat wel begrijpt.
Online zou je er toch geen last van moeten ondervinden, aangezien je elke wedstrijd opnieuw weer over een fitte spelersgroep beschikt.
Wil ik wel eens een potje tegen je spelen binnekort, morgen ofzo? Mijn PSN is Richievdmquote:
Is prima.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil ik wel eens een potje tegen je spelen binnekort, morgen ofzo? Mijn PSN is Richievdm
Leuk verhaal. Alleen L2 knop? De default knop is R1 op de PS3. L2 doe je jockey met je geselecteerde mannetje, met R1 doe je teamgenoot contain en kun je zelf een ander mannetje besturen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning...
Was niet voor de leuk bedoeld, maar informatief...en zit nu achter mijn PS3, en zie dat je gelijk hebt, mea culpaquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:49 schreef Platina het volgende:
[..]
Leuk verhaal. Alleen L2 knop? De default knop is R1 op de PS3. L2 doe je jockey met je geselecteerde mannetje, met R1 doe je teamgenoot contain en kun je zelf een ander mannetje besturen.
8e Divisie, speel nooit h2h alleen maar FUT eigenlijk. Ik speel met Chelsea of Braziliëquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[..]
Is prima.
Welke divisie en in welk seizoen zit je? En met welk team speel je?
Haha ja weet dat je het informatief bedoelde. Bedoelde er verder niets mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was niet voor de leuk bedoeld, maar informatief...en zit nu achter mijn PS3, en zie dat je gelijk hebt, mea culpa
Strekking van het verhaal blijft hetzelfde: als je die tweede verdediger goed leert gebruiken kun je prima meedraaien in divisie 1 t/m 3...je moet er alleen het geduld voor hebben. En je moet een andere knop gebruiken als degene die ik noemdequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha ja weet dat je het informatief bedoelde. Bedoelde er verder niets mee.
Moest wel 3x lezen want ik dacht al dat ik al die tijd iets gemist had maar dat was gelukkig niet zo
Ja, heb het zelf ook gemerkt. Rende eerst met beide mannetjes op 1 ventje af. Dat gaat nog op niveau 8 maar daarna ben je al snel gezien. Leer em nu ook gebruiken en gaat stukken beter.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Strekking van het verhaal blijft hetzelfde: als je die tweede verdediger goed leert gebruiken kun je prima meedraaien in divisie 1 t/m 3...je moet er alleen het geduld voor hebben. En je moet een andere knop gebruiken als degene die ik noemde
Truukjes zijn niet echt essentieel vind ik. Wel kan het soms handig zijn om gebruik te maken van het nepschot (vierkantje inhouden en dan gauw op kruisje drukken), vooral als je tegen een tegenstander speelt die vaak met zijn verdedigers hapt/instapt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, heb het zelf ook gemerkt. Rende eerst met beide mannetjes op 1 ventje af. Dat gaat nog op niveau 8 maar daarna ben je al snel gezien. Leer em nu ook gebruiken en gaat stukken beter.
Alleen rendement van corners en schoten op doel moet omhoog. Als ik schiet dan hou ik mijn L knop vaak naar links of rechts (omdat ik die richting op speel) en dan schiet je niet echt zuiver.
Heb wel het idee dat truukjes handig zijn op de hogere niveaus of worden die niet gebruikt?
Ik speel al een seizoen of 20 in divisies 1 en 2, en ik denk dat trucs in die divisies niet veel vaker gebruikt worden. Het grote verschil is dat ze wel functioneler gebruikt worden: ze hebben vaker effect. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet zo gevoelig voor ben: ik hap niet of zelden (en dus heeft het vaak niet zo veel nut), tenzij ik 20/30 min voor het einde nog achter sta...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, heb het zelf ook gemerkt. Rende eerst met beide mannetjes op 1 ventje af. Dat gaat nog op niveau 8 maar daarna ben je al snel gezien. Leer em nu ook gebruiken en gaat stukken beter.
Alleen rendement van corners en schoten op doel moet omhoog. Als ik schiet dan hou ik mijn L knop vaak naar links of rechts (omdat ik die richting op speel) en dan schiet je niet echt zuiver.
Heb wel het idee dat truukjes handig zijn op de hogere niveaus of worden die niet gebruikt?
Dan had je al in divisie 5 moeten zitten toch? hmm toch niet denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
Divisie 6 nu.
18 gewonnen, 4 gelijk - 3 verlies.
Begint nu wel redelijk pittig te worden
Speel zo ook. Speel Napoli standaardteam dus 3-4-2-1 opstelling. Erg leuk tik-tak voetbal, maar wel erg gevoelig voor snelle spitsen dus speel vaak defensive en op de counter of balbezit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meest effectieve manier van aanvallen is (voor mij persoonlijk) toch combineren, een-tweetjes en steekpassjes....al zijn er ook spelers die een team met een sterke grote spits kiezen, en dan alle ballen vanaf de flanken hoog voor de pot gooien. Maar eerlijk gezegd vind ik dat meer toevalsvoetbal...
Ik speel meestal 4-3-3...maar dat doe ik vooral omdat de buitenspelers het spel daarmee breed houden (ik gebruik ze in verhouding vrij weinig), en het zorgt ervoor dat er middenop meestal wat ruimte is voor combinaties tussen mijn spits, CAM en CMquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef Platina het volgende:
[..]
Speel zo ook. Speel Napoli standaardteam dus 3-4-2-1 opstelling. Erg leuk tik-tak voetbal, maar wel erg gevoelig voor snelle spitsen dus speel vaak defensive en op de counter of balbezit.
Nepschot doe ik ook vaker. Nu nog constanter spelen en dan hopelijk binnenkort ook naar divisie 1.
Met 3 verdedigers ben je toch wel erg kwetsbaar achterin. Dan mag je het idd wel op defensive en counter laten staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef Platina het volgende:
[..]
Speel zo ook. Speel Napoli standaardteam dus 3-4-2-1 opstelling. Erg leuk tik-tak voetbal, maar wel erg gevoelig voor snelle spitsen dus speel vaak defensive en op de counter of balbezit.
Nepschot doe ik ook vaker. Nu nog constanter spelen en dan hopelijk binnenkort ook naar divisie 1.
Jazeker, speel eens 4-2-2-2 op buitenspelval en counterquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:55 schreef rubbels het volgende:
Ik speel altijd 3-4-3.
Zou dat ook een oorzaak van mijn probleem kunnen zijn?
Hoe stel je dat van buitenspelval en counter in? Is dat bij snelle tactieken ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jazeker, speel eens 4-2-2-2 op buitenspelval en counter
Met je dpad 2x omhoog en 2x naar beneden, dan staat ie goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe stel je dat van buitenspelval en counter in? Is dat bij snelle tactieken ofzo?
Gameplay is trouwens onderweg, kwaliteit is niet super volgens mij, maar heb geen idee hoe dat beter zou kunnen.....
Wat ik vooral zie is dat je veel ballen recht in de voeten van de tegenstander speelt, als je er niet omheen kan hoge steekballen eroverheen. Ook zie ik dat als de tegenstander op de counter komt dat je meteen instap of slide, je moet eerst jockeyen. En penalties altijd rechtsboven schietenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef rubbels het volgende:
Dat is deeltje 1, deel 2 is in de maak.
Veel kijkplezieren ik ontvang graag tips
De videokwaliteit zuigt wel, maar ik weet niet hoe ik dat kan verbeteren....
Dat dacht ik inderdaad ook al, ik geef de bal gewoon veel te snel en te makkelijk weg. En dat verdedigen gaat bij mij al helemaal beroerd inderdaad. En voor die penal heb ik deze tutorial gevolgd: Anders schoot ik ze alleen maar misquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat ik vooral zie is dat je veel ballen recht in de voeten van de tegenstander speelt, als je er niet omheen kan hoge steekballen eroverheen. Ook zie ik dat als de tegenstander op de counter komt dat je meteen instap of slide, je moet eerst jockeyen. En penalties altijd rechtsboven schieten
Je moet gewoon wat relaxter spelen, balbezit behouden en rondtikken tot je een gaatje ziet. Voor 1 op 1 met de keeper altijd finesse shots trouwensquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook al, ik geef de bal gewoon veel te snel en te makkelijk weg. En dat verdedigen gaat bij mij al helemaal beroerd inderdaad. En voor die penal heb ik deze tutorial gevolgd: Anders schoot ik ze alleen maar mis
Heb je ook niet het idee dat ik veel te gehaast speel? Ik namelijk wel...
Deel 2 is er ook:
Finesse shots doe je met L2/LT?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat relaxter spelen, balbezit behouden en rondtikken tot je een gaatje ziet. Voor 1 op 1 met de keeper altijd finesse shots trouwens
Finesse shots doe je met R1, penalties gewoon dat balkje in het groen, klein tikje schieten en 6 snelle tikjes naar rechts. Probeer penalties maar eens in de arena en finesse shots ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef rubbels het volgende:
[..]
Finesse shots doe je met L2/LT?
En hoe doe je penalty's? Ik schiet ze alleen maar ver naast en over...
Ik stopte met kijken bij "Wederom Goeiedag"quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef rubbels het volgende:
Lol, dat Nederlandse commentaar slaat inderdaad HE-LE-MAAL nergens op!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik stopte met kijken bij "Wederom Goeiedag"
wtfquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel je trouwens Ultimate Team?
Iemand uit het FUT topic biedt 80k gratis aan
Ow, dacht dat je maar 1 tegelijk kon doen. Nu kan ik me tactiek nog meer aanpassen, ideaal!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je dpad 2x omhoog en 2x naar beneden, dan staat ie goed
Het is idd kwetsbaar, vooral tegen ploegen als Marseille met rennegers. Maar, tegen andere speelt het weer fijn omdat veel mensen door het midden gaan of voorzetten geven vanaf de flanken. Met 3 man centraal sta je dan erg goed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[..]
Met 3 verdedigers ben je toch wel erg kwetsbaar achterin. Dan mag je het idd wel op defensive en counter laten staan.
Ik speel zelf meestal 4-1-2-1-2
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:19 schreef Platina het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je maar 1 tegelijk kon doen. Nu kan ik me tactiek nog meer aanpassen, ideaal!
Heb gezien dat anderen al wat tips hebben geplaatst, maar ik kan het toch niet laten om even op wat spelsituaties in te gaan...zie het als opbouwende kritiek:quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef rubbels het volgende:
Ik zal hier eens aan gaan werken, klinken als goeie tips. Het is toch ook mogelijk om functies aan andere knoppen toe te wijzen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gezien dat anderen al wat tips hebben geplaatst, maar ik kan het toch niet laten om even op wat spelsituaties in te gaan...zie het als opbouwende kritiek:
* 6e minuut, counter via Robinho: ik zie een aantal dingen die beter kunnen:
1. Nooit die sliding daar met je laatste man maken. Als die mis gaat, haal je Robinho niet meer in.
2. Dit is nu juist zo'n situatie dat je ideaal je 2e man voor je kunt laten verdedigen. Ik vertelde eerst
dat dat de L2 knop was, maar ik zat fout: R1 is het. Als je die gebruikt voor het mannetje die nu de sliding maakt, zet hij enige druk op de bal, en heb je tijd om in volle sprint met een ander amnnetje ook terug te rennen (en Robinho wel in te halen), waardoor de situatie al minder gevaarlijk wordt.
* 14e minuut, penalty: vind ik ook nog moeilijk, ik schiet ze steevast links, maar ik mis ze ook nogal eens.
*26e minuut: zie een paar keer echt onnodig balverlies achter elkaar...er is niks mis met af en toe een tikkie terug.
*45e minuut, Lampard dribbelt op over links: een mooi voorbeeld (vind ik dan) van een verkeerde keuze in de pass die je geeft: prima als je bewust via de vleugels met voorzetten wil aanvallen, de voorzet van Mata levert wel een kansje op...als je graag met voorzetten speelt, prima. Ik denk dat het effectiever is om via het centrum te combineren.
Ergo: vanaf het moment dat Boateng de tackle in zet, en die mis gaat, heb je een vrije man aan de bal, in de persoon van Lampard. Ik denk dat het gevaarlijker is als je vervolgens met Lampard (bal aan de voet) richting het doel gaat (en dus niet de pass naar de buitenkant), en daar de combinatie opzoekt met je drie aanvallers (die stuk voor stuk op dat moment vrij veel ruimte krijgen). Nu geef je een voorzet, en dan heb je altijd geluk nodig dat die aankomt bij een medespeler (1) en dat die medespeler er ook echt iets gevaarlijks mee kan doen (2)....maar dat is meer mijn voorkeur over hoe het spelletje te spelen.
En voor deel 2:quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook al, ik geef de bal gewoon veel te snel en te makkelijk weg. En dat verdedigen gaat bij mij al helemaal beroerd inderdaad. En voor die penal heb ik deze tutorial gevolgd: Anders schoot ik ze alleen maar mis
Heb je ook niet het idee dat ik veel te gehaast speel? Ik namelijk wel...
Deel 2 is er ook:
- Ja, dat is mogelijk, althans voor de PS.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:44 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik zal hier eens aan gaan werken, klinken als goeie tips. Het is toch ook mogelijk om functies aan andere knoppen toe te wijzen?
En ook met jockeyen gaat het verdedigen nog bar slecht. Heeft iemand daar nog tips voor?
En die uitdagingen, zijn die op niveau legendarisch ofzo?
-Ok, das mooiquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
- Ja, dat is mogelijk, althans voor de PS.
- Weet niet of jockey de goede term is: de computer het vuile werk op laten knappen zou ook wel eens "contain" kunnen heten.
- Geen idee, speel ik nooit.
Dat klopt niet. Zo op het eerste oog lijkt dat als je schuift in de opstelling, maar als je vervolgens kort voor de wedstrijd de opstelling nog eens ziet, zie je dat ze afgenomen zijn als ze niet op hun ideale positie spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:05 schreef rubbels het volgende:
Klopt het trouwens dat de punten van de speler niet veranderen als je hem op een andere positie zet?
Wat betreft jockey: zou kunnen, die gebruik ik nooit...quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:01 schreef rubbels het volgende:
[..]
-Ok, das mooi
-Volgens mij bedoelen we wat anders, met jockey bedoel ik met je gezicht naar de tegenstander blijven en dan lopen (standaard L2 dacht ik)
-Ok.
wat mij ook nog opvalt is dat je vrij lang doet over het inpassen. Zodra je een mogelijkheid ziet om een bal af te spelen: doen! Nu dribbel je nog 10 meter verder, draait nog 2x en geeft hem dan aan de persoon die straks goed bereikbaar was (maar nu niet meer). Je loopt dus eigenlijk zelf de ruimtes dicht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef rubbels het volgende:
Dat ben ik volledig met je eens, goed punt...alles staat of valt met timing. Aan de andere kant speel je soms in de verdediging de bal te snel (en ondoordacht) door, daar is het belangrijker dat je geen risico in je spel legt. Achterin bij de opbouw is het prima om soms de tijd te nemen voor je pass (zodat je niet onnodig balverlies lijdt), voorin is het de kunst om het baltempo hoog te houden...en dat doe je het best door snel te spelen, en continu de vrije man te zoeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat mij ook nog opvalt is dat je vrij lang doet over het inpassen. Zodra je een mogelijkheid ziet om een bal af te spelen: doen! Nu dribbel je nog 10 meter verder, draait nog 2x en geeft hem dan aan de persoon die straks goed bereikbaar was (maar nu niet meer). Je loopt dus eigenlijk zelf de ruimtes dicht.
Voorbeelden (tijden van de video, niet van het spel): het begint eigenlijk op 4:46 minuten. Je pakt een bal af, moet een stuk rennen maar bent los van je tegenstander. Er zijn 2 of 3 afspeelmogelijkheden, maar je wacht eigenlijk net te lang. Hierdoor is je tegenstander al bij je om te tackelen. gelukkig krijg je de bal wel terug. Passt paar keer goed, maar vervolgens, op 4:53, wacht je weer te lang. Er staat een speler vrij tegen de zijlijn, maar je speelt niet direct in. Hierdoor komt je tegenstander bij je op het moment dat je pass aankomt. Je had nog meteen af kunnen spelen, maar je wacht weer net te lang, waardoor je volgende pass onderschept wordt. Je krijgt de bal toch mee, maar ook dan wacht je te lang/speel je de verkeerde persoon in.
Ook op 6:18 ben je eigenlijk weer te laat met inspelen, waardoor je recht op je tegenstander loopt.
Met andere woorden, probeer je handelingssnelheid iets hoger te leggen in dat soort situaties
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/103481502
Zat naar mijn oude filmpjes te kijken...deze blijft erg lekker! 10 minuten voor tijd, finale van de beker, stand op dat moment: 0-0
Kleine correctie: L2 is dus niet de magic button: het gaat om R1!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:50 schreef hvan het volgende:
Verdedigen lukt mij ook nooit op de PS3, maar die tip die even terug is gegeven met dat uitgebreidde verhaal zal ik ook eens proberen. Momenteel laat ik verdedigen altijd gewoon aan de computer over en loop ik zelf de gaten dicht. maar met L2 kan je dus blijkbaar meer druk zetten als ik het goed gelezen heb.
Verder is mijn tactiek gewoon in balbezit blijven. gewoon rond blijven tikken en zo langzaam naar voren gaan! Zolang de tegenstander de bal niet heeft kan hij ook geen kansen creeren.
op een gegeven moment zal je ook merken dat als je de bal verliest je de bal zo weer terug hebt. omdat je tegenstander niet is ingespeeld door dat hij zo weinig de bal heeft, je tegenstander speel je op die manier helemaal zoek en naarmate de wedstrijd vordert creeer je steeds meer kansen.
ik zit nu in divisie 4 en begin de wedstrijden ook steeds makkelijker te winnen als ik ze win. meestal met 2 of 3 doelpunten verschil.
Okay R1 dus! zou dat misschien ook de reden zijn waarom het merendeel van mijn tegenstanders niet door-enteren na de wedstrijd, waardoor ik dus een paar minuten moet wachten tot vervelens toe :pquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kleine correctie: L2 is dus niet de magic button: het gaat om R1!![]()
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik me mateloos irriteer aan dit soort tegenstanders. Ja, ik ben ook redelijk zuinig op balbezit, maar niet tot vervelens toe...en als mijn tegenstander dat dan wel is, haalt dat me soms uit mijn spel.
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:37 schreef hvan het volgende:
[..]
Okay R1 dus! zou dat misschien ook de reden zijn waarom het merendeel van mijn tegenstanders niet door-enteren na de wedstrijd, waardoor ik dus een paar minuten moet wachten tot vervelens toe :p
Is echt zoquote:
Nu toch niet meer?quote:
Denk het wel, als je op de PC FUT speelt kan je zo die 80k krijgen denk ik. Zal het eens vragen voor je of hij het geld nog heeftquote:
Ik wil die 80k dan welquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk het wel, als je op de PC FUT speelt kan je zo die 80k krijgen denk ik. Zal het eens vragen voor je of hij het geld nog heeft
Heb het nagevraagdquote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zet maar iets op de auction list en zeg ff wat het is, ik offer je het wel.
Ja, maak een team en zet een klotespeler op de veiling voor 50k nu-kopen prijs en voor 3 dagen. Onthoud ook zijn gegevens zoals formatie, land, competitie en naam. Ook moet je even je clubnaam geven. Hier doet wieisboos een bod op van 80k die jij accepteertquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef rubbels het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik heb in ieder geval nog geen team gemaakt. Dat zal wel nodig zijn, of niet?
De gegevens van wie onthouden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maak een team en zet een klotespeler op de veiling voor 50k nu-kopen prijs en voor 3 dagen. Onthoud ook zijn gegevens zoals formatie, land, competitie en naam. Ook moet je even je clubnaam geven. Hier doet wieisboos een bod op van 80k die jij accepteert
Van de speler die je op de markt gaat zetten, zo weet wieisboos op wie hij moet biedenquote:
Ok dan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van de speler die je op de markt gaat zetten, zo weet wieisboos op wie hij moet bieden
Will do, ik ben om 3 uur uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kan morgen wel ff spelen overdag? Voeg me maar toe: brouwer-n
Dat kan alleen offlinequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:07 schreef Laser. het volgende:
Hey jongens ik heb even een vraag.
Ik heb zelf FIFA 12 voor de PS3. Mijn oom gaat 'm vandaag ook voor de PS3 halen.
Weten jullie of het mogelijk is om samen met dezelfde team samen te spelen tegen de computer, via online?
Ik weet dat je wel tegen elkaar kunt spelen maar vraag me af of het mogelijk is om samen tegelijk tegen de computer te spelen.
Oh, dan zou het moeten kunnen. Als je het wil testen ben ik je manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:23 schreef Laser. het volgende:
Wat is dan online "Team play"? Ik weet wel dat je een gast kunt toevoegen / friend inviten. Kun je dan ook niet tijdens de game ofzo naar dezelfde team switchen?
Psn is Richievdm. Ik geef m'n ps3 nu een slingerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef Laser. het volgende:
Heb je nu even tijd om te kijken of het werkt? Zo ja wat is je PSN dat voeg ik je toe.
Ik zit momenteel wel even draadloos dus het kan zijn dat de game na een paar minuten uitvalt. Ik speel normaal met kabel maar kan die nu even niet gebruiken.
Als ik maar even weet of het mogelijk is.
We gaan het uitvindenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:31 schreef Laser. het volgende:
Ok ik heb je toegevoegd. Het schiet me trouwens binnen dat er maar 1 persoon "any" kan kiezen (dus elke speler besturen). De ander moet dan 1 speler besturen denk ik. Of er moet nog een ander mogelijkheid zijn ergens.
Werkt dus nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef Laser. het volgende:
Die aflopende tijd kun je natuurlijk ook niet skippen ofzo...
Niet mogelijk, ik moet je teleurstellenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef Laser. het volgende:
En als ik naar de tegenstander ga? Kunnen we dan geen side select doen?
Geen probleem, als je me weer nodig heb mag je het zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef Laser. het volgende:
Alright. In ieder geval erg bedankt voor je tijd!
Dat ben ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wie voegde me toe? Drukte op accepteren, maar ging iets fout...
Ik zou denken dat het snel genoeg gaat zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
H2h is echt traag qua snelheid
Ben FUT gewendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het snel genoeg gaat zo
Dit inderdaad. Kara is een enorm beest. Odense is ook erg goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Kevillac het volgende:
[..]
3-sterrenteams? Ik zou Tromso IF een keer proberen, bevalt mij uitstekend! Kara
Odense BKquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kara is een enorm beest. Odense is ook erg goed.
Hoe bevalt Palermo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben NAC, Twente en Palermo gewend ;-)
Die ga ik ook maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kara is een enorm beest. Odense is ook erg goed.
Palermo speelt aardig, maar niet super. Je mist twee redelijke vleugelspelers in de selectie, nu heb ik daar twee centrumspitsen staan omdat ik zzo graag met vleugelspelers speel. Daarnaast mis je een of twee echte sterke verdedigers. Maar miccoli maakt ontzettend veel goed: hij staat bij mij CAM, en dat speelt echt wel lekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Hoe bevalt Palermo?
[..]
Die ga ik ook maar eens proberen dan!
Zal ik jou eens inmakenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:08 schreef Platina het volgende:
Als iemand vanmiddag op de ps3 wilt spelen. psn is haelisch
Je zou eventueel met Miccoli en Abel op de vleugels kunnen spelen en een kopsterke speler als Budan centraal (of Pinilla, maar die zal na de update wel bij Cagliari zitten).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Palermo speelt aardig, maar niet super. Je mist twee redelijke vleugelspelers in de selectie, nu heb ik daar twee centrumspitsen staan omdat ik zzo graag met vleugelspelers speel. Daarnaast mis je een of twee echte sterke verdedigers. Maar miccoli maakt ontzettend veel goed: hij staat bij mij CAM, en dat speelt echt wel lekker.
Je was niet online helaas. Ik was pas tegen half 4 erop. Was iets later thuis dan gepland.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik jou eens inmaken
Hoe laat wil je spelen?
Miccoli zou inderdaad ook prima op de vleugels uit de voeten kunnen. Enige nadeel dat daar aan kleeft, is dat ik de vleugelspelers doorgaans gebruik om het veld breed te houden, waarbij mijn aanvallen vaak lopen via de CM, CAM, en ST. Dan is het dus zonde om Miccoli op de vleugel amper te gebruiken. Ik zet Abel en Ilicic op de vleugels, Pinilla centraal (lekkere spits is dat, aardige dribbel en best balvaardig), en dan Miccoli als middenvelder die er overheen komt (speelt heel kort achter de spitsen). Migliaccio is echt goed ja, doet me denken aan Enoh bij Ajax: echt veel onderscheppingen. Op RB vervang ik Pisano door Munoz (is een CV, maar werkt prima)...maar ik ga Alvarez ook eens proberenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:22 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Je zou eventueel met Miccoli en Abel op de vleugels kunnen spelen en een kopsterke speler als Budan centraal (of Pinilla, maar die zal na de update wel bij Cagliari zitten).
Ik speel zelf in de standaardformatie van Palermo, zonder buitenspelers. Voorin speel ik vlnr met Miccoli, Abel en Bertolo. Ik zet wel altijd Alvarez rechtsback. Niet alleen handig met opkomen, maar ook om tegenover een snelle aanvaller te zetten. Ilicic zet ik op het middenveld, heeft een aardig afstandschot.
Migliaccio is trouwens een heerlijke balveroveraar.
Is alleen offlinequote:Op zondag 19 februari 2012 14:12 schreef rubbels het volgende:
http://dailygamingnetwork(...)ded-slider-settings/
Zijn dit een beetje goede instellingen? (Stonden ergens in het vorige deel)
Misschien is er een kans dat ik wat beter word als ik deze gebruik?
Ja, dat snap ik, maar ook offline bak ik er helemaal niks vanquote:
Ik zou iig niet kloten met die slidertjes, dat speelt heel veel anders dan onlinequote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ook offline bak ik er helemaal niks van(alleen op amateur, maar daar neem ik geen genoegen mee
)
Ok.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou iig niet kloten met die slidertjes, dat speelt heel veel anders dan online
Dat speelt klote imo. Ik speel op snelquote:Op zondag 19 februari 2012 15:14 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb offline de speelsnelheid op langzaam staan, kan dat ook nog verschil maken?
Ok, welke snelheid wordt online gespeeld?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat speelt klote imo. Ik speel op snel
Ligt aan je eigen settingsquote:Op zondag 19 februari 2012 15:21 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok, welke snelheid wordt online gespeeld?
Op de PS3 is dat wel zoquote:Op zondag 19 februari 2012 17:10 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dus bij 1-tegen-1 speel je gewoon met je eigen instellingen?
Jepquote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Huh, wordt je dan gematched ofzo?
Speel je op pc?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan verdomme niet scoren![]()
![]()
Verlies alles met 4 a 5 tegendoelpunten, maar ik ben dan ook alleen maar aan het verdedigen.
Ik krijg de eindpass nooit goed, wordt altijd rond de 16 van de bal gezet en dan begint er weer een uur verdrukking
Ah, jammer.quote:
Welke divisie?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan verdomme niet scoren![]()
![]()
Verlies alles met 4 a 5 tegendoelpunten, maar ik ben dan ook alleen maar aan het verdedigen.
Ik krijg de eindpass nooit goed, wordt altijd rond de 16 van de bal gezet en dan begint er weer een uur verdrukking
Gewoon standaard eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke divisie?
Misschien kan ik je wat bijleren
Waar wil je dat voor hebben dan? xDquote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Heeft iemand een site waar al die teksten op staan die Youri en Evert altijd zeggen? Is daar een lijst van ofzo?
Hij zet een tackel inquote:Op maandag 20 februari 2012 18:44 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Heb het niet specifiek ergens voor nodig het lijkt me gewoon geinig om te lezen.
Zelfs bij afzwaaiers roepen ze nog wat een goalquote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik herinner me nog een mooi moment: ik was met een vriend aan het spelen, en hij schoot de bal op het dak van de goal. Dan zegt Evert doodleuk: Wat een goal.
En wat denk je, bal ligt ineens aan de aftrap, sta ik 1-0 achter.![]()
Nee, computers hebben het altijd goedquote:Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef rioolheffing het volgende:
Nooit op gelet, maar kan de grensrechter het fout hebben?
Dit dusquote:Op maandag 20 februari 2012 18:47 schreef Caland het volgende:
Dat is letterlijk het eerste dat ik altijd doe. Commentaar op Engels zetten
jammer dat je geen schwalbes kan makenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, computers hebben het altijd goed
Hier exact hetzelfde!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meestal zet ik het geluid bij het gamen uit, en zet ik via mijn laptop de tv of radio aan. Geweldig, FIFA spelen en intussen Voetbal International kijken via RTL gemist
Komt mij helaas bekend voorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Net weer eens een potje gespeeld waarbij het lijkt alsof je gewoon niet mág winnen van FIFA. De keeper van de tegenpartij plukt de best geschoten ballen uit de lucht, twee ballen op de paal, ééntje van de lijn gehaald...echt heel frustrerend. En zij krijgen twee kansen en scoren ze allebei
Dit heb ik ook vet vaak!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Net weer eens een potje gespeeld waarbij het lijkt alsof je gewoon niet mág winnen van FIFA. De keeper van de tegenpartij plukt de best geschoten ballen uit de lucht, twee ballen op de paal, ééntje van de lijn gehaald...echt heel frustrerend. En zij krijgen twee kansen en scoren ze allebei
Anzhi 3,5 sterren... kiddin' right? Op 4 sterren was het al fraude met die #@*&%$ Eto'o... Is er ook nog wat met Santos gebeurd? Tottenham 5 sterren ben ik het wel mee eens. Liever een uitdaging met een relatief minder team op 5 sterren dan een piece of cake op 4,5 sterren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:31 schreef Kroc het volgende:
hmmm, update
juventus, tottenham 5 sterren nu
Russische ploegen downgraded, cska, dinamo en spartak nu 4 sterren
Anzhi 3,5
PSG wel nog 4,5
Fuck ...quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
buh, door de seizoensupdate zijn Utaka en Djiby-Falli bij Odense weg en hebben ze daar alleen nog Skoubo als redelijke spits. speelt niet lekker meer. andere club zoeken dus
Anzhi is idd taai om tegen te spelen. mijn Gouweleeuw en Zomer hadden het een tikkie moeilijk tegen Eto'oquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef Moffol het volgende:
Ongelooflijk, maken ze Anzhi 3,5 sterren (), CSKA 4 sterren. Maar dan moeten ze wel even Newcastle United 4,5 sterren maken waardoor je tegen ploegen als Liverpool moet spelen. Wat zijn ze toch dom.
En hoezo zou je Udinese en Genoa 4,5 sterren maken, maar CSKA 4 sterren maken? Alles is uit verhouding. Niemand kiest nu nog Udinese, Genoa of Newcastle.
Ps3?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef officialshayne het volgende:
Ik verlies alles bijna bij dat online
Echt letterlijk elke sukkel kan zo goed met die teams spelen, daardoor ben ik gestopt met H2Hquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:47 schreef Kroc het volgende:
Ik dacht laat ik toch maar es met real madrid spelen, ik houd niet zo van om met dit soort teams te spelen maar goed.
6 doelpogingen, 6 goals, stond 6 - 1 voor tegen barca nog voor de rust en toen vond hij het wel welletjes.
Lijkt net alsof je geen moer hoeft te doen als je normaal met 'mindere' teams speelt.
Leuk kennis te maken, Mr_Lars1982 is de naamquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:25 schreef Platina het volgende:
Zo net toch dik klop gekregen van MrLars19821, ben zn forumnaam even vergeten.
Heb volgens mij niet één keer een doeltrap gehad, elke kans was een goal. Stond ik daar een beetje knullig te verdedigen.
Ik snap het principe wel van dat R1 verdedigen alleen het selecteren lukt me niet goed. Iemand tips hoe ik goed moet selecteren? Zowel met L1 als R3 lukt he me niet goed. En als ik een ander mannetje R1 wil laten verdedigen lukt het overschakelen ook iet goed.
L1 en R3 voor het selecteren van het mannetje dat je zelf bestuurt. Als ik R1 doe gaat idd het dichtsbijzijnste mannetje er naar toe, maar het mannetje dat ik op dat moment zelf bestuur verspringt ook automatisch. Zo geraak ik uit positie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuk kennis te maken, Mr_Lars1982 is de naam![]()
Overigens was niet iedere kans een goal, maar 6-1 was wel een mooie uitslag![]()
Wat bedoel je met selecteren? Als ik R1 indruk, gaat de dichtstbijzijnde speler op de man met de bal af. Als ik vervolgens los laat, en weer indruk, gaat opnieuw de dichtstbijzijnde speler (en dat is intussen mogelijk een andere) de man met bal verdedigen. Ik weet niet waar je dan nog R3 of L1 voor nodig hebt...die gebruik ik althans niet.
Helemaal waar...cool blijven is ook een kwaliteit in dit spelquote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Je moet je minder laten irriteren. Dat is de enige tip die ik kan geven.
Stats resetten...ik zou het niet weten. Voor wat betreft ideale opstellingen: als je 10 mensen die het spel nu wat langer spelen om een ideale opstelling vraagt, ga je minstens 5 verschillende antwoorden krijgen. Met andere woorden: iedereen speelt anders, en iedereen geeft dus ook de voorkeur aan een andere opstelling.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef fasemc het volgende:
E. ten N. :" Haha wat een duik, een snoek is er niks bij ....
Iemand enig idee of je stats te resetten zijn ? Ik zou graag weer eens blanco willen beginnen omdat mijn stats zo slecht zijn....Win zelfs geen pot meer in div 8.
En spelen jullie op standaard formatie , ik ben aan het zoeken voor mijn ideale opstellingen, zijn daar nog tips over ?
Alleen lukt het mij soms nog heel slecht.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Helemaal waar...cool blijven is ook een kwaliteit in dit spel
Het spel of de echte FIFA?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef rioolheffing het volgende:
Donderdag een docu over FIFA op National Geographic. Hopelijk vergeet ik het niet te kijken.
FIFA 12, het spel ja. Bij Megafactories, dus ze geven een kijkje achter de schermen etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het spel of de echte FIFA?
Hoe laat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef rioolheffing het volgende:
Donderdag een docu over FIFA op National Geographic. Hopelijk vergeet ik het niet te kijken.
Als een speler vaak scoort kan die speler meestal wel beter worden, en dus meer waard. Maar ze worden ouder, dus wellicht zal het niet veel uitmaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:48 schreef rioolheffing het volgende:
Kan je een kutspeler zo vaak laten scoren dat die meer waard wordt? Of gaat het alleen om de rating?
Die brei van verkeerd gebruikte komma's en hoofdletters is erg vervelend lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:11 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb een probleem , Als ik ultimate team speel , gaat het prima geen problemen.
Maar als het potje is afgelopen wordt ik afgemeld bij EA , En moet ik weer opnieuw aanmelden
En krijg ik geen Munten-Coins ,
En ik wil het wel spelen , Maar zonder munten gaat dat moeilijk .
Weet iemand een Oplossing ?
Achja ...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:16 schreef Moffol het volgende:
[..]
Die brei van verkeerd gebruikte komma's en hoofdletters is erg vervelend lezen.
Ja poorten openenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:18 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Achja ...
Weet iemand een oplossing?
3074,53,80,88quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Mag ik vragen .. Welke poorten ?
Uhhmm .. Sorry maar ik weet niet hoe het precies zit met poorten openen .quote:
YouTube is je vriendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Uhhmm .. Sorry maar ik weet niet hoe het precies zit met poorten openen .
Ik weet totaal niet hoe het moet ! en ik wil niet dat ik een week zonder internet zit omdat ik iets verkeerd heb gedaan , maar ik weet echt niet waar je die poorten etc. kan vinden en openen .
Ik heb gezocht op youtube naar ' How open ports fifa 12 'quote:
Zoek eens op COD zijn de zelfde poortenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op youtube naar ' How open ports fifa 12 '
Maar en was amper wat te vinden , bijna niets zelfs
http://portforward.com/en(...)ding/routerindex.htmquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op youtube naar ' How open ports fifa 12 '
Maar en was amper wat te vinden , bijna niets zelfs
Staat er niet tussen mijne is ziggoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:41 schreef Jirdo het volgende:
[..]
http://portforward.com/en(...)ding/routerindex.htm
Zoek hier je router uit klik dan op Fifa 12.
Okee , Doe ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoek eens op COD zijn de zelfde poorten
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Staat er niet tussen mijne is ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |